Hey dames, Babylove dat is echt vervelend ja..maarja het zal wel een beetje van het kastje naar de muur gaan voordat je je geld krijgt. Hopelijk gaat het allemaal snel goed komen.. Kom op he meid! Persoonlijk vind ik het al erg knap en sterk van je dat je steeds meeleest en ons gewauwel aanhoort, terwijl jij je kinderwens ook nog eens hebt moeten uitstellen... MadameV, wat jammer dat je vriend er niet naar vraagt idd... Nja die van mij krijgt eigenlij nooit de kans om te vragen, ik flap het er meestal van te oren uit... Hoop dat je er toch met m over kunt praten straks. Verder ik ben enigskind dus mijn ouders willen graag opa en oma worden, en die van mijn vriend denk ik ook, die zijn het ook nog niet en al wat ouders. Het zou dus zeer welkom zijn. Ik heb nu al vakantie, maar we gaan over drie weken, drie weken op vakantie. As we weg zijn kunnen we niks, dus ik hoop dat we eerder kunnen komen en eventueel meteen na de vakantie kunnen beginnen, ben benieuwd of ik nog ga menstrueren, als het net zolang duurt als vorige keer zou het volgende week wel moeten komen... Madamev heel veel succes bij de dokter. Laat je ons iets weten? Volgens mij is mitchan echt druk, normaal is ze sneller met reageren
Micchan is in een hele slechte bui en zou nu niet zo leuk/spontaan reageren. Zal later op iedereen reageren en ook meer vertellen, beloofd!
Poeh poeh! Ik klaag erover dat het rustig is hier en prompt komt iedereen weer met hele verhalen haha! Goedzo babylove zit er dus iig schot in de zaak en gebeurd er wat. Fijn dat er mensen zijn die voor je klaar staan en erachteraan zitten of niet. Hopelijk heb je je geld snel. San is dat alweer een zorg minder. En net als wat lets zegt knap van je dat je hier op het forum nog zo actief blijft nu je het hebt uitgesteld. Al vind ik dat eigenlijk ook van michan want die moet nog beginnen en die hoort al onze klaag verhalen aan haha. Leuk lets kun je je ouders en schoonouders opa en oma maken super! Heb het er met mijn vriend over gehad: de dokter. Net wat je zegt lets vaal flap ik het er ook al uit voordat hij kan vragen. Ma nou had ik bewust afgewacht. Hij zei straks dis je hebt een afspraak gemaakt bij de dokter? Ik: ja hij: wanneer? Ik: morgen kwart voor 11. Toen was het een hele tijd stil en heb ik het hem gewoon gevraagd. Ik zei ben je niet nieuwsgierig wat ze zeiden? Of wat ik aan hun heb gevraagd? Had verwacht dat je me wel zou bellen en dat deed je niet en nu vroeg je er nog niet na. Toen zei hij dat hij dacht dat ik gewoon had gebeld en gezegd dat ik een afspraak wou dus dat ik dan met die afspraak alles zou bespreken. Dus ik zei van nou het was eig niet de bedoeling om een afspraak te maken maar heb gewoon gevraagd of doe 2 dagen licht bloeden door kan gaan voor een ongesteldheid of niet, en toen ging ze door vragen, en toen wou ze een afspraak maken. En toen zei die ook wel van ja sorry dat ik er niet na vroeg dacht dat je gewoon gebeld had, afspraak maken en klaar toen zei die misschien ben je al wel 8 weken zwanger en geven gewoon je testen negatief aan. Toen zei ik ja dat zal echt wel niet hoe verklaar je dan dat bloed vorige week. Toen zei die innestelingsbloeding hahahhahaha ( meneer heeft ook ergens wat gelezen ) knap dat ie het heeft onthouden. Ma goed hij heeft er dus na gevraagd. Niet helemaal wat ik gehoopt had ma dat schuiven we dan maar op mannen komen van mars en vrouwen van Venus. Michan ben ook benieuwd met wat voor uitgebreid verhaal je komt! Waarom had je je dag niet? Hopelijk hebben we morgen allemaal een goede dag haha!
