Ik had gehoopt met beter nieuws te komen, maar helaas. Semenonderzoek weer niet goed. Bewegelijkheid vorm en aantal niet goed wat ik ervan begreep. Vriend lichamelijk onderzoek, moet nog naar radioloog en samen volgende week naar de gynaecoloog...pfoeh..zucht.. Ik ga ff ijs eten en janken...
Jeetje lets heel veel sterkte, en een dikke knuffel. Dat is geen leuk nieuws! Heb je nog wel een béétje kunnen slapen? En hebben ze verteld wat de volgende stappen zijn of krijg je dat te horen volgende week bij de gynaecoloog? Eet ma lekker die bak ijs leeg meid. Het zit je niet mee
Ja, heb nog redelijk goed geslapen...thanx voor je lieve berichtje.. Ijs is op niet eens zon honger, kan toch weer voordelen hebben... Ja je moet met alles ontzettend doorvragen in het ziekenhuis...dus vervolgstappen is me nog vrijwel een raadsel.. Iig moet mijn vriend dinsdag naar radiologie voor echo, woensdag naar de gyn en de woensdag erop moet mijn vriend weer terug voor uitslag vd echo. Het duurt allemaal maar lang, veel wachten en het erge is nog zoveel vragen en onzekerheid... Ben nu al het internet aan het afstruinen...maar dat helpt ook niet echt.. Gelukkig gaan ze me vandaag niet missen op het werk al weet ik ook niet echt wat ik moet gaan doen nu..ik denk dat ik het maar eens van me af moet schrijven in een dagboekje ofzo...
@ lets voel je je alweer een beetje beter? Irritant dat ze er zo weinig vam zeggen. Alsof je alles zeg automatisch al weet... Idd doe ik ook heel vaak Google maar daar word je echt niet wijzer van. Heb ook een beetje een dip. Had net een positieve ovu test. Niet helemaal zo als maandag ma toch ook wel echt positief! Ik dus ook op Google, en het kan zijn dat je na je piek paar dagen iets minder hebt en dan weer een piek. ( dat hoop ik dan maar ) en dat sommigen zelfs nog lh kunnen waarnemen tot aan hun ongesteldheid. Men, die ovu testen geven me ook niet meer vertrouwen zeg. Pff. @ kundera hoe is t? Voel je je alweer wat positiever over alles? Geeft niks meid zulke dagen hebben we allemaal. Dat zie je wel bij dit forum. @ babylove hoe is het gister gegaan? Is het je een beetje meegevallen? En nu op naar het herstel. Mag je er ook weer voor gaan of moet je eerst helemaal volledig hersteld zijn?
Hey meiden! Ik ga als het mag ook mee lezen/praten in dit topic. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik ben 27 en mijn "aanstaande" is 28 einde van de maand gaan We trouwen Nu bezig in ronde een. Wie weet is het raak..maar denk van niet Liefs
@ meissie welkom! Wat spannend zeg je bruiloft is al snel! Zo aan je handtekening te zien heb je al een tijdje je cyclus bijgehouden en dit is dus je 1e echte ronde?
Hoi hoi iedereen, even een kort berichtje . De operatie is achter de rug maar ze hebben nog veel meer gevonden dan eerst gedacht. Het was dus allemaal nogerger dan verwacht. En het gaat zowizoo binnen enkele jaren weer terug komen en dan zal er weer een operatie moeten gedaan worden zo mijn leven lang dus pfff ben er niet zo goed van. Zou duss een zeer zeldzame aandoening zijn waar nog geen oplossing voor de oorzaak op gevonden is. Ach ja we zien maar weer. De operatie zelf was heeeel pijnlijk is het nog steeds ben nachtje in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik zoooo misselijk was, gisteren nog misselijk misselijk van alle pillen nu begint het te beteren . Heb enkel veel pijn maar dat betert wel. Dit jaar mag ik niet meer werken dus dat word nog een lange saaie tijd. Lets , oei meid slecht nieuws dus , wat zijn de kansen dan nog? Leef met je mee , sterkte !!! Voor de rest iedereen veel succes nog en voor de nieuwe. Welkom!!
