Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @linda: jawel dat klopt wel dat de eisprong de dag erna is. Alleen duurt het een tijdje voor de zaadjes in de baarmoeder zijn. Op mijn bijsluiter staat vrijen op enig moment in de komende 48 uur (na positieve test). Wij hebben dit na ca. 10 uur gedaan. Ik had vanmorgen al weer een negatieve test, wel nog een duidelijke streep.

@rose: balen zeg!

@annette: welkom!

@maris: spannend...

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi Meiden!

Rose balen van de ongie,
    Linda: spannend!
    Alle andere meiden: op t wachtbankie?
    Ik heb gistermiddag in de haast even getest: negatief hoor.
    Zit nu in week 8! en nog geen ongie...Das toch vreemd dames! En nu ik er aan denk dat wil ik t ook graag ( een tweede) gek is dat he hoe zo iets werkt: als ik eenmaal iets in de kop heb...heb ik t niet in de....( je kent em wel ;)
    Maar goed, afwachten dus tot die ongie komt en anders eens op een ochtend een testje er in gooien!...
    Ik ben na mijn zwangerschap helemaal n iet aan de pil of andere anticonceptie geweest, ik probeerde gewoon op te passen en geloofde ookd at als het zo bedoeld was het dan wel zo zal komen. Dus officieel zou dit ronde 10 ofzo zijn. On officieel maken we er maar ronde 1 van, want de wens begint nu duidelijk te komen..Lastig he? hahaha
    Grappig he dat Jens en Jenthe op dezelfde dag en dezelfde namen! Ik vind t mooi! :D Jenthe is nu ruim 9 kilo ( bijna 10) en ong 78 cm. ( een maand geleden was ze 75...dus gok er 3 bij) Tis een echte meid met heeeel veeel haar!, temprament en karakter! Tis een deugniet die heel erg graag haar eigen zin wil, daar krijgen we t nog mee te stellen in de peuterpuberteit, maar tis ook een echte knuffelkont, lachebek en levensgenieter! Kortomm natuurlijk een heerlijk kind! Mag af en toe iets minder pit in zitten, want dat is nog wel eens lastig, maar ja dat heeft ze niet van een vreemde zou ik maar zo zeggen ;) hahaha.
    En hoe zijn jullie eerste kinderen: vind het wel leuk om een beschrijving te lezen van hoe jullie je kinderen typeren!
    Ik zie Jenthe als een echte meid!! Pit, karakter, drammerig, gillen als de beste! maar ook knuffelig, zorgzaam, lacherig en gek op gek doen:D je hebt je handen aan haar vol, maar ze is zooow leuk! En t is heerlijk om met er te knuffelen!
    Gek idee dat er straks een tweede komt, hoe zou die zijn? ben benieuwd! Ik zou t geslacht ook wel willen weten, jullie dan?
    nou voor nu genoeg.
    succes met klussen, wachten en al t andere!
    groetjes!!

3. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    hee meiden, wat is er weer veel gekletst, gezellig!
    Ben er even niet geweest omdat ons internet het niet deed.
    Op zich voor mij wel s goed want ben echt verslaafd eraan. Dat merk je pas als ie het even niet doet.

Het t gevoel dat het niet raak is deze maand, durf ook niet zoveel te hopen omdat het eerder elke keer niet zo was.
    Heb ook niet zoveel symptomen.

O ja, naam van mijn dochter is Benthe en de geboortedatum is 21 februari 2009.

@rose jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo!!!

welkom Annette

5. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo,

Ik zou graag hier mee willen kletsen als dat mogelijk is. Ik ben 29 jaar en hebt dit jaar een zoontje gekregen in maart. De eerste keer om zwanger te worden was niet gemakkelijk. Ik hoop dat het nu wel zonder hulp nodig is van de gyn. We gaan het zien! Ik heb net afgelopen maandag mijn ei gehad, althans dat denk ik! Ik had wel buikpijn twee dagen en veel slijm. We zullen zien, we hebben iedergeval onze best gedaan!

groetjes vinkje

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @ Vinkje: Welkom!
    @ Tess: Benthe ook een hele leuke naam :D Dachten wij ook nog aan of Jinthe..Uitiendelijk is het Jenthe geworden hihi..
    Is Benthe ook een (B)engel?

hier nog geen ongie...Duurt allemaal wel errug lang, word er ongeduldig van...Zit nu op dag 50!.......

7. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    ik zou ook graag mee kletsen, heb al een zoontje van 2 en we zijn nu bezig voor te tweede, zit in ronde 2 en heb morgen mijn nod

8. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Hoi dames,

mag ik meekletsen?

Ik heb een dochter van 3 en na veel twijfelen hebben we de knoop doorgehakt, wij gaan voor nummer 2.
    Ik hoop dat het lukt!
    Ik ben in November 2010 gestopt met de pil.

9. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    ik wil ook wel meelezen/kletsen,
    wij zijn ook al tijdje bezig voor tweede, alleen eerst geen cyclus door borstvoeding,
    nu in de eerste echte ronde..

