Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik herken je gevoel Marleen. Wat ontzettend balen zeg! Ik was twee ronden terug ook ervan overtuigd dat ik zwanger was, niet dus. Je bent dan echt boos op je lichaam. Alsof deze faalt. De vorige keer wist ik het zeker dat ik zwanger was, en dat was toen ook zo. Deze keer speelt ook mijn lichaam een spelletje. Hopelijk is onze volgende ronde gewoon raak!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoe oud zijn jullie kindjes allemaal? Ik zelf heb een dochtertje van 2 jaar oud.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Linda Mijn dochtertje is 15 maanden. Eva is precies een jaar jonger dan jou dochtertje zie ik nu :)

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Mijn dochtertje is bijna 17 maanden. Veel meisjes zo te lezen... Ik zie dat de dochtertjes van Rose en Linda precies 1 jaar schelen, toevallig! Hadden jullie vast al gezien, maar mij valt t nu pas op.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mijn zoontje is bijna anderhalf... Echt een lieverd is het maar ook ontdeugend ;)

6. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid hier opeens! Leuk meiden dat jullie allemaal meeschrijven!

Onze dochter wordt in februari 2, ik ben 27 en we gaan voor onze 2e. Zit in ronde 4 en hoop echt dat het nu raak is. Mn geduld word wel beetje op proef gesteld. Weet dat het voor meiden die bij de eerste er lang over gedaan hebben 4 rondes niets voorstelt, maar bij onze eerste was het in ronde 2 raak.

@marleen, wat balen zeg! Weet je zeker wanneer je je ei gehad hebt en ben je al 14 dagen later? Hou moed he zolang geen bloed!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoi hoi!

@Marleentje: Wat klote zeg..maar geen bloed geeft moed. Hopelijk had je een laat ei dat is bevrucht en heb je gewoon te vroeg getest...

Mijn zoontje (Koen) is nu bijna 8 maanden oud...ben zelf op 15 mei 30 jaar en mama geworden...(jep Koen en ik zijn allebei op 15 mei jarig) Verder ben ik al 12 jaar samen met (inmiddels) mijn man Erik...We hebben 7 jaar samen gewoond en zijn 26 maart 2009 getrouwd...Ehhh wat willen jullie nog meer weten ;)

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Jenthe is 11,5 maand word de 24e van deze maand 1. Ik ben 27,5 jaar :D Dus gelukkig jong zat. Ik ben na de geboorte van Jenthe niet overgegaan op anti conceptie, wou mijn lichaam goed de tijd geven om te ontzwangeren. Ik ben bijna 4 jaar getrouwd en 12 jaar samen met mijn mannetje. Hij is 29.
    Mijn man is eerder ( was) aan kinderen toe dan ik, het is de omgekeerde wereld, zoow schattig.
    Mijn eerste zwangerschap ging wel goed, maar ik had elke keer een stemmetje die zei, het klopt niet dat ik mij niet goed voel, ik moet dit leuk vinden maar voel me niet lekker. Bleek ik een sluimerende zwangerschapsvergifiting te hebben. Gelukkig kwam hij later tot "knallen"zeg maar, waardoor ik met 38 week ben ingeleid. Na 2 dagen, mij heel ziek en beroerd voelen is onze dochter wel "normaal"geboren gelukkig. Nu bijna een jaar later draait de film zich weer voor mijn ogen af, wat een bijzondere gebeurtenis. De dag dat ik mama werd..Onbeschrijvelijk en wat was ik blij dat ze er was: want ik kreeg mijn lichaam weer terug :D ( oke behalve de blubber buik dan met enige striae....)
    Ik heb altijd voor ogen gehad dat ik 2 kinderen onder de 2 jaar zou willen hebben, maar dat betekend dat ik binnenkort weer zwanger zou moeten raken, ik weet nog niet of ik daar geheel aan toe ben, al weet ik ook zeker dat ik niet wil dat JEnthe enigskind blijft..Lastig dillema. Daarom schrijf ik mee, omdat ik af en toe twijfel en ook de angst heb stel je voor dat je het heel graag wilt en het lukt toch niet? Ik heb nl een hormoonstoornis waardoor mij op jong eleftijd is verteld dat als ik zwanger wil worden het via de gyn moet, dat heb ik niet gedaan, ik heb gewoon geen anticonceptie gebruikt en het aangekeken en ineens wa ik vorig voorjaar zwanger van Jenthe dus..Nu denk ik dat dat voor mij de juiste manier was, op die manier heb ik er geen stress (gelukkig) van gehad, maar ja als je een tweede wilt wie zegt dat het dan weer zo gaat..En liever wacht ik natuurlijk niet weer 4 jaar.
    Ondertussen is mijn cyclus weer erg lang, heb even gerekend en ik zit nu inmiddels op dag 43...
    dat is ook niet bevorderlijk voor de kansen natuurlijk!
    nou meiden succes, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid, niks zo vervelend als die onzekerheid!

groetjes!

