wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haaaai!

Ja zink kun je gewoon bij de apotheek halen. Ik heb alles ( ook testen etc, je weet maar nooit ) gewoon via internet besteld bij de thuisapotheker! Woon nogal in een ons kent ons dorp. Dus heb er geen zin in dat iemand bij de drogist kan zien waar we mee bezig zijn zeg maar haha.

Ik weet ook niet of ik een heel regelmatige cyclus had. Wel dat het altijd langer was dan 4 weken. Ma goed daar heb ik nou ook niks aan

Heb gister ook met mijn vriend afgesproken dat we dinsdag een test gaan doen ( omdat dat volgens de Chinees arts de dag zou zijn dat ik ongesteld zou moeten worden ) en als ik dan negatief test maar ook nog niet ongesteld ben dan ga ik denk ik eind van de week toch maar de huisarts bellen al ik het alleen maar voor raad.

Hopelijk is je hoofdpijn snel over. Is niet fijn! As het bij het ontpillen hoort os het hopelijk zo over, maar echt ervaring heb ik er ook niet mee!. Ach en erge ruzies hebben we ook niet gehad hoor. Maar doordat ik veel puistjes kreeg baalde ik van alles en iedereen en vooral van mijn eigen gezicht en toen heb ik dat eigenlijk afgereageerd zeg maar

Balen zeg van je schouder! Helpt de spuit nog niks? Hoelang zit je al thuis? Werk je in een grote salon of werk je voor jezelf?

Ik heb zelf ooit een peesontsteking gehad in mijn pols maar dat duurde gelukkig maar kort. Wel had ik vaak last van rug en schouders. Maar ga tegenwoordig elke 2 tot 3 maanden na de chiropractor en daar heb ik veel baat bij. Sinds ik daarheen ga heb ik weinig klachten!

Fijne avond

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi,

ah dan ga ik die zink zeker eens halen van de week bedankt voor de tip :)

ja zou ik ook doen dinsdag testen en als er dan nog niets komt gewoon ffe bellen en vragen wat je kan doen , er moet toch eens wat op gang gaan komen he . en zwanger kan je absoluut nog niet zijn?? heb je al eens getest ? :) spannend allemaal hoor .

ja ik krijg nu precies al meer puistjes ... :( maar heb ik altijd wel beetje na men ongi maar nu zullen ze dan gewoon niet terug verdwijnen wss ... :( kan ik me ook slecht door gaan voelen hoor . maar ja alles voor het goede doel ;).

ja de schouder :( , nee de spuit heeft 2 dagen de pijn wat vermindert en nu gewoon terug pijn . ik zit nu de 2de week thuis en heb er nog 3 voorgeschreven gekregen :( ik haat thuiszitten ... maar het gaat me echt niet . kan geen kracht meer in men arm zetten waardoor brushen zeer moeilijk word .ik heb volgende week een afspraak voor een mri scan te laten doen daar gaan ze meer op zijn. er zou niet alleen een ontsteking op men pees zitten maar ook vocht op men schouderrand aan het bot zal ik zeggen en daar zou ook een klepje zitten dat blokkeert of niet tegoei afsluit ... ken er niets van . weet alleen dat het pijn doet ;).
    nee ik werk in een salon nog maar heb wel plannen om op mezelf te beginnen , ik hoop dat men lichaam me dat nog gaat toelaten !! . is men grootste wens .

ach we zien wel ;) maar niet te hard zeuren erover hihi , gaat wel weer over ;)
    jij hebt het dan toch ook al gehad in je pols ... is echt een kapperkwaaltje he . blij dat bij je de chiropractor zo goed helpt !!

fijne dag !! xxx

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haai!

Hopen dat die MRI scan wat opleverd dan! Altijd balen als je thuis moet zitten. Leef met je mee!.. inderdaad door mijn pols weet ik wat het is maar toen max 2 weken thuis gezeten.

