wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lets, dat is waar! Dan moet je het op die manier maar van de positieve kant bekijken!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo dames!

Even een update over mijn cyclus. Gebruik zoals jullie weten nu ovu testen. Maar ze blijven nog héél licht. Nu las ik op het nod forum dat er ook dames zijn die testen van clearblue ernaaast gebruiken. ( die geven een smiley bij ovu testen dus dan is het wel of geen smiley en hoef je niet te twijfelen of het streepje wel donker genoeg is ) van die meiden daar ( tis een heel druk forum ) vertelden er al meerdere dat ze bij clearblue positief konden testen terwijl de dipsticks die ik heb van zwanger en kids dan nog negatief waren of veel te licht.

Dit bracht me wel een beetje in een dip. Heb je besloten om daarmee te beginnen hoor je nog dit soort dingen waardoor je er niet op durft te vertrouwen.

Nu had ik vandaag vrij veel last onderin mijn buik een soort spierpijn en vooral bij het plassen werd dat erger, deed gewoon zeer eigenlijk. Ik heb er op dat forum na gevraagd en 2 dames herkenden een soortgelijk gevoel rond de eisprong. Nou kan ik me herinneren dat ik dat in mijn vakantie ook had gehad( dat weet ik nog omdat we toen in Scheveningen waren) en achteraf heb ikwaarschijnlijk toen mijn eisprong gehad. Omdat ik 2 weken daarna ongesteld ben geworden

Iand vanjullie ervaring mee?Dat je je eisprong kan voelen?

Ik ben hier een half uur geleden eigenlijk pas achtergekomen en nu ben ik helemaal hyper haha. Denk dat ik vanacht niet zal slapen. Ben net weer uit bed gegaan en besloten nog een test te doen 1 van z&k en 1 van kruidvat die ik had liggen. ( ook al hoor je er slechte verhalen over kv ) nu teste die van z&k een heel lucht streepje, dat was elke dag al zo ) maar die van kv vet positief!

Kga morgen toch maar eens een X extra klussen haha. En wat zouden jullie doen? Doorgaan met die van z&k? Voor de zekerheid? want eigenlijk weet ik natuurlijk nog niet zeker of mijn ei nou komt want je hoort wel gemengde verhalen over kv. Maar aangezien ik ook die pijn had. Of zal ik morgen nog wat testen van kv bijhalen en dan kijken of over een paar dagen ook weer negatief test?

Ben iig positief gestemd. Als ik binnen 48 u mijn ei krijg zou betekenen dat ik een cyclus heb van max 35 dagen en alleen daar ben ik al heel blij mee want dan word het hopelijk stabiel!

Sorry voor mijn lange geratel ben een beetje overenthousiast haha. Maar zo dicht bij überhaupt een kans heb ik nog niet gezeten dus hoop dat het waar is.

Hoe is het verder hier kundera babylove michan lets?

Babylove al weer terug van vakantie? Lekker gehad? Wanneer moet je nou weer terug na het zh voor je schouder ook deze week toch?

3. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
    @madameV,

Ik gebruik ook de ovulatietesten van CB. Over anderen waren de verhalen op de verschillende forums idd niet zo positief en ik was bang dat ik helemaal gek zou worden van die lijntjes en toontjes etc. CB is wat dat betreft wel duidelijk.

En ijsprong kan je wel voelen, geloof mij maar. ik voel het de hele dag en heel heftig. Lijkt op hardcore menstruatie krampen bij mij. Ik krijg er ook diarree van en moet soms overgeven.

Ik was ok zoooo enthousiast toen ik testte en een smiley had! Ik sleepte mijn vriend meteen naar de slaapkamer (die was lekker een film aan het kijken). Hihiiiii! Hij snapte er niks van. Als het bij mij een eisprong was, dan zou mijn cyclus ook wat korter gaan worden.

Ik hoop het voor ons, meid.

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi hoi ,

weer helemaal terug van weggeweest , het was ZALIG !! ik zou zo terug willen vertrekken , :).

madameV : ik moet woensdag terug naar het ziekenhuis dus ... ben benieuwd .
    van u eisprong voelen kan ik ook over meepraten hoor , nu dat ik de pil terug neem voel ik het niet meer maar toen ik even gestopt was heb ik daar echt serieus van afgezien , echt pijn onderin mijn buik , steken ook als ik 'druk' moest zetten om naar toilet te gaan was dat pijnlijk . en bij het stappen deed dat ook pijn , dus... dit kan wel eens een goed teken zijn voor jou !!! ik heb die pijn wel tot 1 a 2 weken gehad dus zeker een week voor ik men eisprong had voelde ik al pijn . ik hoop het echt voor je hoor . hihi zou echt fijn zijn.
    en van die testen , misschien dan toch eens de cb testen doen die zullen wel duidelijker zijn maar ik vind ze ook vrij duur ...

