@Marjan, ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van tempen. Bij vorige zwangerschap heb ik het wel 1 keer gedaan, maar kon er ook niets wijs uit worden, maar was wel zwanger! Er is dus hoop Heb vandaag geen test gedaan. Voelde me gistermiddag zo zwanger, dacht ik zit vast vol HCG, haha, dus meteen een test gedaan... Ook omo wit... T was denk ik wel veel te vroeg, maar wil nu wel wachten tot donderdag of vrijdag met testen. Heb er niet veel vertrouwen meer in eigenlijk
@tess: niet getreurd, bij mij was er vier dagen van tevoren in eerste instantie ook niets te zien. Misschien over 3 dagen ineens een mooie streep! Ik gun het je enorm. Succes. Morgen tweede keer echo: eerste keer was er nog niet veel te zien, wel activiteit in de baarmoeder, maar in de 'zwarte vlek' nog geen vruchtje te zien: dit kon twee dingen betekenen of ik was korter zwanger dan ik dacht of het wordt een miskraam. We zitten dus al 2 weken in enorme spanning en ik ben blij dat er morgen meer duidelijkheid komt. Duim voor ons! x Liefs van tante
@Tante ik hoop echt dat alles goed is en dat je morgen een mooi beweeglijk kindje te zien krijgt!!! Fijn dat je met me meeleeft. Ik hoop het zo, dat ik niet meer durf te hopen omdat de teleurstelling elke maand groter wordt als het weer niet is... Bij mn eerste zwangerschap testte ik op een donderdag met een 6dageneerdertest negatief en precies een week later positief. Aan de uitgerekende datum bij de vk te zien had ik de eerste keer wel positief moeten testen omdat ik toen 4 dagen voor nod was. Dus heb nog piepklein beetje hoop. Wat waren jouw symptomen voor je positief testte? Ik had toen menstruatiekrampen, nu ook tot gisteren, vandaag weinig last. Wel vieze smaak in mond, soms beetje misselijk.
Hey meiden, Jammer van jullie omo witte testen:x Schiet ook niet echt op met die cyclus van jou he marjan, wat balen! Hier vandaag de eerste echo gehad en alles was gelukkig goed, was alleen 2 dagen korter zwanger, maar een mooi kloppend hartje gehoord! Tante, jij ook succes morgen!
@Tante: Spannend meis. Hoop dat jij een prachtige echo tezien krijgt met een prachtig kindje in beeld... @Jeluna: Wat fijn een goede echo...En nee het schiet hier zeker niet op...Zo niet leuk. Vandaag dag 47 en nog geen ei...Maar goed. @Tess: Wat jammer nog omo wit, maaarrrrrr je bent ook wel erg vroeg he. Wie weet over een kleine week een knallende streep. Hoop het voor je!
@tess: ik merkte het omdat ik 2 dagen enorm last had van een stemmingswisseling, ik werd snel boos om het minste of het geringste en ik word bijna nooit boos. Daar aan merkte ik het. Bedankt voor jullie succeswensen. Jeluna: wat super dat je een mooi levendig beebje hebt gezien! Ik hoop dat wij vanmiddag hetzelfde te zien krijgen. Liefs van tante
@Tante succes zometeen!!! Ik heb weer een afspraak met de doc...maandag morgen ga ik er heen weer ff babbelen
@all: positief was: het was goed gegroeid, er was nu duidelijk een vruchtzak en een vrucht te zien. negatief was: er was nog geen sterke hartstlag, we zagen wel iets pulseren, maar nog geen knipperlichtje. De huisarts wilde daarom nog een slag om de arm houden. Dus nu moet ik de 28e weer terug komen. Het zou kunnen dat ik een stuk korter zwanger blijk dan gedacht of het is een vruchtje dat niet goed is en daarom traag groeit.. weer afwachten dus. Toch probeer ik nu voor de beeb niet te gespannen te zijn de komende tien dagen, ik heb gezien dat er iets zit en dat het enorm gegroeid is, dus daar houd ik me dan maar aan vast. Maar het blijft ontzettend spannend. Over 10 dagen moet de huisarts echt een sterke hartslag zien, want als dit dan nog niet te zien is, is het echt niet goed en gaat hij contact opnemen met een gyneacoloog. Ik houd jullie op de hoogte natuurlijk en bedankt voor het duimen! Liefs tante
@tess: balen meid. Ik hoop dat je alsnog positief test volgende week! @marjan: lijkt toch alsof je op rond dag 31 een eisprong hebt gehad, of niet? Heb je eens een test gedaan? @tante: spannend! Ik hoop dat het gewoon lekker doorgroeit! @jeluna: fijn dat je een positieve echo had: lekker genieten hè! Hier nog een week afwachten. Al had ik de vorige twee cycli wel 4-5 dagen van te voren oud bloed dus dat betekent tot zaterdag-zondag wachten als het negatief is....
