Ja in principe is het mogelijk meteen de eerste ronde al hoor je het wel weinig. Maar het kan En wat doe je dan voor werk? Ik heb zelf 1 tante ingelicht ( kan ik erg goed mee en ze vroeg het nogal rechtstreeks dat ik dacht van ach kan het ook wel vertellen. Net wat jij ook zegt dan heb je iemand om evt naartoe te gaan ) ook weet 1 oom het, al was dat niet echt de bedoeling maar hij is Chinees arts en daar heb ik een tijdje gelopen ivm eczeem plekjes( die nu gelukkig helemaal weg zijn ) bij Chinese geneeswijze gaan ze veel uit van je cyclus dus tien moest ik het wel vertellen.aar goed geeft ook niet. Verder wil ik het graag geheim houden zodat her een verassing blijft.
Jaa, bij sommige gebeurt het. Een vriendin van me vertelde hoe haar man zo blij was toen ze kindje gingen maken - die had ook gehoord dat ontpillen lang duurt dus die helemaal happy met minimaal toch half jaar lang zeer regelmatig vrijen maar het was eerste keer raak Hahahaa! We zitten allebei in cultuur/kunst/design hoek. Voor de rest wil ik het ook verassing houden maar als ik positieve test ooit heb dan weet ik niet of ik het voor mezelf kan houden. Hihiiii. Wat doen jullie voor werk?
Haha ja dat lijkt mij het moeilijkst! Nu niks zeggen gaat nog wel maar straks de eerste weken!... Ik ben kapster
Hey welkom kundera, moest even bijlezen. Hopelijk wordt jullie cyclus snel wat regelmatiger. Die van mij is drie keer niks haha, laatste was 85 dagen, maarja we zijn onder behandeling. Heb pcos helaas.... En mijn vriend slecht zaad bij laatste onderzoek, woensdag mag ie weer.. Hoop dat het verbeterd is, anders wordt het een heel ander zwaarder traject.. Ik sta voor de klas, docent dus....
Dankje madamev, succes hebben we 3 sept pas echt nodig, dan komt de uitslag....morgen mag mijn vriend het werk doen..
Micchan ligt kotsend aan bed gekluisterd en komt nog maar sporadisch op het forum. Het is echt slapen, kotsen, snel iets naar binnen stoppen terwijl de misselijkheid weer razendsnel toeneemt, kotsen, eten, kotsen, eten, kotsen, slapen, enz. Dus dan ben ik ook niet zo gezellig, vandaar dat ik niet zoveel schrijf, haha.
Aah michan toch das niet leuk! Maar voor een goed doel he! Weten je schoonouders het al? Je bent nu ook bij je moeder geweest toch? En? Nee klopt lets succes is ook niet echt het goede woord maar je snapt wat ik bedoel
Haha nee, leuk zeker niet, maar wel voor een goed doel inderdaad! Zijn inderdaad al naar schoonouders geweest, volgens mij de vrijdag of zaterdag nadat we het wisten al, maar nooit hier gepost haha. Ja, erg enthousiast waren ze niet.. En er komen nog steeds regelmatig steken onder water binnen. Nouja, lekker negeren, zolang m'n vriend het zelf wel leuk vindt, is het mij prima.. En m'n moeder is gelukkig wel dolgelukkig. Hihi je loopt iets vooruit, morgen vertrekken we naar Nederland en overmorgen komen we aan. Ben benieuwd hoe de reis gaat verlopen! Nog even een fotootje:
Hoi hoi iedereen , en welkom kundera, fijn dat je mee komt kletsen . En alvast veel succes met zwanger worden en hopen op snel regelmatigere cyclussen !!!xxx Lets, hopelijk levert je vriend vandaag betere zaadjes , ik duim alvast!! En wij zitten in lara vlakbij antalya , vorig jaar hebben we ook in side gezeten , maar dit gaat gewoon boven alle verwachtingen in , we worden hier behandelt als prins en prinses hihi. Madamev, alles ok?al een ei opgespoord met de testen?ik hoop echt dat je cyclus nu goed op gang is gekomen hier is het ook weer constant kibdjes kindjes, we kunnen er weer niet over zwijgen, ik zou willen dat we er terug aan kunnen beginnen... Micchan, mooie echo, en wat erg dat je je zo ziek voelt, hopelijk gaat het snel beter met je!denk maar dat je er iets moois voor in de plek krijgt!x Iedereen nog veel succes met oefenen . Ik ga hier nog enkele dagen van ons luxeleventje genieten, zondag is het weer back to reality . Velevele groetjes xxx
Dankje babylove! Ik hou het inderdaad vol door te denken wat er de oorzaak van is, en dat het in ieder geval bewijs is dat alles nog goed gaat, enz. En dat het gelukkig niet voor eeuwig is. Ben er trouwens achter dat een flink potje huilen de misselijkheid wegduwt, whahahahaha. Dus het nieuwe patroon is nu: Misselijk > aan iets zieligs denken/kijken/luisteren > huilen > bijna niet misselijk meer > snel wat eten en drinken > voel me bijna helemaal beter. Kijk kijk, komen die hormonen toch nog van pas!
