Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi meiden,

hier vrijdag opeens ongesteld geworden, opeens een cyclus van 29 dagen terwijl hij al twee jaar regelmatig is en rond de 34 dagen op een uitschieter in juni na van 36 dagen waarna ik zwanger raakte. Nu heb ik dus wel het hele weekend in huis rond gehangen en op bed gelegen omdat ik omviel van de buikpijn. Ook nog nooit gehad op de vorige keer na maar dat had de gyn al gezegd. Nou ik moet donderdag weer naar hem toe dus ben benieuwd of hij er een verklaring voor heeft.

Gelukkig dat die kleine uit t ziekenhuis is zeg t arme moppie.

Fieneke weet je al iets meer over je bloedstaal? Wat een domper zeg ik hoop dat t goed behandelbaar is.

Amanda ik hoop dat je je werk weekend goed bent doorgekomen en dat je je ei al gevonden hebt.

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, ik hoopte eigenlijk bij jou te lezen dat je reuze nieuws had.... Ging er eigenlijk al wat van uit bij je....!
    Balen!
    Ca va beetje met je?
    Hoop dat ze er donderdag een goeie verklaring voor hebben!

Panna, reuze dat die meid weer uit het ziekenhuis is!
    Fijn zo!

Bij mij wees 't bloedstaal uit dat mijn hormonen in orde zijn....
    Begrijp 't niet zo maar neem aan dat dat een positief iets is.
    Dokter heeft me verhoogd naar clomid 100mg en, moet dat nu nemen van dag 8 tot 12...
    Benieuwd wat dat gaat geven...!

Met iedereen alles goed?

Leuke avond nog!

3. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

@anneke balen joh
    @panna :D super!
    @fieneke het zal vast wel goed zijn, ben er zelf ook nie in thuis
    @claro hoeveel dagen cyclus had je? Deze maand viel mijn eisprong ook samen met mn ongi. Zie het als een verloren cyclus want heb het idee dat de zwemmertjes meteen weer met bloed eruit komt! Maar idd fijn dat ze je meteen hielpen, wat een verschil er tussen deskundige kunnen zijn!

over fertifi: het is in het engels en kan redelijk engels maar niet betreft zwangerschappen... dus had er geen idee van hoe ik de temps moest invullen en heb verder ook niet de moeite genomen om me erin te verdiepen, dus had ik via excel zelf mijn schema gemaakt en daar kon ik met vele pieken en dalen geen wijs uit :)

4. Hoi lieve meiden,

Hoe is t? Hier gisteren weer inwendige echo gehad en de gyn zei dat hij t zelden zo mooi heeft gezien hihi. Hij zag ook dat er weer een mooie eicel in de maak is en dat de rechter (de goede) eileider daar deze ronde voor gaat zorgen hihi. Dus ja we gaan weer goed ons best doen deze maand. Verder kon hij de klachten van vorige week geen naam geven hij acht ze niet abnormaal. T kan zijn dat t komt door dat mijn cyclus korter is geworden. En als we over drie maanden niet zwanger zijn mogen we terug komen en dan gaan we verder praten over andere opties. Dus ja niks anders dan positief nieuws, dus ik ben weer helemaal positief.

5. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hallo!
    @anneke: wat een positief nieuws! En helemaal verdiend hoor meid, jouw geduld is al genoeg op de proef gesteld. Maar hopelijk is verder bespreken niet nodig en groeit van die mooi eicel een mooi beebje!
    @fieneke: ja als je hormonen in orde zijn, zal het wel goed zijn lijkt me... Idd een beetje vaag. Maar jij mag zo ook weer aan de gang! Suc6!
    @mandjuh: wanneer temperatuur je? Voor je uit bed stapt? En op welk tijdstip? Dat kan nl. nogal wat verschil maken. En om je misschein op weg te helpen: via data-daily entry tabblad primary kan je de basis invullen: temp, tijd, afscheiding, menstruatie en of je geslachtsgemeenschap of inseminatie hebt gehad. Verder heb ik het eigenlijk niet ingevuld! FF geeft daarna in een grafiekje extra vruchtbaarheid en evt. de ovulatie aan.
    @claro: hoe gaat het bij jou?
    @toekan: hoe gaat het bij jou?
    Hier is het wachten op de ongi... Tenminste de kans op zwangerschap is deze cyclus errug klein, door alle hectiek. We zullen wel zien! Nog leuke plannen voor het weekend?

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, reuze! Dat is goed nieuws!
    Hoop dat dat eitje het begin van een heel mooi verhaal is!

Panna, ik blijf toch duimen voor je!
    Hectische toestanden helpen inderdaad niet. Maar, ik hoop het zo voor je!
    Dank je!

Hoe is het met de rest?

Hier best veel last van de clomid...
    En, heb meer en meer de indruk dat mijn ei voor terugkomst vriendlief gaat zijn.... :(
    Maar, temperatuur is nog niet gestegen, dus ik blijf hopen!

Liefs!

7. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Goedemorgen!
    @fieneke: wat balen! Hopelijk houdt je ei ff op en is je vriend op tijd!