Denk dat ik dat inderdaad ga doen. Tot dinsdag afwachten en dan kan ik altijd f bellen. Al is het maar om advies. Heb ook elke keer van die halve kwaaltjes zoals steken in je buik en misselijk. Maar dan denk ik ook weer dat ik het mezelf voorpraat omdat ik het graag wil Haha. Heb gister een test gedaan. En die was negatief. Als ie zwanger bent kun je 4 dagen voor je nod ( niet ongesteld dag ) testen. En na je nod is het nog veel duidelijker Zichtbaar ( streepje ) dus als mijn Chinees arts gelijk heeft dat dinsdag mijn nod is dan zou ik ook nog niet positief kunnen testen. Dus wat dat betreft zegt het eigenlijk nog niks haha.

Waar zit jij in de je cyclus?

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

ja ik hoop ook dat de scan wat meer duidelijkheid gaat geven ;)

ooo zo spannend tot dinsdag ... ik hoop voor jou dat het al zo is !!! ja en moest het dan nog niets zijn idd , ffe bellen ;) . ben echt benieuwd !! en je lichaam kan je inderdaad aardig voor de gek houden en zeker als je iets graag wil , maar het hoeft geen vals alarm te zijn hoor :) alles kan ! ik hoop het alvast voor jullie :)

ik zit nu in dag 11 , en vanaf dag 6 is men ongi gedaan nu gisteren bij het afvegen weer wat donker bruin bloed gehad enkel bij het afvegen daarna niet meer , zal wel een afkickverschijnsel nog zijn van de pil :) net zoals mijn BARSTENDE hoofdpijn al enkele dagen ... haha zal blij zijn dat die pil voorgoed uit men lichaam is bah bah .

en met jou nog alles oké? hopelijk niet nog meer kwaaltjes en voel je je goed ! dat wachten in onzekerheid is niet fijn he ?

vele grtjs xxx

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haai!

Wat balen zeg dat je zo'n hoofdpijn hebt telkens. Heb je er nu nog last van?

Wanneer mag je precies door de scan?

Hier nog steeds niks helaas. Heb vandaag weer een test gedaan ( weet het ook niet meer ) maar als dinsdag mijn nod zou zijn zou ik nou toch positief moeten kunnen testen en dat was het dus niet.

Maar f zien dus hoe het deze week loopt.

Gisteravond hier een etentje gehad met vriendinnen. Tis net of het nou ineens altijd over kinderen etc gaat. Toen ik mijn gerecht moest maken ( we splitsen het altijd op ) hadden ze het aan tafel over de toekomst. Wanneer kinderen en reizen maken etc ik stond aan het aanrecht met de rug naar ze toe maar luisterde wel mee, alleen praatte ik niet mee. Totdat iemand dus recht op de man aan me vroeg hoe het bij mij zat met kinderen enz. En of er in in mijn eigen cocktail ( had 3 verschillende cocktails gemaakt ) niet gewoon water zat ipv malibu. Het is dat ik met mijn rug naar ze toe stond en dat ik dus best luchtig kon zeggen dat ik daar nog niet mee bezig ben ( wil het gewoon nog niet aan iedereen vertellen, dan komt er zo'n bepaalde druk zeg maar ). Maar ik zei ook al tegen mijn vriend dat ik niet weet hoe het een volgende keer gaat want ik kan heel slecht liegen. Heb ook een erg lichte huid dus snel blosjes enz dus waarschijnlijk als iemand het me zo vraagt dan verraad ik mezelf.

Hoe is jou weekend? Lekker van het zonnetje aan het genieten? Of is het daar niet zo lekker als hier?

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

ja is idd niet fijn die hoofdpijn , vandaag is het weer erg :( .

volgende week zondag moet ik door de scan ... spannend hoor bah bah.

in de hoeveelste dag zit je nu al van je cyclus ondertussen? dat duurt nu toch wel echt lang he ... ocharme !! zo erg die onzekerheid van zou het wel zou het niet , en is het niet ... wat is er dan aan de hand ?? ik leef met je mee hoor ! ik hoop zo dat je nog goed nieuws krijgt off dat de huisarts je dinsdag toch wat meer informatie kan geven of met iets kan helpen .

o fijn etentje met vriendinnen , en o wat komt het me bekend voor , hier NET hetzelfde ik bloos ook heel snel en als zeker als ik iets moet zeggen wat niet waarheid is :). is echt vervelend soms he ;). ik heb de vraag nog niet echt gehad maar als ze komt zal ik off rood worden of moeten hopen dat ik net als jij net met men rug naar hun toe sta haha !! grappig . we lijken wel wat op elkaar op veel vlakken :).

hier alls super goed lekker weertje zalig zalig , fijne wandeling gedaan met ons hondje hier wat op terras gezeten echt zalig . :) hopelijk genieten jullie er ook van :).

x grtzzz fijne zondag nog !

