Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hier nog een week wachten en dan beginnen met de ovulatietesten...

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier inmiddels al weer ver in de 20 dagen maar geen positieve ovu testen en geen stijgende temp....

Dussss laat maar zeggen daar gaan we weer!

Hoe voel jij je, lekker zwanger????

3. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Marjan, ik ben dit keer ook zwanger geworden met een eisprong op dag 27, duurt heel lang maar hoeft zwanger worden dus niet in de weg te staan!

Ik voel me eigenlijk wel goed, niet op en top zwanger eigenlijk. Ik ben alleen duizelig en toch wel wat sneller moe maar verder helemaal niks!
    Ik ben echt aan het aftellen naar echo, nog 2 weken!! haha (WACHT ONGEDULDIG AF)

Succes meiden met het vinden van jullie ei!!

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

@Marjan, jammer dat het weer zo lang duurt, hopelijk komt je ei gauw!

@Jeluna, jij al weer 7 weken zwanger,gaat snel hoor. En al gauw je echo, spannend. Hoop dat alles goed is.

@Lieke,jij gaat ook weer ovutesten? Ik heb ze ook weer besteld. Hoop nu toch echt voor ons dat het deze keer raak is hoor.
    Hoeveel rondes duurde het voor jou bij je eerste?

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tees: vorige keer 2e ronde, dus het duurt nu sowieso langer. Maar goed 2 x is ook wel weinig. Probeer me er nu op in te stellen dat het gewoon een langduriger proces is... Ga wel weer testen omdat ik totaal niet weet wanneer mijn eisprong is.
    En jij? Hoeveelste ronde was het bij je eerste kindje raak?

@marjan: balen he dat lange wachten...

@jeluna: fijn dat je je zo goed voelt!

6. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier weer ff een berichtje van mij.
    Hoe gaat het met jullie? Ik duim met jullie mee.
    Met mij gaat het goed. Vandaag ben ik precies vijf weken zwanger.
    Dinsdag as. mag ik bij de huisarts een inwendige echo laten maken, dat doet onze huisarts nog. Ik kijk er echt naar uit. Bij mijn dochter mochten we toen ook 2 keer komen met 6 en 8 weken, zo raar dat ik haar toen als klein stipje in mijn buik heb gezien. Ik vind het nu wel spannender: ik hoop dat alles goed is.
    Ik voel mezelf zwanger, het enige waar ik wat 'last' van heb, is dat ik erg moe ben en het zo koud heb. Maar dat heb ik er allemaal graag voor over.

Ik wens iedereen hier weer veel succes.

Liefs van tante

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lieke, bij onze eerste was het ook in ronde 2 raak, zelfde als jij dus. Vind het ook wel moeilijk me er nu op in te stellen dat het langer duurt. Voel me soms echt zenuwachtig als ik me bedenk hoe lang het wel niet kan gaan duren. Probeer er ook minder mee bezig te zijn, maar dat lukt me gewoon niet..
    Aan de andere kant, we weten dat we zwanger kunnen raken, dus dan kan t ook een tweede keer. Hoop dat het niet langer dan 6 rondes duurt, daar stel ik me maar op in.

@Tante, spannend dat je dinsdag al een echo hebt! Hoop ook voor je dat alles goed is en dat je een goede zwangerschap mag hebben!!

8. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier??
    Heb zojuist een positieve ovutest gehad, vanavond dus klussen!!

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    kluserdekluserdeklus!!! Aan het werk!

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo dames hier hoop ik dat ik zondag een heel mooi sint cadeautje krijg namelijk 2 rose streepjes op mijn test!! Mag zondag dus testen!!

Klussers druk aan de klus het is er nu ook echt het weer voor om dicht tegen elkaar aan te kruipen!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tess: succes!!!

@marleen: zal voor je duimen!

hier nog aan het wachten op een positieve test. als het gaat als vorige maand moet ik nog 4 dagen wachten...

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik wilde even zeggen dat ik hier een tempstijging heb!!
    Morgen is mijn NOD. De laatste 3 dagen was mijn temp 36.8 en vanmorgen 37.0. Ben erg misselijk en voel me echt alsof ik mega ongi moet worden. Dus afwachten geblazen! En wat is dat moeilijk haha! Ik ga ervan uit dat ik morgen of zondag gewoon ongi word. Maar normaal zakt mijn temp ook echt op de dag dat ik ongi word en aangezien er nu nog een stijging in zit twijfel ik!

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marleen, klinkt goed hoor die temp stijging.

Hier weer een negatieve ovu test!

14. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marleen, spannend joh. Duim heel hard met je mee voor 2 streepjes op je test en geen ongi!!!

@Lieke, jammer dat je nog geen posi ovu hebt, hoop dat ie er gauw aankomt!

@Marjan, hoe is t met jou ovu's? Of heb je weer een lange cyclus??

Wij hebben gisteravond nog wel geklust, had er eigenlijk geen zin in en deed me ook enorm pijn in mn zij. Echt vanbinnen onderin. Misschien wel eisprongpijn ofzo. Echt niet normaal, moest op mn tanden bijten want ja t moest toch gebeuren he ;)

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Marleentje: Temp stijging is super!! Testen! Testen!

@Lieke: Klote geen positive ovutest! Hoop dat die snel komen...

@Tess: Ja hahaha het is hard werken soms! Maar alles voor het goede doel he?!

Hier zit ik inmiddels op dag ehhhh dag 37 en nog geen eisprong..hoebedoel je lekker kut. Volgende week de dokter maar eens bellen..Ben er zat van.

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    nou marjan jij moet wel heel lang wachten! Ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen. Ik baal al omdat ik lang moet wachten en zit op dag 20...

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tess: heb je een goed gevoel?

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ach lieke ik weet ook niet wat het is..baal er wel behoorlijk van maar ja wat heb ik daar aan krijg er geen ei van....

enne dat jij ongeduldig bent op dag 20 is toch heel normaal, we willen allemaal zwanger raken en wel nu meteen

19. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lieke, ik weet het niet. Had vorige keren ook een goed gevoel en toen was het niet. Nu durf ik niet zoveel te voelen. Volgens mij hebben we het wel vlak voor eisprong gedaan dus wat dat betreft... Zie het wel.

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Heb even hulp nodig. Vorige maand had ik de dag voor een positeve ovu test al een zichtbaar streepje op de test. Vervolgens had ik twee morgens een positieve test. We hebben op de eerste dag 's avonds gevreeƫn. Ik denk dat dit te vroeg was, dat we beter de tweede morgen hadden kunnen vrijen. Zo is Maud nl verwekt. Dat wil ik deze maand proberen, maar nu had ik vanmorgen een heel duidelijke streep maar geen smiley (gebruik cb digital). Stel ik heb morgen een positieve test, dan wilde ik wachten tot donderdagmorgen. Maar omdat ik vandaag al zo'n duidelijke streep had, ben ik bang dat ik de boot mis. Iemand een idee wat ik het beste kan doen?

Deel Deze Pagina