Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ marjan, dat wist ik niet! Belachelijk dat zoiets kan eigenlijk...

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat alles goed! Ik ben nog even aan het twijfelen wanneer ik de gyn bel, ik heb namelijk bij voorbaat bij deze zwangerschap een medische indicatie!
    Maar ben nog een beetje bang dat het alsnog misgaat en ik voor niks bel! Dus weet het even niet wat zouden jullie doen?

Verder voel ik me nog niet echt zwanger, ik hoop iedere dag dat ik kwaaltjes krijg maar tot nu toe niet veel alleen duizelig, maar streepjes worden wel donkerder! Dus dat is in ieder geval een goed teken!

Ik denk dat ik gewoon onzeker ben omdat ik al een keer een MA heb gehad, en kan daardoor moeilijk genieten!

Nou verder weinig te melden, heb deze week 6 dagen gewerkt! phh en alleen morgen vrij en dan mag ik er weer 2 heen!

Marjan, worden de streepjes al duidelijker? en op welke cyclusdag zit je nu?

Lieke, jij zit toch op de wachtbank?

3. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marjan, ja dan haal ik jou inderdaad door de war met Mama Mars, sorry. Fijn dat je de vorige keer zo snel zwanger was! Hoop dat het nu net zo snel gaat. Heb je na je bevalling alleen nog maar lange cycli gehad?

@Jeluna, jammer dat je niet echt kunt genieten omdat je toch bang bent voor een ma. Toch proberen hoor! Heb geen idee wanneer ze aanraden te bellen, heb bij mn vorige zwangerschap de vk bij 6 weken ofzo pas gebeld. Maar bij twijfel zou ik gewoon bellen!

@Lieke, hoe is je gevoel nu? Haha, moeilijk te zeggen he, ene kant denk ik van wel omdat ik eerst zoiets had dat ik niet eind juli wou bevallen ivm vakantie, dus dan zal het nu wel gebeuren. Maar omdat ik nu zo hoop dat het raak is denk ik weer t zal wel niet. Ach ja, afwachten maar.

Vanmorgen kreeg ik telefoontje dat mn zusje is bevallen van haar 3e zoon! Dan begint het nog meer te kriebelen hoor!

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @jeluna: hoop dat je snel kunt gaan genieten. Vond zelf de 1e 12 weken ook erg spannend, want ik had twee keer ene bloeding. Ik heb voerigens ook met 6 weken de vk gebeld.

@tess: proficiat met je neefje! Leuk zeg. Hahaha dat soort redenaties (over wel/niet raken) komen mij heel bekend voor. Hier voel ik nog steeds niets bijzonders. Afwachten dus...

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Jeluna: Hopelijk kun je snel gaan genieten...En dat je een MA hebt gehad wil niet zeggen dat je nu extra kans maakt lijkt mij. Ze zeggen dat 1 op de 5 ofzo mis gaat alleen hoor je er weinig mensne over. Deze beeb blijft gewoon zitten waar die zit! Hij/zij moet maar goed naar mij luisteren. Maar snap je angst wel hoor....Bij twijfel gewoon bellen dat mag toch gewoon? Enne waarom ben je sowieso medisch?

Enne zit nu op dag 11 streepjes worden nog niet donkerder maar doe het netjes elke dag wil het gewoon weten.

@Tess: Geeft niet hoor mars en ik spreken vaak door elkaar ds snap de verwarring best hahaha. Maar nee na de bevalling steeds 34 dagen en nu de laatste keer dus bijna 70 dagen hoop dat het een eenmalig grapje was...

Hopelijk ben jij de volgende op de lijst van zwangere hier...duim,duim,duim (hey jeluna strooi eens wat hcg rond kunnen we wel gebruiken!)

En gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ik heb een medische indicatie omdat ik lichtelijk zwangerschapsdiabetes heb gehad. Ook omdat Jesse al zo zwaar was voor de zwangerschapsduur en daardoor een ietwat moeilijke schouderontwikkeling had direct na de geboorte.
    Ze willen dus bij deze zwangerschap ook weer extra groeiecho's gaan doen en weer een eventuele inleiding voor de 40 weken maar dat hangt natuurlijk allemaal af van hoe groot dit kindje word.

Ik mocht bellen zodra ik zwanger was, maar denk dat ik nog even een weekje wacht!

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik zie dat het aardig rustig is hier..

@Jeluna, wat naar dat je zw.diabetes gehad hebt, moest je ook op je suiker elke dag prikken en op je eten letten enzo?
    En is het zeker dat je dat nu weer krijgt of is dat per zwangerschap verschillend?

@Marjan, je zit al weer op dag 13 nu toch? Gaat ook wel weer snel, hopelijk heb je nu een normale cyclus van zo'n 30 dagen ofzo, als dat zo is ben je weer bijna bij je klusdagen! Die ovutesten geven wel zekerheid he, begin er ook aan verslaafd te raken!

Is het trouwens ook zo dat een ovutest positief aangeeft als je zwanger bent? Heb er nog een over, zou ik die nu kunnen proberen of is dat een fabeltje?

@ Lieke, how's life? Nog kwaaltjes? Ik helemaal niet moet ik zeggen. Had vorige rondes meer last overal van dan nu. Misschien juist goed teken, of absoluut niet... Ik weet het niet meer we wachten rustig af!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Jeluna: Hmmm moet ik dan ook maar in de gaten houden. In het ZH dachten ze ook dat ik zwangerschapssuiker heb gehad omdat Koen zo enorm was. Maar heb een hele lakse VK. Ze hebben mij in het zh geadviseerd bij een volgende zwangerschap meer onder controle te komen, maar mijn VK heeft bij voorbaat al gezegt nee joh das heust niet nodig...

