Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Vorige week ehhh ik geloof woensdag of donderdag.....Weet het niet meer precies. Ben ook benieuwd wat de dokter voor me zou kunnen doen. Heb wel (sorry voor de details) een hoop slijm van dat rekbare spul....:)

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Marjan, hoe was het bij de huisarts?

3. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, droppie, mijn dochter is in februari geboren, dat vond ik juist wel fijn eigenlijk, het mooie weer kwam er al gauw aan en heb het hele voorjaar heerlijk met haar kunnen wandelen buiten. Maar t nadeel is wel dat zij de komende jaren bijna altijd jarig is als wij op wintersport zijn.

Tja weet je waarom ik hier beetje mee zit. Mijn dochter heeft poosje na geboorte in ziekenhuis gelegen, dus een echte kraamtijd met veel visite enzo heb ik niet gehad. Vandaar dat ik zoiets heb van als ik in juli 2011 (mocht het deze cyclus lukken) beval dan is "iedereen" met vakantie en heb ik weer een anders dan gemiddelde kraamtijd.
    Bij ons is het namelijk gebruikelijk dat je op het kaartje zet dat alle bezoek het liefst binnen de kraamdagen mag komen. Dan ben je na een week dus van alle visite af en kun je dat afsluiten. Dat zal in vakantieperiode dus niet gaan...

Maar ach er zijn ergere dingen om je druk over te maken. Eerst maar s zwanger raken van een tweede. Weet zeker dat ik hoe dan ook heeel blij zal zijn als het lukt.
    Wil alleen een beetje teveel plannen, en dat gaat in dit geval niet.

@ Marjan, hoe ging het bij de huisarts?

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik mn bovenstaande berichtje lees denk ik waar maak ik me druk om...
    Pas geleden is in mijn omgeving een vrouw bevallen van een doodgeboren kindje. En hoor ook vaak van miskramen om mij heen.
    Waar gaan mijn 'zorgjes' dan over. Bah!
    Sorry!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ben helemaal niks wijzer geworden. De dokter heeft mij bloed laten prikken om mn schildklier na te laten kijken want daar door kan je cyclus in de war zijn geloof ik. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag en als die goed is moest ik van het weekend nog maar een testje doen. En als die negatief is moet ik nog maar een week of 2 wachten en dan heeft ze wel een spulletje om een bloeding mee op te wekken...Dusssss wijzer nee, weet nu net zo veel als eerst en das niks.

Hoe is het hier met de dames?

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    He balen joh.
    Nou geloof ik dat alle ha dat zo doen hoor. Ik werd voor mijn eerste zwangerschap ook steeds weg gestruurd. Tot ik na ruim 3 maanden ongi werd.
    Ben gister toevallig voor iets anders bij de ha geweest en kreeg pillen mee die je niet mag als je zwanger ben. Dus ik zei dat ik wel al bijna 2 weken overtijd was en hij zei gewoon SUCCES ERMEE.
    Maar wel balen he.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja moet zeggen ben er soort van chaggo van. Maar ga gewoon zeuren als ik vrijdag test en die is negatief ga ik zeuren om het op te wekken ga geen 3 / 4 maanden zitten wachten...Ben een grote kattekop dus moet lukken...

Lekker vaag bij jou...succes er mee??? Waar halen ze tegenwoordig dat papiertje vandaan. Je mag al bijna niet meer langs komen en als je er ben wordt je weg gewimpeld....

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ja ik zit er echt over te denken om naar een andere ha over te stappen.
    Danny heeft iets meer aandacht nodig dan een ander kindje en ik vind niet dat hij dat van hem krijgt.
    Er is nu een brief van zijn kinderarts naar de ha gegaan en nu dus nog even wachten of we verbetering gaan merken.
    Anders zijn we weg. Maar ik ben echt een zoutje en durf nooit wat te zeggen.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hier kan je niet zo maar over stappen helaas

10. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hier weet ik het niet zeker, maar sinds die nieuwe zorgverzekering mag je toch altijd overal overstappen?

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hier niet van huisarts, wel van zorg verzekering. Maar bij ons hebben de HA een afspraak als je achternaam begint met een bepaalde letter zit je bij de een en anders bij een ander...

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gaat lekker Skattie..

Welke CD ben je nu ? ik ben op ergens in de 40 nu oid.
    Heb 3 weken terug me eisprong gevoelt..
    Maar het lijk me zeer onwaarschijnlijk.

Bah opwekken nee is niks 100% heb er toen der tijd een last van gehad.. Had overal pijn heel stom bah bah en nog eens bah .

13. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ja hier ook en daarom zitten mijn man en ik niet bij dezelfde. Hij begint met een S en ik begon voor ons trouwen met een E. Maar volgens mij is dat nu niet meer. Ga het eens navragen.

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
  15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hè hè ik heb jullie weer gevonden! Ik ga later alles bij lezen. Nog zwangeren erbij?

Maud heeft al weer eens koorts en is hangerig. Een week na de BMR prik: iemand hier ervaring mee?

Hier nog steeds aan het wachten op de eisprong, heb wel van dat glazige slijm, maar is nog veel te vroeg. Aangezien ik een vreemde en heftige menstruatie had, vraag ik me af hoe t nu e\verder gaat.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meis jij ook hier....:D Ik zit nu op cd ehhh ff tellen dacht 59. Heb de kalender niet op schoot maar daar ongeveer...word er schijt ziek van....;)

17. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Dus je bent weinig wijzer geworden marjan!

Ik word hier ook wel een beetje gek van mijn cyclus, zoals het nu lijkt nog steeds geen ei op komst:x. Zo vervelend dat wachten en wachten en wachten!!

Droppie, bij jou ook nog geen ongi?

Lieke: Geen ervaring met BMR.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik HAAT wachten...:D (mopper smurf)

19. Mama Mars