wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zodra ik dat las, begon ik te janken en heb het gelijk naar m'n vriend gestuurd (die was op z'n werk). Hij was ook helemaal over rooie en wilde gelijk bellen, maar dat wilde ik weer niet.. Later stuurde ze 'dat ze niet zeker wist of ze dat had moeten sturen', tsja.. Hij is een paar dagen daarna daarheen gegaan om te praten, en 'het was allemaal niet zo bedoeld, en als hij het echt wilde, kon ze haar excuses wel aanbieden'. Hoezo 0,0 schuldgevoel? Ik heb haar niets teruggestuurd, want ik zou alleen maar lelijke dingen teruggestuurd hebben, en dan zou ik me verlagen tot haar niveau.. Ben ook niet meegeweest naar het gesprek en ben sindsdien ook niet meer daar geweest. Heb ook tegen m'n vriend gezegd dat als ze vraagt waarom ik elke keer niet mee kom daarheen, hij gerust mag zeggen dat ik haar voorlopig niet wil zien..

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    J dat heb je helemaal goed! Jezus! Waar Haalt ze het lef vandaan om zich er zo mee te bemoeien!... Is je vriend daar ook al geweest? Heeft ie al gezegd dat je haar voorlopig niet wil zien? Wat zei ze daarop?... Balen zeg. Woon je net daar, begin je helemaal opnieuw in een ander land. Die paar mensen die je daar kent doen nog gemeen tegen je ook.

Babylove en lets hoe is de vaka tie? Ik heb nu ook vakantie. Gaan vanaf vandaag 2 dagen heerlijk na Scheveningen.

Status update is K- U- T nog niet ongesteld. Zit nu op 34 dagen. Net test gedaan. Niks. Pfff.. wou dat mijn cyclus gewoon normaal was. Dat het niet meteen lukt oke daar ga je ook niet vanuit. Maar dat het zo onregelmatig is dat je nergens vanop aan kunt is echt wel super shit

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja ik was er echt even goed overstuur van.. Ze deed ook altijd zo aardig, af en toe een steek onder water, maar dat kan ik nog wel hebben.. En dan krijg ik opeens zoiets.. Vond het ook erg schijnheilig en kan haar gelijk niet meer sympathiek vinden.. :(

Hij is daar wel een paar keer weer geweest, maar volgens mij vraagt ze er niet naar.. Zal haar een worst wezen waarschijnlijk, nou, zij mij ook! :( Vind het ook onwijs jammer, waren inderdaad de enige mensen die ik hier ken en waar ik op terug kan vallen, mocht er iets gebeuren, en dan moet het allemaal zo gaan..

Ik ben ook benieuwd hoe het met de anderen is! Zijn al een tijdje niet meer online geweest :( Oh heerlijk, naar Scheveningen! Geniet ervan meis :D Wij vertrekken over 22 dagen weer naar Nederland.. Heeeerlijk, even moederliefde bijtanken, hahahaha :p

Bah, wat balen dat je nu alweer op 34 dagen zit meis. :( Was gaaf geweest als je test positief was. :( Hoop niet dat ie nu weer zo lang wordt als je eerste ronde!

Hier zit ik inmiddels op 45 dagen.. Ik hou me kalm tot dag 50, haha. :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    *Wijst naar onderschrift* :)

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh echt? Gefeliciteerd! Dat is vroeg!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Gefeliciteerd micchan! Dat is even schrikken Haha goed:). Ik wens je in alle geval een fijne zwangerschap toe!

MadameV, alles goed met jou? Weer zo een lange cyclus jij,of ondertussen al ongesteld geworden?
    Met mij alles goed, vakantie met mijn ventje is zalig. Nog een week en we vertrekken naar turkije! Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn geld getrokken van het ziekenfonds! Dus ik kan weer lachen :). Voor de rest alles rustig aan en wat plannen aan het smeden voor mijn kapsalon . Mijn arm is spijtig genoeg altijd niet beter :(. Dus we vrezen dat een operatie noodzaak gaat zijn. Eind augustus valt de beslissing wat er gaat gebeuren.

Voor de rest nog goed genieten van het mooie weer iedereen.

P .S.sorry voor eventuele typ fouten maar is met gsm getypt
    Vele groetjes. . X x x

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjulliewel!

