Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marleentje, kheb zo'n sterk gevoel dat je zwanger bent. Idd succes met wachten (niet mijn sterktste kant)

Hier geen idee of ik mn ei al gehad heb. Wat dat betreft ga ik volgende maand toch maar weer aan de ovutesten.
    Had gisteravond echt een kramp in mn buik links dus dacht eisprong, en nog geklust.
    Maar nu vandaag vruchtbaar slijm gehad (of restant sperma ;)bleh)...

@Marjan, wel fijn toch dat je nu je ongi kunt opwekken? Hopelijk komt ie gauw op gang en denkt je lichaam daarna eraan om regelmatig eitjes te laten springen!
    Had je voor je eerste zwangerschap ook al zulke lange cyclussen dan? Of wel regelmatig?

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier doen mijn ()() ontzettend zeer sinds vanmorgen. Ik herken dit helemaal niet. Wat is wachten toch moeilijk haha

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marleen: ik zet mijn geld ook op jou in deze maand.

@tess: lastig hè die onzekerheid.

@marjan: heb even gegoogled en vond meteen heel veel links op zp.

Ik begin nu wel wat later met ovutesten, omdat mn cyclus toch steds langer is. Ik denk overmorgen de eerste test.

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    lieke: ik hoop dat je gelijk hebt!!
    Snap ook helemaal dat je later begint met ovu testen als toch altijd je eisprong later is is het zonde om al zo vroeg in je cyclus ovutesten te gebruiken.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik wou ook even met jullie meekletsen,
    Januari 2010 is onze dochter Jenthe geboren. En we zitten te denken aan nummer 2, al twijfel ik soms ook nog hoor. Sinds haar geboortre hebben we niet aan anticonceptie gedaan, omdat ik de vorige keer ook nie tmakkelijk zwanger werd, nu denk ik er een beetje om, maar dat denken laat ik ook steeds minder vieren. Het word wellicht weer tijd. lijkt me leuk voor ons meisje dat ze een brusje krijgt, anderzijds vond ik het ook zwaar het eerste jaar hoor! Die gebroken nachten, krampjes, tandjes, sprongetjes.. Dat was niet echt mijn ding en ook het zwanger zijn vond ik heftig )preeclampsie) maar ja dat is allemaal rationeel..als ik naar mijn gevoel kijk, lijkt een groter gezin me geweldig
    Hey marleentje wat grappig jenthe is ook op 24-01 geboren! ik zie nu jou banner!....Zelfde datum :) Leuke datum ook..
    maar goed zoals jullie lezen twijfel ik, terwijl ik ook weet dat het niet altijd zo makkelijk gaat als je zou willen, dus daarom heb ik besloten het komt zoals het komt en ik laat het aan de natuur over....anderzijds heb ik n u wel een hele lange cyclus ( eind nov voor het laatst ongie geworden..) denk n iet dat ik zwanger ben, voel me totaal niet anders en heb juist zin in chocolade en heb pukkels.. wat wijst op ongie worden...anderzijds zit er een stemmetje die zegt..zou het dan toch al zo ver zijn???
    ik ben benieuwd...

Jullie ook succes meiden en ik kom graag nog eens weer kijken :)

groetjes sanne

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Marleentje: Als het wachten zo moeilijk is....niet wachten...Ik ben zooooo benieuwd!

@Tess: Nee voor de zwangerschap van Koen echt perfecte cyclussen...altijd 28 dagen. Na de bevalling 3 x 34 dagen en nu dus 1 x 68 en nu al dag ehhh 68. Niet grappig en aan mn temp te zien geen eieren voor mij.

@Lieke: Zou ik ook doen en is tempen niks voor jou? Weet je of je ei is geweest...

@Sumshine: Welkom meid!

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sumshine: Welkom hier! Leuke datum he 24 januari 2010! Wel heel toevallig.

Ik klets morgen even uitgebreid. Ga nu lekker naar bed moet nog een beetje bijslapen.

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @sunshine: welkom!

@marjan: ja maar met tempen ben je toch altijd te laat of niet? Ik heb tot nu toe wel positieve ovu testen gehad (rond dag 22/23). Ik hoop dat ik dan ook een ei heb, maar moet ik missch eens testen met temp. Of bedoel je dat niet?

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja dan ben je inderdaad te laat maar weet je wel of je een ei hebt gehad..Nu is het eigenlijk maar gissen.

10. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sumshine, welkom! Spannend he om voor een tweede te gaan. Kan me voorstellen dat je twijfelt. Toen mijn dochter bijna 1 was was ik er zelf nog niet aan toe, ook omdat ik snel zwanger was geraakt. Maar als jij er wel aan toe bent en lekker ervoor gaan! T kan nog wel even duren en dan nog duurt het 9 maand. Achteraf wou ik dat ik na de eerste verjaardag eraan begonnen was, nu is ze bijna 2 en had het wel leuk gevonden dat ik iets erna een tweede zou krijgen.
    Nu wordt het misschien wel als ze al 3 is. Ach we zien t wel, ik reken nergens meer op.

@Lieke, tempen kun je altijd erbij proberen, alleen zie je dan achteraf pas dat je eisprong gehad hebt (toch, Marjan?)

@Marjan, wel vreemd dat je cyclussen nu pas zo lang worden terwijl je het nooit gehad hebt. Weet de gyn daar ook een reden voor??

@

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Tess: Klopt dat je temp pas stijgt als je ei is geweest maar dan heb je wel zicht op je cyclus en of je een ei hebt gehad...

Hier ben ik nog niet naar de gyn geweest de HA weet ook niet hoe het kan en vind het maar vreemd...Ik hoop dat de primolud bij mij gaat werken...Even een maandje afwachten dan weet ik of het nut heeft gehad....

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Marjand: hoop echt dat het zijn werk gaat doen! Want zo afwachten schiet ook niet op. Je weet niet waar je aan toe bent.!

Sumshine: ik herken je gevoel helemaal hoor! Met voor een 2e gaan. Ook wij hebben bij ons zoontje ruim 2 jaar moeten wachten. Een lang verhaal we zouden niet zwanger kunnen worden zonder ICSI. Maar toch spontaan gelukt eerst een miskraam en toen volgde er een curretage en toen de maand erna was ik alweer zwanger van ons zoontje. We hadden nu dan ook zoiets van we kunnen 2 keer zo zwanger worden waarom geen 3e keer. Dus we zijn ook vrijwel direct na eerste ongi (half jaar na bevalling) gestart voor een brusje. We hebben zoiets van als het weer 2 jaar duurt dan hebben we nog even tegaan haha. En we willen graag een 2e dus dan maar betijds beginnen. Ik zit nu in ronde 6 alweer en nu is het afwachten of de ongi nog komt of ik morgen misschien toch een posi test in handen heb!!! Hoop het zo maar durf het nauwelijks te hopen!!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    tess: gebruik je weleens ovu testen? Of heb ik erover heen gelezen? Spannend dus misschien paar dagen terug toch je ei gehad nu nog even extra klussen je weet nooit!!

Sumshine: misschien dus al zwanger! Testen meid dan weet je het! Zou wel heel leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn! Dan zijn onze ukkies gewoon beide even oud haha
    Mocht ik nu zwanger zijn dan voel ik me ook totaal anders als bij de andere 2 zwangerschappen. Heb nu ontzettend veel last avn mijn ()() en dat had ik bij de andere zwangerschappen helemaal niet alleen op het einde van de zwschap. Voor ongi heb ik het ook nooit gehad dus we wachten ongeduldig af!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lieke: moeilijk is dta he als iedereen om je heen zwanger rakt behalve jijzelf. Ik herken je gevoel zo goed! Had dat bij de eerste zwangerschap ook zo erg. Iedereen om me heen werd zwanger behalve wij. En dat doet zeer je gunt het die andere ook heel erg maar je wil zelf ook zo graag!! Dikke knuffel! En duim voor je dat je ook snel aan de beurt mag zijn dan kun je samen zwangeren dat is veel leuker!!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo ik heb weer genoeg gekletst haha

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan: ik had vanmorgen 36.7 is dat niet een beetje laag als een temp voor de eisprong???

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden mag ik hier ook gezellig mee gaan kletsen.
    Wij hebben een dochterje van 15 maanden en willen voor een brusje gaan. Heb 14 dec mijn laatste menstruatie gehad en ben benieuwd of mijn cyclus weer goed op gang komt.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi Rose! Welkom hier gezellig hoor! We kennen elkaar nog van de 1e zwangerschap helaas kreeg ik toen een mk! Gezellig!
    Hoe gaat het met de kleine? Spannend dus ook voor een 2e! Hoop dat je cyclus weer snel op orde is!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee Marleentje nu je het zegt dat klopt en volgens mij waren we daarvoor ook samen aan het dieeten weetje nog ;)
    Ja met kleine meid gaat het goed, ze zit sinds 2 maanden 2 dagen op kdv dus lekker veel ziek en verkouden :(
    Hoe is het met jullie mannetje?

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik wil me hier ook melden,wij gaan vanaf deze maand weer voor de 2e (3e* voor ons) ...
    Heb afgelopen weekend positieve ovutesten gehad en flink geklust dus hopelijk is het gelukt...

Deel Deze Pagina