Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Tess: Hmmm misschien over een dag of 2 nog eens testen. Of is je ongi er al inmiddels?

Hier nog geen positieve ovu test en mn temp is nog steeds 36,5 dus ook nog niet omhoog... (gaat hij nu stijgen als je ei al weer weg is? Ja toch?)

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ tess: wat staat er in de bijsluiter?

@marjan: volgens mij is je ei al geweest als je een hogere temp registreert. Maar de positieve test is voor het ei.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja dat van die testen weet ik...die zijn positief 0 tot 24 uur voor je eisprong. Maar van die temp wist ik niet zeker meer...;)

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    YES YES YES!! Expres een maand wat afstand genomen van het forum, omdat ik er teveel mee bezig was en volgens mij heb ik net positief getest 1 dag voor mijn NOD!!
    Oh ik ben zo blij!! Ik had van zaterdag op zondag al getest, toen zag ik na 2 minuten niets en ben ik gaan slapen (het was 6 uur 's ochtends), Toen ik na anderhalf uur ging kijken, zag ik wel iets, maar toen ik het navroeg op dit forum zei iedereen dat het een indroogstreepje kon zijn. Maar ik bleef wel wat last van symptonen houden en kon me vandaag toch niet inhouden weer te testen! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.

Oh en nu moet ik nog zo lang wachten tot mijn vriend thuis is om het goede nieuws te vertellen...

Liefs een zeer gelukkige tante29
    Duim voor me dat het goed zal gaan.

5. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tante, Van harte gefeliciteerd!!!! Super zeg!!

@Lieke en Marjan, in de bijsluiter staat dat ik na tien minuten geen betrouwbare uitslag meer kan aflezen, dus ik heb m maar weggegooid.
    Ben nog niet ongesteld trouwens, heb wel erg het gevoel dat het elk moment kan gebeuren. Heb buikpijn en rugpijn, afwachten nog maar!

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ tess: balen! Of heb je nog hoop na het verhaal van tante?

@tante: proficiat: goed zeg! Voel je je goed?

hier heeft het eindelijk doorgezet. Ik ga proberen er iets midner mee bezig te zijn. Dus alvast sorry als ik er niet zoveel ben.

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lieke, heb stiekem nog wel beetje hoop. Je weet maar nooit.
    Wacht morgen nog af, als ik niet ongesteld word dan ga ik donderdag testen... Maar wil er niet te veel van verwachten.

Dus bij jou heeft t doorgezet. Snap wel dat je er minder mee bezig wilt zijn, t duurt allemaal ook zo lang voor het weer zover is en dan weer wachten. Als je dan ook elke dag op een forum zit word je er elke keer weer mee geconfronteerd.

8. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Dank jullie wel voor de felicitaties!
    @lieke: vervelend dat je ongi bent geworden. Antwoord op jouw vraag: ik voel me tot nu toe goed. Ik heb wel al last van 'bandenpijn', maar dat had ik de vorige keer ook. Verder merk ik dat mijn borsten met de dag gevoeliger worden. En af en toe een vlaag misselijkheid.
    Maarr de bezorgdheid is meer aanwezig dan de vorige keer. Ik geloof dat Tess het al eens schreef. Als je voor een tweede gaat, ben je je veel meer bewust van wat een wonder het is en wat er allemaal mis kan gaan, omdat je het al eens hebt meegemaakt. En dat merk ik nu bij mezelf ook heel erg.

Verder super gelukkig en volop genieten. Ps. mijn vriend was natuurlijk ook heel blij: ik had een leuke kaart gekocht en de test er in geplakt. Ons dochtertje gaf het aan hem, dat was echt zo leuk!

Liefs tante

9. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ongesteld geworden vanmorgen :(...
    Op naar ronde 4...

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi hoi,

Tess en Lieke, jammer meiden!!

Tante gefeliciteerd!!

Marjan, temp stijgt idd na ei!

Hier ziek, erg vervelend zere keel, nek en koorts! Maak me natuurlijk direct zorgen of dat allemaal wel goed is voor zwangerschap!
    Maar meer als afwachten kan ik niet! Nog 3 weken tot echo!

