Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb Fertilityfriend gebruikt vorige keer en zat gister weer te kijken, maar wat is het toch ingewikkeld. Maar ga het bij mijn volgende cyclus wel weer gebruiken.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Vond het wel mee vallen...je moet het ff een paar dagen gedaan hebben en dan gaat het wel....(hopelijk heb je het niet lang nodig)

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ik ook...en er staat hier een persona klaar om te gaan gebruiken...maar ja moet je eerst een nieuwe cyclus in gaan ;)

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster

Daar heb je gelijk in. Maar ik zit nu te kijken en dan denk ik weer... hoe was het ook alweer.
    Maar inderdaad hopen dat het niet lang of zelfs helemaal niet nodig is.
    Hier nog steeds geen ongi.

5. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Droppie, t wordt nu toch wel spannend. Ga je al gauw testen denk je? Heb je ook t gevoel dat je ongi eraan komt?

Ikzelf heb een apart gevoel van binnen (hihi), net of t een beetje bandenpijn is ofzo voel mn buik constant, naar mijn idee anders dan dat ik ongesteld moet worden. Maar ja, t zal wel wishfull thinking zijn.
    Als ik zondag niet ongesteld ben ga ik weer testen.

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh Droppie spannend bij jou...testje???

7. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ droppie spannend!!

@tess2010: ik heb echt hetzelfde als jij, ik voel ook mijn buik constant en het lijkt idd soms wel wat op bandenpijn, maar kan dat al zo snel? Ik twijfel soms ook aan mezelf: misschien ben ik er wel zo mee bezig, dat ik denk dat ik het voel? Ik weet het over een week..

x tante

8. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tante, ik weet niet of het zo snel al kan. Gisteravond lag ik in bed en dacht, nu doe ik net of ik echt niet zwanger kan zijn, en toen voelde ik mn buik opeens niet meer. Nou ja zeg. Dus misschien beeld ik het me wel in.
    We zullen het pas weten na een positieve test of ongi :(

Ik weet wel dat ik bij mn vorige zwangerschap dacht dat ik ongesteld moest worden en mn buik zo voelde dat ik maar vast een maandverband in deed voor geval dat... Toen bleek ik toch zwanger. Er is dus hoop, haha

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    oeh meiden: spannend! Ik hoop dat het raak is bij jullie!!!

Hier nog lang wachten: 2 weken tot ei denk ik...

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat spannend voor sommige van jullie!!
    Droppie ik had me in ieder geval niet meer in kunnen houden!!

Hier helaas toch geen eisprong op komst, had het zo gehoopt toen ik dat slijm zag maar helaas slijm weg, geen positieve ovu-test en temp niet omhoog. Dus hier maar weer afwachten wanneer eisprong dan komt:(

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hahaha meiden leuk dat jullie zo mee leven. Ik vind het hier ook echt zo gezellig met zijn allen.
    Maar nog geen ongi hoor.
    Nou moet ik toegeven dat ik normaal ook niks voel van mijn cyclus. Geen ei en ook tijdens of vlak voor mijn ongi niks.
    Dus nu voel ik ook niks. Alleen vorige week vrijdag dus ineens erge steken in mijn onderbuik.
    Kan een ei zijn geweest natuurlijk, maar kan ook zijn van de pannenkoeken die niet echt lekker waren. Ik weet nooit zo goed wat ik voelen moet.

Maar ik wil nog tot zondag wachten en dan testen. Heb ze wel inmiddels in huis.

Ik verwacht alleen niks hoor. Heb de vorige keer ook 3 maanden moeten wachten op mijn eerste eigen cyclus en voelde toen ook niks in die tijd.

@Tess: Kunnen we samen testen zondag. twee keer zo spannend hahaha

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hier een hele trotse mama: Maud heeft er 1e stapjes gezet!!! Yeah!!!

13. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Leuk is dat he, dat je kindje weer iets nieuws kan!
    Daar kan je helemaal bij smelten:):)

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii,
    Hier nog een trotse mama!!! Mikail loopt voortaan zelfstandig hihi!!! Sinds vandaag gaat hij van tafel naar tv en van gang naar keuken en zelfs van de kassa in de supermarkt tot aan de roldeuren hihi:D:D

Oewwww SPANNEND Droppie!!!!! Houd ons op de hoogte he!!:D

15. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Adorable en @Lieke, Leuk joh! Echt heel bijzonder dat ze dat zomaar beginnen te doen! En voor je het weet draven ze rond.

@Droppie, afgesproken, wij testen samen zondag (tenzij ongesteld;))

16. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ trotse moeders: gaaf he als je kind voor het eerst loopt.

Vraagje: is er iemand van jullie die ooit positief teste voordat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden? Zo ja hoelang was dat dan van tevoren?

Groetjes tante

17. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Haha kan je de verleiding niet weerstaan om te gaan testen!
    Ik teste zowel met mijn miskraam als zwangerschap van Jesse 4 dagen voordat ik ongesteld moest worden positief! Het was wel vaag maar er stond wel een streep!

Hoeveel dagen zou je nog moeten wachten dan?

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hallo meisjes!!!!

@Droppie en Tess: Spannend....zit morgen met een zak chips op de eerste rij hier!!!!

@Troste mama's Leuk hoor die eerste stappen....Hier gaat Koen voor het eerst een beetje zelf zitten...(ook leuk)

@Tante: Ik heb bij Koen ook veels te vroeg getest en die knalde er af....

@Hier: Nog geen ongi te bekenen maar ook geen positieve test. Ga maandag de dokter ff bellen....Duurt nu te lang zit al op CD53 of 54 (weet het niet uit mn hoofd moet ik de kalender ff checken)

19. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ marjand en jeluna: bedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen dat het dus wel kan. Ik kan idd moeilijk meer wachten. Maar donderdag zou ik ongesteld moeten worden, dus het is nog meer dan 4 dagen. Ben vandaag sterk geweest en heb de verleiding weerstaan om te vroeg een test te kopen. Even op de tandjes bijten, maar als de spanning echt te erg wordt, ga ik dinsdag langs de drogist hihi.

Tess en droppie: succes morgen, ik duim voor jullie!! Spannend hoor.

Liefs van tante

20. wendelina

wendelina Lid

11 okt 2010
    30
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    overijssel
    Hallo!

Wij gaan netzo voor nr 2! We hebben nu een super manneke die in januari alweer 3 wordt. Bij hem was ik in ronde 3 zwanger, Maar we zullen zien hoelang het nu gaat duren en of het lukt. Ben nu in ronde 2. We wachten af!

Deel Deze Pagina