Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claro, welkom!
    Dat is ook alweer een hele tijd... Succes!

Panna, inderdaad vervelend! Hoop dat snel weer iedereen beter is daar!

Primolut zorgt ervoor dat je ongesteld wordt en je aan een nieuwe cyclus kan beginnen. Heeft me al 2 keer geholpen; wie weet hoelang ik anders nog moest wachten voor ik een nieuwe cyclus kon beginnen...

Anneke, klinkt goed! Ik duim!!

2. Dankjewel Fieneke!

3. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor het warm onthaal :).

Zijn jullie allemaal al lang bezig. Staat hier misschien al ergens dadelijk eens kijken.
    Anneke, jij zijt ook al een hele tijd bezig als ik naar jou banner kijk.

4. Jaaaa wij zijn in januari twee jaar bezig

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hoi dames! hier vanmorgen ongi geworden.. wel best gek want heb normaal een cyclus van 33 dagen en nu was hij maar 29... en ik neem al 4 jaar de pil niet meer..) de toevalstreffer mocht dus niet zijn... Maar ik bekijk het positief, nu kunnen we er sneller echt voor gaan!:)

6. Hoi toekan,

Owww jammerrrr! Maar inderdaad positief blijven, en hoe korter je cyclus he sneller je ei hihi

7. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toekan, jammer dat de toevalstreffer geen succesverhaal wordt!
    Gaan jullie nu verder proberen of nog even wachten?
    Succes in ieder geval!!

Anneke, hoe is het ondertussen met jou?

Caro, ik ben eind vorig jaar met de pil gestopt; begin dit jaar beginnen proberen.

Panna, bij jou weer iedereen beter?

Liefs!!

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wij gaan er nu echt voor hoor! :D gedaan met wachten!:p

9. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Hier gaat het langzaamaan wat beter. Vriendlief is weer gaan werken vandaag alleen ligt de kleine van m'n zus inmiddels in het ziekenhuis. Das toch wel zielig hoor, zo'n kleintje (ze is 3 maanden)...
    @toekan: balen van je ongi? Suc6 met de 1e ronde!
    @claro: welkom hier! Wij zijn in januari gestopt met de pil, maar zijn eigenlijk nog niet echt bezig geweest, omdat ik eerst nog ben gaan lijnen. Nu dus eigenlijk aan ronde 1 bezig
    @anneke: hoe gaat het bij jou? Het wordt voor jou nu weer spannend... Ik duim!
    @fieneke: en bij jou nu? Waar zit jij in je cyclus?
    @mandjuh: nog een fijne zondag gehad? je ongi al weer (bijna) voorbij?

10. Hoi meiden,

Hè Panna ja dat is echt niks als zo n kleintje zo ziek is!!! Veel sterkte met alles.

Hier steeds meer symptomen, en als je t mij vraagt denk dat gisteren de innesteling aan de gang was. Want ik voelde van alles rondom baarmoeder. Gister middag ook geslapen omdat ik heel moe was.. Nu maar hopen dat mijn lichaam geen spelletje met me speelt

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, hoop 't zo voor je!
    Ik duim!!

Panna, goed dat je vriend weer gaan werken is, maar zo jammer van het kindje van je zus! Hoop dat 't gauw weer in orde is!

Toekan: succes!

Ik heb zonet telefoon gehad van de dokter - ben niet zwanger...
    Ze heeft nog verder bloedonderzoek gevraagd om te kijken hoe het met mijn hormoonhuishouding zit enzo. Morgen weet ik dus hoe 't weer verder moet.
    Even balen maar, op naar een nieuwe cyclus, nieuwe kans!

Leuke avond nog!

12. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    anneke, wij duimen mee voor jou.

panna, oh 3 maanden. Nog zo klein. Hopelijk is het niet te ernstig.

Fieneke, kan ik geloven dat je baalt. Terug volle moed naar volgende ronde en duimen dat het nu lukt.

13. Dat id inderdaad een domper Fieneke. ik hoop verder op goede uitslagen van je bloedonderzoek

14. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    @fieneke: he wat balen dat je niet zwanger bent. Wat was de uitslag van het verdere onderzoek?
    @anneke: spannend! Hier draaien de duim door ;)
    @hier: nog niets veranderd in de situatie van m'n nichtje helaas :(
    Nog leuke weekend plannen?