Liefs Jeluna

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    OHHHH Tante gefeliciteerd!!!!!

@Tess: Potver dikkie...hmmm op naar de volgende ronde. Hopelijk over een maandje een positieve test in je handen.

@Jeluna: Ziek zijn is niet slecht voor je zwangerschap. Jou kleintje pakt wel wat hij/zij nodig heeft. Hopelijk ben je snel weer beter.

Hier nog geen ei gespot, verdorie geen positieve ovu test en ook mijn temp is nog erg laag. Ben benieuwd wat deze ronde gaat doen. Hopelijk niet weer 70 dagen.

12. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jeluna, volgens mij heerst het op dit moment, ben zelf ook niet fit en mn dochtertje ook niet. Maar t kan echt geen kwaad voor je zwangerschap hoor! Net wat Marjan zegt, het kindje pakt het eerst wat hij/zij nodig heeft.

@ Marjan, jammer dat je nog niet positief getest hebt, op welke dag zit je nu? Hoop echt voor je dat je niet weer zo;n lange cyclus hebt.

Ben zelf flink ongesteld. Gek dat dat ook elke maand weer anders voelt. Blijf positief, maar ik reken nergens meer op.
    Toen ik begon dacht ik echt dat t kat in het bakkie was, doe ik ff, snel zwanger worden net als vorige keer. Nou zo werkt het dus niet.

@Marjan en Lieke, ik hoop dat we alledrie nog voor het einde van dit jaar een positieve test hebben! duim duim duim...

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    tess: balen zeg dat je ook niet zwanger bent!! Op naar de volgende ronde! Met hoop ik een mooie positieve test!

Tante: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerachap geniet ervan!

Hier zijn we nu druk in de klusdagen dus wie weet! We wachten af moet zeggen heb weinig hoop want met jens zijn we ook ruim 2,5 jaar aan het klussen geweest!

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Nou hopen dat het raak is!!!

Ik geloof dat ik op dag 22 zit ofzo...We wachten af. Enne duim duim duim met je mee voor 3 positieve testen!

15. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marleen, zo zeg 2,5 jaar!! Respect voor jou hoor. Ben je met hulp zwanger geworden of toch vanzelf?

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    tess: toch spontaan! De artsen hadden dit nooit verwacht. We zouden de maand erna starten mat ICSI dat was ons enig sprankje hoop! Ik had een onverwachte positieve test op 20-01-2009 helaas eindigde dit in een miskraam met 8 weken. Na een curretage (het kwam niet vanzelf) zeiden ze in het ziekenhuis dat dit zo''n wonder geweest was dat we hier niet meer op meosten rekenen en dat we weer de mmm in gingen in Juni zouden we de 1e ICSI krijgen. Maar wonder boven wonder had ik 10-05-2009 weer een positieve test (op moederdag!!) Dus toch weer spontaan zwanger. de artsen spraken van een medisch wonder. En daaruit is Jens ontstaan haha

Nu hebben we dus ook zoiets van 2 keer spontaan zwanger worden kan ook 3 keer worden dus gaan het zelf proberen. Willen eigenlijk de mmm niet in omdat we weten dat het zo ook kan.

Dit was even in vogelvlucht ons verhaal!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    heftig marleentje. Maar wat een prachtig wonder dan he?!

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ik zeg snel even hallo tegen iedereen! Probeer nog steeds een beetje afstand te nemen...

@Tess: balen dat je toch ongi bent geworden. Ik hoop idd dat we voor het einde vh jaar nog een positieve test in handen hebben!

19. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marleentje, wat een heftig verhaal. Maar wat zul je blij geweest zijn met die positieve testen. Wonderlijk eigenlijk he, zo vlak na mekaar! Hoop voor je dat het nu weer spontaan gebeurt.

@Lieke, leuk dat je toch ff komt kijken. Baal er ook wel van maar we gaan er gewoon weer voor. Jij ook positief blijven he!!

20. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Zo was even zoeken naar 'ons' topic!!
    Was even nieuwsgierig hoe het met jullie gaat meiden??

Deel Deze Pagina