Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Vandaag weer iets gestegen....:D spannend...nog maar 6 dagen. Hopelijk krijg ik geen last van de rooie....

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Oee spannend meis hoop het zo voor je!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    marjand: spannend meid!! ik duim mee!!!

Rose: hoe gaat het met jou?

Hier in de klus dagen zit nu op dag 15. Gisteren avond kreeg ik ontzettend zere ()() en een weeeig gevoel. Vandaag nog zeer gevoelige ()(). Herken dit eigenlijk niet.Zou dat een eisprong betekenen? Voor de zekerheid maar goed geklust. En de komende dagen ook zodat we niets mislopen.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Marleentje ik heb echt geen idee...hoop het voor je!

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Spannend marleentje en marjan!! Ik hoop dat het raak is. @marjan: Stijgende temp klinkt goed! Over 2-3 dagen zou je meer moeten weten toch? Ik heb volgens mij rond die tijd al positief getest.

@tess: bij jou alles ok? Al een echo gehad? Wanneer ben je uitgerekend? Ik heb vandaag de 1e echo gehad en die was gelukkig goed. Nu kwam ik op 30 september, maar volgens mijn eigen berekening (met ovutest) 3 oktober. Ik houd het amar even op de 3e.

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Lieke: Wat heerlijk een goede echo!!! Over een week of 4 zeker nog 1? En joh laat de VK het lekker op 30 sept. houden mocht je dan over tijd gaan lopen wordt je sneller geholpen....Ik was het zo zat aan het einde...

En ja ik weet niet wat ik moet denken, bij de zwangerschap van Koen wist ik al ruim van te voren dat ik zwanger was...ik wist het gewoon. Nu voel ik soort van weinig tot niks. De dingen die ik voel zouden ook een aankomende ongi kunnen zijn. Bij KOen was ik mega misselijk en nu helemaal niks...Ben bang dat het niks wordt deze ronde...maarrrrr we wachten rustig af!

Morgen kan ik wel bellen voor de uitslag van mn bloedonderzoek...Dan weet ik in elk geval of dat ei echt gesprongen is....

Heb in mn temp-kaartje wel even mn kruis verschoven naar 2 dagen later. Ik denk namelijk dat hij vrijdag of zaterdag is gesprongen dus kruis op zaterdag gezet...

Ben nu al benieuwd naar mn temp morgenochtend....

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh ja en heb al een vroege zwangerschapstest gekocht....hihi voor het geval ik het niet vol houdt tot zondag....;)

8. Rose1982

hee meiden ik ga ffkes een pauze inlassen ;) ga eerst proberen wat kilo'tjes kwijt te raken voor ik zwanger ben. maar blijf wel meekletsen hoor.

9. Rose1982

marjand en marleentje ga echt duimen dat deze ronde raak is voor jullie *duim*

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb sinds vanmorgen rood bloedverlies. Net een echo gehad. Ze zagen een vruchtzakje met een dooiertje erin, maar geen hartactie. Echter zou dat nog kunnen bij mijn termijn. Dus ik heb twee senario's: ik heb een miskraam of het blijft goed gaan. Volgende week woensdag heb ik weer een echo en zou het duidelijk moeten zijn. Dan pas... Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Moet ik hoop houden, of moet ik van het ergste uitgaan? Ik voel me helemaal lam van binnen. Waarom kan het niet gewoon normaal gaan? De eerste zwangerschap een miskraam, de tweede bloedverlies maar ging goed, de derde (meer) bloedverlies en onzeker. Bah! :x

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    lindada: bah wat een ellende!! Ik weet helaas hoe je je voelt. Die onzekerheid is niets. Is heel slopend. Je wil hoop blijven houden maar je bent ook zo bang voor wat er gaat komen.
    Meid ik wil je een hele dikke knuffel geven en duim met je mee dat alles goed blijft gaan.

ik klets ook nog in een ander topic mee daar zijn meiden die ook 1 of meerdere mk's hebben en een gezond kindje en nu weer voor een 2e willen gaan of al zwanger zijn. Misschien leuk als je daar ook mee komt kletsen we snappen allemaal je gevoel heel goed want hebben allemaal in hetzelfde schuitje gezeten.
    topis heet zo bijzonder na een mk en een ukkie gaan we voor een 2e wonder!!
    Kijk maar of je daar zin in hebt of misschien over een tijdje! Maar nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel en ik blijf duimen!!

