@Lieke: Bij Koen is het zo gegaan....s'middags een positieve ovu test torn sávonds en s'morgens een wippie gemaakt...en hup daar was Koen.
Hey meiden, Zie bij jullie helaas nog geen 'goed' nieuws Hier ook lekker balen had vandaag mijn echo maar gyn is ziek dus moet nog weer langer wachten Phh ben zo nieuwsgierig!! Ik voel me verder nog steeds goed, alleen ischiaspijn is terug! Nog geen nieuws van Marleen? spannend hoor! Liefs Jeluna
@Lieke,ik zou niet weten wat je moet doen. Zodra ik een positieve ovu heb wil ik graag direct omdat ik bang ben dat ik te laat ben. Ik zou het dus wel doen de avond bv na je positieve ovu. Als het goed is staat er in de beschrijving ook dat je na de eerste positieve ovu de eisprong binnen 24 tot 48 uur komt... Vorige rondes hebben we het te vaak gedaan denk ik. Zeg maar de dag voor de positieve ovu (voor de zekerheid) de dag van de positieve ovu en de dag erna. Nu hebben we ons echt beperkt tot om de dag vrijen. Bij onze eerste is het ook gelukt zo (en zonder ovutesten...) Ben heel benieuwd of het nu wel gelukt is. Durf het bijna niet te zeggen maar heb stiekem wel een goed gevoel nu. Heb al paar dagen zwaar gevoel in mn buik en best veel wit/geelverlies. Dat heb ik normaal niet dus... En Lieke, hoe heb je het aangepakt?? @Jeluna, balen zeg dat je nog geen echo kon laten maken.Heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken? Je schiet al wel mooi op! Bijna 9 weken alweer!! Heerlijk
@tess: dat klinkt goed. Ik hoop dat het raak is. @jeluna: balen, weet je al wanneer je nu mag komen? Hier vanmorgen idd een positieve test, vanavond geklust en daarna gaan sporten. Vreemd gevoel eigenlijk. Morgenvroeg msischien nog eens? Ik ben momenteel heel negatief en depri, denk dat het toch niet gelukt is. We hebben nl. beiden een schimmelinfectie. Heb de medicijnen al in huis van een eerdere keer. Ik durfde ze alleen niet rond eisprong te gebruiken. Ik denk dat het voor ons gewoon op naar de volgende ronde is. Sorry voor dit negatieve verhaal.
Hee meis, jammer dat je je zo depri voelt. Leef met je mee! Maar je weet maar nooit, duim toch voor je dat het wel raak is. Vaak gebeurt het als je het niet verwacht. Zul je zien, straks jij wel zwanger (en nu depri) en ikke niet (en voel me positief)!!
Dinsdag heb ik nu een afspraak staan maar ben niet helemaal zeker of ze wel een echo maken (andere gyn, andere locatie). wel is mijn 12-weken echo gepland op 27 dec. Maar ik wil zo graag nu weten of alles goed is! Maak me soms erg onzeker omdat ik nog niks heb gezien begin daarom soms te twijfelen! Lieke, Jammer dat je je zo voelt! Tess, ik ben nieuwsgierig zal voor je duimen
@tess: dank je voor je lieve woorden. misschien zie ik het morgen weer wat positiever. Sinds een half jaar heb ik rond de eisprong minimaal 2-3 slapeloze nachten (ook toen we nog niet bezig waren dus). Dat doet een menss geen goed. Ik hoop dat ik vannacht weer een beetje bij kan slapen. @jeluna: hoop dat je dinsdag een echo krijgt. Vooral als je je goed voelt is het zo onwerkelijk die eerste weken hè...
@Lieke, hopelijk zie je het gauw positief in. En niet slapen is ook niet prettig! @Jeluna, kun je niet om een echo vragen dan? Zou het gewoon proberen door bv te zeggen dat je je zorgen maakt ofzo? Gisteren was ik positief, maar gisteravond had ik zo'n jeuk onderaan zeg maar , beetje rauw gevoel. Wat zou dat kunnen zijn? Verklaart ook wel de gelige afscheiding... en ik denken dat dat van de innesteling zou kunnen zijn. Twijfel nu dus weer
@tess: shit dat je twijfelt. Volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel die gevoelens. Kom op: positief blijven! Hier vanmorgen een negatieve test (wel nog een zichtbaar streepje). Dus bedankt voor het goede advies om gisteren te klussen. Anders waren we denk ik te laat geweest. Nu misschien ook al te laat? Voor de zekerheid vanmorgen nog eens geklust, maar op de vroege morgen vind ik toch niet zo geslaagd... Ik ga er van uit dat het niks wordt met die schimmelinfectie, maar ben niet meer zo depri als gisteren. Redelijk geslapen, doet altijd goed...
