Met 8 weken! Dus nog vier weekjes wachten. Maar we gaan ook verbouwen dus sowieso spannende tijd. Gaat de tijd hopelijk lekker snel. Alleen begint de verbouwing ook pas over drie weken gaha dus deze drie weken zijn killing
Ooh jeetje, daar zit je dan echt tegenaan te hikken he! Wel leuk met 8 weken al, toch wat eerder dan 12 weken, dat duurt helemaaaal lang!
Ja vind dat wel heel fijn hoor, ze noemen dat een vitaliteitsecho. Om te kijken of het hartje klopt en al een idee te krijgen van hoe ver je bent. Rond 11 weken dan de termijnecho. En dan rond 15 weken doen we geslachtsecho. Dus zo heb je elke zoveel weken steeds een echo. Dat is wel fijn.
Ik heb nergens last van nog. Heel gek, want dat was de vorige twee keer niet zo. Dat maakt wel een beetje onzeker. Maar ik moet me niet druk maken, mocht het niet goed zijn dan kan ik daar toch niks aan veranderen. En dan komen we daar vanzelf achter, maar zo nuchter kan ik niet altijd denken hoor haha.
Ik snap zo goed dat het je onzeker maakt! Maar het is inderdaad zo wat je schrijft, maar zo nuchter nadenken lukt inderdaad niet altijd Ik heb bedacht dat ik deze cyclus misschien gebruik ga maken van ovulatietesten, heb jij daar ervaring mee?