wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, hier helaas even niet zo'n goed nieuws, zaag van vriend was ook niet goed. Weet het niet meer precies wat ze zei maar de hoeveelheid cellen was niet goed en traag geloof ik. Kan wel door stress komen, heeft stress van het werk. Nu moeten we weer acht weken wachten tot hij zijn potje in mag leveren en vervolgens naar de uroloog. Daarop volgend weer naar gynaecoloog, maar dan zitten we alweer in september. Zucht, een flinke tegenvaller dus weer. En dat wachten, dat wachten...

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh jeetje lets! Dat is minder! Moet je nou wel volgende week na de gynaecoloog? Of pas nadat je vriend nog een X is getest? Wat zei je vriend er zelf van? Balen zeg voor jullie. Sterkte met alles. Vooral met het wachten. Irritant is dat he. Leef met jullie mee x

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh sorry. De week na de uroloog na de gynaecoloog. Ik las een beetje te snel!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, alles in september pas, 11 sept pas....das gewoon nog 2 maanden!!! aargh....ben blij dat we volgende week op vaakntie gaan... thanx voor de steun! ben blij dat ik het hier nog een beetje kwijt kan...
    mijn vriend vond het zelf ook niet leuk, samen even zitten huilen in de auto daarna bij het ziekenhuis..t is gewoon zo oneerlijk allemaal...

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    komen we trouwens ook nog daar de moeder van een vriendin van ons tegen...die blijkt daar te werken... maarja zij is via ivf in verwachting geraakt van een drieling (van die vriendin dus) dus ze zal wel weten wat het is...dat scheelt..

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    O nee lets, wat erg! Laat ons hopen dat het echt door de stress komt en dat het volgende potje wel gewoon goed is! Ik duim alvast super hard voor jullie. Probeer maar lekker te geniet van jullie vakantie en voor je het weet is het september! Dikke knuffel en veel sterkte! X x x

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja hier kun je altijd je verhaal kwijt hoor! Geen probleem. Probeer inderdaad Ye genieten van je vakantie! Veel plezier gewenst en rustig aan

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, heb de afgelopen dagen en nu nog steeds veel leuke dingen gedaan, helpt goed voor de afleiding in ieder geval! Ik zie het momenteel alweer iets positiever, ze houden het nu in de gaten allemaal en dat terwijl we nog niet eens een jaar bezig zijn. Het zaad was iig niet dood ofzo en kon aan de stress liggen dus dan is het iig niet helemaal niks. We hopen maar op het beste... Scheelt wel dat de zon schijnt, dan ben ik ook wat positiever;) met vlagen nog wel erg down maja..

Hoe is het net jullie verder?
    Mittchan lang niks gehoord???

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja michan? Hoe is het met jou? Wat was er nou allemaal?

Hier alles prima. Flink aan het klussen. Voel mijn buik wel vaak das wat minder soort kramp ofzo. Als ik een cyclus heb van 28 dagen zou dat komende woensdag zijn. Ma daar ga ik niet vanuit. Wil zo lang mogelijk wachten met testen dan maak ik mezelf alleen maar gek haha. Nu is het klussen leuk want we hebben het er wel over maar niet ik denk er niet meer zo krampachtig continue aan.

Babylove hoe is het daar? Al wat ontvangen?

Lets heb je goed. Geniet maar lekker. Iets anders kun je nu toch niet. En idd fijn dat het al binnen het jaar is

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Huh was er iets met mij? :)

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Madamev, geniet maar idd lekker van het klussen!
    Gaan wij ook doen op vakantie want ons luchtbed is erg klein....haha.. niet dat het bij ons zin heeft maar je weet natuurlijk maar nooit en anders oefenen we gewoon wel wat;)

Aah Mittchan je bent er nog! Hoe bevalt het in je appartmentje?

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja michan je zat toch ergens mee? Iets dat je frustreerde?

En lets ach ja klussen voor t goede doel is natuurlijk altijd leuk. Maar is dat doel dan nog he, just for fun!

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

weer eventjes geleden . kzie dat jullie volop aan het genieten zijn van het klussen ;) hihi !! doe zo verder !
    Lets geniet van je vakantie kweet niet meer juist wanneer je vertrekt maar ik dacht dat het 1 van deze ... zou zijn ;).

en hier nog steeds niets ontvangen , maar ik denk dat het komende week gaat komen EINDELIJK . en voor de rest lekker genieten van het mooie weer nu samen met men ventje , en uitkijken naar onze reis :)
    xxx

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat zijn jullie stil!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heb even terug gelezen over m'n 'frustratie'.. Was dat het kl/otenieuws? Dat gaat over m'n broertje, maar zet ik liever pas neer wanneer we meer weten.. Nu dus alleen maar wachten op de brief van het ziekenhuis..

Oh, en m'n schoonmoeder is heeeeerlijk bezig, maar dat was pas geleden pas.. :p

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En wat doet je schoonmoeder dan?

Hier alles rustig. Zit nu op een cyclus van 31 dagen. Maar wil niet vroeg gaan testen maak ik mezelf alleen maar gek. Heb tegen mezelf gezegd vanaf woensdag.

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Maar heb trouwens helemaal zo'n idee dat het weer een eeuwigheid gaat duren

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend meis! Ik duim voor je, dat het raak is, en als het helaas niet zo is, dat het dan in ieder geval niet zo lang duurt als de vorige keer!

Zal even in m'n berichtengeschiedenis spitten naar het bericht, lang verhaal haha..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gevonden!

Hier gaat het wel okay, maar zooo, ik ben BOOS! :x

Ik moet vanwege een zorgverzekering een document aanvragen, maar ik kan het niet invullen.. Dus nu mailtjes gestuurd naar m'n zorgverzekering die ik in NL had, maar ook een status op Facebook geplaatst, of iemand ervaring heeft met dat document, want hoe sneller antwoord, hoe beter natuurlijk..

Krijg ik een privebericht van m'n schoonmoeder: (Even losjes vertaald :p)
    'Ik zou nooit trouwen of kinderen krijgen, alleen zodat ik verzekerd ben. Kinderen en ook jezelf aan iemand binden zijn dingen voor het leven, die je vanwege een hele andere reden zou moeten doen! Maar als je ergens een paar weken of maanden werkt, ben je automatisch en meteen verzekerd! Ik weet niet wat voor instelling jij hebt, omdat ik je nauwelijks ken. Daarnaast moet ik zeggen dat je iemand ook niet de kans geeft je te leren kennen. Maar IK ben er trots op om op EIGEN BENEN te staan en niet op andermans geld te teren - net zoals ik er trots op ben in deze dure tijden een bijdrage te kunnen leveren in mijn partnerschap. Wellicht heb je je bedenkingen en vind je het eng opnieuw te beginnen in een ander land (dat kan ik ook niet beoordelen, want zoals eerder gezegd, je geeft GEEN KANS om je beter te leren kennen)

En het ging nog even door, maar dat zal ik jullie besparen.. ;)
    Ach, m'n Duits krikt er in ieder geval wel van op.. :D

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Sodeju dan! Heb je het je vriend ook laten lezen? Wat zei hij? En wat heb je teruggestuurd?

Echt stom joh!

Deel Deze Pagina