wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

Lets , fijn dat je cyclus nu toch een beetje normaal verloopt weet je toch een beetje hoe en wat. en nu maar hopen dat jullie er snel aan kunnen beginnen dan kan het wel eens heeeeeeel erg snel gaan allemaal moet je maar denken ;) succes meid , en ook morgen bij het gesprek veel succes !
    en als jullie beslist hebben voor duitsland moeten jullie dat doen , ook al proberen ze jullie nog te overtuigen om toch ergens anders te gaan , volg je gevoel erbij dan komt alles wel goed!
    heeeel heeel veel succes meid!!! grtjs xxx

madameV : EN EN ??? hoe zit het daar ? nog getest of heb je je toch kunnen inhouden? hihi ben benieuwd hoor !

hier vandaag weer een betere dag , vandaag men draadjes bij de dokter laten uithalen en het zag er allemaal heeel heel goed uit :) het begint echt ook alle dagen wat te beteren bij de kinesist vandaag ging het ook allemaal heel goed. nu natuurlijk weer veel pijn maar dat is voor het goede doel dan heb ik weer wat meer beweging in men arm gekregen en kan ik hem weer een centimetertje hoger op heffen ;) . ik zie het weer allemaal terug goed komen en kijk er naar uit om terug te kunnen werken enzo ...

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ babylove fijn dat je zo positief gestemd bent! klinkt allemaal heel goed hoor! rustig aan he niet te overhaast en enthousiast weer teveel gaan doen, dan zal het je waarschijnlijk nog bezuren.

@ lets, idd gewoon je gevoel volgen. fijn dat je een "normale" cyclus hebt gehad. ook al heb je daar nu niet zoveel aan zoals je zegt het is toch altijd wel fijn om te weten. hoe bedoel je kennis maken met de huisarts? hebben jullie een nieuwe huisarts ofzo?

@ hier nog steeds niks nada noppes. heb vanochtend weer geteset ( sorry kan het niet laten ) en zie op de zw& k test heel iets een streepje maar volgens mij wil ik die gewoon zien. ben wel echt de hele ochtend al kotsmisselijk. misschien moet ik gewoon wat eten maar ben zo misselijk dat ik dat gewoon niet zie zitten. dit heb ik sinds gister. dus ik hoop ma dat het een positief teken is. mijn lichaam geeft zoveel signalen dat ik echt het vertrouwen kwijt zal zijn als ik straks de rode duivels ga zien.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    whaaa madameV : het is echt heeeel spannend aan het worden nu he , ik hoop zo erg voor je dat je lichaam je niet voor de gek houd en dat je gevoel deze week word beloond met een dikke vette positieve test !! hopelijk ben je snel uit je onzekerheid verlost want dit is echt zenuwslopend voor jou om zo niets te weten he !! ik duim voor je hoor !

en ja idd dat had de kinesist ook gezegd , dat ik me nog rustig moet houden want dat ik zowizo een weerbots ga krijgen als ik nu teveel ga willen doen dus ik zal me maar beheersen en niet te veel ineens willen doen haha ;)

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, beiden rustig aan doen dus:)
    Madamev, k hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!

Ja ik heb een nieuwe huisarts hihi, al wel langer maar de laatste keren steeds bij een andere geweest;)

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden,

wat een hoop onzekerheid nog he. dat vind ik eigenlijk nog het ergste. Doe gewoon of het een of het ander. Als ik dan toch niet zwanger ben laat me dan gewoon ongi worden en hup door naar de volgende ronde!

Rustig aan hoor met je arm. Niet gaan overbelasten nu.

Succes morgen bij de dokter Lets. En doe wat voor jullie goed voelt. Het gaat tenslotte om jullie!

Weet iemand hier wat tarwekiem olie doet?

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb zelf ook afspraak met de dokter gemaakt. Ik heb meer zoiets van, wellicht heb ik haar later weer nodig en dan weet Ze vast van de situatie. Verder ga ik morgen ook een afspraak in dusseldorf maken. Hoop z.s.m.!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Echo is een week verzet.

Babylove dankjewel voor je lieve PB meis. :) Hou me een beetje op de achtergrond vanwege alle twijfels/zorgen, vandaar dat ik hier al een tijdje niet meer te vinden ben, haha

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lets ja heb je goed dan weet ze er iig vanaf. Voor de toekomst altijd handig. Hou ons op de hoogte he!