Lets : o wat erg dat je zoveel uren kwijt bent !! :( , mijn vriend is nu naar school , ben benieuwd naar zijn uren !! hopelijk ziet het er ggoed uit voor hem . want als hij er nu ook nog kwijtspeeld is het hier echt een ramp nu zeker nu ik thuis zit. en ja idd dan heb je wel meer tijd voor ziekenhuisbezoekjes , je moet in alles maar iets positiefs zien ...
    voor de rest alles goed met jou ???

Kundera , fijn dat je je eisprong gevonden hebt en vooral GOED geoefend hebt haha !!! hopelijk is het allemaal gelukt !! nu maar ffe 2 weekjes afwachten dan :) . veel succes alvast !

Micchan : alles goed met jou ?? nog misselijk ? of is het al wat beter? mooie echo had je trouwens !! geniet er nog van daar !

nu nog ffe een klaagzangetje van mij ... WIJ WILLEN ER OOK TERUG AAN BEGINNN !!! :( ik kon het wel ffe relativeren maar pffffff we willen het zo graag ,elke dag gaat het hier over kindjes bij ons ... hopelijk hebben we snel groen licht en kunnen we er terug voor gaan want dit is niet fijn.
    sorry haha moest er nog even uit :)

xxxx fijne dag nog iedereen . xxx

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha kundera, hopelijk is het gelukt. De mannen mee naar de slaapkamer slepen, die van mij snapt t ook niet haha, wel leuk!

Madamav, ik had alleen maar negatieve ovulatietesten, maar waarsch ook door de pcos. Ik voel ook geen eisprong, al kan het natuurlijk zijn dat ik er ook geen heb..heb teveel eieren maar ze springen nog niet zo.

Babylove welkom terug! Fijn dat je genoten hebt, kan me helemaal voorstellen dat je het wachten moe bent, me to! Ik denk er ook echt iedere dag aan...

Misschien krijg ik weer wat uren terug op t werk, hopelijk ga ik niet al te vaak naar het ziekenhuis moeten, want dan gaat het wel erg lastig worden....

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ babylove welkom back! Kan me voorstellen dat je het lange wachten zat bent! Die wens voor een kindje word alleen maar groter natuurlijk.

@ lets Hopelijk loopt het dan toch nog met een sisser af dat je niet zo gekort word op je uren! Is er als je na het ziekenhuis moet en het komt eigenlijk niet helemaal uit ook geen mogelijkheden om iets te ruilen met een collega ofzo?

@ kundera dus je denkt nu dat je je eisprobg hebt gehad? Of weet je het zeker? Test je nog door met ovu testen? Nog aan t klussen? Of zit je echt ip het wachtbankje? Wanneer is je nod?

Mijn humeur is weer tot 0,0 gedaald. Had een foto geüpload van mijn testen en iemand wie die testen ook gebruikt die zegt nou dat dat nog niet zo duidelijk is als het moet zijn helaas :( terwijl de streep van gister avond was echt goed duidelijk ( niet zo donker als test streep ma toch heel duidelijk ) de test van vanochtend was minder donker als die van gister en de test van vanavond nog lichter! Dat moet toch wel iets betekenen? zou het raar vinden dat je zo duidelijk kunt testen terwijl je niet je eisprong hebt. Maar aan de andere kant mijn testen van z&k zijn ook nog altijd heel licht. Maar ik hoor nu en verschillende verhalen over kv en over z&k dus ik weet het ook niet meer! Pfff irritant!

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en daarbij had ik gister ook dat stekerige gevoel waarvan mijn gevoel zegt dat dat met mijn eisprong te maken had.

Kun je met ovu testen na je eisprong ook weer steeds minder positief testen?

Als dat zo zou zijn ga ik er van uit dat ik mijn eisprong heb gehad al is het dan nog vreemd dat de testen van z&k licht blijven

8. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
    @ madameV, nou, ik mag wel hopen dat ik mijn eisprong heb gehad. Ten eerste, ik merkte het verschil in cervixslijm; ten tweede CB ovutest gaf een smiley, en ten derde ik had zo veel krampen en pijn in mijn onderbuik - als het niet mijn eisprong was, dan weet ik ook niet wat er aan het springen was zeg maar :p Voor de pil had ik het ook altijd zo heftig. Het zou ook idd iets anders kunnen zijn geweest maar ik blijf positief.