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haai! Wat spannend zeg, aankomende zondag dus? Wat een rare dag, doen ze dat wel vaker zo in t weekend?

Ik zit morgen precies op een dubbele cyclus: 2x 28 dagen. Ga morgen testen maar verwacht er eerlijk gezegd niks van omdat het gister ook negatief was en dat was 2 dagen voor die tijd en dan zou je op zich positief kunnen testen.

Laat het je morgen weten

Liefs

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

ja inderdaad nu zondag ,vind het ook heel raar maar ja ze deden dat alleen maar in het weekend dus zal het dan maar geloven ;)

ik duim zo voor jou morgen op een goede test !!! laat het me maar weten :) ik hoop echt voor jou op wat zekerheid morgen !! en anders ha maar eens bellen misschien ??

hier vandaag een BIJNA positieve ovutest ... morgen nog eens testen en dan maar klussen klussen ;) . hopelijk is ie morgen nog positiever .

ik duim echt voor jou !!! en ik hoor morgen wel hoe het allemaal is verlopen ik hoop alvast goed!!

veel liefs tot morgen x

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ooh wat goed! klus ze!... ik denk dat als ik ongesteld word ik dat volgende maand ook ga doen met ovu testen. aangezien deze cyclus zo lang duurt weet je nog niet wanneer je aan de klus moet :(

hier nog niks geen duidelijk, ik ben niet ongesteld maar ook geen positieve test. wacht nog 2 dagen denk ik en dan bel ik de huisarts.

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o meid ... :( wat erg die onzekerheid ... ik hoop dat je al je moed 1van de dagen kan verzamelen en toch de ha gaat bellen . ze gaan misschien toch iets op gang moeten brengen ofzo .. ik hoop zo voor je dat ze je verder helpen . ! ik leef me je mee hoor !

en indd misschien volgende maand als je ongesteld geweest bent ook eens proberen met die testjes. van zodra je iets voelt effe testen . ik had nu die van kruidvat maar ze hebben mij hier verteld dat die dus niet zo goed zijn dat je beter sensitest of z&k testen besteld kan je via internet. kost ook niet zo veel heb al eens gaan gluren. denk dat dat toch beetje meer zekerheid gaat geven voor je!

hier vanmiddag nog eens ovutest doen ... voel nog altijd pijn onderin men buik dus men ei is nog niet gesprongen denk ik ... aangezien ze hier zo slecht spreken over die ovutesten van kruidvat ben ik ook beetje bang dat men test niet positief gaat worden dus zal dan maar gewoon afgaan op men klachten en zodra die steken onder in men buik wegzijn zal ik maar veronderstellen dat ik men eisprong heb gehad ... zou het ook anders niet weten ;)

is toch wel een grote onzekerheid zoiets he , geeft je lichaam verkeerde signalen door of beeld je het je allemaal maar in ... ik hoop voor ons dat we snel posi testen gaan hebben ;)
    en jij .. snel huisarts bellen dat je wat meer uitleg hebt !! zou gek worden als me cyclus zo lang zou duren !!
    succes en hou me op de hoogte x

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ja daar moet ik ook wel een beetje moed voor bij elkaar rapen om de huisarts te bellen! nou heb ik ook een beetje op internet gespiekt. en daar zie ik ook verhalen dat ze je rustig tot 100 dagen door laten lopen voor ze het op gang brengen. en als ze het dan op gang brengen is het nog niet natuurlijk, dus net als een pil ongesteld heid. ook werkt er een doktersassistente die ik ken ( vriendin van een vriend van mijn vriend ) dus ik zou dan eigenlijk graag haar niet aan de telefoon willen haha. ook al heeft ze beroeps geheim dan nog.

