@Droppie: Mijn cyclus is nog nooit 50 dagen geweest en ik heb wel al een zwangerschapstest gedaan gisteren...maar negatief snap er de ballen van.
@droppie: ik heb ook nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad, na de zwangerschap is ie wel korter geworden (rond de 32 ipv 35-40 ervoor). Ik heb te vroeg getest en dat leidt alleen amar tot teleurstelling: ik begrijp je helemaal! Duim voor je! @jeluna: wow zeg die gaat goed. Maud moet morgen naar het cb: ik ben benieuwd! @tess: dat is toevallig: ik heb gisteren allerlei nieuwe (redelijk strakke) winterkleding gekocht omdat ik die echt nodig had en niet langer zin heb om te "wachten" op een zwangerschap. Misschien duurt het nog wel een half jaar en is het weer voorjaar. Maar ik snap je dus wel. Ik hoop dat je test negatief was omdat je te vroeg hebt getest. Ik heb afgelopen weekend precies hetzelfde gezegd (ziek of zwanger), maar aan mijn banner kun je al zien dat ik dus blijkbaar ziek was. Ik duim heel hard dat het bij jou wel raak is!!! Even over voeding: hoeveel eten en drinken jullie kindjes? Maud krijgt 's morgen en 's middag een boterham (waarvan ze weinig van de korst eet). 's morgens krijgt ze na de boterham opvolgmelk (180) maar dat drinkt ze nooit helemaal leeg. 's middags krijgt ze gewone melk of roosvice of thee. 's avonds eet ze een vol bord warm eten (echt best wel veel), toetje. Ze wil dan meestal niet veel drinken (een paar slokjes water) en dan voor het slapen gaan nog een fles opvolgmelk van 180.
@marjand: wat gek zeg. Heb je al eens een andere test geprobeerd? Heb je wel symptomen van zwangerschap?
@Lieke: Ik wil helemaal geen nieuwe kleding kopen...zooooooo deprimerend op het moment. Maar goed ik ben nog geen 5 maanden geleden pas bevallen. En hoop dat als ik weer eens ongi word op een zwangerschap... En wat Koen eet heb je niet zo veel aan...Maar hij drinkt 4 a 5 flessen op een dag en sinds een week of een potje groenten of een potje fruit per dag...Maar dat stadia ben jij al lang voorbij.
@Marjand Toen ik van Danny zwanger probeerde te raken heb ik eerst een cyclus van ruim 90 dagen gehad en toen rond de 50 dagen en 35 dagen. Toen ik zwanger raakte was mijn cuclus 33 dagen en dat was de kortste die ik zonder pil heb gehad. Toen ik de eerste keer zat te wachten heb ik ook in die 90 dagen wel 4 testen gedaan en steeds niks. Mijn doktersassistente rade me toen aan om te gaan temperaturen. Niet speciaal om zwanger te worden, maar om je cyclus te kunnen volgen. Dus als ik nu ongi word ga ik daarna weer tempen. Heb net toevallig de site gevonden die ik toen had om mijn eisprong te vinden. Dan kan je elke dag je temp. invullen en dan geeft de site aan wanneer je je ei heb gehad. Best makkelijk. De site is www.fertilityfriend.com Misschien een optie??? (sorry heel verhaal.)
inderdaad Koen is natuurlijk nog veel kleiner (sorry niet aangedacht). Toen ik ongesteld werd, dacht ik het kan nog zo lang duren en ik heb geen zin om te wachten. Waarom ben je zo depri als je pas geleden bent bevallen? heeft het de vorige keer zo lang geduurd?
nee geen andere test geprobeerd...Na mijn bevalling elke maand netjes op cd34 en nu al dag 50!!! Geen zwangerschaps verschijnselen (geloof ik) Ga als ik vrijdag nog niet ongi ben maandag ff langs de dokter.
@marjand: merk je aan je afscheiding niet wanneer je eisprong is? Ik kan het daarvan met een paar dagen afwijking wel van aflezen en als ik dan bij de laatste dag 14 dagen optel, weet ik de dag waarop ik zeker kan testen.
