Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    hier nog geen steeds geen rode duivel!

2. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Hier is dochterlief helemaal wild van indoor speelplekken. Vorige week naar de intratuin geweest, heeft een kleine speelplek met glijbanen en ballenbak, vond ze helemaal geweldig.
    Ook de bieb vindt ze leuk, daar hebben ze ook allerlei dingen voor kleine kids. Een projectie-tekenbord op de muur. Een kleed met muziek, als je erop springt.....

Ik vermaak me thuis vaak met haar met koekjes bakken, "hut" bouwen enz.

3. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Spannend hoor, ik hoop dat die rode duivels ook wegblijven!

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik hoop het ook ... ;)

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    ***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'***

Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje
    Doradiego, 33 jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje
    Jo86, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2010, ronde 1 voor brusje
    Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje
    Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje
    Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje
    Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..)
    Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje
    Renatew, 24 jaar, mama van zoon Myron 26-07-2008, ronde 2 voor brusje Zwanger!
    Rose 1982
    , 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje
    Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje
    Tess2010
    , 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje
    Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 1 voor brusje

***Zwanger***
    Renatew uitgerekend op 22 sept 2011

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Renate gefeliciteerd! Ik wist het wel. ;)

Enneh Sumshine, volgens mij mag je straks ook op de lijst bij de zwangere... :D

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoi Meiden,

Ik begin ook steeds meer te geloven dat het wellicht wel zo is ja,,,Ik zie wel een streep..maar geen dikke. Hmm t was ook een hele oude test ( nog voor mijn dochter zeg maar) en ik heb perongeluk over t controle ding heen gepiest en hij was volgens mij nog niet geheel vol maar er zit een hele kleine streep..Oww ik vind die dingen altijd zo waardeloos!!!! ik denk dat ik zondag weer ga testen, smorgens tot dan doe ik gewoon als of mijn neus bloed, maar spannend is het wel! ( wellicht ga ik dan vanavond toch nog even genieten van die biefstuk!!) want het nadeel is: als je t eenmaal weet mag je zo weinig hahahaha...En als het zo is, is het zo pril dat ie nog goed beschermd is ...die natuur doet toch altijd goed werk niet?
    Ik vind het ook zoow spannend meiden!
    Jullie horen van me!
    Ben in iedergeval wel weeig op de maag, en wat moe..maar geen zere borsten end at had ik de vorige keer wel...maarja iedere keer kan anders zijn he?
    Ach ik weet t niet meer...Tijd zal het me zeggen en idd een streep is een streep zelfs een helele mini scule lichte..heb de test ff snel aan de buuf laten z ien in mijn radeloosheid, zij zag ook een streepie :D

8. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Nou Sunshine, dan mag je toch wel langzaam eraan geloven, meid. Je bent zwanger......oewie! Voorzichtige proficiat dan en dan zondag mogen we je echt officieel feliciteren.

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    HIer nog niks.....Pfffffffffff dat wachten word je gek van!! Vanavond maar lekker tvoh kijken,morgen werken dus even de gedachten ergens anders op! ;)

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

spannend sunshime :) ik den ook dat ik je voorzichtig mag feliciteren.

Maris spannend meis, wanneer ga je eventueel een testje doen? of heb je al een keer getest?

11. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @rose1982 goedzo..hoop dat het wat geholpen heeft.

@lindada dankjewel

@maris22 Kan me voorstellen dat je gek wordt van al dat wachten! Daar gaat de tijd ook direct zo langzaam door he. Hoop dat je ongi wegblijft. wanneer ga je weet een testje wagen dan?

12. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Maris, had je al getest dan?

Nou, ik geef de logica op.....
    Net een mega positieve ovulatietest. Dus dinsdag,woensdag een lichte tweede streep. Donderdag geen streep en vandaag dus een dikke vette streep. Iemand een logische verklaring?
    We gaan maar gewoon verder met klussen....

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @doradiego: dat heb ik ook wel eens: misschien toch wat meer gedronken of het stokje te kort er in gehouden?

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb net bij de kruidvat testen gehaald, ik ga morgenochtend testen,als ik nog niet ongi ben tenminste...
    Spannend hoor!

15. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Jeetje er is een hoop gekletst vandaag, zeker lekker vrij allemaal!!! :)

Sunshime: Voorzichtig feliciteer ik je, maar zo te horen klinkt het goed!! Ben benieuwd naar je test zondag:) Het is altijd moeilijk plassen op die dingen. Ik deed het altijd in een schoon plasticbeker werkte erg goed!! tIp voor als je zondag weer test;)

Lieke1979: De enige dingen die ik kan verzinnen om gezellig te doen met kids zijn al verteld!!! Helaas met het weer ben je erg aan het huis gekluisterd!! Vervelend he!

Renetaw: Voel je al echt zwanger!!! En wanneer is je eerste afspraak bij de verlos!!!

doradiego: Ik heb bij de eerste ook een tijdje ovutesten gebruikt. Bij mij deden ze ook wel eens raar. Dat is vervelend, dus door blijven klussen is de enige optie. Ik moet altijd minimaal twee weken klussen omdat ik zo onregelmatige cycles hebt. Soms wel een beetje te veel van het goede;). Deze keer voelde ik duidelijk mij ei en had ook slijm verlies. Dus hebben we wat rustiger aan gedaan, anders gaat het een moetje worden. En dat hebben we al gehad bij de eerste :( Succes iedergeval!!!

Maris22: Wat vervelend dat je in de onzekerheid zit wel of niet ongi!! Ik hoop echt voor je dat je gewoon zwanger bent!!! Beetje afleiding in je werk is dan wel lekker nu!! Op mijn werk is het zo rustig dat de tijd voorbij kruipt. En ik wil zo graag dat het de 24ste is:D.

16. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Oh spannend meid!!! Succes morgenochtend!! Ik hoop dat je een beetje kan slapen hihihi:). iK GA DUIMEN

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Maris, je wacht echt tot morgenvroeg he? Dan haast ik me namelijk naar de pc morgen.SUCCCCCCEEEEESSSS!

Lieke, de test was net zo uitgevoerd als de andere testen. Daarbij was de controlestreep wel heel goed zichtbaar.

Vinkje, hoe is het met jou dan? Wachten duurt lang he???? Ik herken het wel van "moeten". Nu is het nog niet zo, omdat het de eerste maand is. Maar dit houd ik geen maanden vol ;)

Ik ga mezelf installeren voor TVOH.

18. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Gaat goed hoor doradiego!!! Ik ga wel weer van alles voelen hihihi!!! Ik denk dat het tussen mijn oren zit;) Zo je hebt goed geklust!!! ;) Nu jij ook wachten!!! Ik vindt het wel leuk hier kletsen. Ik heb het wel eens met vriendinnen over maar niet deze details!!! Ga je ook zo tvoh kijken. Ik ben fan van Pearl en Ben...

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoi meiden
    Heb ff een lading testen gehaald voor zondag.
    En vinkje: dat bakje komt er! hahaha. Ik heb ook een test gekocht met zwanger / niet zwanger erop...dan kan ik me vast niet vergissen want lezen kan ik wel :D hahaha...
    Maris Succes morgenvroeg met de test! Spannend....
    Tis ook zon spannende periode he?!
    @doradiego, ik heb begrepen dat ovu testen niet heel betrouwbaar zijn...Ik kan je er geen advies of raad over geven, heb ze nooit gebruikt! Maar voo rjou hoop ik natuurlijk dat je goed op t juiste moment hebt geklust en dan eind van de maand een dikke vette 2e streep heb! Net als de rest!1
    Afwachten maar dus! Spannend....:D:D:D:D
    Ik ga ook ff tvoh kijken, ff kiekn hoe die Ben t doet!
    Ik vond Lenny en Joan ook leuk maar die zijn er helaas al uit, heb verder niet echt favorieten meer!..We shall see :D
    Meiden, fijn weekeind! en tot lezens!

20. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sumshine, spannend zeg !! Duim morgen voor je!!!

@Renate, Gefeliciteerd!! Echt super joh, en zo snel al. Heerlijk!
    Je had weinig symptomen las ik?

Gisteren had ik wat mezelf betreft wel een positief gevoel, veel witverlies (normaal heb ik dat nooit) en steekjes, vandaag voel ik me weer wat negatiever... Nou ja ik wacht het af. Bij mn eerste had ik ook geen symptomen behalve de krampen alsof je ongi moet worden..

Meiden succes he met klussen en wachten!
    Kga Wie is de Mol terugkijken, vind ik een geweldig programma!
    The Voice is ook leuk, mn zusje was er vorige week bij in publiek, vond ze echt super!

Deel Deze Pagina