Renatew@ Ja nog 12 dagen. Maar de tijd vliegt voorbij hoop ik!!! Spannend hoor, ik hoor het morgen wel! Weltrusten
welkom alle nieuwe meiden. Vullen jullie het lijstje met gegevens even aan, want ik houd niet meer iedereen uit elkaar...
Heb de test in mijn album gezet ondertussen! De foto is wel een beetje wazig, maar ik kon hem niet beter op de foto krijgen namelijk. Hoop dat hij duidelijk genoeg is.
***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'*** Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje Doradiego, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje Jo86, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2010, ronde 1 voor brusje Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..) Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje Renatew, ? jaar, mama van zoon ? ??-??-2008, ronde 2 voor brusje Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje Tess2010, 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 4 voor brusje ***Zwanger*** Wie wordt de eerste???
Ik heb de lijst weer aangevuld. Welkom allemaal. Zou iedereen de ontbrekende gegevens door willen geven (en controleren of ik het goed gedaan heb). Renate je bent gewoon zwanger! Je hebt net iets te vroeg getest, vandaar dat hij zwak is. Waarschijnlijk wordt hij steeds donkerder. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik hoop het inderdaad zo!! maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Ik durf er nog niet echt in te geloven, dus wacht gewoon nog even netjes af
@Renate: Ik hoop het voor je meis...kan aan de foto nog niks zien maar die is mega vaag...duim voor je
@linda: bedankt voor het aanvullen! @renate: spannend zeg, maar als je een streep ziet (ook al is ie vaag), kan dat maar 1 ding betekenen toch?
Renate, ik zie heel wazig een licht streepje,hoop t voor je meid! Ik heb nog niet getest,denk dat ik gewoon ongi ga worden... Helaas op naar de volgende ronde!!
***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'*** Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje Doradiego, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje Jo86, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2010, ronde 1 voor brusje Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..) Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje Renatew, 24 jaar, mama van zoon Myron 26-07-2008, ronde 2 voor brusje Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje Tess2010, 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 1 voor brusje ***Zwanger*** Wie wordt de eerste??? Ik heb het ietsje aangepast, ik ben pas in ronde 1 bezig!! Maar leuk dat ik op de lijst ben gezet. Erg grappig om het dan zo bij te houden voor iedereen. Renatew@ Ik zie ook een lichtstreepje!! dus hier ook een voorzichtig gefeliciteerd!! Vanmorgen misschien een knalpositief! HIHIHI
Hallo, helaas kon ik vanmorgen niet testen om ik geen testjes meer had. Dus straks denk ik even snel naar de Kruidvat om een paar op te halen. Is ook zo moeilijk he wachten. Verder nog geen tekenen van ongi, dus we wachten rustig af. @Maris22 Wanneer ga je testen dan of wacht je of je ongi door gaat komen? Maar hoop natuurlijk voor je dat er niks gaat komen!
Oh jammer, dan zou ik het wel morgen pas in de ochtend doen!! Maar ik snap dat het te lang wachten is!! hihihi. We horen het wel
Lieke1979@ Wij lopen ongeveer gelijk!!! Vindt jij het ook zo spannend!! En wachten duurt best lang!! Ik hoop op niks hoor! Want bij de onze eerste duurde het 2 jaar:x!!! Ik hoop eigenlijk diep in mijn hart wel dat ik binnen 3 maanden zwanger ben!! Want anders moet ik terug naar de gyn!! Ik heb namelijk endometriose. En elke keer als ik ongi wordt is al te veel, dan krijg ik verklevingen in mijn buikholte. Hierdoor heb ik ook een onregelmatige cycles. Ook is de ene maand mijn ei goed dan de andere!!! Na drie maanden hoeft ik gelukkig niet aan de medicatie, maar ze gaan dan mij ei volgen op een monitor. En dan krijg je de opdracht wanneer je het precies moet doen!! Erg onromantische, dus laten we er maar op hopen dat het snel raak is. Ook voor iedereen hier, dat we maar in het jaar 2011 zwanger raken met z'n allen!!! Renatew@ Ik denk wel dat jij de eerste ben die zwanger is!!! Strooiiii jij even met hcg naar ons!!! hihihi
@vinkje Hoop inderdaad dan voor je dat je binnen de 3 maand zwanger bent. Want dat is inderdaad wel heel onromantisch ja. Nog 11 dagen wachten en dan weet je het. hoop echt voor je dat het dit keer snel gaat lukken! Ik twijfel nog een beetje of het bij mj goed zit, maar zolang er nog geen tekeken zijn dan zit ik nog goed. Dacht eerlijk gezegd zeker te weten dat deze maand het niet zou worden, omdat ik niet heel veel symptomen ofzo heb gehad. Maarjah mocht het zo zijn dan strooi ik zeker wat hcg jullie kant op
Renatew@ Ja het blijft afwachten!! Je hoeft niet altijd veel symptomen te hebben, dat kan ook later zijn!! Officieel kan je vandaag pas testen!! Dus je hcg is nog niet hoog genoeg om van alles te voelen!!!