Of als je je erge zorgen maakt even bellen met vk om te vragen of dat kwaad kan als het streepje lichter wordt?!
Tja echt lichter is hij niet geworden maar zeker niet donkerder, ik had dat wel verwacht omdat je hcg toch stijgt? Maar ik probeer het maandag weer!
@Jeluna, misschien is het streepje al op zijn donkerst voor die test?? Zou me echt niet al te veel zorgen maken hoor!! Had jij trouwens voor je wist dat je zwanger was ook bepaalde symptomen? Ik op dit moment eigenlijk niet. Beetje moe (doordat dochtertje paar keer wakker was vannacht) en rommelende darmen. Maar verder in vergelijking tot vorige rondes geen symptomen.
*KIJKT STRENG* Nee Jeluna, je moet niet meer testen! Als het mis zou gaan word het streepje meestal pas lichter als jij al bloed hebt verloren...Enne de ene dag drink je wat meer dan de andere....KLAAR NU! Er word niet meer getest. Je bent nu in elk geval nog hartstikke zwanger en ja ik snap je onzekerheid maar nee het helpt niet om er nog een test tegen aan te gooien. Dus helaas dit zijn hele spannende weken maar je komt er vast goed door heen...Zonde van al die testen...Pak de eerste er maar weer eens bij en geniet van die dikke vette streep!!!!
wauw het is al weer zaterdag. De tijd vliegt voorbij. Nu slapen na een leuk feestje. Nog heerlijk genoten van mijn kleine nichtje. Morgen op kraamvisite. Wat een kleine baby's allemaal...
helaas: vanmorgen is deze maand afgeschreven... Op naar de volgende! Succes Tess en de rest op het wachtbankje! Voor degenen die nog op hun ei wachten: ik duim voor jullie.
@Lieke, wat jammer! Toch weer even teleurstelling of niet?! Maar vol goede moed de volgende ronde weer in! Ik ga morgen testen, wou het vandaag al doen, maar durf nog niet. Als het morgen negatief is dan wacht ik zeker tot ver na mn nod! Hoop zo dat ik zwanger ben dat ik bang ben dat het weer niet raak is. Klinkt misschien raar voor degenen die er lang over doen of hebben gedaan, maar ik vind het zo lang duren allemaal. De weken tot de eisprong duurt lang, die 2 weken erna lijken helemaal wel jaren. Probeer me nu gewoon te focussen op een evt nieuwe ronde, dan kan het ook niet zo tegenvallen. @ Marjan, hoe staat het met de ovutesten? @ Jeluna, hoe gaat ie nu?
Ik snap je wel hoor ik denk dat iedereen die zwanger wil worden dat heeft...Ben benieuwd meis! Hoop het voor je! Hier nog geen positive testen....En mn temp is ook nog steeds laag dus we wachten "rustig"af
Marjan, Haha ik weet dat het dom is maar ik dacht nu nog even een testje doen en die streep is vast donkerder als controlestreep maar helaas! Ik heb nog 1 testje liggen van kruidvat en die wil ik toch nog doen en dan maar duimen dat die er mooi uitziet! Lieke, jammer meid! Tess, spannend! ik duim voor je! Hier verder alles goed, ik moest gisteravond in een keer kokhalzen tot overgeven aan toe zomaar uit het niets, dus hoop dat dat een goed teken is!
@tess: succes met testen morgen! Ben heel benieuwd naar de uitkomst: zal voor je duimen! Idd een teleurstelling, had het ook nog niet zo vroeg verwacht eerlijk gezegd. Heb al een paar maanden het idee dat mn hormoonhuishouding van slag is. Nu kan ik wel naar de ha gaan, maar het zijn zo'n vage dingen. Die zegt natuurlijk ook: jullie zijn pas bezig. Ik wil ook nog geen actie ondernemen maar eens bloedprikken om te kijken of mn hormoonspiegel van slag is. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik denk dat we gewoon vol goede moed naar de volgende ronde gaan. Ik ga proberen er 2 weken beperkt mee bezig zijn, want ik heb het idee dat mn vorige cyclus zo lang was door mijn gepieker er over.
@Lieke, vanmorgen getest, negatief. Helaas,helaas. Ging eigenlijk ook al testen met gevoel dat het niet raak was... Nu ongesteldheid afwachten!
@Tess: Wat jammer zeg...Op naar de volgende ronde... Hier nog steeds geen positieve ovu test maar wel meer slijm (solly voor de details) dus ik denk dat we wel de goede kant op gaan...(meer slijm is toch goed? Dan ga je toch naar je vruchtbare periode?)
@tess: oh jammer zeg! Weer wachten op het volgende ei! Hopelijk brengt dat meer goeds. @marjan: ja dat is zeker gunstig. Hoop voor je dat het einde van het wachten in zicht is....
Zit de hele dag al naar mn test te staren, heeeeeel vaag, en als je het ook echt wil, zie ik een streepje, haha, mn man ook. Maar dat zal wel een indroogstreepje zijn. Wat denken jullie? Stiekem hoop ik dus toch nog. . @Marjan, meer slijm is inderdaad goed, op naar je ei!!
@tess: dus toch nog hoop! Misschien over een paar dagen nog eens testen? Was misschien nog een beetje vroeg? Sorry ik heb hier geen ervaring mee, heb de vorige keer 15 dagen na positieve ovutest getest en toen spatte de streep er vrij snel vanaf. Maar ze zeggen: een streep is een streep hoe vaag hij ook is. Had je wel meteen een streep of kwam hij pas na 10 min?
@Lieke, hij kwam denk ik na 10 minuten pas, heb mn test weggelegd na een paar minuten toen ik dacht dat ie negatief was. Veel later heb ik hem nog een keer bekeken en toen zag ik superklein streepje. Denk dat het wishfull thinking is hoor. Voel mn ongi nu wel opkomen, dus morgen zal het wel zover zijn.