wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    zemenonderzoek is een deftigere naam voor zaadonderzoek;)

Zie dat het met jouw cyclus ook de goede kant op gaat?
    Hopelijk wordt het de volgende keer iets minder en daarna constant!!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Aha. Sjiek woord. Zaad onderzoek klinkt natuurlijk ook al zo tsjah wat zal ik ervan zeggen

Ja goed he :) ben er echt blij mee joh. Het was wel weer naar heel weinig en eerst ook bruin t heeft hooguit 2 dagen geduurd maar goed, de vorige was ook maar 3 dagen. Ga nu uit van nod 15 sept ( dan is het een zelfde cyclusduur als nu ) maar ik hoop idd dat het steeds korter word!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    het is trouwens semen met een s, heb het zelf ook fout. al die woorden hier ook he...
    nou over een hele maand weten we weer wat meer...

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oke haha met een s dan. Ja lastig he. Al die termen

Ben je daar vandaag geweest?

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    War is het rustig hier! Niemand wat te melden?

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, nee helaas, woensdag moet t potje weer vol en begin sept. Hier weer afspraken over, dus nog wat wachttijd te gaan...

Hoe is t met jou madamev?

En babylove met je arm?

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi, even een snel berichtje vanuit turkije ,

Alles hier super super goed, we worden hier verwent van s morgens vroeg tot s avonds laat. Doet ons echt deugd. En wat spelen onze baby gevoelens weer op hier met al die schatkes van kindjes te zien hihi.
    Voor de rest men arm die hangt me de keel uit, als ik wat wil zwemmen wilt ie zelfs al niet meer mee :(. Ik slaap er snachts ook slechter en slechter van minste dat ik er per ongeluk op leun is de pijn verschrikkelijk. De 26 ste augustus zullen we weer meer weten dan moet ik terug naar het ziekenhuis.

Lets, hopelijk heb jij een hele leuke vakantie gehad en lekker genoten! Heel veel succes met het potje woensdag!

En voor de rest iedereen vele groetjes van mij en goed oefenen allemaal he hhihi

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ha dames! Gelukkig jullie zijn er nog. Hier alles prima. Zit nu op dag 10van mijn cyclus en heb nu toch maar ovu testen aangeschaft van zwanger en kids. Zo kan uk het dan ook wat beter in de gaten houden. Want nou klussen we zo'n beetje om de dag vanaf april dus op een gegeven moment word dat een beetje een moetje. En daarbij is het ook wel fijn om meer inzicht in je cyclus te hebben.

Jeetje babylove dat klinkt niet best als je er ook al slecht van kunt slapen. Geniet nog maar even lekker van je vakantie. Kan me voorstellen dat je kinderwens nu weer opspeelt maar goed die wens is er natuurlijk ook gewoon. Die word nu die on hold is gezet ivm je arm waarschijnlijk alleen maar groter. Succes met alles. En nogmaals geniet nog maar even lekker!

@ lets woensdag moet je vriend dus zijn potje inleveren? Verder gaan ze nog niks doen ofzo? Eerst weer afwachten wat daar de uitslag van is?

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey babylove, geniet ondanks je arm maar lekker van de vakantie dan! Fijn dat jullie goed verwend worden! Waar zijn jullie ergens in turkije? Ben zelf wel eens in side geweest..

Madamav, om de dag vind ikidd ook teveel en dan lukt t ook niet zo goed.. Als het potje in is geleverd moeten we daarna na de uroloog voor de uitslag en weer een week later naar de gynaecoloog voor het verdere behandeltraject. Maar tegen de tijd dat het zover is zitten we in september dus duurt nog ff...

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh tot nu toe ging dat altijd nog prima hoor! Geen probleem maar het is gewoon wel fijn als je er ook iets meer in zicht in hebt

Vervelend dat je overal zo lang op moet wachten lets ma goed er gebeurd iig wat, toch? Heel veel succes met alles. Laat je uitslag weten?

Babylove jij ook succes met je arm

Michan hoest met jou

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik laat t weten, ben blij als de wachttijd er op zit, en dan hebben we daarna nog niks dus dan wordt t weer wachten...;)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nee oke, dat klopt. Maar dan weet je iig wel wat het volgende plan is enz kun je Hopelijk weer positief na de toekomst kijken hoop het echt voor je. Wachten duurt lang he

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vreselijk, maar daar weet jij alles van, je moet ook lang wachten voor je verder kunt he..

14. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    486
    328
    63
    Hoi dames,

mag ik me bij jullie nog aansluiten?

Ook wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn allebei 28 en wonen nu iets meer dan een jaar samen.

Ik ben in feb gestopt met de pil en sindsdien 3 keer ongesteld geweest waarvan eerste keer de stopweek ongi was.

Het is dus allemaal erg onregelmatig maar ik geeft de hoop tuurlijk niet op.

Ik hoor het wel als er bij jullie forum nog plek voor me is.

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @kundera, welkom! Natuurlijk mag je er nog bij!.. wat zijn de lengtes van je cyclussen geweest? Geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten ( weet niet of je hebt teruggelezen? ) maar als je die van de stopweek meerekent ben ik vanaf april 3 X ongesteld geweest.

