wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Alles wat goed met ons kleintje en het lijkt erop (maar durfde ze nog niet 100% zeker te zeggen) dat we een meisje krijgen :D

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh spannend! Kunnen ze al wel snel zien dan!

Hoe is het met jou lets hou je het nog vol?

Babylove hoe ist met jou? Nog steeds in de positieve trouw mood?

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk micchan!! Spannend!

Ja ik hou het nog wel vol, zal wel moeten, nog een maand en 4 dg wachten...haha hoezo ik tel af. Gelukkig nu veel leuke dingen doen in de herfstvakantie!

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha is alleen maar goed aftellen :-- geeft aan hoe graag je wil. Als je dat niet zou doen zou ook niet goed zijn denk ik.

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Micchan ... WAAAW een dochter misschien super super goed nieuws :) volgende keer zal ze het misschien wel beter zien dan :)
    stiekem mijn droom om ooit een dochter te hebben :) hihi .

madameV: al aan het aftellen ;) ?
    hier alles goed hoor . druk druk een beetje . ben gisteren naar de school geweest waar ik misschien wou starten maar bah ... de school stond me helemaaaaaaaaal niet aan. dus in november nog naar een andere school info hopelijk daar beter :) . ga toch voor de langere weg en toch voor verpleegkunde gaan ... zal niet simpel zijn maar ik wil het heel graag dus het moet gewoon lukken.
    voor de rest ja volop aan het zoeken naar zalen en vanalles en nog wat. vandaag afspraak maken hier in de buurt om prijs te vragen en beschikbare datas nog . ben benieuwd.

Lets : spannend meid, nu is het niet zo lang meer ! en dan kan het ECht beginnen :) ik duim !

grtzz

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ babylove oh hopelijk is die andere school dan meer na je zin? wat vond je er verkeerd aan dat het je zó niet aan staat?

ik heb eindelijk mijn ei gevonden. vandaag. dus ga nu lekker op het wachtbankje. vanavond nog 1 keer klussen denk ik.

nu is mijn cyclus exact hetzelfde als vorige keer en daar ben ik op zich wel blij mee!

hieronder mijn testen: niet zo heel duidelijk tis wat donker. ma geloof dat ik het nou wel als positief mag beschouwen toch? de middelste is nl van vanochtend 10 u en de onderste vanavond 7 u. kon daartussen helaas niet testen. maar zou denken dat de knaller rond 1 u ofzo zou zijn geweest?

wat denken jullie?

als vandaaagmijn ei was is mijn cyclus exact hetzelfde als vorige keer :D en daar ben ik al wel heel blij mee ook al is ie nog steeds heel lang!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry madamav, heb echt geen idee!!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ik heb nu wle een idee! hij is namelijk vandaag knaller dan knal!! na vanaf donderdag al positieve te hebben gehad is dit vandaag echt 100% zeker de knaller.

wel weer een langere cyclus helaas. kom nu uit op 47 dagen. maar ben blij dat ik hem heb gevonden!

nod word nu 5 november.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow das super madameV! Huphup aan de slag!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend MadameV, ik duim voor je! :D

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Aan de slag geweest:) morgen nog ma eens. Hoe is het met jullie?

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Super goed madamev , veel succes deze dagen met klussen x x x

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Niemand wat leuks te melden?

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

iets leuks te melden hmmmmmmm ffe denken ;) ... ja dat we vanavond met een Flair bon een 3 uur durend verwenarrangement gaan doen :) :) haaaaaaaaaaa massage !! 3 uur lang massages ZALIG , + bubbels en tapa's . ik vond dat men ventje ook wel eens een surprise verdiende ;) hihi .

