wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

Lets : heeeeel veel succes vandaag bij de gyn !! en laat ons weten hoe het geweest is he :)

ik heb het hier al ffe druk gehad met vanalles te regelen en van hier naar daar te rijden om alles een beetje in orde te krijgen :( en nu is het nog ni in orde . haha maar maakt ni uit . had dus nog geen tijd gehad om nog eens te schrijven ,
    ivm met arm madameV , normaal na 2a3 dagen zou ie echt beter moeten geweest zijn dus daarom denk ik dat het weer niets heeft uitgehaald.
    en jij ? maandag bellen :) ... we pushen u niet hoor hihi ! neenee meid je moet doen waar je je zelf goed bij voelt , en idd de hoop niet opgeven , geen bloed dus er is nog altijd kans op een zwangerschap ! hihi

grtzz x

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier is bloed te zien! Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Die buikkrampen waren dus voortekenen.

Op na ronde 2!

Hoef iig niet de dokter te bellen haha!

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    haaa eindelijk madame V!!! weet je eindelijk waar je aan toe bent ;) xxx

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even heel snel moet zo gaan.. Hier pcos geconstateerd.. Balen dus! Laat snel meer weten..

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh echt jeetje! Wat houd het precies in? Weet het wel ong maar

6. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Hoi hoi,

Ik zal mij ook even voorstellen,
    Mijn naam is Lisa, 23 jaar mijn man is bijna 23 jaar.
    En ook wij gaan voor ons 1e kindje :D

1e ronde nu, tevens gelijk met ovulatietest gedaan. 2 voltreffers en ik mag 3 juni zo ongeveer testen :D en jullie ??

Leuke bij kwaal. ik heb last van PMS.. Nu heb ik deze ronde 2 dagen geleden 1 dag flinke krampen gehad. Maar verder niks.. Ik hoop het zooooo.:(

Liefs

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o nee Lets ... wat is dat juist ? ocharme :( ... sterkte!!

hoi hoi Lisa , welkom hier :). en veel succes met het zwanger worden :) wij waren ook allemaal net bezig maar er zijn hier al enkele tegenslagen gevallen.
    ik was bezig sinds vorige maand ook maar ben nu na 1 ronde even tijdelijk moeten stoppen wegens gezondheids probleme en problemen op het werk. maar wij hopen er zo snel mogelijk weer tegenaan te gaan hoor :)
    o spannend zeg dat je rond 3 juli gaat mogen testen hopelijk is het gelijk raak !! wij duimen mee :)
    grtjs

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn MadameV! :)
    Oh nee Lets, wat onwijs "%/(%$( is dat! :( Bah bah bah.. Knuffel meid! :(

Welkom Lisa.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Lets waar blijft je bericht ben zo nieuwsgierig hoe het was. Hoe kwamen ze erachter enz? Balen meid. En wat nu?

Hier ook weer zoiets raars vraag me af of ik wel ongesteld ben tis net of het nu alweer over is:(

Welkom lisal! Mijn verhaal is: april gestopt met de pil. Vandaag na 79 dagen eindelijk voor het eerst natuurlijk ongesteld geworden. Ma zoals je hierboven leest vraag ik me af of het wel echt zo is

10. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Dank voor het warme welkom :D

Babylove: Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen dat je vol goede moed verder kan :)

MadameV. Dat is inderdaad een lange cyclus, Heb je veel stres gehad dan de laatste periode? Of heb je geen idee waar het aan ligt..

Ik heb gezonde spanning voor 3 juli. Omdat mijn lichaam toch anders reageert dan normaal.. Totaal geen pms verschijnselen. Op 1 dag krampen na. Ben alleen zoals iedereen denk ik, bang dat ik teleur gesteld ga worden...

Ik ben wel gestart met de etos zwanger worden pillen.. Voor bevordering van een regelmatige menstruatie, foliumzuur en het beschermd het kleintje tegen stres.. Baterd niet dan schaad het niet toch? ;)

Heeft iemand ervaring met die pillen? :)

liefs

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nee geen last van stress. Maakte mezelf wel af en toe gek maar puur omdat het zo lang duurde. Op zich is het heel normaal dat je niet meteen een regelmatige cyclus hebt. En de 1e X kan ook langer duren. Is dit jou eerste ronde na het stoppen met de pil? Je bent dus nog niet natuurlijk ongesteld geweest?