Jeetje babylove, dat ik schrikken meid! En wat balen dat je nu zo'n pijn hebt.. Echt heftig nieuws, dat je operaties moet blijven ondergaan..
Jeetje babylove! Dat is wel even wat anders als een paar x een spuit erin en kijken of het verbeterd. Heel veel sterkte meid. Een eigen zaak gaat dus ook nog f niet lukken. Men wat een slecht nieuws! Behalve michan zouden we dit beter het het zit ons niet mee forum kunnen noemen!
Oh babylove ben ik zo met mezelf bezig dat ik helemaal vergeten ben op je te reageren...sorry sorry sorry! Wat een rotnieuws ook bij jou! Leef ook met jou mee!!!
Maakt niet uit lets , jij zit ook met zoveel aan je hoofd ocharme!! En ja madamev, die eigen zaak ga ik op mijn buik mogen schrijven vrees ik, ik denk niet dat kapster er voor mij nog gaat inzitten, als ik om de zoveel jaar een half jaar afwezig ga zijn altijd dan zal ik nog dikwijls mijn job kwijt raken. Ik denk dat ik maar voor een minder belastende job voor men arm moet gaan al weet ik nog niet goed wat. Ach we zien wel . Xxx voor de rest hier iedereen op het ,het zit ons niet mee, forum., veel sterkte en succes!xxx
Sorry beetje late reactie... Ja al ff aan het tellen. Niet helemaal precies maar beetje schatting naar de hoeveelheid weken. Ja dit was de eerste serieuze ronde voor mij iig. Vl had geen zin dag voor ei.... volgende ronde nieuwe kansen... heb wel gezegd dat ie dat niet meer mag doen hoor. Sterktr voor iedereen die het nodig heeft! Knuffie
@ meissie heb je al getest dan? Het kan toch nog? Vl volgende ronde ma goed verleiden haha krijgt ie vanzelf zin @ babylove. Dat is mooi shit. Idd kapster is sowieso een belastend beriep voorbije lichaam. Kan ik zeker over mee praten. Maar het is helemaal mijn ding zou echt niet weten wat ik anders zou moeten. @ hier pijn aan mijn tepels joh, kan haast geen aanraking verdragen. Word ook meteen hard maar meer van pijn na mijn idee. Jeetje ga mezelf wel helemaal gek maken zo maar goed. Ben nog nooit zo dichtbij geweest dat ik precies wist wanneer ik kon testen etc dus vind het wel heel erg spannend!
@madamev ja vanmorgen getest met die van z&k echt omo wit. Tuurlijk kan het nog maar hoop er maar niet te veel op
Hee meiden, @babylove - heftige nieuws meid! Veel sterkte! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en alles een plek kan geven en over toekomst na kan denken. @lets - voor jou zit het ook niet mee. Weet je al wat meer? Sterkte en positief proberen te blijven. Ze kunnen heel veel tegenwoordig. Ben naar de HA geweest en die had mijn buik gevoeld en dacht ook dat het mijn rechter eierstok is. Aangezien ik vroeger last van cysten heb gehad, vond hij het wel belangrijk dat ik het na laat kijken. Nu moet ik naar Star-MDC voor een echo van mijn onderbuik gemaakt door een gynaecoloog. Ik ga morgen een afspraak maken. Dus we will see. Jaa, madameV, echt meezitten doet het hier idd niet. Hopelijk krijgen we allemaal binnenkort wat betere nieuws!
@ meissie, en? Al wat gebeurd? Nog eens getest of? @ kundera jij ook succes met alles. Al een afspraak gemaakt wanneer moet je? @ babylove hoe gaat het nu met je? @ lets wanneer moet je weer terugkomen as week? Veel succes.
@madamv Helemaal niks. Ga pas volgend weekend weer testen wss is cyclus toch langer Knuf voor iedereen die het nodig heeft!