Wendelina welkom! Ik zit hier in spanning af te wachten! haha. Er waren toch meiden die gingen testen?
Hoi, Ik zou testen maar helaas... werd vanmorgen wakker met bloed in mn onderbroek Op naar ronde 3 dan maar!
Gatver bloed is niet OK...Hier nog niks al er morgen ochtend niks te bekennen is ga ik ff bellen met de doc...
He jammer Tess, maar hier ook niks hoor. Heb een test gedaan en zag helaas alleen de teststreep. Dus niet zwanger en geen ongi. We wachten dus gewoon nog maar even rustig af. Pfffffffff...
Tess en Droppie :x:x Jammer zeg! Marjan, voor jou ook flink balen, schiet zo ook niks op! En ik baal hier ook, nog helemaal geen eisprong in zicht en zit alweer op CD 23 zal wel weer een lang verhaal worden Al met al mooi K*T
Heeii heeii, Jammer Droppie en Tess, ma ey Droppie, geen bloed geeft moed he hihi Mssn ben je wel een late tester, ik duim nog steeds voor je mee!!! Voor het eerst zelf zitten, dat is ook kei leuk!!! Ik vond het geweldig toen onze zoon voor het eerst zelf recht kon blijven zitten, we hebben meteen met de bal zitten rollen hihi en M. die genoot met volle teugen!!! Liefss Adorable
Ja leuk he al die eerste keren en ik vind het ook leuk blijven. Steeds doen ze weer iets wat ze nog niet konden. Danny gaat nu aardig kletsen. Vraag ik of het lekker is, dan zegt hij al een tijdje, JA. Gister vroeg ik het en toen zei hij LEKKER terug. Ook weer zoiets grappigs. En inderdaad geeft geen bloed moed.
Zo het is hier rustig vandaag! Maar even weer omhoog halen ons topic!! Wie weet willen er nog andere meiden meeschrijven? Hier ook verder niks te vertellen, ik wacht nog steeds!! haha *zoekt ei *
Ja het is hier idd eruuug rustig vandaag!!! Mijn zoon probeert je vanalles te vertellen ma er komt alleen maar hiii en haa en hoeee uit haha en ja hij kan papa en mama zeggen ma doet dat niet veel meer Veel te druk bezig met nieuwe dingen leren! En idd elke nieuwe dingetje is super om te zien! @Jeluna: Balen dat je je ei niet kunt vinden meid! Liefss Adorable
Dit had Danny precies hetzelfde. Hij zei voor het jaar al papa, mama, opa en oma en nog wat kleine woordjes. Toen is hij gaan lopen en is gelijk weer gestopt met praten. Er kwam alleen nog uuhhh uuhhh uit. Maar ineens gaat dat ook weer over en nu kletst hij in een paar weken tijd de oren van je hoofd. Soms wel 3 woorden achter elkaar. Enne hier nog niks hoor. Nog geen ongi.:x
Hoi hoi, Uit nieuwsgierigheid vandaag toch getest, 3 dagen voordat ik ongi moet worden. Op de test stond met ochtendurine, maar het was al middag, toch maar gedaan. Uit de test kwam dat ik niet zwanger was..... Ookal weet ik dat het misschien toch nog wel zo kan zijn, was het toch nog een zware teleurstelling. Nu ga ik pas weer testen als ik van het weekend niet ongesteld ben geworden. Hoewel ik er nu van uit ga dat ik echt niet zwanger ben en do of vrij ongesteld zal worden. LIefs tante
@Tante, ja dat voelt echt als een teleurstelling he, ook al heb je in je achterhoofd missch nog wel de hoop dat je wel zwanger bent omdat je toch te vroeg en zonder ochtendurine getest heb. Duim voor je dat je toch zwanger bent!! @Droppie, toch wel spannend hoor, je bent nog niet ongesteld dus je kan ook best alsnog zwanger zijn!! Ben hier wel weer over de teleurstelling heen. De vorige keer was ik gelijk zwanger eigenlijk dus had het nu ook wel verwacht, naief eigenlijk... Maar we gaan vrolijk verder!! Ps. ff vraagje, zouden jullie evt ook een maand klussen overslaam omdat je als je dan zwanger zou worden in een periode zou bevallen dat je liever niet wilt (vakantie bijvoorbeeld of kerstperiode)? Ik zou het jammer vinden om midden in bouwvakantie (bij ons eind juli) te bevallen omdat dan veel met vakantie zijn enzo. Maar aan andere kant lijkt het me ook wel lekker rustig, een kraamtijd met niet al te veel visite. En ach... zou allang blij en dankbaar mogen zijn als ik een gezond 2e kindje mag krijgen, wanneer dan ook. We gaan er dus wel gewoon voor. Maar vroeg me af hoe jullie daar over denken, hebben we weer een onderwerp, haha
@Tess: nee ik hou nergens rekening mee...eerst maar eens kijken of het gaat lukken. En tja wie weg is is weg. Hopelijk (als we een 2de kunnen krijgen) heb ik sneller als nu mijn kraamvisite gehad. Ben nu nog steeds bezig met visite Koen is verdorie al 5 maanden..... @Tante: Ik weet precies wat je bedoeld hoor met teleurstelling...weet hier ook zeker dat ik niet zwanger ben, maar toen ik vorige week teste en geen extra streepje zag baalde ik als een stekker...
@ Tess: Ik heb dat ook hoor. Het lijkt mij dus echt niks in dec. jan en feb. Dat is wel erg veel, maar met sinterklaas en kerst vind ik voor het kindje niet echt leuk. Dan krijgen ze al zoveel indrukken en natuurlijk ook kado's en jan. en feb. lijkt me echt zo koud voor een klein kindje. Kan je ook niet lekker naar buiten enzo. Maar inderdaad zou ik gewoon dankbaar zijn met een gezond kindje in deze periode hoor. Maar ken het gevoel wel.
Who op je eigen verjaardag. Heb je ooit een mooier kado gekregen... Dat lijkt me wel weer super. Nou moet ik toegeven dat bij ons in de familie haast iedereen maar een paar dagen scheelt met 1 van zijn ouders Ikzelf 1 dag met mijn vader en mijn man op dezelfde dag als mijn moeder. Zo hebben mijn 2 nichten alle 2 een kindje gekregen op de dag voor en na hun eigen verjaardag en mijn oom en tante en nicht zijn 8,9 en 15 maart jarig waar dan nog 2 nichten op de 13e en 14e tussen zitten. Zo kan ik nog wel even doorgaan...
Maakt mij helemaal niks uit welke datum/tijd ik uitgerekend zal zijn zou al lang blij zijn weer zwanger te zijn Tante, Jammer hoor! Maar hier komt ie weer: Geen bloed geeft moed! haha Marjan wanneer heb je voor het laatst getest? Veel succes bij de huisarts!