@Tess: Ja klopt dag 13.....Maar de ovutests doen nog niks...GRRRRR En ja het is echt waar dat ze positief uitblijven slaan als je zwanger bent. (bij mij in elk geval wel vorig jaar) Hopelijk kun je dat snel genoeg uit testen binnen kort

@Lieke: Hoe gaat het?

Hier dus niks te melden ..... ben aan het wachten op een positieve ovu test...

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #369 lieke1979, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
    @tess/marjan. Hier ook niks te melden. Voel me gewoon goed. Van mn vorige zwangerschap weet ik het niet zo goed meer. Toen sliep ik volgens mij al slechter en had gevoelige tepels. Maar ik weet niet meer precies vanaf wanneer. Idd gewoon afwachten.
    @ marjan: balen zeg. Ik weet hoe frusterend dat is. Ik begon op dag 14 en had volgens mij pas de 8e test een positieve in handen... En bij Maud heb ik tot dag 28 moeten wachten, maar toen dus wel zwanger.

@tess: Weet je al wanneer je gaat testen? Ik probeer nuchter te denken en te genieten van het leven met z'n drietjes. Maar mijn gedachten gaan toch heel veel uit naar het zwanger raken van nr. 2.
    Ga je die ovu-testen nu gebruiken? Ik heb er ook nog verschillende.Bewaar ze maar voor de volgende ronde denk ik.

10. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lieke, ik wil denk ik zondag gaan testen... Maar denk eigenlijk dat het beter is om te wachten tot na nod. Heb er al zoveel zwtesten erdoor gejaagd door te vroeg te willen testen..
    Maar zie het wel.
    Wanneer wil jij gaan testen?

@Marjan, vanaf wanneer slaan de ovutesten uit als je zwanger bent? Nu 5 dagen voor nod ook al? Anders probeer ik er een morgen.
    Heb er nog maar een over dus heeft niet zoveel zin om de volgende ronde te gebruiken.

Net mn neefje vastgehouden,echt geweldig weer zo'n kleintje!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tess: leuk hè weer zo'n kleintje in je armen. Ik smolt ook helemaal weg bij mijn nichtje. Morgen zie ik haar weer. Ik probeer tot maandagavond of dinsdagmorgen te wachten. Vanmiddag ga ik naar een vriending, morgen werken en de verjaardag van mn vriend, zaterdag kraamvisite en zondag naar vrienden. Dus ik hoop eigenlijk dat die 5 dagen om gaan vliegen hahaha.
    Ben benieuwd wat jij gaat doen met ovutest!!!

12. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje ik heb 8 december de eerste echo, dus dat duurt nog even!

Jesse heeft hier gisteren zijn eerste tandje erdoor gekregen!

Verder eigenlijk niet veel te melden!
    Lieke en Tess succes met inhouden om te testen!

Marjan succes met het vinden van je ei!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Tess: Weet niet vanaf wanneer, ik had namelijk vroege zwangerschapstesten in huis toen, en daarna een gewone en toen had ik nog een stuk of 4 ovu tests over dus om het geloof waardig te laten voor mij gebruikte ik die ook steeds...Dus pas na mijn nod toen.

@Jeluna: Ik zoek me eigen gek hier...hahaha nee echt nog geen ei te spotten hier...grrrr jammer hoor

14. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb al een ovutest geprobeerd, negatief natuurlijk, maar hoop dus dat t te vroeg was, zit zeker 5 dagen voor nod, misschien wel 6 dus het was vast te vroeg.
    Heb nu wel weer last van mn onderbuik trouwens, ach wil er niet zo op letten eigenlijk.

@Lieke fijn dat je veel te doen hebt de komende dagen, hopelijk vliegen ze je voorbij! Hoop dat ze mij ook voorbij vliegen. Vind het wel erg lang duren hoor, haha!

@Jeluna, je hebt dus toch al gebeld? 8 december is ook al gauw, nog minder dan een maand, spannend hoor!! Ben best jaloers op je;).

@Marjan, hoop dat je je ei snel vindt!!

Wat een weertje trouwens! Zit heerlijk binnen, dochter op bed. Ga zo even stofzuigen en dan lekker met een boek op de bank, heerlijk!!

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan, hoe lang was je nu al weer aan t wachten?

@tess: shit dat je ovu-test negatief was. Maar pijn in je odnerbuik is positief? Dat ga ik dan maar niet proberen...

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Lieke: Valt nu nog mee hoor....dag ehh 13 vandaag....Maar ik wil nu gewoon een ei!

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan: kan ik me helemaal voorstellen. Duim voor je!

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dank je, hoop dat je duimen werkt....

19. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Ik maak me hier toch een beetje zorgen! Ik ben nou eenmaal een echte testfreak en nu is het streepje helemaal niet donkerder geworden in vergelijking met 2 dagen geleden, hij lijkt zelfs een fractie lichter!
    Dus reden voor stress! Ik ben benieuwd hoe dit afloopt maar heb er niet zo'n goed gevoel over!

Wat denken jullie? Maandag maar even weer testen?

Liefs Jeluna

20. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jeluna, zou me niet zorgen maken hoor, zolang je niet toch nog bloed verliest of erge buikpijn hebt is er volgens mij niets aan de hand. Moet het streepje altijd sterker worden dan?

Deel Deze Pagina