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Als iedereen dan wat meer over zichzelf vertelt, volg ik ook: ik ben 31 (tot nu de oudste hier?) en al 15 jaar samen met mijn vriend. Niet getrouwd dus, wel wonen we al 8 jaar samen.
    November 2008 zwanger geraakt van Maud in de 2e ronde. Heel voorspoedige zwangerschap, bevalling heeft lang geduurd maar is verder goed verlopen. Ik denk dat ik er de volgende keer wel tegenop zie. Maud is nu dus bijna 17 maanden en een heel actieve vrolijke meid.
    Nu zitten we in de 4e ronde en ik hoop dat ik snel zwanger ben, vooral vanwege mijn onzekerheid of het nog een keer gaat lukken. Als ik zeker weet dat ik komen jaar zwanger raak, zou ik het prima vinden. Maar ja, net als iedereen geduldig afwachten.

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mijn zwangerschap was niet helemaal zoals het de bedoeling is...Moest met 16 weken halve dagen gaan werken (door BI en te veel harde buiken) en met 24 weken moest ik helemaal thuis blijven...En de bevalling...heeft hier 19 uur geduurd moest met 9 cm naar het ZH (gewoon in de auto) omdat de hartslag van Koen steeds weg viel en mn weeen afnamen...Daar weer uren aan de wee opwekkers, 3 kwartier persweeen weg moeten puffen, 3 kwartier mee persen er achter komen dat hij niet goed lag en te groot was voor mijn uitgang. Uiteindelijk een tangverlossing met een knip van hier tot tokio. Een klote kraamverzorgster en een ontstoken doos met 5/6 gesprongen hechtingen borst voeding die niet liep, borstontsteking...en toch zie helemaal niet op tegen een volgende keer...gek he?! Sterker nog heb er weer zo'n zin in... Mijn man wel...die ziet nog een keer bevallen helemaal niet zitten...

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hier vanmorgen trouwens een negatieve ovu test. Begin volgende week hopelijk een positieve en daarna een stijgende temp.

12. Rose1982

Hier vanmorgen wat licht roseslijm verlies dus hier zal me menstruatie wel komen. En heb ook steeds kleine steekjes net boven me liezen.

@ Lieke hoop snel dat je ene posi ovutest hebt.

Zal me ook even voorstellen ik ben 28 jaar en mijn vriend 32 we zijn 6 jaar samen en hebben een dochtertje van ruim 15 maanden. Ik was de vorige zwangerschap na 2 maanden zwanger en heb opzich wel een goeie zwangerschap gehad alleen bij 37 weken hoge bloeddruk en paar dagen erna zijn mijn vliezen gebroken. na een bevalling van 49 uur is onze dochter geboren. Heb na de bevalling last gekregen van hyperventilatie dit was erg lastig de eerste maanden omdat artsen niet wisten wat er was.Bloedonderzoeken en scans gehad, Gelukkig na 4 maanden kwamen ze in ziekenhuis erachter dat het hyperventilatie was. Nu ik het weet kan ik er ook goed mee om gaan. Sinds een paar maanden weer kriebels voor een 2de, Begin dec gestopt en wacht nu op me 1ste cyclus.

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    HIer ben ik al erg moe de laatste 2 dagen,met vlagen wat misselijk maar als ik dan weer eet is het weer over... Wel wat pijn in de buik soms,menstruatie achtige krampen,waarvan ik dat vandaag nog niet gevoeld heb... Vrijdag is mijn NOD,vind het erg spannend...
    Ik ben 27 (juni word ik 28 ) mijn man is 30,bijna 3 jaar getrouwd en bijna 8jaar samen en we gaan nu voor ons 3e kindje... Mijn zoontje is nu bijna anderhalf en mijn oudste is geboren met 22 weken zwangerschap omdat hij een chromosoomafwijking had en dus geen kans op leven... Dat was een heftige periode.
    Nu zitten we dus in de 1e ronde,ben erg benieuwd of het gelukt is,we hebben ovutesten gebruikt,vorige week zondag posi test gehad en flink geklust ;)
    Hoop dat het snel volgend weekend is dan weten we het resultaat... ;)

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik snap hoe je je voelt Tess. Bij mij duurt het ook veel langer dan de eerste. Bij mij is het nu ronde 5. Hopelijk lukt het snel.

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Leuk dat iedereen zich voorsteld. Misschien een idee om een lijst te maken van iedereen die meekletst? Misschien Naam (topic), leeftijd, leeftijd of geboortedatum kindje e.d. Dan houden we het een beetje bij. Zal ik een opzetje maken?

16. Rose1982

Leuk idee linda :)
    Naam Rose 28 jaar dochter 27-09-2009 ronde 1 voor brusje

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    #577 Lindada, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    ***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'***

Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009
    Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008
    Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009
    Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2009
    Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009
    Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010
    Tess2010
    , 27 jaar, mama van dochter ? ?-02-2009

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zoiets? Iedereen vrij om zichzelf toe te voegen (quote mij en naam toevoegen, vervolgens de tekst quote weghalen). Het staat nu op alfabet naam volgorde. (Ik heb alleen degene die zich recent voorgesteld hebben toegevoegd, ik heb niet alles nagekeken. Sorry voor degene die al langer meekletsen en er niet bijstaan) Het zijn nu vooral dochters die we hebben. En we zijn allemaal rond dezelfde leeftijd. Wel leuk zo. Mijn dochter is de oudste, de rest is nog onder de 2 jaar.

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'***

Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009
    Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008
    Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009
    Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2009
    Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009
    Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010
    Tess2010
    , 27 jaar, mama van dochter ? ?-02-2009
    Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010

Heb mezelf er even bij gezet! klets morgen weer even hier!

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Leuk gedaan!!

Deel Deze Pagina