Ik slik ook foliumzuur verder niet

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lisa welkom!

Ik had vergadering over ons nieuwe rooster voor het werk, kan gelukkig wel fulltime blijven en teamuitje daarna. Leuk op zo'n dag ahm..
    Kreeg een inwendige echo. Ze kijken dan naar je baarmoeder en eierstokken. Er zitten zeg maar teveel eitjes in mijn eierstokken waardoor het allemaal van slag raakt. Je hebt daardoor geen of geen goede eisprong waardoor je bijna niet ongesteld wordt en geen kans maakt. Ook bloed moeten laten prikken op werking schildklier en chlamydia. Mijn vriend moet ook een potje inleveren. Als het bloed en zaad goed is dan krijg ik pilletjes die de boel op gang moeten helpen. Dan krijg je een regelmatige cyclus en een eisprong als het goed is. Betekent nog wel heel wat ziekenhuisbezoekjes dus, lastig als je voor de klas staat, maar heb me in het rooster gelukkig zonder dat het opviel een ochtend vrij kunne houden....
    Zucht... Valt niet mee nu, maar gelukkig kan ik hier mijn 'ei' kwijt...heb er genoeg:s

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    En foliumzuur slikken was prima verder zei zowel de gynaecoloog als de huisarts trouwens...

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh jeetje lets Dat is minder nieuws. Dus dat is pcos. Is dat ook bij iedereen zo die dat heeft? Of zijn er ook verschillende varianten van? Sorry ik heb er niet zoveel verstand van. Sterkte meid wat een kut dag of niet. Tgaat lekker hier op dit forum gesprek. Je kunt idd altijd hier je " ei " kwijt. Ik ( en de rest denk ik ook ) zijn er voor je.

Wanneer moeten jullie terug komen? Was het een vervelend onderzoek?

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Een wel fijn trouwens dat je fulltime kunt blijven! Dat is weer een licht puntje!:)

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    T is niet erg leuk om met je benen wijd te liggen voorv3 personen maar t wende snel haha, maar qua pijn viel t me erg mee, in ieder geval niet iets om weer tegenop te zien.. Beter als de tandarts qua pijnlijkheid...
    Bij pcos is t zo dat je teveel eiblaasjes of iets hebt. Daardoor hormonen enzo in de war.. Ben wel blij nu dat de ha me meteen heeft doorverwezen, weet nu wel waar ik aan toe ben en er gebeurt ook wat. Wachten moeten we nog lang genoeg. Ga t nu wel aan mn moeder vertellen... Zoveel kan ik nie meer voor me houden..l

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nee dat heb je goed dat je het je moeder vertelt. Zou ik ook hebben. Nu mijn cyclus zo lang duurde had ik daar al neiging toe dus wat dat betreft.

Voor 3 personen ja? Mannen of vrouwen? Vind tandartsen doktoren enz allemaal niks dus dat gaat ooit nog wat worden als ik zo gezegend ben om een kindje te mogen krijgen. Wel knap van je. Maar net wat je zegt je weet nu waar je aan toe bent en komt zo ook verder. Fijne huisarts. 9 maanden was je nu bezig toch?

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    De gynaecoloog was een lieve maar ook duidelijke vrouw, en er was nog een verlegen mannelijke stagaire of iets bij. En mijn vriend dan..dus twee mannen en een vrouw...zijn in oktober gestopt met de pil, maar echt bezg vanaf januari omdat toen pas eerste menstruatie was..doorverwijzing was ook vooral vanwege lange cyclussen. Boven de 45 was echt niet normaal. Vooral niet meerdere keren..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Onwijs balen Lets.. Helaas herkenbaar hier binnen de familie. Heb gehoord dat het met de benen wijd liggen heel snel went.. ;)

Kan het me zelf niet voorstellen haha :p Vond het al verschrikkelijk dat ik alleen m'n onderbroek aan mocht houden tijdens röntgenfoto's.. Dus dat wordt nog wat als ik zwanger mag worden..

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey micchan, in jouw familie ook pcos?
    Gisteren nog ff flink gejankt, dat lucht op;)
    Zie wel op tegen alle ziekenhuisbezoekjes die nu zullen gaan plaatsvinden, bijna niet te combineren met mijn werk...
    Hoe is t daar met jullie verder??

Deel Deze Pagina