Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Tess: Heb de doc even afgebeld....Koen is ziek en heb even wat problemen hier...Misschien volgende week.

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tess: bruin/roze bloedverlies is bij mij teken dat ongi eraan komt. Dus geen test gedaan. Maar had ook niets anders verwacht. Nu ongi afwachten en na ongi meteen kuurtje en dan hopelijk de volgende ronde meer succes. Ik herken het helemaal wat je schrijft, daarom heb ik vorige maand wat minder contact gehad hier na negatief bericht. Het ging daarom deze maand wat beter. Heb me toch een beetje erbij neer gelegd dat het lang kan duren. Desondanks ben ik er veel mee bezig en sta ik er idd mee op en ga ermee naar bed. Het houdt je toch bezig.

@marjan:beterschap!

3. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Vandaag hebben we definief te horen gekregen dat het niet goed is. Er was nu geen hartslag meer te zien. Maandag word ik gecurreteerd.

Liefs van tante.

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tante: kl*** zeg en zeker nu rond de kerst! Veel sterkte nu, maandag en daarna!!!

5. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    @ Tante, heel veel sterkte meid!!

Hier jammergenoeg verder geen zwangere dames zie ik:(, Het is hier ook erg rustig!

Hier verder alles goed, maandag de 12-weken echo dus hopen dat alles goed is!! Ik heb het nog niet op mijn werk verteld maar kan het eigenlijk niet meer verbergen, maar niemand die er nog naar gevraagd heeft!

Prettige kerstdagen meiden!

6. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tante, wat erg voor jullie!! Zeker nu zo rond het einde van het jaar. Meis, heel veel sterkte!!!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heel veel sterkte tante. Dikke knuf voor jou

@Jeluna: Duim voor een mooi plaatje voor jullie kom je een foto spammen van je echo?

Hier zit ik inmiddels op dag 56 weer roze bij het afvegen net als een week of wat terug maar weer een lage temp 36,4....lekker vaag he?

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan: ga je nu naar de dokter na de feestdagen of wacht je nog even af?

9. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ik zou heel eerlijk bekennen dat ik niet eens weet hoe ik dat moet doen:), jaa weet het erg he!!

Maar wat balen dat je al op dag 56 zit, dat is zooo frustrerend!

Had ik trouwens al verteld dat ik samen met mijn zusje zwanger ben? zij is 3 weken minder ver! Wel erg leuk!

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Lieke ja 3 jan heb ik een afspraak...ben benieuwd

@Jeluna: Wat leuk zeg!!!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ marjan: succes de 3e

iedereen hele fijne feestdagen en alvast de beste wensen voor 2011!!!

Ik hoor net dat mijn broertje voor de 2e keer vader wordt, eerste kindje is nu 10 maanden. Hartstikke blij voor hen, maar voor ons natuurlijk toch even slikken!

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Lieke: Dat kan ik me heel goed voorstellen... Hopelijk wordt 2011 ook weer ons jaar!

Meiden een onwijs mooi en vruchtbaar 2011 toegewenst!

13. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, jullie ook een vruchtbaar 2011 toegewenst! Hopelijk mogen we allemaal zelfs in 2011 al een kleintje in onze armen houden, Dat hoop ik zo!!

@Lieke, kan me voorstellen dat dat slikken is. Ben zelf ook telkens bang dat iemand anders die in zelfde periode als mij of erna een kleintje heeft gekregen eerder zwanger is dan ik. Slecht van me, maar zou zo jaloers worden.
    Ben er verder nu wel relaxter weer onder, ik reken nergens meer op en laat me niet meer voor de gek houden door mn lichaam. Heb nog 2 ovutesten liggen die doe ik rond de periode dat ik de vorige keren mn positieve testen had en verder klussen we gewoon om de dag. Geen ovutesten meer, die hielpen toch niet.

En heb nog 1 zw test liggen, die bewaar ik tot zeker op mn nod. Geen eerder getest meer!

@Jeluna, dat is zeker leuk dat jullie ongeveer tegelijk uitgerekend zijn! Voel je je verder goed?

Volgens mij heeft Tante vandaag haar curretage,...

14. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ tess: klopt. Ik ben opgelucht dat het achter de rug is nu. Dit alles heeft me veel energie gekost. Het was een emotionel rollercoaster de afgelopen weken. Gisteren was erg heftig allemaal. Gelukkig is het goed gegaan. En heb ik weinig last van de ingreep.

Iedereen een goed 2011 alvast. En dat we idd allemaal maar een mooi beebje in onze armen mogen houden volgend jaar!

Liefs van tante

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lieve meiden,

@Tante: Neem je tijd en hou je maar rustig...Sterkte!

En inderdaad ik toast op een heel vruchtbaar jaar voor ons allemaal....

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hier ben ik weer een keer!

Ik was het topic kwijt kreeg op een of andere manier geen meldingen meer als er iets gepost was!

Tante: wat een drama! Helaas weet ik uit ervaring hoe je je voelt! En ook wel tornado aan gevoelens je de afgelopen tijd hebt gehad en nu nog. Ook heb ik na 8 weken te horen gekregen dat het niet goed was en net na de 10 weken een curretage. Dus als je een keer je hart wil luchten dan mag je me altijd pb en! Voor nu een hele dikke knuffel en neem de tijd om het een plekje te geven.

Hier zit ik te wachten moet rond 3 jan ongi worden en ga echt pas testen na nod wil mezelf niet gek maken.

Zijn er nog nieuwe zwangeren bij gekomen?

Marjand: hoe gaat het met jou cyclus?

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tess: fijn dat je nu wat relaxter bent! Ik hoop dat we het volhouden. Ik had even een kleine terugslag door die mededeling amar probeer nu op en top te genieten van onze kleine meid. Wat is het toch een heerlijke periode. Ik zie nu toch wel veel voordelen aan een iets groter leeftijdsverschil.

@tante: veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent!

@marjan: ik moet nog ongeveer 2 weken wachten tot aan volgende ei, dus voorlopig niet zwanger...

18. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Tante heel veel sterkte!!

Wel dubbel maar ik kom even met goed nieuws!! 12 weken echo was helemaal goed en volgens echoscopist voor 70% zeker een jongetje!! dus ben benieuwd!

Een hele goede jaarwisseling meiden!! En voor jullie allemaal een beebje gewenst in 2011

19. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jeluna, wat leuk een zoon!! En fijn dat alles goed was.

@Tante, veel sterkte nog, het zal wel tijd kosten om het te verwerken.

@Lieke, heb net ook een slikmomentje gehad, een van de meiden van de zwangerschapsgym waar ik voor mn dochter op zat smste dat ze eind julie hun 2e verwachten. Heel leuk voor hen natuurlijk, maar ik wil ook zo graag. Ach wie weet is het deze maand raak...

Ben trouwens aan de tarwekiemoliecapsules, kennen jullie dat? Heb gelezen dat dat goed is voor de innesteling. Nou ja, wie niet waagt wie niet wint

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @jeluna: fijn zeg dat alles goed is! Leuk 2 jongetjes!
    @tess: shit hè. Ik ben heel blij voor hen, maar baal toch dat het bij ons nog niet zover is. Vooral de onzekerheid of het weer gaat lukken, vind ik vreselijk! Als ik zeker weet dat ik komend jaar zwanger raak, is alles prima. Maar goed, daar moet ik me maar bij neerleggen.
    Die capsules ken ik niet.

Deel Deze Pagina