Fijn dat jullie vakantie zo lekker is babylove, en over een week Turkije, wat heerlijk! En wat geweldig dat je eeeeeindelijk je geld hebt zeg, jeetje! Dubbel en dwars verdiend, je had er eigenlijk rente over moeten vragen, hahahaha. Wel balen dat het met je arm nog altijd niet goed gaat. :( Knuf!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    waaw wat een super duidelijke testen zeg !! super :) hihi had je gemerkt dat je zwanger was of gewoon omdat je cyclus lang duurde even een testje gedaan ?
    hihi ( stiekem een beetje jaloers ) !! ben blij voor je ! en hoe reageerde je vriend???

ja ik had er echt rente voor moeten vragen inderdaad , ben in alle geval al blij dat ik gewoon na 3 maanden terug centjes heb jippiee kan ik met een gerust hartje op vakantie vertrekken :)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje :) Gedaan omdat ik al op dag 47 zat, en we wilden het uitsluiten.. Ik had echt niet verwacht dat het zo zou zijn, dus ik stond in de wc, had geplast in een bekertje, test erin gehouden, toen maar wachten wachten wachten.. En toen dacht ik bij mezelf: Het is niks, straks draai ik 'm om en zie niks, dan ben ik even teleurgesteld en moet ik flink uithuilen, en dan gaan we maar weer verder met aftellen naar december.

Dus na een minuut of drie (ben niet zo geduldig, en wilde liever zo snel mogelijk door de teleurstelling heen) pakte ik 'm en draaide 'm heeeel langzaam een klein beetje om, zie ik dus twee keer roze.. Dus ik pak 'm op, zie die twee streepjes, en wat denk ik? WAT IS DIT NOU WEER VOOR RARE TEST, TWEE CONTROLESTREPEN ZIJN TOCH NERGENS VOOR NODIG?! :x:x:x Hahahahaha ik was echt onwijs boos op die test met z'n twee controlestrepen, en toen begon opeens heel langzaam een lichtje te branden dat die tweede streep geen controlestreep was, en toen ben ik huilend de wc uitgerend naar m'n vriend toe.. :p

Dankjewel, vind ik lief van je. :)
    Ja, hij was wel even geschokt natuurlijk, maar hij zegt dat het ons gaat lukken en dat we er met z'n drietjes iets heel moois van gaan maken, en nu krijgt m'n buik regelmatig kusjes en aaitjes met zijn wang, en als hij naar z'n werk gaat zegt hij nu 'Ik hou van jullie!'

Dus ja, smelt smelt.. :D Vandaag gaan we op zoek waar we terecht kunnen voor een echo! Ik hoop 'm tussen 27 en 30 augustus te kunnen plannen..

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier weer zo'n lange cyclus ja. Zit nu alweer op 40 dagen. Heb toevallig zaterdag nog getest. Dus ben ook niet zwanger. Probeer het nu ook iets meer los te laten. Want als ik heel eerlijk mag zijn krijg ik alleen maar negatieve gedachten van iemand zoals michan die eigenlijk nog wou wachten en waarbij het dan helemaal vanzelf gaat. Ook al gun ik het je zo hoor michan. Maar jullie snappen misschien wel wat ik bedoel.

Ik zei ook tegen mijn vriend als je gewoon een normale cyclus hebt dan zou je nu na ronde 5 gaan. En je weet dat het niet altijd meteen hoeft te lukken en dan ga je ook niet vanuit. Maar dan heb je wel 4 kansen gehad. En dan weet je ook waar je aan toe bent. In principe zou ik elk moment ongesteld kunnen worden maar het kan ook nog weken duren. En die onzekerheid is zo irritant. Dat ik wel merk dat als ik wat minder op het forum kom. En minder gelukkige verhalen hoor van dames wie het zijn gelukt ( al ben ik natuurlijk zeker blij voor ze ) dan kan ik iets makkelijker relativeren zo van kommop, we zijn net 4 maanden bezig en het moet gewoon f op gang komen

Alvast een fijne vakantie in Turkije babylove! Geniet er lekker van. Fijn dat je nu je geld hebt. Is dat alweer een zorg minder. wanneer zou je nou terug moeten na het ziekenhuis ivm je schouder? Balen dat je waarschijnlijk toch onder het mes moet maar goed. Dan ben je er ook vanaf toch?!

Lets hoe is het met jou? Lang niks gehoord ben je nog op vakantie of ben je al weer terug? En hoe was het?

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha we typten tegelijk.

Balen meid! Maar hier is het ook misgegaan vanwege m'n lange cyclus ;) En je bent ook nog aan het ontpillen he! Dat kan helaas een tijdje duren.. :( Ik was ook elke keer boos dat het zo lang duurde, en dat 'normale' vrouwen zoveel meer kansen hadden, voor als we zouden beginnen.. En tsja, toen ging het dus zo (overigens wilde IK niet wachten he meis ;)), maar da's ook niet ideaal hoor, vanuit het niets zwanger zijn, allemaal slechte dingen gegeten hebben omdat het toch niet zo kan zijn, de hele tijd in angst leven of je partner denkt dat je het expres hebt gedaan, en dat hij misschien wel weg gaat, omdat hij het expliciet nog niet wilde..