Oh en ik laat morgen meteen weten! Moet toch mijn verhaal kwijt en ik ga tussen de middag op dinsdag altijd bij mijn moeder eten ( en haar wil ik het niet vertellen ) en mijn vriend is gewoon aant werk. Dus voordat ik na mams ga doe ik lekker hier mijn verhaal. ( straks valt er helemaal niks te melden ma goed )
Haha madamev, dat is goed ik hoef me voor mam niet meer in te houden, pff dat scheelt.l maar deel het maar lekker hier! Vind het ng best leuk van je vriend dat ie iets gelezen heeft over innestelingsbloeding haha, dat zou die van mij niet weten
Nou ben geweest net. Ze zei dat het rustig nog even kon duren. Bij de een was het meteen weer op gang en bij de ander duurde dat gewoon even. Het kon zijn dat vorige week toch nog iets ontdekkingsreis bloeding van de pil was. Maar dat kan ze ook niet met zekerheid zeggen. In dat geval heb je dus ook nog geen eisprong gehad. Ze nam me wel heel serieus. Ze zei vroeger stuurden we pas na 2 jaar door en zeiden artsen van ze is nog ma 23. Ze zegt ma dat vind ik onzin. Ik had ook wel zo jong moeder willeb worden als jij. Maar op zich is dit nu dus nog heel normaal en kan het nog wel 3 maanden duren. Heb dus gevraagd hoe nu verder. Omdat het zo onzeker is. Aan de ene kant kan ik elk moment ongesteld worden aan de andere kant kan het nog heel lang duren. Maar ze zei ook gezond eten foliumzuur etc. ( wat ik dus allemaal al doe ) . En verder rustig afwachten als er over 3 maanden nog niks was dan wou ze me wel doorsturen. Maar dan net als bij jou lets gaan ze ook je vriend onderzoeken etc. Oh en ze zei ook van verspil niet teveel ovulatie testen enz. Want wij vragen ons af of dat wel echt werkt. ( dat blijkt wel weer. Had toen positieve testen in mijn hand ) maar ben nu nog niet echt ongesteld geweest en ook niet zwanger dus Pff mijn baaldag is vandaag. Eerlijk gezegd staat het huilen me nader als het lachen. Ze was wel heel begripvol enz en ik snap ook wel wat ze allemaal zei. Maar toch ben je dan nog geen stap verder eigenlijk.
o nee madame V , wat balen zeg dat je nu nog niet echt meer weet ... hopelij komt alles nog op gang en anders loodsen we mekaar die maanden wel weer rond hoor !!! snap goed dat je je nu k"t voelt hoor !!! roep en huil maar eens goed, dat kan opluchten !!!
Ja ach op zich gaat het wel weer. Op zo'n moment dat je daar vandaan komt baal je gewoon ff flink. Als je na de huisarts gaat hoop je eigenlijk toch dat ze iets zal zeggen wat de zaak helemaal veranderd ma goed. Op zich heeft ze ook helemaal gelijk. Tis gewoon f zuur. Word gewoon gek van onzekerheid omdat je elk moment wel ongesteld zou kunnen worden. Lijkt me heel naar op t werk bv dat je het niet voelt aan komen Ook snapte ze mijn frustratie heel goed. Ze zei ook er zijn zoveel van die 16 17 jarige pubers die door 1 X de pil te vergeten per ongeluk ongesteld worden. En wanneer je het wel zou willen dat je cyclus niet eens op gang komt. Ma goed we wachten dus af. Mijn vriend was wel heel lief trouwens. Die had ik gebeld en die stuurde later via de sms van gewoon relaxen. En genieten. Nog 3 weken werken en dan lekker vakantie. Zetten we ons hoofd daarop en dan zien we wel weer verder. Zo druk als jij je maakt is ook niet goed voor je lichaam. En daar heeft ie denk ik ook wel gelijk in. Hoe is het bij jullie? Babylove vandaag betere dag? En de rest?
