Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als ik er teveel aan denk wil ik alleen maar weer des te sneller zwanger zijn... Heb t idee dat ik er niet zoveel aan moet denken,dan gaat de tijd ook sneller! ;)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

same here, ben er nu ook veel meer mee bezig omdat ik weet hoe verschrikkelijk leuk het allemaal is!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pfff, nou ik heb net zelf maar weer de assistente gebeld, maar ze zijn er nog niet uit :(

Bah, ik baal er zo verschikkelijk van :(

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wij willen ook graag een tweede! We zitten alleen nog even op het wachtbankje omdat ik nog geen cyclus heb na de bevalling.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt ook naar een goeie osteopaat gaan... hoef je ook niet al die hormonen te slikken ;) Heeft bij mij destijds m'n ontregelde menstruatie, (niet van zwangerschap toen trouwens), erg goed op gang geholpen :)

Hier ook voor een tweede. Heb vandaag een test gedaan, alhoewel ik op z'n vroegst zaterdag ongesteld zou moeten worden, (maar 't is nog niet helemaal regelmatig, geef ook nog BV, dat helpt niet echt geloof ik :(). Dus we wachten nog even af, (test was dus negatief, zoals jullie zullen begrijpen).
    Overigens testte ik bij Thirza pas positief bij 2,5 week overtijd... dus daar reken ik ook wel een beetje op voor krummel2. Alhoewel ik misschien die van matcare moet nemen dan, als die blijkbaar zo gevoelig zijn dat je normaal gesproken al een paar dagen voor NOD kunt testen... :)

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Spannend allemaal zeg! Maar hebben sommige van jullie dan soms ook nog wel eens wat twijfels?

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik wil me hier aansluiten als jullie het goed vinden. We gaan volgende maand beginnen voor nr 2. Ik kan niet meer wachten. Net als sommige anderen ben ik er ook heel veel mee bezig en we moeten nog beginnen! De vorige keer was ik in ronde 2 zwanger, amar ik heb zo'n gevoel dat het nu langer gaat duren...

groetjes

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii,
    Ik meld me ook even aan:D
    Wij zitten in de 1e ronde voor ons 2e kindje. Ons zoontje is nu bijna 1 jaar en 1 maand en ik heb al sinds hij 6maanden was weer kriebels hihi. Dit is onze 1e officiele ronde en ik zit op het wachtbankje, ik mag over 12 dagen testen dus zenuwen zenuwen zenuwen:p Ik vind de 2e ook veeel spannender, omdat ik zo'n fijne zwangerschap en bevaling heb gehad en ik mis het echt! Hij me er dag en nacht mee bezig, ben zelfs al namen aan het zoeken, moet je na gaan hahaha...*schaam*
    Ik wil iedereen heel veel succes wensen en hoop dat iedereen snel een posi test in handen heeft!!!
    Liefs Adorable

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    :D Wij hebben de jongens en meisjesnamen al :D

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Rozemarijke,

Ook hier ben ik al geweest maar dat hielp niet vandaar doorgestuurd naar de gyn en 1 maand aan de pil geweest. De osteopaat heeft me wel van andere klachten afgeholpen!

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @pruts27: haha zo raar is het dus toch ook weer niet hihihi, ik vind het deze keer wel heel moeilijk om een jongensnaam te vinden! ( we zoeken een turkse naam ma dan niet dat je meteen zegt van ey dat is turks moet ook wel een beetje uitspreekbaar zijn:p:p
    Wat vinden jullie van Ege?( spreek je niet uit als en G) weet niet waar je het mee kunt vergelijken hoe het klinkt whaha, ik weet hoe je het zegt ma kan het nergns mee vergelijken:p

Oja ik heb trouwens een vraagje... vanaf wanneer kun je zwangerschapssymptomen waarnemen??? mijn rechtertepel is super gevoelig!!! als ik er op druk doet het pijn en mijn linker een heeel klein beetje.... erg vochtig steeds en ik voel me sinds gister steeds misselijk ( ik weet ik maak mezelf gek, maar vroeg me af vanaf wanneer je zwangerschapssymptomen kunt waarnemen...
    Dankjewel alvast!
    Liefs Adorable

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @adorable: volgens mij waren pijnlijke tepels de vorige keer wel het eerste symptoom, maar wanneer dat precies was, weet ik niet meer.