Juist omdat ik niet van die stress over die streepjes en lijntjes op de ovutest hou, heb ik voor CB gekozen - lekker simpel vind ik het. Ik denk dat je na je eisprong wel steeds lichter kan testen want ik heb 2 dagen na de eisprong CB gedaan en die gaf geen smiley meer (dus geen eisprong). We blijven tuurlijk nog steeds klussen - vinden we ook leuk om te doen dus :p

Als ik er nu van uit ga, dat ik 23 augustus toen ik heel veel kraampjes en buikpijn had, mijn eisprong had, dan zou mijn NOD op 5/6 sept zijn.

Merk je niet het verschil bij je afscheiding? Ik weet dat CB duur is maar misschien toch het proberen waard? Want als het je stress vermindert dan ben je ook weer een stapje dichterbij. Op de drogistplein.nl betaal je voor 36,95 voor 20 st (en geen verzendkosten).

Kijk, ik denk en hoop dat het bij mij mijn eisprong was. Misschien was het helemaal geen eisprong maar geïrriteerde darmen. Kan ook. Dus laat je niet uit de veld slaan door het feit dat bij de anderen misschien wel lukt. Ik weet dat het erg irritant is als je niet weet wanneer je ongi wordt etc. Toen ik cyclus had van 115 dagen was het ook geen feest.

Ik hoop het echt voor je dat je cyclus snel regelmatig wordt en dat het snel raak mag zijn.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh spannend! Dan kun je dus volgende week al testen kundera!

Thanx voor de peptalk.

Ik vind het gewoo frustrerend. Voor mijn gevoel heb ik gewoon zondag mijn eisprong gehad. Ik vond persoonlijk dat ook op de test te zien van kv ( al vond iemand anders dus van niet want ik had een foto geüpload ) maar bij die van z&k weer niet

Heb nu besloten wel gewoon door te gaan met testen, en klussen natuurlijk maar dat ik mezelf toch met 1 bilhelft op het wachtbankje plaats hihi. Dan zou mijn nodi8 sept zijn en heb ik een cyclus van 33 dagen. Dus dat is wel het ideale scenario.

Vind het ook lastig hoor pff. Zondag avond was ik helemaal blij en gister avond weer helemaal onzeker. Daarom ga ik ook ma door met testen. Toevallig net ook foto's gezien van z&k testen die wel heel duidelijk zijn, maar er zijn ook genoeg dames die helemaal geen positieve test krijgen bij z&k .

Pff moeilijk en de testen van cb lijken me wel wat, maar aangezien ik geen flauw benul heb wanneer mijn eisprong is moet ik dan al heel wat testen gebruiken. Wanneer ik meer inzicht in mijn cyclus krijg ga ik dat misschien wel doen. Wanneer ik ong weet wanneer mijn eisprong komt kan ik ook gericht testen. Heb namelijk nu van z&k al 11!! Testen gebruikt omdat je gewoon niet weet wanneer

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en afscheiding heb ik heeel weinig wel af en toe iets nattig in mijn slipaar nooit echt heel duidelijk ei wittig zeg maar

11. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
    @madameV, je kan z&k testen combineren met CB - als z&k donkerder wordt dan pak je de CB er bij. Misschien werkt het dan wel?

12. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
  13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Die had ik ook al besteld kundera thanx:)

Het staat er nu zo voor:
    Kv:
    Zondag licht maar duidelijk
    Maandag duidelijk maar niet zo donker als test streep
    Dinsdag licht maar duidelijk
    Vandaag heel licht

Z&k
    Zondag heel licht
    Maandag heel licht
    Dinsdag 14:00 licht maar duidelijk
    Dinsdag 19:00 duidelijk maar niet zo donker als test streep
    Vandaag nog lichter dan heel licht

Kan misschien voorzichtig aannemen dat ik hem heb gehad? Al zegge de testen wel beide andere dingen misschien volgende maand toch maar aan de cv. Bedankt voor de reactie

Hoe is het op het wachtbankje kundera? Pas ik er nog bij op?

Hoe is het met de rest van de dames? Lets al meer bekend over je uren?

Babylove je bent in het ziekenhuis geweest toch? En?