Wat balen dat je zo wegkwijnt meid, kan het me ergens wel voorstellen, is ook een enorme k/lotesituatie! Hopelijk gauw meer duidelijkheid, en natuurlijk nog beter, verbetering! En dankjewel Aaah da's lief inderdaad ja! Gaat wel goed hier hoor. Langzaam maar zeker. Word alleen stapelgek van alle rommel haha, kan er zoooo slecht tegen als er overal 1 dingetje ligt, als het allemaal op 1 grote hoop ligt, heb ik er weer geen problemen mee.. Ik hoop ook dat de afspraak nog voor de vakantie lukt meis! Ja hoor, gaat goed! Wel heel druk nog, zijn nu net klaar met het verven van 1 van de slaapkamermuren* (willen er ook maar eentje geverfd), dus nu alle slaapkamermeubels nog in elkaar zetten. Morgen komt de koelkast, volgende week als het goed is de bank.. Keuken moeten we nog steeds kopen (zucht), en voor de woonkamer hebben we verder ook nog geen meubels.. Dus we zijn nog wel een flinke poos zoet! Oh enneh, we waren zo moe dat er niet veel gebeurd is, helaas. Komt nog wel haha. En wat balen van je vriend, gelukkig hebben jullie er nu over gepraat en is het weer goed! Ik geloof dat dat echt iets typisch mannelijks is, vriendlief vroeg ook nooit iets als ik naar de dokter was geweest o.i.d. Wel onwijs balen dat je nu nog niets weet zeg.. *= hierover later meer
Nou goed, m'n boze bui dus.. Zie onder andere het sterretje in m'n vorige post. Zondag gingen we dan eindelijk naar ons eigen stekkie, heerlijk, eindelijk alleen, dacht ik. Kwamen z'n schoonouders mee 'om naar de muur te kijken'. Dus ik was al chagrijnig, maar m'n vriend zei dat ze echt alleen daarnaar kwamen kijken en daarna gelijk weer zouden vertrekken. Jaja, uiteindelijk ruim een uur blijven plakken, zelfs een kras op de muur gemaakt (ja, ik ben best erg ), en tegen mij zei z'n moeder dat we het zo goed hadden gedaan en het er mooi uitzag enzo, dus ik vertelde dat ik al negen keer was verhuisd en inmiddels wel wist hoe het in z'n werk ging, en oh ja ja jeetje, dan had ik wel meer ervaring als haar, want zij had alleen hun eigen huis gedaan en drie keer bij vrienden geholpen, zei ze. Zijn ze weg, sta ik met m'n vriend te praten, zegt hij dat ze zeiden dat dit niet goed was en dat niet goed was, bladiebla.. En dat vieze schijnheilige gedoe, daar kan ik dus totaal niet tegen, bah. (Kan er nog boos om worden, haha) Dus toen was m'n bui al nog bozer Zei vriendlief dat hij van zijn vader hoorde dat zijn moeder ook nog beledigd was dat we haar niet hadden gevraagd om te helpen, omdat 'ze meer ervaring heeft' (wat dus sowieso al niet zo bleek te zijn). Ja euh, hallo? We zijn 24 en 19, dan hoeven onze handjes niet meer vastgehouden te worden bij dit soort dingen. En als je het door mensen 'met meer ervaring' blijft laten doen, doe je die ervaring verdorie ook nooit zelf op! Komen ze als we 40 zijn ook nog bij ons thuis verven? Come ooon.. Dus toen was ik nog bozer, maar meneer had dus al toegezegd dat ze maandag mocht komen helpen met het laatste stukje (we hadden net niet genoeg verf zaterdag, en op zondag zijn alle winkels hier dicht). Ik zeg prima, maar dan help ik niet. Als ze zo beledigd is en zo graag wil helpen, dan helpt ze maar goed ook. Daar moest hij van huilen... Dat onze families zo anders zijn en dat zij gewoon altijd bij elkaar zijn, elkaar alles vertellen en op elkaar leunen. Ja, mijn familie is inderdaad meer op zichzelf, eigen boontjes doppen e.d., maar bij hem vind ik het meer een gevalletje 'navelstreng moet opnieuw doorgeknipt worden'. Maargoed, ze hebben het gisteren samen afgemaakt, ze was tot elf uur 's avonds hier, pfffff.. Toen eindelijk warm gegeten en in bad, en toen was ie moe, dus toen gelijk gaan slapen. Gezellig, 'samen'wonen en tijd met 'elkaar' doorbrengen. Oh, en meneer is ook zo slim geweest om tegen z'n ouders te zeggen dat we niet zo lang willen wachten met het beginnen met kinderen. Ik had daarvoor van z'n moeder al opmerkingen rond m'n oren geslingerd gekregen dat ik maar gauw een Lehrstelle (werken en school) moest gaan zoeken en die eerst af moest maken en dan voor wat meer geld te werken, en daar daarna pas over na zou denken. En nadat de dag dat ie het verteld had, heel sneaky op het moment dat hij even de kamer uit was, 'Ik hoop wel dat jullie nog wachten, want eh.. ja.. tsja.. *lange stilte* ach, je zal hopelijk vast wel over je toekomst hebben nagedacht..' *Raar lachje* IK WORD ZO GEK VAN HET GEBEMOEI VAN DIE MENSEN, HELLUUUUP.