Nee depri van mijn uitgelubberde lijf hahaha En ja dat heb ik dus ook, hebben we besloten om voor nummer 2 tegaan, word ik niet ongi...lekker dan
oh ja vorige week maandag een positieve ovu test.....Maar nu geen positieve zwangerschapstest..weet het ook allemaal niet hoor. Had vrijdag (srry voor de details) slijm met een klein sliertje bloed dus ik dacht daar is de ongi....niet dus dat was alles
@Droppie bij Koen heb ik ook getempt met die site. Echt handig.aar na mijn bevalling heb ik 3 of 4 keer een cyclus gehad van precies 34 dagen en nu al op 50!! Voor mijn zwangerschap van Koen was mijn cyclus altijd 28 dagen...
@Lieke weet het echt niet meer....ben de controle op mn eigenlijf ff kwijt als je het hebt over cyclussen enzo....wacht even af en anders maandag ff langs de dokter...
Heeii heeii, Tis weer spannend hier zie ik wel!!! Mikail is nu 1 jaar en 2 maanden en dit is zijn eetpatroon van 1 dag: 09.00 fles opvolgmelk 210 ( volgende maand wil ik hem standaard een boterham geven met melk ) 11.00 fruithapje en wat water 14.00 boterham en potje yoghurt met iets te drinken meestal pakjes drinken van wicky ofzo ) 17.00 avondeten met toetje en wat te drinken 19.00 fles opvolgmelk 210 ma die drinkt ie niet altijd leeg. Tussendoor krijgt hij wel eens een koekje ofzo Liefss Adorable
Hoi hoi, haha, die van "geen bloed geeft moed" vind ik een goeie! Nog niet ongesteld hier, maar wel gevoel dat ik het moet worden, maar ja dat heb ik al wel een week ofzo. Heb even op ander forum teruggelezen hoe ik me voelde bij mn eerste, toen had ik hetzelfde gevoel en een week te vroeg ook negatief getest, later dus positief. Heb nog een klein beetje hoop! @Marjan, kan me voorstellen dat je niet weet wat je met je lichaam aanmoet. Anders toch ff bij Doc langs? ow ja, Eetpatroon van mijn dochter: 8.30 uur fles pap van 180 water + 6 schepjes en 3 scheppen pap 10.30 koekje met drinken 12.00 plakje brood met drinken 16.00 fruit (druifjes of appelstukjes) 18.00 warm eten met toetje 20.00 uur fles 150 melk met wat pap ze is anderhalf geweest..
Adorable bedankt voor je pendel, nu maar hopen dat hij uitkomt!! Marjan, denk dat je te vroeg heb getest aangezien je vorige week maandag een positieve test had, zit je bijna een week voor je eventuele nod! Ik had vandaag een klein beetje rekbaar slijm maar wel negatieve ovu-test. Maar vaak is dit wel een voorbode dat binnen nu en een week mijn eisprong komt, dus hoop het zo! Is ie in ieder geval eerder dan vorige cyclus! Aan het eetpatroon van mijn zoontje heb je ook weinig omdat hij nogal wat jonger is maar bij deze: 's Morgens 210+7, 10.00: Heel potje fruit, 12.00: 210+7, 14.00 liga in geperste sinaasappelsap+ ong 120 diksap, 17.00 Heel potje groente+ 100+3 fles. 20.30: 210+7+2 Scheppen pap.
Ja bedacht het me ook...wacht af tot maandag dan is het 14 dagen........ben nu erg slijmerig. Hahahaha
En dat afwachten is altijd zooo 'killing'. Ik ben dan altijd zo'n Jantje ongeduld die het liefst elke dag er even een testje tegenaan gooit haha. Ik duim voor je mee!
Ik zag Fertilityfriend ook nog langskomen. Hier houd ik mijn temp ook altijd bij! Vind het prettig om te zien wat mijn cyclus doet, en mocht je het een keer nodig zijn bij de gyn heb je het direct bij de hand!