@linda: ik ken het gevoel. Je gunt het hen wel, maar zelf is het toch wel even slikken. @vinkje: balen
@Marjan, ben jij ook ongesteld geworden zie ik? Dus dat spul heeft wel geholpen! @Vinkje, jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk in de nieuwe ronde meer geluk! Meiden, ik test pas zaterdag hoor. Zal mn banner maar ff aanpassen
haha ja idd het liefst wil je het dan meteen! maarja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen... voel jij al wat tess? banner doet het even niet
Ja klopt afgelopen maandag mn ongi gekregen op dag 81....Nu afwachten of mn cyclus normaal gaat doen..Anders moet ik naar de gyn van de doc. Spannend meis...duimen draaien voor je ik hoop dat je zaterdag een knal test in je handen hebt!
@Jo, ik voel vanalles en nu niets meer, haha. Heb al een week lang elke dag zo nu en dan soort menstruatiekrampjes en pijn in onderrug. Of dat teken van komende ongi is of zwangerschap... ik weet het niet meer, we zien het wel. Voel jij al wat??? @meiden, bedankt voor jullie duimendraaierij, hoop dat het helpt!!
@vinkje Balen hoor dat je ongi toch is doorgezet. @jo86 Wanneer ga je een testje doen dan, of weet je dat nog niet? ons wel even op de hoogte houden he... @tess Spannend hoor!!! We horen wel wat de uitslag is. Hoop voor je dat het raak is..
Lieke@ jammer voor je dat je ongi ben geworden!!!succes in de nieuwe ronde. Zwangere dames, gaat alles goed met jullie? Al symptomen of valt het mee. Hier is mijn ongi nog steeds erg licht, bijna niks!!! En ik hebt nog steeds pijnlijke borsten en grote blauwe aderen erop. Soms denk ik dat dit misschien mijn innesteling is. En bij mij vorige zwangerschap had ik het zelfde bloedverlies en ook behoorlijk lang/ weinig en pijnlijke borsten. Als mijn ongi dinsdag nog niet doorzet waag ik toch een testje. Ook al ga ik er niet meer van uit. Maar een testje kan geen kwaad. Nou ik ga zo tvho kijken ben beniewd wie gaat winnen!!!
@Lieke Jammer meid, hoop voor je dat het snel raak mag zijn. @vinkje valt nog reuze mee hoor, alleen opgezette buik s'avonds en soms heeeel erg moe. Wel raar dat je wel de symptomen hebt, en als het bij je vorige zwangerschap ook zo was is er misschien nog een kans toch...!? Naja we horen het wel. Ons wel even op de hoogte houden he....haha ik ook ook weer tvoh kijken.
@tess morgen testen? @lieke balen zeg, sterkte en succes voor de volgende ronde! @vinkje, hmm hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, lijkt me ook vervelend als je gevoel toch nog twijfelt en je lichaam het niet zo duidelijk aangeeft hier nog niets, ga ook nog maar even niet testen, ga uit van minimaal 32 dagen wel sneller geiriteerd/prikkelbaar maar of dat nou iets zegt...
Meiden, heb nieuws!!! heb vanmorgen getest en ben ZWANGER!!! Ben zooo blij!! Durfde niet al te veel meer te hopen. Heb vorige rondes me zovaak al voor de gek gehouden, maar nu is het echt waar! Gisteravond viel bij ons het kwartje. Zat al op 35 dagen en had echt geen gevoel dat ik ongesteld moest worden, had al paar dagen opgezette buik en gevoelige borsten. Zo nu en dan krampjes (die krampjes had ik ook als ik niet zwanger bleek). Toen had ik echt zoiets van het kan niet anders of ik ben zwanger, dus vanmorgen vroeg wakker, en om kwart voor 7 samen een test gedaan. Kan het eigenlijk nog niet geloven!! @Lieke, ik lees ook jouw berichtje net. Meis, echt jammer dat het weer niet gelukt is. Hou wel moed hoor! Het kan echt, ook al verwacht je het niet. Ik verwachtte het deze maand ook echt niet! @Vinkje, dat is wel vreemd ja, dat je wel symptomen hebt en licht ongesteld. Wie weet, ik hoop dat het toch raak is!
***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'*** Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje Doradiego, 33 jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje Jo86, 24 jaar, mama van dochter 16-03-2010, ronde 1 voor brusje Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje Zwanger! Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..) Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje Renatew, 24 jaar, mama van zoon Myron 26-07-2008, ronde 2 voor brusje Zwanger! Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje Zwanger! Tess2010, 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje Zwanger! Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 2 voor brusje ***Zwanger*** Renatew uitgerekend op 22 sept 2011 Sumshine uigerekend op 17 sept 2011 Maris22 uitgerekend op 23 sept 2011 Tess2010 uitgerekend op 29 sept 2011
Tess gefeliciteerd! Benthe word dus een grote zus WOUW Andere meiden, succes met wachten of met de nieuwe poging! Groetjes!!
Gefeliciteerd Tess! super! spannende tijden weer dus! Hier dag 31 maar nog niet echt veel gevoel ofzo, voor m´n zwangerschap had ik cyclus van 31-32 dus ben benieuwd komende dagen... groetjes
@Tess: proficiat!!! Gewelidg meid. Ik heb ook nieuws: ik heb vanmorgen getest en ben zwanger!!! Bruin bloedverlies zette helemaal niet door, vanmorgen hoge temp en ik zag allemaal blauwe aders op mijn zware borsten. Dus vanmorgen toch maar even een testje gewaagd. Ik denk dat ik 3 oktober uitgeteld ben. Ik ben echt superblij!!!