wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ja lets wie heeft er normaal zin in november! Maar ik tel met je mee hoor!

Babylove sorry maar nog van harte met je verjaardag!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Stil hier dames.. hoewel ik dat nodig moet zeggen, haha.. ;):)

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi hoi ,

terug van weggeweest :)
    donderdag verjaardag gevierd en erachter gekomen waarom men vriend zo geheimzinnig deed :) :) :)

HIJ HEEFT MIJ TEN HUWELIJK GEVRAAGD :D :D :D :D

ik ben zo blij EINDELIJK nog eens goed nieuws hier :) ;) dus ja volgende zomer gaan we waarschijnlijk trouwen als we nog een zaal kunnen vastleggen en daarna gaan we voor een baby :)

en de rest van het weekend hebben we aan zee gezeten dus geen tijd gehad om het nieuws hier al te komen melden ;)

hoe gaat het hier ?
    gaat het nog madameV ? duurt lang he ;)
    Lets , nog even en het is jou beurt !! duim duim
    mittchan , rustig aan het genieten jij ??? :) hihi

xxxx grtjs

o en madameV : men herstel , het gaat TRAAAAAAAg heb veel pijn nog altijd maar ja ;) het zal wel goedkomen ;)

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gaaaaaaf Babylove!! Trouwen is zo ontzettend leuk!!!!!

Gefeliciteerd♡

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dankjewel meissie :) :)
    nu nog een hoooooooooooop regelen en feestzaal zoeken en ..... whaaaaaaaaaaa hihi maar wel fijn :)

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whoehie, babylove, het is je gegund meid, van harte gefeliciteerd!

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ooh van harte babylove! Je dacht het toch speel? Super gefeliciteerd! Idd eindelijk eens goed nieuws! Dat heb je ook wel verdiend. Balen dat je herstel nog niet zo gaat.

Ja wachten duurt lang he. Maar heb een heel druk weekend gehad met gisteren een show met overnachting en vandaag een cursus dus wanneer je er dan weer echt tijd voor hebt om aan te denken ( wel netjes getemperatuurd en ovu testen gedaan ) dan is het ook zo ineens van oh hey! Yes! We zijn alweer een paar dagen verder haha. Vind dit nog erger dam het wachtbankje. Want deze tijd is gewoon nutteloos en kun je niks doen. Terwijl op het wachtbankje ik toch meer zoiets had van oh wie weet, en over 2 weken weten we meer

Meissie hoe is het met jou?

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dank je wel iedereen :)

hier is het inderdaad super super rustig he :)

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ik ben er nog hoor :) heb alleen niet zoveel te melden. wacht op mijn ei haha.. mijn ovu testen worden wel steeds duidelijker dus hoop nog steeds dat ie binnen nu en 8 dagen komt dan is mijn cyclus toch nog ietsie korter :D

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    fijn madame V dat je testen al oplopen , hopelijk kan je er enkele dagen afsnoepen tot je eisprong :) ik duim voor je !!
    en laat dit nu maar eens JULLIE maand zijn ;) het is jullie gegund !
    xxx

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    poeh dat testen maakt me wel weer aan het twijfelen zeg!

kijken jullie maar eens mee ;) die van gister was erg duidelijk ( heb de foto even bewerkt in het echt is het duidelijker als op foto ) maar hij was ietsje minder knal als mijn positest van vorige maand. dus ik dacht gister hij komt eraan. maar nu is vandaag mijn test echt alweer een stuk lichter :( dus ik snap er helemaal niks meer van! ik blijf nog wel even door testen misschien dat het gewoon schommelingen zijn ofzo?

hoe is het verder hier met iedereen? lets hou je het allemaal nog vol? heb je al 1 smoesje op school aangekaart? van de " operatie " van je vriend? of ben je de 1e keer gewoon ziek? ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan!

en babylove jij al een beetje van de grote verassing bekomen? nu zul je wel hele dagen op internet aant het surfen zijn voor jurken locaties etc of niet?

meissie met jou ook alles ok? spreek je natuurlijk in de andere topics, hoop dat dit dé ronde is :)

hier mijn testen:

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ik heb met een stalen gezicht het over operatie gehad;) ik kan beter ziek zijn bij de punctie, daar kun je nl. Wel echt veel last van hebben....

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    de testen zien er al goed uit madameV : en inderdaad nog maar wat doortesten want het lijkt me nog niet positief geweest te zijn , misschien zoals je zegt schommelingen ofzo .. en als ie nu alleen maar afloopt volgende dagen heb je hem dan misschien wel gehad he . ik hoop het voor je .

jaja ik ben volop aan het zoeken naar locatie's etc etc :) ik hou me wel bezig momenteel :)

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja dat heb je goed bedacht lets! Tis voor een goed doel moet je maar denken en jou baas is toch al een eikel haha.

Snap ik babylove! Leuk he die voorbereidingen!

Mijn ei moet idd nog komen. Dat weet ik nu door mijn temperatuur. Die is namelijk 0.2 lager dan gister en die zou moeten stijgen na je ei. Dus we testen vrolijk door. Vorige maand had ik trouwens ook 8 dagen voor ei steken dat ik dacht dat ie kwam en toen was het ook niet zo. De ik wacht af. Als mijn ei dinsdag komt is dat dan wel een goed teken ;) dan kan ik die steken ook herkennen haha. En dan weet ik dus ook dat dat hem nog niét is al voelt het wel zo.

Hihi worden jullie al moe van mij?

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaaaaaaaaaa wat super meid! Gefeliciteerd, zooo leuk! :D

Wat balen dat het herstel traag gaat en je nog veel pijn hebt :(

Genieten.. ja, ik probeer het zoveel mogelijk, haha. M'n lichaam is niet zo lief, dus ik kan nu al niet meer wachten tot het voorbij is en de kleine eindelijk komt. :p Kun je nagaan wat een zeur ik word in de laatste paar weken, want met zo'n grote tetter worden de klachten natuurlijk alleen maar erger.. ;)

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat rustig hier!

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig ..... :s :s

hoe ver sta je met zoeken naar je ei madameV?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Misschien gevonden. Dan zou het vandaag moeten zijn. Gisteravond en vanacht steken rechts ónderin en gister 3 X een vrij duidelijke test alleen niet echt knal knal zeg maar. Daarom twijfel ik nog. Vandaag wel weer 2 zo goed als witte testen / tuur testen. Dus ik wacht af. Als mijn temp omhoog gaat de komende dagen en de eerste 3 dagen de testen ook wit blijven dan ga ik uit van vandaag haha

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ah goed zo :) dan kan het aftellen naar de nod weer bijna beginnen ;)

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes madamv!!

Deel Deze Pagina