voor de rest alles zijn normale gangetje , nog steeds die k*t schouder die maar niet geneest en waar ik me serieus in aan het ergeren ben . heel lastig dat u lichaam niet gewoon kan doen wat je wil doen . maar ja . vanmorgen bij de kinesist ging het gewoon terug naar af , had al zo goed men best gedaan kon men oefeningen al doen met 1 kg eraan , vanmorgen was het weer terug naar 0.5 kg man allez wat is nu 0.5kg ... :s . dat is niets en toch heb ik er moeite mee. dus op dat gebied is het hier GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR meer kan ik er niet van zeggen . ;)

en hoe is het met jullie meiden?

madameV , nu is het weer aftellen naar je nod natuurlijk ... en heb je er een goed gevoel bij ? :) laat ons hopen alvast :) zou fijn zijn hier eens goed nieuws te lezen ;)
    Lets , nu duurt het niet meer zo lang he ! EINDELIJK zeg !

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh dat is minder babylove! Laat jullie vanavond ma lekker verwennen! Leuk zon uitje!

Ik zit nu 2dpo. Heb er wel een goed gevoel over op zich. Ma zijn nog steeds druk aan de klus, je weet ma nooit. Morgen ochtend nog een xtje ( ja het word wel een beetje een moetje maar goed alles voor het goede doel he! ) en dan houden we sabbatical haha! Dan is het ook wel f mooi geweest al zeg ik het zelf.

Heb er op zich wel een goed gevoel over ja. Zo goed geklust daar kan het iig niet aan liggen. Maar goed had vorige ronde ook een goed gevoel en toen werd ik ook gewoon ongi. Probeer rustig te blijven en moet zeggen werk lijdt wel lekker af. Maar ben elke dag aan t fantaseren hoe het zal zijn en als het nu lukt met sinterklaas familie vertellen en rond kerst vrienden etc pfff. Dan moet het ook nog ma raak zijn.

Lets hoe is het met jou? Het is bijna november! :D

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aaaah heerlijk zo'n verwenavondje babylove, hoop dat jullie lekker genieten! En wat balen van je schouder zeg, hoop dat het gauw vooruit mag gaan :(

Spannend madameV, ik duim uiteraard heel hard voor jullie! Een goed gevoel is in ieder geval altijd al positief toch :D Beter dan dat je nu al het gevoel hebt dat het 'm deze ronde niet is geworden..

Lets, je mag inderdaad eindelijk bijna! Hoewel het voor jullie waarschijnlijk nog steeds niet al bijna voelt.. Spannend!

Hier niet echt iets te melden, haha

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nouja bijna,...dit jaar de punctie zou nog wel niet lukken zeiden ze aan de telefoon, dus dat wordt toch nog wel kang wachten, maar goed, 19 nov. Weten we meer... Wacht wacht wacht wacht wacht....

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja erg hè dat wachten!

@ michab hoe is nou de band met je schoonouders?

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfoe.. niet echt fantastisch. Bemoeien zich met van alles en maken nog steeds zo nu en dan stekende opmerkingen. Ik ga ook niet meer mee wanneer vriendlief naar hen toe gaat, wil ze zo weinig mogelijk zien, ze bekijken het maar..

Zal even plaatsen wat ik afgelopen vrijdag op Facebook had gezet.. We waren naar het ziekenhuis geweest om me aan te melden dat ik daar wilde bevallen;

Vrouwenarts had bij de eerste echo gezegd dat ik me bij een ziekenhuis moest aanmelden voor de bevalling en twee ziekenhuizen in de buurt aanbevolen, bij de tweede echo op m'n donder gehad dat we nog niet gekozen hadden, bij de derde echo hadden we een keuze gemaakt maar nog niet langs geweest, toen kregen we een briefje mee, soort van bewijs ofzo, geen idee.

Maargoed, ziekenhuis gekozen dus, op de site gekeken wanneer je je kan aanmelden, staat verder 0,0 informatie bij, alleen dat het van 7:30 tot 10:00 kan doordeweeks. Erg handige tijden wanneer 90% van de zwangere vrouwen last heeft van ochtendmisselijkheid, maargoed, ziekenhuislogica.