@Tante, dus een beetje dubbel bericht, aan ene kant gegroeid, aan andere kant nog niet veel hartslag. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Idd niet al te druk maken komende dagen. @Marjan, dus je gaat weer met de doc babbelen, hopelijk komt hier nu wel wat uit. Ga je zo'n goedje nemen die je ongi opwekt? Of wil je het gewoon blijven afwachten? @Lieke, wat is je gevoel nu? Ik vind het per maand spannender worden, jij dan? @allemaal, ik heb ff jullie advies nodig. Op het moment heb ik absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ondanks dat ik vanmorgen hele ochtend misselijk was (en gisteren ook). Ik voel namelijk geen steken meer in mn buik. Ik ben ook supergespannen en voel me erg zenuwachtig, echt raar. Wat zal ik doen: - morgenochtend testen met gevoelige test (va 20ml hcg); - overmorgen testen maar dan is mn moeder ook jarig en daar ga ik s ochtends naar toe, kan dus 2 kanten op, of superhappy of echt depri op verjaardag zitten. - tot zaterdag wachten kan ik haast niet, maar is te proberen... Wat raden jullie aan? Ben er echt veel te veel mee bezig!!
@Tante: Nou mn duimen blijven draaien hier voor je hoor! Wat spannend zeg, ik hoop gewoon dat jou kleine beebje rustig door blijft groeien! @Lieke: Denk het niet....heb nu 3 pieken gehad maar normaal na een ei blijft je temp hoog tot de ongi....Ehhh en dat is niet gebeurd. Succes met wachten...hoop dat ook jij een mooie dubbele streep kan komen showen hier! 2910c3 Ovulation Charts Mijn temp kaartje @Tess: Tja advies...even afwachten. Je bent zoooo terleur gesteld als je nu negatief test en als je zwanger zou zijn en over een paar dagen test knalt hij er misschien wel af...Enne te veel mee bezig zijn...tja dat doet volgens mij elke vrouw die zwanger wil worden. Dat is toch heel normaal???? Ik ook hoor maar dat zegt niks... Of ik dat goedje ga nemen?? Weet het niet, heb de assistent uitgelegd hoe het verhaal nu is en ze heeft een dubbele afspraak ingepland dus weet niet wat de dokter wil...Ik zou het goedje krijgen als ik niet ongi werd. Ben dat natuurlijk 48 dagen geleden wel geweest. Dus ik wacht maar even haar ideeen af.
Heb toch getest vandaag, negatief. Weet nu wel zeker dat het weer niet raak is. Maar heb wel zekerheid, dat geeft ook wel wat rust. Ga denk ik wat meer afstand nemen, als mij dat lukt. Ik ben er veel te veel mee bezig.
@tess: shit zeg is toch weer een domper hè. Kan me voorstellen dat je even wat afstand neemt... @marjan: ben benieuwd wat de dokter zegt.
Hallo, Ik heb gisteren nog een echo gehad in het ziekenhuis. En heb toen te horen gekregen dat de kans erg groot is dat het mis gaat. Er is een lichte hartslag te zien, maar de verhouding van het vruchtje tot de vruchtzak etc. klopt niet, het vruchtje is te klein. Dus nu afwachten en gebeurt er niets, moet ik komende donderdag terug voor nog een echo en evt. meteen een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Wij zijn erg verdrietig. Groetjes Tante
@tante, wat erg voor jullie!!! Heel veel sterkte gewenst. Wat een teleurstelling. Hier ben ik nog niet ongesteld, gister wel beetje bruin en beetje bloedverlies gehad, maar is weer gestopt. Dat ken ik van eerdere rondes niet. Wil geen hoop krijgen, maar wie weet. Denk dat ik morgen ongesteld word.
@Tante: Oh meisje wat verdrietig...Heel veel sterkte en heel stiekem draaien mn duimen voor een klein wondertje bij jullie... Sterkte meis! @Tess: Ik geloof nooit zo dat je van er teveel mee bezig zijn niet zwanger raakt...Maar kan me goed voorstellen dat je even wat zp-mindert.... Hou je ons wel heeeeel af en toe op de hoogte? Ook voor jou dikke knuf! Hier ben ik zelf ook benieuwd wat de doc gaat zeggen....ik zie het wel.
@Lieke, hoe weet je dat het niet gelukt is?? Verlies je al bloed of heb je test gedaan? Balen zeg. Heb jij dat ook dat je het gevoel hebt dat het helemaal niet meer gaat lukken? Ikke wel, krijg al hele visioenen. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Daarom wil ik ook iets minder zp-en. Omdat ik mezelf gek maak. @Marjan, vandaag naar de HA he? Ben benieuwd wat daaruit komt..