ook kan het natuurlijk zijn dat het gewoon zo lang duurt dat ik bv nu, of morgen of weet ik veel wanneer mijn eisprong heb. nu dus ook maar ovu testen gehaald. al gaat het flink wat geld kosten als je zo'n lange cyclus hebt dan moet je wel erg vaak testen. dus denk er nog f overna wat ik doe.

vind het wel lastig om op je lichaam te vertrouwen. heb vaak zat steken in mijn buik en misselijk, gisteravond moest ik zelfs bijna overgeven. maar ik vind het lastig om dan te zeggen dat het mijn eisprong was of wat dan ook. heb wel vaker last van misselijk heid bv door verkeerd eten of wat dan ook. heb jij dat niet?

lees wel meer hier de verhalen van meiden die bv precies aan kunnen voelen wanneer hun ei is. maar dat lijkt me wel lastig hoor! of ik heb het gewoon nog niet gehad dat ik het dus ook niet herken?!

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o wachten ze daar toch zo lang mee om dat op gang te brengen? hmmmz... ja kan ik wel begrijpen dat als er iemand werkt daar bij je ha die je kent dat je haar dan liever niet aan de lijn hebt ... . ja idd je kan nog altijd een eisprong krijgen hoor , dus misschien als je je zo misselijk voelt nu toch eens snel zo een test doen misschien zie je toch licht tweede streepje ofzo . ik voel me ook wat misselijk denk ook dat het bij die eisprong hoort . heb vanmiddag nog een testje gedaan en was iets donkerder... maar vertrouw die van de kruidvat niet zo goed meer nu ik er hier vanalles over gehoord en gelezen heb.

en idd misschien heb jij nog geen eisprong gehad dat je het dan ook niet herkent , ik wist ook niet wat me te wachten stond hoor , maar bij voelt het voor de moment echt linksonder mijn buik ter hoogte van men eierstok steekjes en krampjes ,ook licht opgezwollen buik en 'sorry voor de details' als ik naar toilet moet pijn ook op die plek als ik beetje druk uitoefen :s .
    heb jij ook zoiets dat je voelt of enkel de misselijkheid? x

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haai!

Misschien heb je wel gelijk! Dacht net ( voordat ik je bericht las ) ach nu ik die testen toch in huis heb kan ik er altijd 1tje doen. Al zijn ze ook van het kruidvat haha. En wat blijkt:$ een 2e steepje te zien. Niet zo donker als de eerste of nog donkerder ( wat zou moeten volgens de verpakking ) maar ik hoef ook niet met mijn ogen samen te knijpen om hem te zien ofzo. Wat zal ik doen, morgen nog zo'n test?

Hier misselijk ja en meer een soort van steken alsof het samentrekt. Maar kan dat nietook bv bij het oontpoppen horen? Ik weet het allemaal ook niet meer. Die ovu test van net heeft het alleen maar nóg verwarrender gemaakt!

Veel succes met klussen;) of ben je nog niet druk aan de slag? Teveel is ook niet goed he?! Om de dag is voor het zaadkwaliteit het beste.

Lekker aant genieten van het weer? Ik wel, lekker een dagje vrij vandaag

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Bekijk bijlage 329327

dit zijn de mijne bovenste van gister en onderste van vandaag ? zien de jouwe er ook zo uit ?
    o wat fijn dat er toch een tweede streep te zien is misschien dan toch bijna een eisprong !! laat ons hopen . ik zou als ik jou was dan morgen toch nog eens testen hoor !

nu ik vertrouw die testen van kruidvat wel niet 100 % omdat ze er hier echt niet positief over zijn maar als het hormoon er niet zou zijn zou er toch ook geen 2de streep zijn zou ik zo denken dus ... begin jij ook maar stilletjes aan te klussen ;) hihi .