@hier: dames ik heb een klein dilemma :(
    Ik ben op dit moment nog niet ongi, terwijl m'n NOD dinsdag was :) Ik heb nog niet getest, we willen dit eigenlijk maandag doen (zijn we allebei vrij) als de ongi niet alsnog komt natuurlijk!
    Nu gaan wij morgen voor een familieweekend weg en ik laat zelden tot nooit een drankje staan :$
    Wat vinden jullie? Toch morgenochtend testen en bij een posi test het weekend niet drinken (wie weet goeie excuses?) of niet testen, net doen of er 'niets' is, met mate drinken en maandag testen?
    HELP!

8. Jeee Panna dat is spannend zeg. Als familie weet dat je zwanger wil worden gewoon zeggen dat je daarom niet wil drinken! En als ze t niet weten zou ik inderdaad een smoes verzinnen. Ik zou absoluut niet drinken. En als je dat wel wil zou ik morgen testen zodat je niet voor niks vd alcohol afblijft. Is zo n domper als je je zo inhoudt en toch niet zwanger blijkt te zijn.

9. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Dank je, Anneke!
    Mijn familie weet niet dat we zwanger willen worden, dus smoesjes zijn welkom!

10. Uhm ff denken: geen trek, last van brandend maagzuur, lage bloeddruk, shittt echt moeilijk!!!!

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, goh, dat klinkt goed!!!!
    Hoop voor een positieve test!
    Ben wat laat ermee, maar, vrienden van me gebruiken altijd als excuus dat ze medicijnen aan het nemen zijn voor de maag of darmen ofzo....
    Misschien dat wel iets?

Anneke, hoe is 't bij jou?

Mandjuh, alles goed?

Hier ineens raar... Temperatuur is gestegen voor vriendlief terug was, dus dacht dat eisprong geweest was. Maar, ondertussen temperatuur terug gedaald.... Begrijp 't niet goed; afwachten maar....

Voor de rest is hier de pc gecrasht :(.
    Vriendlief wil nog even uitkijken voor wat we precies nemen gaan, dus in afwachting kan ik amper op internet...
    Ik duim wel voor jullie allemaal en, hoop op heel goed nieuws van dit topic!!

Liefs!!

12. Hoi meiden, goed weekend gehad?

Wij zijn heerlijk wezen shoppen en een hotelletje gepakt hihi lekker verwen weekend gehad rond mijn eisprong.

Panna hoe is t gegaan t weekend? Ik hoop zo dat je niet ongesteld bent geworden en ook niet meer wordt!!!!!!!!!!!

13. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!

Ik ben er nog niet van bijgekomen, maar vrijdagochtend heel vroeg een positieve test gehad! Gister aan het einde van de dag een CB gekocht en deze geeft aan 'zwanger 2-3' ! ! ! :D :D :D

@fieneke: hoe is het met de temp gegaan verder? Nog iets wijs uit geworden? Hopelijk hebben jullie net op tijd gebruik kunnen maken van je ei!

@ anneke: heerlijk zo'n weekend weg! Hopelijk helpt het ontspannen weekend voor een goede bevruchting!

14. Aaaahhhhhhhh Panna wat een heerlijk nieuws!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!

Jaaa ik hoop t ook nu weer afwachten

15. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    PANNA GEFELICITEERD!!! en dat in je eerste ronde! knap hoor ;)
    2 van deze forum zwanger... nu de rest nog :)

@anneke ik benijdt jouw geduld in ieder geval mooi nieuws dat je baarmoeder super mooi is

@fieneke alles goed met mij hoor drukke tijd op dit moment vanwege sint en speelgoedwinkel..
    Balen van je comp laat het maar snel opgelost zijn.

Mijn zus en haar man zitten beide nu met een burn-out thuis. Ze hadden de ICSI in gang gezet maar moest afgebroken worden want door de hormonen die mijn zus slikte had ze teveel en te grote eieren. Net op tijd ontdekt anders had het misschien wel fataal kunnen worden. Het gaat nu al wat beter maar ze moet wel rust houden. Ze zijn 2 en half jaar sterk geweest maar nu zien ze het toch somber in door alle toestanden. Echt zielig en het enigste wat we kunnen is langs de zijkant toekijken en dat is zo frustrerend.

16. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    ow lol zie nu pas dat ik 2 dagen overtijd ben.. maar ik wacht ff af vanwege onregelmatige cyclus

17. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh panna wat goed nieuws.

Mandjuh, hoop voor jou ook goed nieuws.

18. Dankjewel Amanda!! Ik moet eerlijk zeggen dat mijn geduld wel op is t duurt echt TE lang maarja. Wat heftig voor je zus en haa man ik hoop dat ze hun rust terug zullen vinden. Oww Amanda wat spannend!

19. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @mandjuh Het wordt nu ook spannend bij jou! :)
    Wij gaan dinsdag voor de geslachtsbepalings echo :D
    Spannend!!
    Verder hier iedereen goed aan de klus? ;)

20. Owww Sjtal dat is echt spannend!!!!! Heb je een voorkeur?

Deel Deze Pagina