@marieke: volgens mij zaten wij eerst op hetzelfde forum van nr.

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hmmm, ja ik heb al een kindje, maar om eerlijk te zijn weet ik niet meer waar het mee begon en wanneer dt was, ik ben eigenlijk alleen moe geweest tijdens zwangerschap en op het eind maagzuur ma dat is alles:p ( geluksvogel hihi) ergens hoop ik dat ik bij de 2e wel meer syptomen heb zodat ik me tenminste zwanger voel ( vooral in het begin) ik voelde me in het begin van de 1e zo niet zwanger, omdat het niet anders was als normaal behalve dat ik het liefst de hele dag door sliep omdat ik zo moe was:p
    En ik weet dat je daar aan niet kunt wat voor geslacht het is, maa als ik over ga geven enzo dan heb ik meer het gevoel dat ik een meisje ga krijgen omdat mijn zus dat ook had en iedereen die ik ken met een dochtertje en ik bij mijn zoontje helemaal niks en andere die ik hoor die een zoontje krege hadde ook nergens last van... ( we hopen op een meisje, een jongetje zou ook weer erg leuk zijn, ma stiekem hopen we wel op een meisje...:) )

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

echt waar? dat weet ik niet meer :)

je hebt je toen niet aangesloten bij de augmama's of wel?

15. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij gaan ook voor nr 2! En zitten nu in de 2e ronde, maar helaas tot nu toe nog geen eisprong kunnen ontdekken:(!

Is me trouwens niet vreemd voordat ik zwanger was van mijn zoontje ook ellendig lange cyclussen! En uiteindelijk ook iets meer dan 1,5 jaar bezig geweest!
    Ik hoop zo dat het dit keer sneller raak mag zijn!

Moet zeggen ben er ook weer heel veel mee bezig, net zo als sommigen van jullie, maar ja als je er eenmaal voor gaat kan het niet snel genoeg gaan he!

Liefs Jeluna

16. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Heb op pag.3 ofzo een keer geschreven dat wij ook voor nr 2 gaan, wat zijn er gezellig veel meiden die dat willen! :)
    En veel herkenbaars ook... zal wel druk zijn, spannend... toch wel erg veel mee bezig, omdat we natuurlijk weten hoe leuk het is!!! En inderdaad, stiekem ook al met de namen... grappig... En gelukkig dat ik toch niet heel apart ben, haha...;)
    Iedereen inderdaad veel succes, en hopelijk allemaal snel een positieve test... Heb komende week ergens mijn eisprong...

17. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ik sluit me ook graag aan. Lees veel herkenbaars hier, leuk! Heb al redelijk lang weer een regelmatige cyclus en ben na bevalling ook niet meer tussentijds aan de pil geweest. Dit is de 1e maand dat we er voor gaan en het zou raak kunnen zijn... overmorgen kan ik testen. Erg spannend!!! Bij de 1e was in het ronde 2 raak.
    En ook wij hebben al jongens- en meidennamen :D...
    Waren jullie het snel eens met je partner wanneer jullie voor een 2e wilden gaan?
    liefs

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Pumba, eerst maakte mijn man er steeds grapjes over en na mate ik er meer over begon en ging temperaturen kwam hij naar me toe en vroeg wanneer *onze* dagen waren, hebben toen ook flink geklust en heb manlief er gisteren weer op betrapt dat ie weer namen aan het zoeken was hihi. Ik mag de 12e gaan testen nog 11 dagen:D:D:D

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Net de gyn aan de lijn gehad, dokter had hem gevraagd om te bellen, toch fijn dat ze goede vrienden zijn haha :)
    Volgens hem hoef ik me geen zorgen te maken, maar kan het wat langer duren, ik moest nog niet aan de mycrogynon beginnen zei hij, even rustig afwachten tot mn ongi komt. Tja, makkelijker gezegd dan gedaan ;) Maar goed, er zit niks anders op. Hopelijk gaat het voor ons dan ook snel gebeuren!

20. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    fijn dat de gyn je gebeld heeft, maar tja, wachten....heb geen ervaring met de prikpil, dus kan er niets nuttigs over zeggen, maar hoop hard met je mee Foxter...

Deel Deze Pagina