Wow wat een super berichtje!!!! Gefeliciteerd meis!!!! @Alle zwangeren blijven jullie wel flink strooien hier...niet allemaal weg gaan hoor ik wil oook wat hcgtjes!!!
***Lijst 'Wij gaan voor nr 2'*** Anette, 27 jaar, mama van zoon Jonas 22-08-2010, ronde 1 voor brusje Doradiego, 33 jaar, mama van dochter ? ??-??-2007, ronde 2 voor brusje Jo86, 24 jaar, mama van dochter 16-03-2010, ronde 1 voor brusje Lieke1979, 31 jaar, mama van dochter Maud 16-08-2009, ronde 4 voor brusje Zwanger! Lindada, 29 jaar, 1 miskraam, mama van dochter Deena Lara 27-09-2008, ronde 5 voor brusje Maris22, 27 jaar, mama van Gwenn* 18-04-2008 en zoon Julian Lucas 31-07-2009, ronde 1 voor brusje Zwanger! Marjand, 30 jaar, mama van zoon Koen 15-05-2010, ronde 5 voor brusje (34-34-34-68-..) Marleentje26, 29 jaar, 1 miskraam, mama van zoon Jens 24-01-2010, ronde 7 voor brusje Renatew, 24 jaar, mama van zoon Myron 26-07-2008, ronde 2 voor brusje Zwanger! Rose 1982, 28 jaar, mama van dochter Eva 27-09-2009, ronde 1 voor brusje Sumshine, 27 jaar, mama van dochter Jenthe 24-01-2010, ronde # voor brusje Zwanger! Tess2010, 27 jaar, mama van dochter Benthe 21-02-2009, ronde 4 voor brusje Zwanger! Vinkje, 29 jaar, mama van zoon Jason 16-03-2010, ronde 2 voor brusje ***Zwanger*** Renatew uitgerekend op 22 sept 2011 Sumshine uigerekend op 17 sept 2011 Maris22 uitgerekend op 23 sept 2011 Tess2010 uitgerekend op 29 sept 2011 Lieke1979 uitgerekend op 3 okt 2011
Nou had toch geen geduld en tegen beter weten in eigenlijk, toch test gedaan...maar die was negatief, toch elke keer zo eenn teleurstelling.. Nu maar afwachten
Lieke en tess@ van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! geniet ervan. Jo@ Ach vervelend!!! Maar je hebt nog twee dagen, als je geen ongi krijgt dan maar weer een testje wagen toch!! Niet iedereen kan voor zijn nod al testen!! Hier bijna geen bloedverlies. Alleen door mijn ontlasting kwam er wat mee vandaag maar daarna weer direct gestopt!! Dat had ik ook bij mijn eerste!! Ik heb toen heel lang bloedverlies gehad!!! Vaak na druk zetten!! Mijn baarmoedermond is erg gevoelig, tot 17 weken hebt ik heel vaak in het ziekenhuis gezeten voor een echo. En nu blijven mijn borsten ook weer zeer en blauwe aderen. Ik durf nog niet te testen. Ik ging er ook officieel van uit dat ik pas a.s maandag kon testen of niet natuurlijk. Dit omdat ik mijn eisprong echt pas op 10-11 januari hebt gevoelt!! Dus ik blijf een beetje hopen, maar in mijn achterhoofd blijft wel het stemmetje van niet!!! Het zal wel erg leuk zijn, want mijn collega vertelde vandaag dat ze 5 weken zwanger is!! Kunnen we onze leidinggevende jennen!!! (we mogen haar namelijk niet) hihihi. Nou ik hou jullie op de hoogte!!!
Helaas is mijn ongi nu echt doorgebroken!!! Het doet enorm veel pijn!! Van de week ook enorme pijn gehad!! Dus effe een bezoekje a.s vrijdag bij de gyn maar!! Want ik ben bang dat er weer meer verklevingen zijn :x!! Ik denk dat ze gaat zeggen dat ze mijn eisprong gaan volgen!! Zo ben ik ook gelijk zwanger geworden bij Jason!! Aan de ene kant wil ik het niet( i.v.m niet romantische zijn), maar de pijn en de bloedingen worden elke maand erger en dat is ook niet fijn!!! Ik hou jullie op de hoogte!! Fijne zondag dames
Ja ongi af en ik hoop eind volgende week of begin die wek erop mijn ei te vinden...even afwachten nog maar...Heb nog 11 ovu testen die zalik er eens tegen aan gooien...
Bedankt meiden!! Jo86@ Hoe gaat het met jou, nog steeds niet ongi. Of geloof je er echt niet in meer door de nega test. Marjand@ Ik hoop dat je ei snel komt en dat je daar door een normale cycles hebt!! Ik ga voor je duimen.
niet echt symptomen of wat dan ook...en ik wil niet weer teveel op hopen, ben ik daarna zo teleurgesteld daarnaast misschien is me cyclus wel van slag na de borstvoeding...? ik weet het niet Dus nog maar even paar dagen afwachten!
JA te veel hopen kan je teleurstellen. Bij mij zat er ook in mijn achterhoofd dat het niet zo was. Ik vindt het wel jammer!!! Maar ik denk altijd maar zo het is pas de 1ste ronde!. En ik heb al een gezond mannetje! Natuurlijk wil ik ook een tweede. En zeker als ik hoor om mijn heen hoeveel er zwanger zijn. Je ziet het al aan hier op dit topic, al 5 in 1 maand. Niet normaal veel!!! iK GA TOCH VOOR JE DUIMEN MEID!!!
haha ja echt veel he in dit topic! wel super! Dankje! Ga als ongi niet komt, denk ik pas woensdag/donderdag weer testen ja, toch jammer, je hoopt er toch op! Ook leuk als er niet zo´n groot leeftijdsverschil is tussen beebje 1 en beebje 2 jij sterkte/succes vast aankomende vrijdag!
@Vinkje, jammer dat je ongesteld bent geworden. Misschien dat het via de gyn ondanks het niet romantische wel sneller gaat. Vriendin van mij heeft ook endometriose, dat schijnt enorm veel pijn te doen! Sterkte. @Jo, hoop voor je dat je wel zwanger bent. Deze maand hoopte ik bewust ook niet teveel omdat anders de teleurstelling te groot is. Snap je helemaal! Ben benieuwd!
Tess@ Ja endometriose doet inderdaad erg pijn, de eerste maanden van mijn ongi gingen wel goed!! Maar je merkt na mate de maanden dat het telkens erger wordt!! Inderdaad dan maar niet romantische en hopen dat ik door het volgen van mijn ei gelijk weer zwanger ben als bij mijn mannetje!! Het voelt wel goed dat ik onder controle sta bij de gyn!! Want ik wil niet meer mee maken wat ik voor mijn eerste zwangerschap hebt mee gemaakt. De onzekerheid en telkens de pijn en de bloedingen!!! Voel je goed? En hebt je al symptomen? Hebt je het al aan iemand in je omgeving verteld of houden jullie het nog fijn voor jullie!! Wanneer had jij precies je intake en echo!