Dus G. vandaag vrije dag genomen, 7:30 opstaan, 8:00 weg, iets over half negen waren we daar, formulier invullen, aanmelden bij de balie, alles helemaal prima en ga maar in de wachtkamer zitten.

Net voor tienen geroepen, na twee minuten stonden we weer buiten de kamer, want 'alleen vrouwen met een risicozwangerschap mogen daar bevallen, dus ik moet maar iets anders zoeken'.

Ik snap dat je in het ziekenhuis lang wachten moet, en daar heb ik ook (zoveel als kan op het moment) begrip voor, maar je zoekt toch alvast bij de balie uit of iemand daar mag bevallen of niet, als je zulke regels handhaaft? Of nog beter, zet het op de site en breng andere artsen daarvan op de hoogte, zodat we hier niet eens heen hadden hoeven gaan, geen vrije dag hadden hoeven nemen en geen inkomsten hadden gemist voor niks.

Het gesprek zelf ook, manmanman..
    'Hier staat dat je 7 april bent uitgerekend, je bent al best ver he'
    'Dat was inderdaad zo, maar bij de laatste echo ben ik zes dagen vooruit gezet, dus het is nu zes dagen eerder'
    'Oh ja ja ja.. nou eens even kijken, 7 april he.. dus dan ben je nuuuuu.. 16 weken en 4 dagen'
    '.........'
    'Ik denk niet dat je dat onthoudt he? Ik schrijf het wel eventjes voor je op!'

Mijn god, ja ik ben jong en ja dat is tegenwoordig niet meer 'normaal', maar ik ben geen zes hoor En nee, IK BEN GEEN ZESTIEN WEKEN EN VIER DAGEN, IK ZEG NET DAT IK ZES DAGEN VOORUIT GEZET BEN MUTS, IK BEN ZEVENTIEN WEKEN EN DRIE DAGEN. Alsof ik niet weet hoever ik ben, ik tel al af sinds ik weet hoe ver ik ben.. :')

Maargoed, andere ziekenhuis willen we niet heen, want daar hebben ze minder apparatuur, dus mocht er iets mis gaan tijdens de bevalling, moet ik overgeplaats worden naar een ander ziekenhuis.. handiiiig. Dus wordt nu lekker verder zoeken, zal ook wel weer een enorm stuk verder zijn, leuk voor de taxikosten straks. Grrrrrrrrrrr..

Daar had hij met z'n moeder over gepraat, die had gezegd dat zijn tante daar wel gewoon heen mocht (ehh ja, die is ruim over de 40 en, sorry, moddermoddervet, dan zit je al heel wat meer in een risicofactor ja ;)), en dat wij en zij dan maar mee moesten en dat ze stampij zou gaan maken.

Had hij gezegd dat dat niet hoefde, haar antwoord: 'Ach, als het haar niet uitmaakt waar ze haar kind baart, kan het mij ook niks schelen'

Ja, want omdat ik niet terug ga naar een ziekenhuis waar ik gewoon NIET mag bevallen, maakt het me niets meer uit waar ik wel beval en geef niks om m'n kind. Kom ooooop. ;)

(Sorry, moest er even uit allemaal :))

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Jeetje michan wat een verhaal! Met je schoonouders wil het nog niet zo vlotten dus.

En ook dat ziekenhuis verhaal eerst al heel lang wachten en dan zoiets?

Vraagje hè, wat heb je verder nog daar in Verweggistan buiten je vriend? Aangezien je het met je schoonouders ook niets zo kunt vinden kan ik me voorstellen dat je soms bij wijze van de neiging hebt om terug te verhuizen na nl met vriendlief en daar wel fijn rust en positieve aandacht kunt vinden bij je eigen moeder. Maar dat is meer een gevoel denk ik.

Wens je heel veel succes met alles, hou ons op de hoogte.

Moet je daar ook perse in een zh bevallen? Mag niet thuis?

Deel Deze Pagina