mja idd madameV , hoe stom het ook is met wat geduld komt het misschien allemaal vanzelf wel goed . fijn dat je vriend zo lief is , dat doet dan ook deugd he ! en je moet maar denken moest het echt allemaal niet op orde komen helpen ze je binnen 3 maanden wel verder bij de gyn he ! dus hou je daar dan maar aan vast ! en idd bij sommige mensen gaat het allemaal vanzelf en bij anderen niet en dat is ook wel frustrerend . en jezelf zo druk maken is inderdaad ook niet goed voor je lichaam. maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan . in alle geval heel veel goeie moed en het komt allemaal wel goed ! ja vandaag gaat het wel weer iets beter , maar ik heb nog altijd een soort van HAATgevoelens tegenover die exbaas van me en mja , voel me gewoon een beetje onbegrepen op de moment. gisteren was echt wel de opper baaldag van allemaal. vandaag is het een 'gewone' baaldag . ik heb gisteren ZELF contact opgenomen met de curator en ze zelf men situatie eens uigelelgd en gevraagd of ze AUB een beetje druk wilden zetten achter mijn ziekenverlof papieren ... dat ik die centjes dan tenminste al heb!! ze hebben gewoon niet terug gemaild (( . en bellen heeft geen zin , krijg nooit de juiste persoon aan de lijn.. . ach ja het kan er allemaal nog wel bij.
o micchan ... wat vervelend ,kan het me voorstellen dat dat niet makkelijk is , ik ben ook zo wel een beetje 'op mezelf' en doe ook graag alles zelf. misschien bedoelen ze het niet zo slecht ... maar kan me inbeelden dat je het niet fijn vind. je bent zo trots dat je zelf alles kan doen . ik snap dat echt. en ja misschien moet je vriend ook nog wat wennen aan het 'niet meer onder moeders vleugels wonen' en andersom moet de mama nu ook wat wennen dat zoonlief het huis uit is . het zal heus wel goed komen. en als ze toch blijven moeien en de deur bij jullie platlopen zal je er misschien toch eens over moeten praten dat je dat echt niet zo fijn vind . ik hoop dat het allemaal wat betert grtjs xxx
Poeh, ik ben ook ff weg haha meteen een hele rits aan berichten Madamev, jammer dat je nog niks weet, maar wel fijn dat je serieus genomen werd en over drie maanden terug zou kunnen komen. Hopelijk is het niet nodig! Mittchan, wat vervelend van je schoonouders, ja die krijg je erbij cadeau. Bij ons is het juist andersom, die bemoeien zich nergens mee, mijn ouders juist meer maar dat vind ik wel fijn, wij hebben geen kluservaring.. Babylove, goed dat je zelf stappen aan het ondernemen bent! Hier alles goed, lig lekker in de zon in de tuin, en mezelf getrakteerd op een ketting en spijkerjasje had ik wel verdiend vond ik
Aarrg me net enorm in moeten houden...haha was met een vriendin aan het praten over onzetoekomst, zegt ze.. Ja en dan kinderen rkijgen, als het lukt. Lijkt me echt erg als het niet lukt enzo en je naar het ziekenhuis moet. Haha, ze moest eens weten... Ik zei alleen maar, ja lijkt me ook heel erg... En verder snel erover heen gepraat..haha...
Hey daes. Reageer morgen weer ben kei kapot. Was druk op t werk. Heb julli berichten gelezen zal een andere X reageren Oke?!
Zo daar ben ik weer. Heb onverwacht de ochtend vrij gekregen dus dat is wel fijnnm. Heb gister van half 8 tot 6 gewerkt dus was ook helemaal gaar. Snap je helemaal michan. Schoonouders he. Af en toe best frustrerend. Vind je vriend dan ook niet dat je gelijk hebt? Aangezien hij ze toch laat komen? Lets hoe was het bij de gynaecoloog? Je vriend spul ingeleverd? Weet je nu wanneer je terug mag komen? Babylove bij jou al meer bekend over je geld? Frustrerend he?! Hier is t rustig
Hey, fijn even onverwacht vrij! Heb net even de gynaecoloog gebeld, maandag bellen ze me terug met de uitslagen van de onderzoeken..spannend dus! Duurt maar allemaal lang als je wacht... Nja ze wilde eerst dinsdag doen, maar ik zei dat ik het heel spannend vond, toen kon het ook maandag haha..