Haha mittchan, dat belooft dus nog wat als we straks allemaal zwanger zijn....hoop dat het snel minder wordt! Babylove, je hebt t verdient in de watten gelegd te worden, geniet er dus maar goed van! Madamev, ik vond succes een prima woord hoor zei ik ook tegen mijn vriend nog twee weken wachten voor de uitslag....pfoeh wat duurt dat toch lang zeg...
Ja wachten duurt lang he. Die ovu testen vind ik tot nu toe ook boh ma niks. Want we klussen wel netjes om de dag. Maar heb mijn ei nog niet gevonden ( cd 16 ) dus dan klus je wel ma voelt het toch anders ofzo. Zo van nou ja voor de zekerheiddan maar ma veel nut heeft het toch niet haha... Als je niet zit te wachten tot je ongesteld word dan wel op je ei haha. Hoop dat ie komt. En ik niet 2 X 3 dagen een ontrekkings bloeding heb gehad en überhaupt geen ei?! Babylove geniet er ma lekker van ja! Je hebt al zoveel shit gehad je hebt het zeker verdiend!
Hoi dames, Noi, ik dacht, ik begin maar niet aan die ovulatietesten maar had hier op de verschillende fora veel over clearblue testen gelezen en iedereen was positief dus heb ook die dingen aangeschaft en ja hoor - net getest en een smiley gekregen, dus heb mijn eisprong. Vannacht maar goed klussen en morgen sowieso ook. het was echt een gok want ik heb zeer onregelmatige cyclus. Hoe is het met jullie?
Hey kundera, zou mooi zijn als t nu lukte!! Het wachten begint me wat op te breken en op het werk loopt t ook ff niet zo lekker, het gaat hier wel dus maar kan beter... En overal kom ik zwangere buiken tegen, maarja daar let je nu ook meer op natuurlijk...
@ kundera goed nieuws! Snel aan de klus hihi! Ik heb mijn ei nog niet gevonden. Heb dipsticks ovu testen. Vind clear blue toch wel heel prijzig zeker als je nog geen vaste cyclus hebt en er dus best veel nodig hebt evt @ lets knuffel meid. Soms heb je van die dagen dat het allemaal f niet lekker wil he. Ik vind ook dat het net is alsof nu ineens iedereen zwanger is of een kind krijgt. erg frustrerend. Maar ik leef met je mee hoor Wat is er op je werk dan?
Hey madamev, thanx.. Heb een stuk minder uren gekregen, altijd flexibel geweest en nooit moeilijk gedaan, daardoor waarsch juist de dupe ervan. Nu ben ik wat strijdlustig en dan ben ik weer te moeilijk... Gelukkig is het werk zelf superleuk, dat maakt veel goed!
Pff dat is minder! Van hoeveel uur nu en na hoeveel uur zou je in de toekomst moeten? Fijn dat het iig niet aan het werk zelf ligt. Maar zo'n onenigheid is altijd balen. Kan het nog veranderen? Dat je wel je uren behoudt? Wat heb je gezegd dat je er niet mee akkoord wil gaan of?
@Lets, hopelijk wordt het allemaal snel wat beter voor je. @madameV, ik vond ze ook wel prijzig tot ik op drogistplein.nl ze zag staan voor 36,95 voor 20 stuks. Ik heb ook geen cyclus waar ik lyrisch over kan zijn maar ik dacht laat maar proberen. Hopelijk is die ei nu ook nog gesprongen - anders hebben we alleen voor gezelligheid geklust
Ik heb een tijdelijk contract dus niks te willen, er zijn zon tien uur afgegaan, kon er deze week wel wat bij krijgen maar op onmogelijke uren dus dan ga ik moeilijk doen ja.. Misschien in oktober weer wat meer. Och een voordeel heeft het wel, meer tijd om straks weer vaker naar het ziekenhuis te gaan!