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb ook wel alle sympthomen voor een ongi,maar wat ik erg vreemd is deze maand is dat ik eigenlijk mijn vorige ongi 20dec had moeten krijgen maar kreeg deze 17 dec omdat ik toen een buikgriep had... Normaal heb ik altijd mijn ei rond 14 dagen na de eerste dag laatste ongi,maar had nu een posi ovu test 2en3 Jan...
    We hebben flink geklust rond die dagen maar het was dan wel ruim na de eerste dag laatste ongi... We gaan het zien de komende dagen,vind het erg spannend moet ik bekennen....
    En zoveel tegenstrijdige sympthomen,weet niet wat ik moet verwachten...

11. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Dat is inderdaad even afwachten! en wachten duurt al zo lang he.
    Ik heb morgen mijn nod, maar denk ook dat het de volgende ronde gaat worden. Ik heb wel heel veel symptomen, maar mijn test van gister was negatief. We zien wel, anders met frisse moed naar de volgende ronde.

Wanneer ga jij testen dan Maris22?

12. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Renate, het kan nog wel. Overmorgen weer een test als je niet ongi bent?Heb je al symptomen van een naderende ongi dan?

Maris, wat knap dat je nog niet getest hebt! Lijkt me zo moeilijk om te wachten op de NOD. Duimen dan maar!

Jo, hoelang heb je moeten wachten op je eerste ongi?
    Succes!

@All; hoelang hebben jullie de vorige keer erover gedaan?
    Ik was de vorige keer direct in de eerste ronde zwanger. Na 6 weken helaas een MK en vervolgens weer in de eerste ronde zwanger.

13. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Heb nog geen symptomen van ongi, maar kan nog komen natuurlijk.
    hoop natuurlijk dat het uit blijft, maar we zullen zien.

bij mijn vorige zwangerschap was ik ook de eerste ronde zwanger, en zit nou net als jouw in ronde 2.

14. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    @doradiego, 8,5 maand borstvoeding gegeven en toen gestopt omdat we toch wel graag een tweede wilde, toen heeft het nog maand geduurd ongeveer, dochter is nu bijna tien maanden

vorige keer was het de derde keer raak

15. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Jo86@ Mijn zoontje is ook 10 maanden, ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven. Nu al twee keer ongi geweest! Ik hoop natuurlijk op de laatste!! Maar ik heb over de eerste bijan 2 jaar gedaan! Maar dat zeg niks.

Renatew: Ik zou gewoon nog een keer testen als je natuurlijk niet ongi wordt. Maar ik zou wel een paar dagen wachten!! Niet iedereen maakt heel veel hcg aan voor zijn nod succes!! ik duim voor je.

Maris22: ook spannend misschien kan je over paar dagen testen. ik duim ook voor jou

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat gezellig weer nieuwe meiden! Welkom :)

Hier gisterenmorgen wat rose/bruin verlies daarna niet meer vanmorgen weer wat rood bruin verlies. Nu rest van de dag weer niks te zien. Net voor zekerheid testje gedaan maar negatief. Denk dat me ongie niet helemaal wil doorzetten. We zitten pas in ronde alles zal wel op gang moeten komen zonder pil ;)

spannend voor de meiden die bijna mogen testen * ga vast duimen draaien*

17. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    rose1982@ jammer dat je nega hebt getest. Het kan inderdaad best na je pil even opgang moeten komen. Ik heb zelf altijd eerst een paar dagen rood/bruin verlies en dan pas dan wordt het meer. Op naar de volgende ronde!!!

18. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @vinkje heb alweer stiekem een testje gewaagd (kon het niet laten, slecht he ;)). maar dit keer zag je heeeel iets lichts. maarja word toch afwachten of mijn ongi doorzet, ben benieuwd.

@rose1982 Vorige maand kreeg ik een paar dagen voor mijn nod ook roze/bruinverlies, het stopte eerst weer en een paar dagen later kwam toch de ongi door. Maar hoop natuurlijk dat het voor jou niet het geval is en dat je ongi uitblijft!!, maar dat is even afwachten. het is je in ieder geval gegunt, net als alle anderen hier ook natuurlijk.

19. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Renatew@ Is niet slecht hoor, dat is erg normaal hihihihi!!! Een licht streepje wouw!!! Toch hoop!!! Nou ik ga nog meer voor je duimen!!! Misschien morgenochtend testen, ochtendurine is het beste.

20. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @vinkje Haha eigenlijk moet je die testen ook nooit zo vroeg kopen he....dan is de verleiding gewoon TE groot. Haha.

Maar heb nog een beetje hoop inderdaad, had eigenlijk het gevoel dat het niet gelukt was en dat mijn ongi wel zou komen, maar gelukkig nog geen enkele teken.

Jouw geduld wordt ook nog even op de proef gesteld zie ik, Nog 12 dagen!! Hoop voor je dat het deze maand raak is.

Wou eigenlijk overmorgen weer een testje doen, maar denk dat ik het morgen toch wel weer doe hoor...kan het gewoon niet laten

Deel Deze Pagina