Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@Marjand nou hoop dat hij snel 2 dikke strepen geeft.

@ Jo86 jammer dat deze ronde niet gelukt is.

@ Linda zou idd net wat jo86 best vroeg zijn die kwaaltjes, maar laten we hopen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn :)

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Linda Duim voor je dat het zo is...Maar goed nog ff 9 dagen vol houden meis...

@Jo Klote he nieuwe cyclus....Nou dan deze maand maar raak voor jou!

@Rose: Hoe is't nu met jou?

Hier nog steeds geen dubbele streep (ja heel licht) Dus misschien morgen of overmorgen nog...we zullen zien.

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb mijn ei waarschijnlijk een paar dagen eerder gehad, maar ik heb mijn banner op mijn langste cyclus gezet. Dus mocht het wel gelukt zijn, zal ik waarschijnlijk nu iets meer dan een week zwanger zijn. Maargoed, ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi ga worden om te erge teleurstelling te voorkomen. Ik ga ook pas testen als ik overtijd ben, geeft iets meer kans op zwanger zijn. ;)

Vandaag mijn dochtertje voor het eerst naar de peuterspeelzaal gebracht. Ik zit helemaal alleen in een heel leeg huis.... Snik, wat is het moeilijk om je kindje weg te brengen zeg. In het begin vond ze het allemaal leuk, meteen met de kindjes spelen e.d. Ik heb nog wat met de leidsters gepraat en uiteindelijk was het tijd om afscheid te nemen. Ik had haar al voorbereid met boekjes en steeds vertellen wat ze gaat doen. Dus Deena een kus gegeven, tot zover goed. Ik loop naar de deur, hoor ik haar 'mama' roepen. Dus ik nog even gezwaaid, had ik dus beter niet moeten doen. Deena brullen. Er stond een leidster bij Deena en eentje bij mij. Mijn tranen zaten ook hoog. Ik wist dat ik niet terug moest gaan, maar dat is echt tegen je gevoel in. Deena zal het op dit moment vast reuze naar haar zin hebben, maar ik blijf het beeld van een huilend meisje zien. Ik wou dat het al tijd was om haar op te halen... Emotut ben ik he?!

4. Rose1982

@ Marjand dan zal je ei er wel deze dagen aankomen :)
    Hier goed had zat een positest en nu maar afwachten ;)

@ Lindada spannend meis.
    Hoe heeft je meisje het gehad op de peuterspeelzaal?

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Linda: hahaha een echte bezorgde mama! Hoe heeft ze het gehad? Ben benieuwd hoor of je zwanger bent!

@Rose: Spannend dus voor jou! Ik hoop een mooie test voor jou over een tijdje...

Hier was vandaag mn ovutest weer lichter...geen idee wat ik er van moet denken. Gister was mn temp nog laag en vandaag had het geen zin om te tempen omdat we wat kikkervisjes los gelaten hebben voor het geval dat..Morgen dus maar kijken wat mn temp doet.

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Marjand raar dat de test weer lichter geworden is. Heb ik niet gehad. Bij mij werden ze donkerder, en pas nadat hij donkerder geweest is dan de teststreep werd hij weer licht. Nouja, hopelijk hebben de kikkervisjes nut gehad. ;)

Deena heeft het trouwens naar haar zin gehad op de peuterspeelzaal. Volgens de juf was ze vooral boos omdat ik weg ging. Maar toen ze met muziekinstrumentjes gingen spelen, was het weer over. Ze viel wel met haar neus in de boter, of beter: taart. Een van de juffen was namelijk 50 geworden (had ik het eerder geweten, dan had ik een cadeautje meegenomen). Dus alle kindjes werden verwend met taart en snoep. Als Deena maar niet denkt dat het altijd zo is, haha! Toen ik haar op kwam halen, vloog ze me wel om de nek. Ze had me dus wel gemist. Vrijdag gaat ze weer. Ik ben benieuwd of het al beter gaat.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Geloof geen ei hier...mn temp was vanmorgen 36,5 jammer maar helaas

@Linda: Heb zelf een tijdje stage gelopen op een peuterspeelzaal...heel veel kindjes huil. Maar zodra mama uit beeld is is het toch wel heel gezellig. Mama's hebben het vaak het zwaarste

8. Rose1982

Marjand is je ovutest ook weer lichter geworden?

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Yes helaas wel...maar goed geef het tot het weekend en dan ga ik maar weer eens bellen...

Heb gelukkig al een kei lief en grappig mannetje...

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan: bij mij schommelden de testen ook altijd voor eisprong totdat er echt 1 of 2 uitsprongen. Ik heb daarom cb digitaal gebruikt, zijn wel ehel duur maar heel eenduidig: smiley of geen smiley! Succes, ik hoop op een snelle knaltest. Welke dag ben je nu?

11. Rose1982

Ik heb sinds gisteren slijm en sinds vandaag steekjes in mijn onderbuik hele dag zeurt het een beetje. maar heb zaterdag een positieveovutest gehad en daarna gewoon weer negatief. Lijkt wel of nu pas me eisprong is?

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Rose ik heb na mijn eisprong dezelfde soort steekjes als die jij omschrijft. Ik heb ze zelfs nu nog. Niet dat ik weet wat het wel is, maar ik heb ze ook.

Marjand het blijft raar dat de testen zo schommelen. Heb je een onregelmatige cyclus?

Mijn dochtertje is vandaag voor de tweede keer naar peuterschooltje geweest. Ze moest weer hard huilen toen ik wegging, maar volgens de juf was het al over toen ik het hek nog niet uit was. Ze is er wel heel vol van, en had ook zin om te gaan. Dus ze zal het best naar haar zin hebben. Hopelijk gaat het afscheid snel beter.

13. Rose1982

Linda het word spannend voor jou. Al kwaaltjes?

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Linda: Ja na de bevaling zijn mijn cyclussen enorm aan het schommelen.....

3x34-68-80- .....

15. Rose1982

Marjand ik lees het ja :( hopen dat ze snel korter worden

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ziet er naar uit dat ik snel bij de gyn terrecht kan. Mag morgen bellen naar de HA voor de doorverwijzing

17. Rose1982

Hier al 2 dagen soms wat roseslijm verlies. Eisprong zondag gehad. Beetje vroeg voor me Nod? zou pas zaterdag me Nod hebben.

Linda hoe gaat het bij jou?

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Rose: Wat gek...geen idee wat het kan zijn. Misschien wel een innesteling...

Heb hier een doorverwijzing...moet morgen bellen...brrr best wel eng

19. Rose1982

Ik bedoelde eisprong vorige week zondag gehad ;)

Marjand spannend meis.

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    negatief...:x

Deel Deze Pagina