@ lets ja zeker weet ik dat. Het duurt lang. Al moet ik zeggen dat nu de laatste x 41 dagen was het me wel enige moed heeft gegeven zo can misschien word het steeds ietje veter? Ben dus vrijdag ook met de testen begonnen maar tot nu toe nog heel licht 2e streepje. We zullen het zien. Ik hoop dat ie binnen nu en uiterlijk 2 sept komt dan heb ik eenzelfde of kortere cyclus als vorige x

Iedereen goed weekend gehad?

Michan lang niks van jou gehoord?

16. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    486
    328
    63
    @madameV, ik heb me wel een beetje ingelezen en volgens mij heb jij ook veel last van ontpillen (gehad).

Bij mij was het zo dat na het stoppen met de pil had ik stopweek bloeding, dan 22 dagen later weer ongesteld (dus met de bloeding meegeteld cyclus van 28 dagen (dus best wel regelmatig). Toen had ik een cyclus van 41 dagen en toen van 115 dagen.

Ik had ook Diane-achtige pil, kreeg erg veel puistjes en andere ellende maar dat is dan niet anders.

Jij hebt nu een regelmatige cyclus lees ik? En heel licht tweede streepje? Op de zwangerschapstest? Sorry, als ik dom vraag maar ik heb nog niet alles kunnen lezen dus ...

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh nee dan was het toch iets anders. Na de stopweek ongesteldheid heeft het eerst 79 dagen geduurd en de X erop 41 dagen. Weet dus nog niet id het nu regelmatig is ( dat hoop ik natuurlijk wel ) want ik zit nu in de 3e ronde.

Een licht 2e streepje is van een ovulatie test. Daar ben ik nou deze maand mee begonnen om iets meer inzicht te krijgen in mijn eisprong en daardoor ook weet wanneer precies mijn nod is.

Ik had een zelfde soort pil en idd erg last van ontpillen veel puistjes en ik zat ook gewoo mezelf in de weg zo vervelend ik er af en toe van werd haha. Op hoeveel dagen zit je nu?

18. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    486
    328
    63
    @madameV, jaa, dat ontpillen is wel een ellende jaa. Ik zie er nu ook uit als een puber.

ik zit nu in mijn derde ronde, dag 23 maar hoe lang het gaat duren voor ik weer ongi ben (of zwanger hopen we natuurlijk) zal ik niet weten.

Ik hoop dat je snel weet wanneer je eisprong is. Zelf ben ik er nog niet mee begonnen aangezien ik zooooo onregelmatige cyclus heb, heb ik het gevoel dat er geen beginnen aan is.

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dan zit je toch nu in ronde 4? Eerste ronde 28 2e ronde 41 3e ronde 115.

Zo heb ik tenminste bij mezelf gerekend. 1e ronde 79 ( begint met de stopweek nog van de pil, 2e ronde 41

Wat jij zegt over wanneer je ei enz is ook heel lastig hoor. Dat heb ij zelf ook wel. T is bij mij al net zo onregelmatig als bij jou. Maar omdat mijn laatste cyclus 41 was hou ik mezelf een beetje positief gestemd dat mijn cyclussen steeds korter word tot op een " normaal " punt. Ook vind ik het fijn dat als ik mijn ei op kan sporen en ik ook weet wanneer ik evt ongesteld word. En daardoor ook niet continue het idee heb dat ik elk moment wel ongesteld zou kunnen worden.

En hoe is het verder met je? Wat doe je qua werk etc? Heb je je omgeving verteld van je plannen? En hoe erg is je vriend ermee bezig?

Mijn vriend was er heel weinig mee bezig ma nu ket de testjes word het voor hem ook wat tastbaarder. Hij vroeg al net toen ie thuis kwam schat moeten we vanavond of slaan we een avondje over haha!

20. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    486
    328
    63
    @madameV, jaa, je kan ook wel gelijk hebben dat het de ronde 4 is nu. Ik heb het zelf nou niet echt meegerekend omdat het met ontrekkings bloeding begon maar in principe is het natuurlijk mogelijk meteen na de ontrekingsbloeding zwanger te worden.

Voor de rest gaat net goed qua gezondheid etc. We zij allebei ZZPers dus een beetje vaste agenda en een beetje zelf inplannen.

Mijn vriend is er erg mee bezig. Als ik iets verkeerd heb gegeten en misselijk ben dat komt die al met 3 kussens aan rennen en moet ik op de bank gaan liggen en dan gaat die over mijn buik aaien :p Hij kan echt dom zijn soms.

Mijn moeder en 2 beste vrienden (allebei mijn vrienden :) weten wel dat we aan het proberen zijn. Ik heb het ze verteld met het idee dat als er iets fout gaat of nu al niet goed is dat ik dan toch wel steun van ze heb. Dus daarom heb ik het ze verteld.

Ik den k ook dat ik maar die ovulatietesten ga kopen, Misschien helpt het wel om een idee te krijgen hoe mijn lichaam werkt.

Hoe is het met jou? Weten jullie vrienden en familie het ook?

Deel Deze Pagina