Rose: eerst afvallen tja laat ik daar maar niets over zeggen haha moet ik hier ook mara kan me er niet toe zetten
    Wel leuk als je mee blijft kletsen

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Marjand: kun je je nog inhouden om te testen? Hoe is het met de symptomen en je temp??

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @marjan: spannend!!!!

14. Rose1982

Lindad meis ik hoop dat het niks betekent ik heb 16 weken lang bloed verloren en heb een mooie meid rondlopen :)

Marjand hoe is het daar? En met je temp?

Marleentje hoe lang willen jullie het nog zelf proberen?

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ff heel ego en dan kom ik vanmiddag even echt reageren..maar mn temp is iets gezakt zoals jullie kunnen zien in mn kaartje ik denk dat ik morgen ongi wordt....helaas dan dus door naar de volgende ronde...

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Het bloedverlies is een stuk minder. Alleen nog wat bruinig bloedverlies, oud bloed dus. Wel heb ik een branderig gevoel in mijn onderbuik. Het is alleen heel anders dan bij de eerste twee zwangerschappen. Bij de eerste begon het met een paar druppeltjes bruin verlies. De dag daarna erger en rood. Toen wist ik zeker dat het niet goed zat, wat ook bleek te kloppen. Bij de tweede zwangerschap voelde ik me veel meer zwanger. Hier kreeg ik bruin bloedverlies. Eerste echo dachten ze dat de vrucht twee weken minder ver was dan mijn berekening, dus ik dacht dat het toch weer fout zat. Echter zette het bloedverlies niet door en 5 dagen later had ik een goede echo op termijn. Deze keer had ik meteen rood bloedverlies, wat nu dus minder geworden is. Heel anders dan de eerste twee keer. Ik weet ook niet wat ik moet denken. Maar ik heb niet een heel negatief gevoel. Hopelijk houdt bloedverlies op en heb ik over een week een kloppend hartje. Nu het bloedverlies zo'n stuk minder is, krijg ik wel steeds meer hoop.

@ Marleentje; ik zit ook op zo'n forum. Eigelijk al 3 jaar. Hier ben ik op gekomen na mijn eerste miskraam. Daarna zijn we met zijn allen door blijven kletsen.

17. Rose1982

marjand enne?

Lindada blijf voor je duimen meis

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Sorry niet meer langs geweest...*schaam me diep* maar ben aan de rooie en chaggie...

Maar ben wel heeeeel blij dat ik nu maar een cyclus heb van 38 dagen...

@Linda: Gatver wat spannend duimen draaien hier ook voor jou!

@Rose: Eigenlijk wil ik ook nog wat afvallen.....hoe ga jij het doen?

@Marleentje: Is nog al wat gedoe he in jou andere topic met dat ene mens?

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Marjand balen zeg!!
    Nou zeg dat wel in dat topic! Maar goed soms zitten er mensen tussen die niet goed weten hoe ze met anderen om moeten gaan. En alles bij een ander neerleggen en niet snappen dat het aan hun eigen gedrag ligt. eigenlijk wel heel zielig ze heeft het zelf niet door dat ze juist door haar gedrag iedereen om zich heen wegjaagt! Maar moet zeggen we kletsen gewoon met overige meiden door en zij heeft afscheid genomen van het forum. Is denk ik ook het beste want telkens beloofde ze beterschap en bood haar excuses aan en telkens ging ze weer de fout in. En dan word ik overal van beschuldigd terwijl ik de eerlijkheid zelve ben. Maar wel erg jammer dat het zo moet lopen. Maar goed we kletsen nu gewoon gezellig verder!!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    rose: we hebben er voor gekozen om niet verder de mmm in te gaan dit omdat we zoiets hebben van war het 2 keer lukt lukt het ook wel 3 keer al duurt het dan misschien wat langer. We wachten rustig af!!

Lindada: meid dikke knuffel en ik blijf voor je duimen! Moet zeggen en klinkt raar maar ik heb juist goede ervaringen met bloedverlies. Bij mijn mk had ik juist geen bloed of krampen of wat dan ook en ineens een verkeerde echo. En bij 2e zwangerschap (jens) Heb ik 16 weken lang regelmatig bloedverlies gehad en veel leek wel menstruatie en daar kwam een heel gezond kereltje uit!

Deel Deze Pagina