Maar snap het wel hoor. Wachten is gewoon kl/ote en ik zou willen dat iedereen gewoon poef zwanger zou kunnen zijn.. Als ik een toverstokje had, zou ik die op vele, vele dames richten..

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ja! We waren inderdaad tegelijk! Ik feliciteer je ook van harte hoor! Dat is het niet. Ma goed geloof dat je wel snapt wat ik bedoel.

Kan gewoon merken dat als ik niet 5 X per dag hierop kijk ( ben de laatste tijd alleen dit topic nog aan het volgen ) dan kan ik het ook iets meer loslaten. Al vind ik het ook wel weer fijn om dingen te delen. En te horen hoe het met jullie gaat natuurlijk. Haha tegenstrijdig he!!

Zit vandag op 41 dagen. Maar er gebeurt wel wat! Net bij het afvegen lichtbruin te zien. Dus ben in die zin blij dat mijn lichaam iig ergens een teken vaan geeft al moet ik nog afwachten wat het dan betekent. Hopelijk zet het door en dan valt het nog mee hoe lang deze cyclus duurde.

Michan weten je ouders/schoonouders het al?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    :DYes! Ben ongesteld. Het heeft gisteravond toch door gezet. Heb dus dit X een cyclus van 6 weken ( op 1 dag na ) dat is alweer heel wat anders al 11+ weken

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat is het rustig hier! Waar is iedereen?

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi, super madamev 41 dagen !!!wat een vooruitgang volgens mij gaat het nu echt de goede richting uit!!super super
    Ik moet vandaag terug naar het ziekenhuis, laatste spuit. Laatste week van augustus gaan ze de beslissing nemen om te opereren. Dus heb nog een sprankeltje hoop dat deze laatste spuit werkt.
    Voor de rest snap ik jou ook heel goed wat betreft het niet te veel op het forum komen, het enige wat we willen is gewoon zwanger worden , toch! Dn spijtig genoeg is het in het leven niet altijd voor iedereen even gemakkelijk. Maar ik ben er zeker van dat onze tijd nog komt en tot op die moment moeten we gewoon proberen te genieten van alles wat we rondom ons hebben.

Micchan, super dat je vriend ook zo blij is . En hopelijk heb je snel een echo te pakken, ben beniewd

Ja wij vertrekken de nacht van zondag op maandag op reis en zijn 14 dagen weg dus ik zal weer veel missen hier ik lees bij zo snel als ik kan en hopelijk kan ik hier dan wat meer goed nieuws lezen he xxxxxxx

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja echt fijn:) het is wel nou alweer zo'n beetje gestopt ( amper 2 dagen ) maar dat was de vorige keer ook dus daar maak ik me maar niet zo druk om. Juist ook wel fijn hihi. Ga dit keer uit van een cyclus van 41 dagen ( met het idee dat het steeds beter word ) dan kom ik uit op 15 sept. Fijn om een houvast te hebben, hoop ik dan iig!

Babylove succes met je spuit! Laatste poging maar het einde komt iig in zicht. Eind deze maand weet je meer want zo kun je anders toch niet door blijven gaan he. Heel veel plezier deze vakantie geniet er lekker van. Laat alles lekker een beetje los en van je af glijden en idd geniet van het hier en nu en wat je allenaal wel hebt en kan! ;)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat het is doorgebroken en al een stuk korten is, MadameV!

Succes met de laatste spuit, babylove!

Heb de 20e eerste echo.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, ben weer terug. Wel even fijn het even een beetje los te laten..
    Mitcchan, wat een leuk nieuws van harte gefeliciteerd! Ben wel stikjaloers zal ik eerlijk zeggen haha maar ik gun alle dames het hier wel van harte!! Super dus!

Nou de helft van mijn wachttijd zit erop nu.. Begin september weer naar ziekenhuis, weer een zemenonderzoek. Hopen op beter dit keer, anders moeten we naar een veel zwaarder traject in de MMM dan alleen PCOS.... En wat denk je..wordt je vanaf mei niet ongesteld, nee de eennalaatste dag van je vakantie...blegh..haha maja er werkt nog iets zullen we maar zeggen..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje Lets.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Fijn dat je alles f een beetje los kon laten lets! Genoten van je vakantie?

Wat is precies zemenonderzoek? Of stel ik nou een hele domme vraag.

Toch ook wel fijn dat je ongesteld bent geworden. Timing idd niet zo fijn maar tien ik vorige week ongesteld werd ( ook in mijn vakantie al was ik wel gewoon thuis ) was ik echt zoo blij!

Deel Deze Pagina