wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zo te horen heb je er goed overna gedacht babylove! Als je er zelf met je vriend maar helemaal achter staat. Ik begrijp dat zon opleiding 2 jaar duurt ong? Fijn datje iiig je keuze hebt kunnen maken. Kun je weer met frisse moed na de toekomst kijken ondanks de tegenslagen van de laatste tijd.

@ lets al een oplossing gevonden voor het vrij nemen? Evt ruilen met een collega geen optie? Iemand waar je goed mee kunt die je in vertrouwen kunt nemen?

@ meissie heeeel heeeeel heeeeel vedel geluk en plezier morgen op je bruiloft! Geniet er lekker van!

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    meissie , een heeeeeele fijne dag gewenst vandaag geniet ervan :)

madame: ja we hebben er goed over nagedacht de opleiding zou duren tot het einde van volgend schooljaar dus 1.5 jaar .
    en nu nog maar even lekker genieten ,hebben weer een reisje geboekt voor in april JOEHOEEOEEEeE , ik zou nu al willen vertrekken :) hihi .

Lets : ben je er al uit geraakt hoe je het gaat vertellen op het werk? hopelijk lukt het je hoor ! veel succesz

3. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Hallo meiden! Als het mag zou ik me hier graag ook aanmelden om mee te kletsen. Vind het wel wat lastig om me aan te melden bij een bestaande groep omdat er zoveel dingen zijn die ik niet gelezen heb, maar ik wil graag kletsen met meiden die in ongeveer dezelfde situatie zitten..

Ik zal me voorstellen, ik ben 27 jaar en mijn vriend is 30. We wonen in een mooi hoekhuis met genoeg ruimte voor een wondertje.
    Ik ben op 14 september gestopt met de pil, en op 18 september begon mijn menstruatie van 4 dagen. We zitten dus nu in ronde 1 en als mijn cyclus gelijk goed oppakt zou ik rond deze tijd in mijn vruchtbare periode zitten. Erg spannend dus!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi , redhead 86 :) welkom welkom .
    natuurlijk mag je hier meekletsen super leuk !
    en heeeeel veel succes he meid! nu in je vruchtbare periode :) !
    hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie !

ik zal me ook even voorstellen want kan begrijpen dat je niet elke pagina terug gaat lezen ;)
    ik ben 27 (volgende week 28) en mijn vriend dus ook 30 . we waren er enkele maanden geleden ook aan begonnen dus ook gestopt met de pil maar heb toen problemen gekregen met men gezondheid waardoor ik dus tijdelijk terug met de pil ben moeten beginnen . dus ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis in dit groepje maar ik vind het toch nog leuk om iedereen hier aan te moedigen en op te volgen :)

voel je hier vooral welkom ik snap dat het niet makkelijk is om ergens binnen te raken in die groepjes maar hier ben je heel welkom hoor !!!
    veel succes !!!

5. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Babylove, dankjewel voor je warme welkom! :)
    Wat jammer om te horen dat jullie het proberen nog even moeten uitstellen... Is er al vooruitzicht op wanneer jullie weer kunnen beginnen? Hoop niet dat de gezondheidsproblemen ernstig zijn!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    nee kreeg cortisone toegediend een aantal maanden en dan uiteindelijk begin deze maand geopereerd aan men schouder dus nu zou het allemaal achter de rug moeten zijn . moet nu nog tot het einde van dit jaar revalideren en dan zou alles terug in orde moeten zijn. maar ik zit ook nog eens met men werk enzo dat ik nu niet meer zo goed ga kunnen doen dus ik begin in januari aan een cursus en we hebben deze week beslist om rond juni / juli 2014 terug te stoppen met de pil dan kan ik nog net men school afmaken (moest het gelijk lukken) en dan kan ik na men bevalling terug aan het werk dus dat zijn hier zowat de plannen geworden .
    ik heb het er soms heel moeilijk mee dat ik er niet gewoon nuuu voor kan gaan want men kinderwens is al JAREN heel erg aanwezig maar ja , soms kan het gewoon niet en moet je een beetje met je verstand kiezen in plaats van met je hart. dus geduld zal ik nog even moeten hebben ! ;)

7. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Ah ik snap dat het frustrerend is om geduld te moeten hebben! Maar ik vind het wel een erg verstandige keuze van jullie en jullie hebben er goed over nagedacht! Knap hoor! Ik zal hard voor jullie duimen dat alles gaat zoals nu geplanned en dat jullie straks snel jullie wondertje kunnen verwachten!!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    bedankt Redhead :) en dat hoop ik natuurlijk voor jullie ook dat het allemaal snel raak mag zijn ;)

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom redhead! Tuurlijk mag je hier mee kletsen! Zal me ook even kort voorstellen!