ja wij zijn volop aan het oefenen nu hoor ;) ja om de dag is het beste maar ik ben maar bang dat ik het toch maar eens mis dus hebben de laatste dagen al alle dagen gedaan misschien ook niet zo goed inderdaad maar ja .. haha :D

ik ben weer gaan wandelen met ons hondje net zalig dat weertje . nu stilletjes aan soep en eten aan het maken voor men ventje sws dat ie lekker aan tafel kan als ie thuis komt :) hij vind het wel leuk dat ik nu thuis ben heb ik zo de indruk ;) . ik zou allerliefst gewoon terug gaan werken pfff ... heb het thuis nu wel wat gehad eigenlijk maar ja , gisteren nog bij kiné geweest en ziet er nog altijd niet al te best uit vandaag dan natuurlijk weer kei veel pijn ... :( ik hoop dat ik snel terug aan de slag kan en dat het snel beter is .
    ben al blij dat het nu beetje beter weer is is toch al iets fijner als vorige weken met die regen .
    x
    fijn dat je ook vrije dag hebt vandaag , werk je voltijds of?
    geen plannen om zelfstandig te worden of ben je zelfstandig ?

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hey! Ik heb sowieso precies dezelfde testen als jij ( van kruitvat bedoel ik dan ) ok denk idd ook dat als ze helemaal niet zouden werken dan bleven ze wel helemaal wit toch? Mijn test van vandaag ziet eruit als de bovenste van jou. Dus ben benieuwd. Misschien dat ik dan nog ma f wacht met dokter bellen? En komt gewoon mijn cyclus laat op gang?

Ik en mijn vriend klussen gewoon standaard om de dag als het even kan. Omdat we nu nog niet wisten hoe mijn cyclus eruit zag leeke dat wel handig anders mis je waarschijnlijk de eerste ronde meteen als je niet met ovu testen werkt.

Wel heb ik gelezen dat het verstandig is om echt niet elke dag te doen. Zaad kwaliteit word dan veel minder. En zaadcellen blijven 48 tot 60 u in je baarmoeder lezen dus het is ook niet nodig

Il werk 30 u in de week. In een salon met 4 werknemers en 2 leerlingen. Vind het pra zo. Zou evt wel voor mezelf willen maar in deze tijd wil ik die stap gewoon niet maken. Krijg in deze salon ook veel kansen qua cursussen bijscholing etc en vind het ook wel lekker om 6 u de deur dicht te doen en er dan niks meer mee van doen te hebben.

16. KaatjeC

KaatjeC Lid

4 jun 2013
    5
    0
    0
    Eigen kapsalon
    Hoi hoi allemaal,

Net aangemeld op deze site op met andere lot genoten te kunnen praten.
    Ik ben 25 jaar en wil heel graag mama worden ik weet het 100% zeker, maar nu komt de maar mijn vriend twijfelt of hij er al aan toe is..
    Ik snap het en respecteer het, maar vind het tegelijkertijd ook erg moeilijk.
    Ik wil hem niet pushen, maar toch wil ik weten waar ik aan toe ben.
    Moeilijk moeilijk moeilijk.
    Wil zo graag beginnen een kindje te krijgen!! Wie weet duurt het nog jaren!
    Wilde even mijn hart luchten bij mensen die me misschien begrijpen!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom kastje!
    Is zeker begrijpelijk! Wij hadden er beide wel eerder voor wíllen gaan maar woonden toen nog in een appartement met 1 slaapkamer dus dat was vrijwel onmogelijk.

Hoe oud is je vriend?

18. KaatjeC

KaatjeC Lid

4 jun 2013
    5
    0
    0
    Eigen kapsalon
    Mijn partner is 23 wordt bijna 24

19. Mava

Mava Actief lid

23 mei 2013
    114
    0
    16
    Hey, mijn ontpil symptomen leken echt op die van een zwangerschap. Heb wel een maand super last van mijn borsten gehad. Gespannen en pijnlijke tepels. Daarna kreeg ik allemaal pukkeltjes en veel hoofdpijn. Was niet echt plezant :cool:

20. Mava

Mava Actief lid

23 mei 2013
    114
    0
    16
    Hihi dit herken ik. Mijn man en ik zijn onverwacht zwanger en hij wilde het eerst niet accepteren. Hij vind het nog moeilijk en ik stiekem ook -.-. Al ben ik er wel erg blij mee. Ik zou zeggen geef het tijd. Mannenbreinen zijn niet te doorgronden. En het helpt niet het er te veel over te hebben.

Ik zou het zo af en toe aansnijden ;) mannen hebben tijd nodig überhaupt aan het idee te wennen

Deel Deze Pagina