@ meissie hoe is het nu bij jou? Zie dat je je banner hebt weggehaald

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En meissie volgens mij is tarwekiem olie bevordelijk voor een regelmatige ( en kortere ) cyclus. Maar dat weet ik niet 100% zeker

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    meissie dit heb ik ook nog gevonden over tarwekiemolie :
    k slik al een tijdje tarwekiemolie, 2 eetlepels in de yoghurt s ochtends. Het is goed voor een heleboel dingen, zit veel vitamine e in waar veel mensen een tekort aan hebben en het zorgt voor een betere doorbloeding waardoor inderdaad ook je bmslijmvlies dikker wordt en dit de kans op een goede innesteling verhoogt..

Lets : succes morgen bij de nieuwe dokter !! en ook succes met het maken van je afspraak dat het snel mag zijn!

micchan , ja ik dacht ik hoor je hier niet meer kzal maar es horen hoe je echo geweest was ;) maar dan issie uitgesteld.. niet zo fijn , hopelijk volgende week een mooie echo dan ;) grtjss

madameV : hoeveel dagen duurt je cyclus nu al? langer dan de vorige of nog niet? ik hoop het zo dat je hier een van de komende dagen goed nieuws brengt hoor !! ben zenuwachtig voor jou erbij !! haha xxxx

veeeeel succes en dikke knuffel voor iedereeeen !!!

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    @Micchan. Dat is balen zeg! Moet je nog langer wachten!

@Lets succes bij de dok!

@Madamv cyclus duurt nu 39 dagen niet langer dan de langste nog. Bannen klopte niet echt.

Bedank babylove voor de uitgebreide info! Ga het ook maar eens proberen.

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    succes ermee meissie en laat ons weten wat je ervaringen ermee zijn he ;) hihi als ik dan ook ooit terug kan beginnen met zwanger worden kan ik er dan misschien ook gelijk mee beginnen ;)

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ah zo meissie vroeg het me al af.

Babylove zit nu op 43 dagen morgen. Dus idd langer als vorige x. T blijft spannend al twijfel ik soms of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik ben net ongi geworden helaas. Denk dat er wel een bevruchting is geweest aangezien de veeg bloed vrijdag en de vele buikkrampen. Maar dat de innesteling niet goed is gegaan. Heb ook nog nooit zon last gehad van mijn ongi. Valt mee hoe ik me eronder voel. Mijn cyclus zit nu iig in de buurt van vorige x en daar ben ik al wel heel blij mee

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Dikke knuf!!!

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer madamev!!! Nu weet je iig wel waar je aan toe bent, maar toch sterkte meid!
    Hier ook een flinke ongi, samen chocolade eten??;)

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ooo :( dikke dikke knuff madameV !!! en idd kan er misschien wel iets gaande geweest zijn in je lichaam maar heeft het niet zo mogen zijn , maar zoals je zegt in ieder geval begint er nu toch wat regelmaat in je cyclus te komen en dat is toch ook al goed nieuws ! en nu ... weer vol goede moed ronde 4 in he meid !!! xxx

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ik ben niet zo van de chocola lets ;) maar wel van de snoepjes haha!

Voel me oke hoor dames, ik baalde wel. Maar zie het ook wel als een positiefs iets dat mijn cyclus héél dicht in de buurt ligt van vorige x.

Thanx voor de reacties

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi allemaal ,

madameV : ben blij dat je het zo goed opneemt hoor , je kan weer vol goede moed de 4 de ronde in en hopelijk is dit een succesvolle he !!!

meissie : hoe is het met jou ?

Lets : gisteren moest je bij de dokter zeker he ? hoe was het gegaan ? en als je een afspraak te pakken hebt in het ziekenhuis laat het ons dan weten he ;) succes

met mij alles oké hoor , ik ben dan dinsdag geweest bij de dokter voor de draadjes eruit te halen en heb toen ook een spuitje met vitamine B12 gehad , o ik voel me echt stukken beter nu , men hoofdpijn is beter ik geraak terug beter uit men woorden en ben veel minder vermoeid. heb nogal veel last met die vitamine B12 grrr ... ik eet gewoon vlees enzo maar toch neemt men lichaam het niet goed op dus toch maar goed in het oog laten houden want kan ook je vruchtbaarheid aantasten ... .
    voor de rest ben ik weer heeeeeeeel nieuwsgierig ik verjaar bijna en men vriend is weer geheimzinnig aan het doen haha ... nog even geduld dus en dat is voor mij een moeilijke opgave :)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat je je beter voelt, babylove! En er komt weer een spannend tijd aan dus, ik ben heel benieuwd.. :p

Ik mag morgen langskomen. Ben heeeel boos geworden aan de telefoon en toen kon het opeens wel eerder.. Zijn ze helemaal betoeterd ;)

Deel Deze Pagina