Hey meiden....hier nog geen nieuws.... Kreeg s'avonds op 5 dec wat oud bloed ik dacht nou daar komt mn ongi (was alleen bij het afvegen) Dat heb ik 6 dec ook nog gehad en daarna niks meer. Is dat nu een ongi denken jullie??? Verder zie ik hier ook nog geen ander goed nieuws....Jammer hoor
@marjan, klinkt goed toch? Of denk je niet aan een innestellingsbloeding? Hier met buikgriep op de bank sinds gisterenmiddag. Deze ronde kunnen we dus waarschijnlijk afschrijven.
Hier gaat het wel goed. Heb nog steeds elke dag een zwaar gevoel in mn buik, en beetje rugpijn (net als je ongi moet worden). Moet nog een week voor ik ongesteld moet worden dus wat dat betreft heb ik wel weer beetje hoop... Maar bedenk me nu wel dat mn lichaam me vaker voor de gek heeft gehouden. @Marjan, had je nou wel een eisprong gehad dan? Dacht dat je nog geen posi ovutest had. Maar wie weet, het zou ook best innestelingsbloeding kunnen zijn, dat je hem ff gemist heb. Hoop het voor je! @Lieke, you never know. Ondanks buikgriep en infectie kan het toch nog raak zijn!
We wachten ongeduldig af. Het weekend kruipt echt voorbij als je ziek bent. Gelukkig al weer een beetje beter vandaag, morgen hopelijk weer werken. Kwam er net achter dat ik in 2 maanden tijd 2 kilo ben aangekomen en in de vakantie ervoor ook al 1 kilo. Oeps! Weer eventjes erop gaan letten. De griep helpt wat dat betreft weer.
Hmmm innestelingsbloed...denk het niet hoor. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment gestopt ben met ovu testen. Hou mn temp bij....(Hoe lang na je ei komt de innesteling...weet het niet meer) Had vanmorgen weer 36,7....gister 36,6. Weet het ook niet. En met Koen zn zwangerschap heb ik helemaal geen innestelingsbloed gehad..... Nou ja nog een weekje wachten en anders maar weer langs de dokter. @Alle zieken (en dat zijn er genoeg geloof ik) BETERSCHAP!!!!!
@marjan: ik dacht dat de innestelling ongeveer 5-6 dagen na de eisprong komt. Ik hoop dat de dokter je kan helpen, want dit is wel een erg lange cyclus hè. Wat zei hij de vorige keer nog eens?
@Marjan, ga je de doc ook bellen voor dat goedje? Of wacht je het liever af? @Lieke, hoe gaat het nu? Nog ziek? Ik ben op moment misselijk, vanmorgen ook zo wakker geworden. Dat ken ik toch niet van mijn vorige zwangerschap. Kan dat ook per keer verschillen?? Krijg nu wel weer meer hoop. Maar durf niet teveel te hopen straks is het iets anders. Wat denken jullie? Ik ga morgen trouwens testen met zo'n vierdageneerder test...
@tess: nee ben weer gaan werken. Wat bedoel je zo wakker? Ik werd in mijn vorige zwangerschap iedere keer ergens tussen 3 en 5 uur 's morgens wakker en was dan klaarwakker. Kon absoluut niet slapen. Dat heb ik helaas 9 maanden gehouden in mindere en meerdere mate. Dus als je dat bedoelt: heel herkenbaar. Ik had het voor het eerst in de 4e nacht na de eisprong. Nu heb ik dit niet gehad.... Ik zal voor je duimen dat je morgen een positieve test in handen hebt!
@Tess: Ga voor je duimen morgen!!! Moet heel de dag werken kan dus pas s'avonds zien wat de uitslag is.... Weet niet zo goed wat ik nu moet...Zo is het in elk geval 3xniks..... Hier mn temp kaartje...vandaag weer 36,6. Geloof niet dat ik een ei heb gehad. Nu dus wel hoge temp maar nog geen ongi?? SNap er niks van net een testje gedaan die was omo wit.