@linda: spannend. Ik had in mn vorige zwnagerschap tot 3 keer toe roze/bruin bloedverlies en heb nu gewoon een gezonde dochter! @marjan: balen zeg, maar goed dta je positief blijft!
Marjand pfff balen joh Ik ga afvallen met het dieet cambridge. Marleentje nee dat snap ik wel en nu hopen op een 2de wondertje voor jullie was trouwens gisteren nog in de winkel Lieke1979 hoe gaat het met jou zwangerschap? lekker aan het genieten meis?
Hoi meiden, Toch weer veel geschreven hier, heb het net even bijgelezen. Ben ff niet geweest omdat we op wintersport zijn geweest, zijn net thuis. @Marjan, echt balen hoor dat je niet zwanger bent! Wel fijn dat je nu kortere cyclus hebt, hopen dat dat zo blijft en je volgende maand zwanger wordt! @Lindada, wat een onzekere periode voor jou. Hoop echt dat alles goed mag gaan bij je. Wat moet je lang wachten trouwens op volgende echo, kon dat echt niet eerder? @Lieke, jij hebt dus al echo gehad! En ws eerder uitgerekend, dan zijn we denk ik bijna gelijk. Ik verwacht de 28e uitgerekend te zijn, maar a.s. donderdag heb ik pas 1e echo dus we zullen het afwachten. @Rose, veel succes met afvallen, dat vind ik een van de moeilijkste dingen die er is. Dat eten is ook zo lekker he Ik voel me nu zo dik, mn skibroek kreeg ik haast niet dicht, terwijl ik hem voor paar jaar terug moest innemen... T blijft een strijd, maar veel succes meid! Hoop dat ik nu niemand vergeten ben?!
Tess2010 wat lekker op wintersport Lekker genoten? Hoe gaat het verder met jou en de zwangerschap? Wat krijg je pas laat een echo hier vaak al rond 7 a 8 weken. Ja en afvallen is al jaren een strijd bij mij, maar zie zoveel positieve dingen over cambridge om me heen, dacht ga dit maar een keer proberen hopen dat ik het nu wel een keer volhou.
@afvallen: hier ook een eeuwigdurende strijd. Ik ben niet veel te zwaar, maar moet wel continu opletten dat ik niet te dik wordt. Een paar weken niet opletten en ik heb er weer een paar kilo aanhangen. @Tess: heerlijk op wintersport geweest. Lekker geskied? Hoe voel je je? Ik ben trouwens 3 oktober volgens mijn eigen berekening en 30 september volgens de echo uitgeteld. Ik houd t op de 3e, want ik heb een ovutest gedaan. @echo: hier ook met 8 weken de eerste echo, hangt wel van de vk af. @zwangerschap: ik voel me goed, beetje sneller moe en 's avonds misselijk, maar met cola drinken goed te doen. Ik mag niet klagen! Genieten: steeds meer na de 1e echo. Maar het blijft toch spannend die eerste weken. Als die voorbij zijn en iedereen weet het, dan kan ik echt gaan genieten...
rose: dank je voor de felicitaties!! We zijn lekker een weekend weg geweest en zijn net terug! Lekker even met het gezinnetje erp uit! Nu dus druk aan het wassen enz!! Kom morgen uitgebreid reageren!
ben ik weer even! Tjee ben erg druk momenteel bah Vandaag extra gewerkt want mijn collega was ziek. Morgen gewoon mijn eigen werkdag. Dus kom donderdag hier weer uitgebreid kletsen. Rose: we zijn naar de katjeskelder geweest in Oosterhout is een park van de roompot! En erg leuk. Alleen veel regen gehad dus dat is minder! Maar verder erg gezellig
@Marleen lekker weekendje weggeweest? Heerlijk. Roompot is altijd goed, wij zijn afgelopen zomer ook naar een park van Roompot geweest, beviel goed, echt ook kindvriendelijk. Ben vandaag voor het eerst naar de vk geweest. Ook een echo gemaakt. Gelukkig is alles in orde, het is er één en het hartje klopt. Ook mijn berekening klopte bijna, ben 2 dagen verder. Heb het net verteld aan alle familie en vrienden, erg leuk al die reacties!!
tess: fijn dat alles goed is met de kleine!!! Hoe voel je je? En leuk zeg die reacties! Naar welk park zijn jullie geweest van de roompot?
Hoi meiden! Ik kom even vertellen dat alles goed is. Ik heb gister een echo gehad en ze zagen een hartje kloppen! Ik ben zo blij. Ik heb me meteen aangemeld bij moeders voor moeders. En ik krijg gewoon al een buik! Nu ik helemaal zeker weet dat het goed is, ben ik er wat meer op gaan letten. Maar ik kan geloof ik niet meer strakke kleding aan, anders heeft iedereen het zo door! Volgend weekend gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. Mijn ouders had ik het al verteld vanwege de dreigende mk. Ik had wel wat extra steun nodig. Maar mijn schoonouders weten het nog niet, want dan konden we het in ieder geval nog aan hun leuk vertellen. Ik zit er alleen steeds meer aan te denken om te proberen een afspraakje te regelen voor dit weekend. Kan eigelijk niet meer wachten! Hoe is het hier met iedereen? Ik las dat marjan weer aan de rode is helaas... De andere zwangeren gaan goed gelukkig. Houden zo!
lindada: wow wat een fijn bericht!! Gelukkig is alles goed! Ben zo blij voor je! Ik weet hoe ontzettend je dan in spanning zit. Meid probeer er nu een beetje van te genieten. En al een buikje gaat snel zeg!
@Lindada, super dat alles goed is en dat je een hartje hebt zien kloppen!! Geweldig hoor! @Marleen, we zijn naar Roompot Beach Resort geweest in Zeeland.
Zeg even hoi, maar heb even niks bijgelezen dat kom ik (hopelijk) maandag doen nadat ik bij de gyn ben geweest.... Heb het nog al druk....Maar denk aan jullie! Tot na het weekend!
Hallo allemaal, Ben ik weer na lange tijd afwezig. Ik lees dat Tess bijna 12 weken zwanger is nu: gefeliciteerd!! Kom voorzichtig vertellen dat ik vandaag weer positief getest heb, 3 dagen voor NOD dus nog wel erg pril. Anders nu na een miskraam. Dus wij zijn pas echt blij als het goed blijft gaan en we met 8 weken een goede echo te zien krijgen in het ziekenhuis. Wish us luck. x
Tante29: wow spannend zeg!! Hoop het zo voor jullie!! Hier ben ik 2 dagen overtijd! ZOu het dan toch? Maar ebn zo bang voor een teleurstelling wil op zijn vroegste van het weekend pas testen.
tante29 gefeliciteerd! ga voor je duimen Marleentje oeee spannend, hoop zo voor een mooie test het weekend.
rose: ik hoop het ook zo maar durf het niet te hopen! Maar heb nog steeds geen tekenen van een naderende ongi! Dus we wachten rustig af tot het weekend. Ben zo bang dat de test weer omo wit word pff