Wij gaan voor nr 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Foxter, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    wat gezellig dat er een hoop nieuwe meiden mee kletsen!

Leuk om te zien dat de meeste rond dezelfde leeftijd aan een 2e denken!

Hier zou ik aanstaande dinsdag ongi moeten worden (als mijn cyclus hetzelfde is) maar heb nu een apart gevoel beetje ongi buikgevoel en best veel afscheiding. iemand hier bekend mee?

2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Fijn Lindangel, hopelijk zet het nu ook echt door... proost iig !!! ;)

Heb vandaag een ovulatietest gedaan, had al paar dagen wat steekjes, slijmerige afscheiding, etc... dus tja, ik dacht; misschien wat eerder?!?! Nou was het controlestreepje veeeeeeel lichter als het teststreepje... eh, hoge LH-piek of was de test niet goed... morgen nog maar een keer... en aan de klus...;)

3. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Wij gaan ook voor nr. 2 vanaf woensdag niet meer aan nieuwe pilstrip begonnen, ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.
    Hopelijk is jouw prikpil snel uitgewerkt.

Heel veel succes iedereen, we houden elkaar op de hoogte.

Liefs tante29

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend hoor tante29! Hoelang duurde het bij de eerste? Bij ons was het toen in de 3e ronde raak :)
    Vandaag in ieder geval een lijntje op mn ovu test, als de prikpil nog goed zou werken zou je die niet moeten hebben, omdat de prikpil niet alleen de eitjes maar zelfs de follikels tegenhoudt.
    Er lijkt dus wat te gebeuren in mn lijf :D

5. Mayonees

Mayonees Lid

3 sep 2010
    8
    0
    0
    servicemedewerkster pompstation
    Brakel
    Wij gaan nu ook voor nummer 2.
    Deze maand word de 3de maand dat we het proberen.
    Onze 1ste is nu 18 maanden en we vinden het een leuke leeftijd om er weer tegenaan te gaan

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    T is wel leuk om te lezen dat er een hoop zijn die weer willen proberen zwanger te raken... Ik ga maandag even een afspraak maken bij de ha misschien even bloed laten prikken en advies vragen,ben ook nog steeds zo moe... Ik heb ook het meeste last van mijn rug als ik gewerkt heb(werk 2 dagen van 10uur) ik sta dan ook de hele dag maar heb wel een uurtje pauze waar ik lekker even thuis me rust neem en dan even 20 minuten plat ga op de bank en dan gaat t wel weer!
    FIjne avond

7. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ha meiden!

Heb getest vanochtend en zie banner....een licht 2e lijntje maar hij stond er wel degelijk :). We zijn heel blij maar het is natuurlijk nog erg pril dus we durven nog niet hard te juichen. Wel fijn het even hier kwijt te kunnen trouwens! Heb vanochtend om 4 uur al getest, werd wakker omdat ik naar heeeel nodig moest plassen, en kon natuurlijk niet meer slapen na de test :p.
    Hoop dat er snel meer volgen!!!!
    liefs,

Pumba

8. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    @ pumba; gefeliciteerd!!! :D

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Gefeliciteerd pumba!!!!!!!!!!!

10. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Gefeliciteerd Pumba! Wat leuk!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    proficiat Pumba!!!

12. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey Meiden,

Nou gelukkig doet zp het weer!
    Ik moest gisteren al helemaal afkicken;)

Mijn zoontje is erg verkouden, erg zielig! Ik had vanacht een ui onder zijn bedje gezet maar dat stinkt het hele huis door:(. Verder smeer ik hem in met luuf.
    Hebben jullie nog andere tips?

Hoe gaat het verder met jullie, nog meiden op het wachtbankje?

Liefs Jeluna

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Hehe eindelijk weer terug haha, heb de hele dag door gechecked of ik erop kon, ma het lukte ma niet dus heb opgegeve en ben maar naar bed gegaan:p

Nou ik ben al een beetje gewend aan het idee dat we zwanger zijn, begin nu beetje misselijk te worden in de ochtend en heb vreselijke vreetbuien, wel steeds een klein beetje ma echt de hele dag door heb ik zin in iets:p En moe, maar ben er vanacht 4x uitgeweest, 2 keer plassen en 2x werd onze zoon wakker want die heeft last van de onderste hoektandjes die doorkomen.

Ik gebruik trouwens dst water met zout oplossing om zijn neusje schoon te make als hij verkoude is en ik smeer hem in met vicks voor babytjes ( het heet anders ma kom er eventjes niet op) en ja neusje leegmaken met zo'n zuigpompje.
    Succes en ik hoop dat ie er snel weer bovenop komt, weet hoe vervelend het is als de kleine verkoude is. De vorige keer dat onze zoon verkoude was zaten we bijna de hele nacht wakker met hem omdat hij zijn neus helemaal dicht had en dus zijn speentje niet in de mond kon houde omdat ie anders geen lucht kreeg, echt een drama dus want sinds hij geboren is leeft hij dag en nacht met die speen:p

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Moet toegeven dat ik nu toch wel nerveus ga worden voor maandag, maar denk nogsteeds dat ik een hele lange cyclus ga krijgen.
    Ga ook echt niet testen maandag als er geen ongi komt.

Ik leg altijd een handdoek onder het matrasje van Danny als hij verkouden is. Dan komt hij iets omhoog met zijn hoofdje en ik heb het idee dat dat wel iets helpt.
    Sterkte want een ziek kindje is echt zielig.

15. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi hoi
    Hier ook nog wachten tot mijn nod.. die waarschijnlijk aankomende dinsdag is, maar kan ook later zijn. Spannend ;)

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hier ook aan het wachten zou morgen ongi moeten worden maar mijn temp is vandaag weer 0,3 graden omhoog gegaan en heb een raar gevoel in mijn buik soort ongi gevoel heel apart!

17. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Marleentje, germar en droppie123: succes met afwachten...
    Adorable: gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk.

Ik hoop ontzettend dat het bij ons deze maand raak is, maar omdat het pas de tweede ronde is, hoop ik er maar niet te veel op.
    Ik vind het zo moeilijk dat ik nog anderhalve week moet wachten!!

Kus tante29

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ik was ook aan het afwachten, ik dacht dinsdag of woensdag ongesteld te worden, maar het lijkt er op dat het morgen of overmorgen gaat komen. Verkeerd getimed. Nu we thuis zijn van kanatie gaan we weer met ovulatietesten aan de slag. Helaas dus niet in de 1e ronde raak, maar op naar ronde 2!

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    test

20. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb al vanaf 4 uur kramp in mijn onderbuik.
    Net het gevoel of ik erg nodig naar de wc moet.
    Nou krijg ik ineens een ingeving dat ik dat dus ook had toen ik vorige keer met de pil was gestopt.
    Nou weet ik alleen niet meer in welke periode dan van mijn cyclus was.
    Is er iemand die dit ook heeft?

Deel Deze Pagina