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

madameV : weet je nog met mijn testen toen die zijn ook nooit duidelijk genoeg geweest en ik had men eisprong toch ook gehad dus , ik zou toch ook voorzichtig kunnen aannemen dat jij je eisprong nu toch ook gehad hebt !!! laat ons hopen ! ik duim alvast :)

kundera : super super veel succes :) spannend zeker zo wachten :). wanneer zou je NIET ongesteldheidsdag zijn ?? dan kan ik mee aftellen e :)

Lets : alles goed met jou ?? druk nu met voorbereiden van de school zeker? hier is het niet anders mijn vriend is ook al druk in de weer en alle dagen op school . hij heeft wel al zijn uren dus voltijds dus weer een jaartje gerust :)

en met mij :( , ben gisteren terug naar het ziekenhuis geweest en ik moet dinsdag al worden geopereerd :( :( :( ...
    hij zei dat ik moest rekenen op nog ZEKER 4 tot 6 maanden niet werken . BAAL BAAL BAAL !!
    ok ben nu wel blij dat er EINDELIJK iets gedaan word en dat het kan gaan beteren maar zoooooo lang ... pffffffff . ach ja niets aan te doen .ben wel beetje bang om in slaap gedaan te worden enzo maar het zal allemaal wel goed verlopen zeker . is uiteindelijk maar een routine ingreepje.

veel succes iedereen !! xxx

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx voor het reageren babylove... Ik hoop het ook! Als ik vanavond weer wit test ga ik voor de zekerheid door met klussen maar ook lekker met mijn dikke kont op het wachtbankje zitten en kan mijn nod na 11 sept.

Fijn toch dat je dinsdag al kunt? Tis snel maar op zich hoe sneller hoe beter tochk kun je ook sneller aan je herstel beginnen. Al zal het natuurlijk een moeilijke periode worden maar zo kun je ook niet verder toch. Heel veel sterkte meis

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hihi nu vanavond hopen op een witte testen en dan ... plofff je maar neer op die wachtbank :) lekker gezellie :) 11 sept ... moet ik onthouden dan :) dan ga ik rustig mee aftellen hihi . spannend spannend :) hopelijk deze 3 ronde goede ronde he :).

ja is inderdaad fijn dat ik dinsdag al kan hoor, heb ik ook niet te veel tijd om erover na te denken want voor het plezier moet je dat niet doen :). en dan kan ik eindelijk terug vooruit beginnen kijken haaaaaa joepiee :)

trouwens dat heb ik hier nog niet verteld , ik heb een stil vermoeden dat men vriend me ten huwelijk gaat vragen WHAAAAAAAAAA !!! :) ik heb hier en daar iets opgevangen dus .... spannendddd :)
    hij word trouwens 30 jaar zaterdag en vandaag is er een surprise gepland :) ik ga straks met hem uit eten en terwijl wij weg zijn komen zijn vrienden hier alles versieren enzo en krijgt ie een leuk feestje ben zo benieuwd om zijn reactie te zien hihi kheb er zin in :)

iedereen nog een fijne dag en tot de volgende !! xxx

17. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
    @babylove, als het echt mijn eisprong was en de CB test juistw as, dan zou mijn NOD ong op 6 sept zijn. Vind het wel spannend maar heb het gevoel dat het nog niks is geworden

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Da's al snel, babylove! En een behoorlijke hersteltijd inderdaad. :( Veel sterkte! En veel plezier met het feest vandaag, laat je weten hoe het was? :D

Hier nog altijd hetzelfde, weet niet meer wie het vroeg :), maar dankjewel. :)

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ babylove oh wow! Hoe weet je dat? Of hoe kom je daarbij? Spannend hoor! Maar neem aan dat het niet de bedoeling is dat jij dat weet toch ;) ma super! Ben benieuwd! wil álles weten hoe het ging etc. En ook leuk van die surprise party zeg!. .. kun je misschien even iets je verzetten ivm dinsdag.

@ kundera spannend! Ga je vroeg testen of wil je echt tot nod wachten?

Hier weer helemaal witte testen, kv en z&k. Maar helaas heeft het me biet echt zeker gemaakt eerder onzekerder:( op zich positief nieuws maar feit is dat mijn trststreepjes nooit zo donker zijn geweest als controle streep ( wel duidelijk maar niet zo donker ). En net op het andere forum hadden ze het over cyclussen die te kort zijn voor bleen eisprong bv. En nou is mijn cyclus niet kort, eerder helemaal de andere kant op maar toch. Nou denk ik weer, wat nou als ik helemaal geen eisprong heb? Kunnen die testen je voor de gek houde? Of is het zo dat als je dat niet hebt de testen super wit zoude moeten blijven en ook geen lichter streepje als de controle streep zouden moeten weergeven?

Pff ik weet het ook f niet meer

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babylove, oeh spannend allemaal!

@madamev, naar mijn weten moet het teststreepje nog donkerder zijn als de controlestreep, ik had toen die maand dat ik ze gebruikt heb ook wel eens een streepje, maar nooit donkerder. En ik heb geen eisprong gehad toen... Want ik werd pas 1,5 maand daarna ongesteld, dus dat kan niet...dus ik denk, al hoop ik niet voor je, dat je er dan vanuit mag gaan dat je nog geen eisprong gehad hebt..l

Deel Deze Pagina