wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    @madamv Volgens mijn pendel ben je nu zwanger hihi!

Hier nog steeds geen ongi en ook geen posi test raaaaar hoor allemaal.

Op zich zou ik het niet erg vinden als het nu niet gelukt is kan ik tenminste wel lekker borrelen op mijn bruiloft. Net ff op locatie geweest met de dj. Was erg leuk! Nog twee weekjes! Komt lekker dicht bij nu. Noi dan ni ff ongi en dan kunnen we een huwelijksnacht baby proberen te maken dat zou romantisch zijn!

Je kunt altijd je verhalen hier kwijt hoor. Vind het wel leul om elkaar hier op de hoogte te houden. Zwanger of niet!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja ik zag het meissie! Laten we het hopen haha. We zullen het binnen een paar dagen weten. Heb net netjes mijn plasje doorgespoeld. Ga morgen weer testen dan zit ik 12dpo.

Je bruiloft komt nu echt al korter bij he! Net wat je zegt dan kun je ook nog een borreltje drinken zonder dat mensen zich afvragen waarom je niet drinkt haha. Wel een mooi idee, eerst trouwen de eerste ronde na het trouwen zwanger:D

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hey hey, fijn dat ik toch nog mee kan babbelen . Ik ben zo benieuwd nu he madamev en meissie hopelijk snel twee streepjes te zien hoor. En meissie ja idd zou wel fijn zijn als je op je bruiloft toch zou kunnen borrelen natuurlijk en dan daarna direct raak sou heel mooi zijn!! Ik duim alvast heel erg mee met jullie x x x

Voor de rest met iedereen alles goed??

4. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    488
    328
    63
    Hoi,

madamev en meissie, is het al raak?

Lets, hoe is het met jullie nu? Gaat het een beetje?

Nou, ik ben gisteren naar de echo geweest voor mijn buikpijn en ik heb een cyste van ong 4,5 bij 6,5 cm. Moet over 3 maanden terug en als het dan groter is geworden moet het misschien operatief worden verwijderd. Dus nu is het gewoon afwachten. En als ik acute aanhoudende pijn krijg dan is het waarschijnlijk verdraaid en moet ik snel naar het ziekenhuis. Maar so far so good! Ben blij, dat het niet iets ernstigs was.

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje kundera dat valt ff tegen! Sterkte meid en hopen dat hij niet groter wordt!

Knuf!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    veel sterkte kundera , inderdaad nu hopen dat ie niet groter wordt en dat je niet te veel pijn meer hebrt !!! grtjs xxx

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh sterkte kundera!! Het is echt een pechforum hier...

Hier gaat het wel weer.. Gaan nu gewoon voo voor de icsi behandeling. Ga zo meteen even ziekenhuizen bellen hoe het zit met wachttijden...

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Succes lets, hopelijk liggen de wachttijden niet te lang en ken je zo snel mogelijk met de behandeling beginnen! Hoe gaat icsi eigenlijk in zijn werk?sorry ken daar niets van. Sterkte grtjs xxx

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geeft niks, ik tot voor kort ook niet. Icsi is bijna het zelfde als ivf, alleen nog iets specifieker qua selecteren van zaadjes geloof ik. Ze spuiten dan een goed zaadje direct in de eicel.

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Ah ok toch ook wel heftige behandelingen dan , en heb je al geinformeerd hoe de wachttijden zijn? Moet je dan ook gelijk aan de horm8nen enzo?

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ kundera, maar je mag wel gewoon nog proberen voor een kindje? Geen probleem of wacht je die 3 maanden af? Ben je er nou al uit wat je wil ivm je studie enz?

@ meissie bij jou al meer bekend?

@ lets en? Welk ziekenhuis gaat het worde ?

@ babylove tuurlijk kletsen we ook gewoon met jou verder!

Ik ga morgen weer testen. Dan zit ik 2 dagen voor nod dus dan zou er wat te zien moeten zijn. Vind het echt heeeeel spannend! Ben blij dat we morgen niks hebben gepland. Als de test negatief is zit ik echt in zak en as dat weet ik nu al. Ook dat mijn lichaam me dan zo voor de gek heeft gehouden

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jep, helaas wel, waarsch met spuiten en al...en ik ben al zon held qua spuitjes...
    Wachttijden tot eind oktober midden november afhankelijk van welk ziekenhuis we gaan kiezen...

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jij ook veel sterkte dan lets!

Spannend Madamv! Hoop voor je op een posi test.

Ik ga morgen nog een testje wagen met vl
    Wordt wss toch alleen omdat ik vaak op 6 uur ofzo moet plassen en hij nog slaapt. Hoop op twee streepjes. En anders wordt ik echt GEK!

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Knoop het ook voor jou meissie! Succes morgen ga meteen kijken of je al wat hebt gepost!

F een ego berichtje, net een veeg bloed bij t afvegen. Als het doorzet is mijn cyclus 38 dagen 3 dagen korter dan vorige x maar daar kan ik op dit moment niet echt blij mee zijn. Men kan wel janken. Zit nu 11dpo.

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer madameV:( had het je zo gegund, geen egoberichtje hoor!!

Meissie, succes morgen!!

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Meissie misschien ga ik morgen toch nog wel testen, laat je snel weten? Bij mij heeft namelijk niet doorgezet tot nu toe. Meer als 1 veeg is het niet geweest. Weet niet of dat nog kan 11dpo innestelingsbloeding? We wachten maar weer af

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi goedemorgen, zo spannend nu, ik ben zo benieuwd hoe jullie testjes zijn vandaag. Ik hoop dat er straks iemand goed nieuws mag komen brengen!!! Madamev, misschien is je ei toch iets later geweest en is dit wel nog een innestelingsbloeding!! Altijd het positieve zien zolang het niet doorzet heb je nog alle kansen!!xxx ik wacht hier rustig af op jullie berichtjes straks succes alvast xxx

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ooo spannend Madamv ik hoop het zo voor je!

Hier weeeeeer een negatieve test. Ik ga er gewoon maar van uit dat mijn cyclus greoon nog niet klopt en ik dus niet uit kon gaan van die 32 dagen van de vorige keer. Hoop nu dat het snel komt dan kunnen we snel door!

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    O balen meissie , niet leuk , maar idd nog even afwachten het kan nog altijd he . Succes alvast!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meissie geen bloed is nog een kans! Morgen weer testen?

Ik ben nog steeds niet ongi. Heb een test gedaan maar die is wit. Maar heb opgezocht late innestelingsbloeding kan, maar dan kun je ook gewoon nog niet positief testen want vanaf dan begin je pas hcg aan te maken. Dus en kun je pas later positief testen. Ma goed dat zijn wel uitzonderingen denk ik. Ik hou overal rekening mee, dit gaan slopende dagen worden elke checken of er nog geen bloed te zien is.

@ babylove. Ik weet zeker dat mijn ei 2 sept is geweest ( bijna zeker dan ) had 2 dagen daarna weer iets een piek maar lang niet zo donker als die maandag. Die was zo duidelijk dan zouden die testen me echt voor de gek hebben.

Deel Deze Pagina