MadameV 23 jaar ( dinsdag 24 ) vriendlief 33. Gestopt vanaf april. Maar helaas niet echt een vaste korte cyclus ( zie handtekening ) dus dit is pas ronde 4 in een half jaar en daar baal ik wel een beetje gigantisch van. Dus af en toe noem il dit ook wel het * het zit ons niet mee clubje * want bijna iedereen die hier mee kletst heeft daar zo zijn redenen voor ;)

Oh en wij wonen in een leuke vrijstaande woning ( klinkt heel luxe maar is qua inhoud niet heel groot hoor

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Welkom redhead! Gezellig hoor dat je mee komt kletsen!
    Ik ben 27 en ML 28 we zitten nu in ronde 2 maar ik heb net als madamv ook zo'n rare en lange cyclus...

Bedankt meiden wij hebben echt een fantastische dag gehad!!

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Fijn zo :D nu lekker nagenieten!

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik reageer niet meer zoveel maar lees nog wel mee hoor!
    Babylove, wat een dappere beslissing om met een nieuwe studie te beginnen en het even uit te stellen.

Madamev, hoe gaat het? En met jou mittchan? En meissie? Hopelijk ben ik niemand vergeten. Welkom red head!

Even in het kort voor de nieuwelingen, bij mij is in juli pcos geconstateerd en bij mijn vriend slecht zaad. Om een lang verhaal kort te maken, we moeten verder met ivf of icsi. We gaan dat doen in dusseldorf.

Hoewel ik normaal ook voor eerlijk zijn ben ga ik dat toch niet zijn op mijn werk. Ik heb niet zon begripvolle baas nl. Een keer wordt mijn vriend geopereerd en met de punctie ben ik ziek, das niet eens zon hele erge leugen want je kan daar flink last van hebben. Nog anderhalve maand wachten voor het intakegesprek. Pfff..lang!

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Die heb je wel goed bedacht lets! Goede redenen. Zonder dat ze wat doorhebben!... Altijd rot zon $+@+@+$@#+$4 baas. Begrip is voor sommige mensen lastig helaas

Ja wachten duurt lang he! Mijn ei komt pas over 2 weken terwijl ik allang niet meer ongesteld ben. Wat een nutteloze tijd. Máár ik vind dat dit mijn maand word. Ik begin morgen goed met mijn verjaardag en eindig hem nóg beter met een positieve test hopelijk! ( 30 okt nod )

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zou mooi zijn madameV, alvast gefeliciteerd en het hele mooie dag toegewenst, wordt mooi weer en je krijgt wat je verdient;)

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik wil je ook alvast een hele gelukkige verjaardag wensen madamev en natuurlijk hoop ik ook mee dat dit jou maand is !! ik heb er alle vertrouwen in ;) komt helemaal goed!
    en geniet er morgen van van jou dagje :).
    ik ben donderdag aan de beurt :) :) :)

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    en lets , vind het echt jammer voor je dat je niet gewoon eerlijk tegen je baas kan zijn , wat rot dat je zo een baas hebt zeg ! veel succes meid! alles komt wel goed!

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    madameV , FIJNE VERJAARDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
    hopelijk heb je een fijn dagje gehad!!! :) en leuke cadeautjes gekregen ;)
    mijn vriend is nu wel HEEL geheimzinnig aan het doen ben benieuwd wat hij voor mij in petto heeft haha :)
    xxx
    alles goed voor de rest met iedereen?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx:D

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    lets hoe is het met jullie? alles een beetje een plekje kunnen geven? nu aan het aftellen tot november?

babylove hoe is het met je herstel?

tis rustig hier!

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ihi ja rustig hier!

Babylove, al erachter waarom je vriend zo geheimzinnig doet?

Ja ik ben echt aan het aftellen maar volgens mij kan ik dat beter niet doen want het lijkt nog steeds lang te duren! Geloof dat ik voor het eerst van mijn leven een soort van zin in november heb!

Deel Deze Pagina