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, hoop echt dat het snel weer beter gaat met je nichtje!

Mijn weekend staat vol geboekt met vrienden; leuke afleiding even nu!
    Jij nog plannen?

Thx meid!

Anneke, dank je!
    Hoe is 't ondertussen met jou?
    Ik blijf duimen voor je, hoop 't zo!

Claro, jij ook bedankt!
    Hoe is 't met jou?

Mijn bloedstaal is blijkbaar niet onderzocht. Geen idee waarom niet... De HA ging vragen om een dringend onderzoek zodat ik met wat geluk vanavond toch nog nieuws heb. Hoop het!

16. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @Clara Welkom :) idd een tijd bezig... willen jullie al voor onderzoek weg of wachten jullie nog geduldig??

@Fieneke wat jammer van het slechte nieuws maar heb je inmiddels al wat nieuws gehad mbt onderzoek bloedstaal?
    Alvast een leuk weekend

@panna dat is even schrikken voor je zus en de rest. Hou ons op de hoogte..

Mijn weekend bestaat uit werken werken.. en verder geen afspraken. Owja ovutesten kopen. Verder heb ik 2mnd getempt, maar ook daar zit geen duidelijke lijn in en fertify ofzoiets snap ik niet xD En dat van die teunisbloem is misschien wel een goed idee, ga gelijk wat info over zoeken. Ik vind het niet erg dat het een korte cyclus is maar wel de onregelmatigheid.

Ik ga weer verder met puzzelen ;) heerlijk de donkere dagen

Doeggg

@anneke good luck :)

@

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandjuh, jammer dat je weekend uit werken en werken bestaat!
    Hoop voor je dat dat de laatste dosis ovutesten is die je nodig hebt in aanloop van een klein wondertje!
    Als ik mijn temperatuur opvolg in fertifriend (iets in die aard toch :)) dan krijg ik er geen duidelijk beeld van. temperatuur schommelt bij mij ook heel fel - ik steek het op de thermometer..... Niet dat dat helpt natuurlijk...
    Waar loop jij vast op de site - wil wel een poging wagen je verder te helpen (heb in het begin ook fel gesukkeld met de site...)

Succes met het puzzelen!

Panna, je nichtje al thuis? Hoop dat ze heel gauw beter is!

Liefs en, geniet nog van het weekend!

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb tot deze maand altijd getempt, bij mij was wel (na de cyclus) een mooie stijging en daling te zien.
    Merkte wel dat ik die van het weekend nooit mee moest tellen want dat was altijd een heel ander uur dat ik opstond en dat zag je aan mijn temp :).

Ik zit momenteel al in de mmm al een hele tijd eigenlijk. Mijn cyclus was veel te kort, waardoor mijn eisprong kwam als ik ongesteld was. Nu heb ik een mooie cyclus van ongeveer 32dagen.
    Ik vond niet zo erg om op onderzoek te gaan, was al blij dat ze mij wouden verder helpen en niet zeiden van wacht tot je een jaar aan het proberen zijt.

19. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, hoe is 't met jou?

Claro, ben blij voor je dat ze je meteen hebben willen verderhelpen en je niet nog een hele tijd hebben laten proberen zonder hulp.
    Ik stond eerst wat weigerachtig tegenover de hulp, maar, nu ben ik dolgelukkig dat ik al meteen geholpen word.
    Ik duim voor een positief resultaat voor je!

Hoe is het met de rest?

Liefs

20. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed, gister mocht de kleine meid eindelijk naar huis!
    @temperatuur: ik heb in het begin ook elke ochtend mijn temperatuur opgenomen, maar dat deed ik eigenlijk meer om m'n cyclus te leren kennen. Inmiddels heb ik het geluk dat ik mijn eisprong voel en heel duidelijk daarna grotere en gevoeligere (.)(.) heb;)
    @mmm: pfoe, lijkt me ook heftig om daar in te zitten, maar voor jullie ook zeker heel fijn!
    @mandjuh: heb je je ei al gevonden?
    Groetjes!

Deel Deze Pagina