Vink; herkenbaar. Alleen 1 vriendin weet dat we bezig zijn, maar zij weet niet in hoeverre.....Het is zo fijn om het te delen met dames die in hetzelfde schuitje zitten. En ja, we nemen maar weer plaats op het wachtbankje. * mag ik naast jou? * Sun; dan is er in ieder geval geen twijfel meer mogelijk....niet ernaast plassen he? Tess; idd afwachten. Hier ook geen symptomen bij de eerste. Pas na 6 weken.
Ja kom gezellig naast mij staan!!! hihihi!! Ik vondt pearl net erg oke!!! Ben benieuwd hoe benny het doet samen met esther was hij supperrrr
@tess: toevallig wij hebben net ook de mol gekeken. Geen idee wie het is, maar het wel al weer een erg leuk programma met een leuke groep. Heb jij al vermoedens?
@marris22 Laat je het ons even weten wat eruit komt...ben zo benieuwd!! @vinkje Ik heb nog geen afspraak staan, moest vandaag werken dus bel maandag even!!! Ben zo benieuwd. Maar voel me nog niet echt zwanger hoor. Heb alleen heeel veel hoofdpijn en erg moe. Jij nog even volhouden he op het wachtbankje! Hoop dat je deze keer een post test in handen krijgt @tess2010 Dankjewel Inderdaad niet zo veel symptomen nee, alleen moe en veel hoofpijn. Zie dat jij snel mag testen? wanneer ga je een testje doen?
@Renate, mijn banner klopt niet helemaal, denk datik mijn ei paar dagen later gehad heb. Wil uiterlijk volgende week zaterdag testen!!
Meiden net een test gedaan en ja hoor........ Een lichte streep,ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!! Kan het nog niet geloven!!! IK ga zo werken vanavond ben ik er weer Liefs Maris
Maris22: Van harte gefeliciteerd!!!!! Echt gaaf voor je!!! Effe wachten heeft goed gedaan . Werksen vandaag!!! Marjand: wanneer moet je ongi worden of natuurlijk niet!!! Of is je cycles flink in de war!!! Nou meiden er zijn nu al drie zwangeren, dat gaat lekker zeg!!! Ik vang even de hcg hcg hcg hihihi!!!
@Maris: Wil je ook gaan strooien dan meid! Echt fijn hoor GEFELICITEERD!!!!! @Vinkje: Nou ik denk na het weekend dat er een ongi zou moeten komen...Heb nu 10 dagen primolud geslikt en dan moet het na een dag of 3-5 komen en dan is het te hopen dat mn cyclus dan normaal gaat doen...Even afwachten dus...Anders over 30 dagen bellen met de HA en dan krijg ik meteen een verwijsbrief voor de gyn
JEEEEEEEJ, super Maris! Van harte gefeliciteerd! Hoe reageerde mannetje? Marjan, was je nog helemaal niet ongi geweest, of had je een extreem lange of korte cyclus? Ik hoop vandaag de nieuwe ovutesten binnen te krijgen en dan maar eens kijken wat het vandaag aangeeft.
***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'*** Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje Doradiego, 33 jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje Jo86, ? jaar, mama van dochter ? ??-??-2010, ronde 1 voor brusje Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje Zwanger! Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..) Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje Renatew, 24 jaar, mama van zoon Myron 26-07-2008, ronde 2 voor brusje Zwanger! Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje Zwanger! Tess2010, 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 1 voor brusje ***Zwanger*** Renatew uitgerekend op 22 sept 2011 Sumshine uigerekend op ? sept 2011 Maris22 uitgerekend op ? sept 2011
Lin, helemaal mee eens! Wie mag er al bijna testen? Wat een baggerweertje weer, daar wordt je toch depri van?! Ik denk dat ik met dochterlief maar even een cake ga bakken.
yeahhhhh weer een zwangere *doet een vreugde dansje* Gefeliciteerd meis. Hopen dat we jullie snel mogen volgen.
Marjand: Oke, dat hebt ik ook voor mijn eerste zwangerschap gehad!!! Mijn maandstonden deden toe ook erg raar. En ik liep toen al een tijd bij de gyn. Ze konden bij mijn ei niet vinden!!Toen hebt ik ook medicatie gehad om mijn ongi op te wekken. Ik hoop dat je ongi snel komt meid!!!
@Maris, wat super zeg! Gefeliciteerd, nummer drie alweer dat gaat goed deze maand. Hopelijk komen er nog veel meer bij! @Marjan, hoop dat je gauw ongesteld wordt! En dan weer normale ronde(s) (liever direct zwanger natuurlijk @Lieke, hoe gaat t met jou dan? Heb je er ook een gevoel bij of het gelukt is? Ik heb wederom (en dat wil ik juist niet) een gevoel dat het raak is. Heb eigenlijk niet veel symptomen, alleen dat ik precies een week na vermoedelijke eisprong steekjes en krampjes kreeg/heb. K weet t niet maar heb zo'n vermoeden... Maar wil mezelf niet teveel hoop geven want dan is de teleurstelling zo groot. Afwachten maar!