hier even een berichtje! Ik ben helaas zaterdag ongi geworden dus op naar ronde 3! Alle meiden op het wachtbankje succes!! En meiden die ongi zijn/worden een hele dikke knuffel!
@Jeluna: Ja Koen komt meestal rond 23:00, 2:00/3:00 en een uur of 5 en dan overdag om de 3 a 4 uur...Lekker he? Moet zeggen hij heeft zaterdag op zondag en zondag op maandag door geslapen....Sttttt laat het hem niet horen anders denkt hij straks dat ik dat jammer vind.... Enne ik had vorige week ehh zondag of maandag een positive ovu test....Heb er gister nog een gedaan er staan nog wel 2 streepjes op maar is niet meer positief...
Zie mn banner: vandaag ongesteld geworden en hoe! Op naar ronde 2.... En nu snel met hoofdpijn een paracetamol en een lekkere thee op de bank naar grey's kijken!
Sinds mijn schoonmoeder hier is is ze nog ma 1x hier geweest, toen we haar die dag vraagde of ze wilde blijven slapen zei ze nee dat wil ik niet en ze heeft weinig tot niet met onze zoon gespeeld ma wel de hele avond met de kleine van mijn schoonzus bleeghh, Mijn man en ik hebben idd een fijne relatie, ik zou niet zonder hem kunnen willen! Ma goed als zij dat niet wilt zien.... DAN NIET!! Jamer zeg meiden die ongi zijn geworden! Succes in de volgende ronde!!!
Ah, heb het topic teruggevonden! Jammer dat er zo veel van ons weer ongi zijn geworden! Ik ga zo lekker in bed de nieuwe aflevering van Bones kijken. Heb net als Lieke hoofdpijn...
Alle meiden die ongi zijn geworden, erg jammer. Op naar de volgende ronde. Hier nog niks. Geen ongi, geen voortekenen van een ingi. Afwachten dus.
@ Droppie, spannend joh, ga je morgen ook testen dan? Knap dat je het zolang volhoudt zonder. Ik probeer het morgen wel met zo'n 6dagen eerder test, kan me niet inhouden...
Voor alle meiden die ongi zijn geworden, knuffel, op naar de volgende ronde!! Marjan wie weet ben je wel zwanger dan moet je juist niet ongi willen worden!! als je over een paar dagen niet ongi bent zou ik toch nog maar eens testen! Hoeveel drinkt koen dan als hij zo vaak komt ik neem aan geen 180 ofzo? en geef je hem al groente en fruit?
Nee Koen drinkt niet meer als 150/170 per fles (maximaal) en we waren een week of 3/4 geleden begonnen met groenten, toen wilde hij alleen maar worteltjes. Vorige week weer geprobeerd weer alleen maar wortels (ook geen fruit, mondje stijf dicht) En vandaag voor het eerst gemixed fruit zo binnen 8 minuten een heel potje op geschrokt...Goed bezig... En zwanger...geloof er echt niet in. Vorig jaar met de zwangerschap van Koen wist ik het voor ik kon testen al ik voelde het gewoon en nu...niks. Dus laat die ongi maar komen. Heb besloten dat ik donderdag ff langs de HA ga. Ik bedoel heb steeds netjes een cyclus gehad van 34 dagen (na mijn bevalling) en nu zit ik verdorie al op dag 49 ofzo iets...GRRRR
Goedemorgen. Heb getest, negatief... Ben best teleurgesteld eigenlijk. Maar goed, heb 4 dagen te vroeg getest dus wie weet. Ik heb naar mijn idee alle kwaaltjes wel. Zei gister nog tegen mn man "of ik ben zwanger of ziek", haha. Voel me bij vlagen misselijk, heb opgezette buik, en een vast gevoel in mn buik dat ik herken van mn vorige zwangerschap. Maar tja, ik zal mezelf wel voor de gek aan het houden zijn. Ik test nu niet weer tot volgende week!
O ja, hebben jullie dit ook? Omdat ik elke keer denk dat ik zwanger zou kunnen zijn of gauw worden ga ik wijdere kleding kopen. Mn moeder zei al toen ze een nieuw jurkje van me zag "ben je zwanger ofzo?". Omdat ie zo wijd is. Haha. Of herkennen jullie dat helemaal niet? @ Marjan: toch wel raar dat je cyclus zo opeens zo lang duurt. Je weet echt zeker dat je niet zwanger bent??? T kan nu toch anders voelen dan de vorige keer.
Tess ik herken het een beetje. Ik koop geen grote kleding, maar ik ga ook niet heel veel nieuwe winterkleding kopen. Je weet maar nooit natuurlijk. Hier nog geen ongi hoor.
@ Maible: thnks, we wachten af.. even geduld hebben. @tess2010: ik heb precies hetzelfde als jij, het liefst zou ik ook eerder testen, maar ik weet dat hij dan negatief kan zijn, omdat er dan nog niet veel zwangerschapshormonen in je lijf zitten en dat vind ik dan ook weer zonde van het geld. @droppie123: spannend hoor 1 dag overtijd, ik zou echt meteen testen, heb ik de vorige keer toen ik in verwachting was van mijn dochter ook meteen gedaan! Tenzij je een erg wisselende cyclus hebt natuurlijk dan snap ik dat je nog even wacht. Als mijn cyclus nu weer 28 dagen zou zijn, zou ik volgende week do ook ongesteld moeten worden. Als ik het volgende week za niet ben, ga ik testen. Maar dat duurt dus nog even.. Liefs, tante
Tess, jammer van je neg test maar geen bloed geeft moed! haha Droppie ik zou zeggen gooi er eens een testje tegenaan! Vandaag met Jesse naar het CB geweest en wow wat is ie weer gegroeid (zie onderschrift) Maar hij was niet te zwaar voor zijn lengte. Nou moet ik ook zeggen dat jesse alles lust en ook nooit wat laat staan!
Mijn cyclus is nog nooit 28 dagen geweest dus ik maak me nog echt niet blij met niks en ga ook echt nog even proberen te wachten met testen. Maar moet toegeven dat ik er wel al in huis heb en dat ze wel liggen te branden in de kast. Maar ik probeer dus nog even te wachten.