Oh en het is niet lullig bedoeld hoor mijn bericht! Wil niet oordelen enz, maar bekijk het vanuit mijn oogpunt.
Nee loopt helaas niet lekker, ben ook bang dat de kansen maar heel klein zijn dat dat nog goedkomt.. Ja vond het zo raar, bij de balie werd alleen gevraagd of ik op dat moment bloedingen en/of pijn had, ehh nee op dat moment niet, goed ga maar zitten.. En toen we eindelijk geroepen werden keek ze alleen op de eerste bladzijde van het boekje (moeder-kind paspoort) en was het gelijk 'oh je bent jong en er lijkt niks aan de hand te zijn dus we nemen je hier niet'.. Misschien ga ik ze wel mailen dat het handig is om op hun site te zetten Had een hoop gedoe gescheeld haha. Wat ik hier verder nog heb, nou ehh, niets. Ik denk echt elke dag aan Nederland en hoe verschrikkelijk ik het vind om zo ver weg van m'n familie vandaan te zijn (want hoewel de band niet altijd even soepel was, waren ze er wel altijd wanneer ik ze nodig had), word elke keer wanneer ik ergens zin in heb reusachtig boos wanneer ze het hier niet hebben (geen frikandellen en kroketten, geen huzarensalade, geen saucijzenbroodjes, niet van die gele McDonald's saus, geen pakketten voor een saus bij de rijst of bamimix, enz. enz. enz. al zijn dat waarschijnlijk meer de hormonen dan de heimwee ), zit eigenlijk elke dag van 8 tot 18 alleen maar te wachten tot m'n vriend thuiskomt terwijl ik probeer mezelf geamuseerd te houden met ZP, series kijken en spelletjes doen, maar zit van die dagen ook vaak genoeg de halve dag te janken omdat ik het verschrikkelijk vind om alleen te zijn.. Ben altijd al slecht geweest in vrienden maken (en vanwege een aantal slechte gebeurtenissen ook enorm schuw) en hartstikke onzeker, nu ik de taal zo gebroken spreek wordt dat natuurlijk alleen nog maar sterker.. Zou zo graag ergens heen gaan, een cursus of gewoon ergens vrij zwemmen of wat dan ook, maar dat durf ik niet alleen.. Nu het spugen een stuk minder is ga ik wel regelmatig naar buiten voor een wandelingetje, dat scheelt al een stuk, want voelde me echt opgesloten in m'n eigen huis toen zelfs dat niet lukte.. Dat hou ik trouwens wel goed in de gaten, want de negatieve gevoelens moeten niet te sterk worden natuurlijk, wil niet in een depressie geraken en het kindje gelijk zo'n moeilijke start geven.. Op de hoogte houden doe ik zeker! Was wel even fijn om dat er ook weer allemaal even uit te gooien, dankjewel. Volgens mij mag het wel thuis, maar gaan ze er eigenlijk meteen vanuit dat je het in het ziekenhuis doet.. Maar het is hier erg gehorig, en mocht er iets misgaan waardoor naar het ziekenhuis gaan nodig is, dan moeten we ook nog twee trappen af.. Dus dan ben ik liever gelijk in het ziekenhuis met alle appartuur op stand-by, bij wijze van.
Bedankt voor je verhaal michan! Maar als je het zo moeilijk hebt daar, is met je vriend na Nederland gaan dan geen optie voor je? Het klinkt allemaal namelijk niet echt positief, en dat is voor je kindje ook niet goed. Zijn bv. bij een sport/ hobby clubje of iets dergelijks geen idee? Dan ben je iets meer onder de mensen lijkt me. Wel raar van dat ziekenhuis! Zou gewoon een mail sturen! Hier net een veeg bloed bij het afvegen. Zo uit het niets! Voelde het niet aankomen ofzo. Het was ook niet bruin of rozig maar echt helderrood! Ik hoop dat het hierbij blijft en dat dit door de innesteling komt! Pfff meteen weer in de stress!
Ja hoor! Daar ben ik weer met een update !! Blijf ook maar bezig hè. Jullie zullen wek gek van me worden. Heb gister een veeg bloed gehad, dacht oh nee hè. Qua cyclus zou het wel perfect qua lengte zijn met vorige 2 x, maar qua ovu testen en temp klopt er geen zak van. Vanochtend was mijn temp ook 0.4 gezakt maar nog steeds 0.3 boven de " voor de eispronglijn " hoop dus dat ie morgen weer stijgt want heb na die ene veeg geen bloed meer gezien gelukkig!
Mitchan, ondanks alles toch succes met alles en probeer van je kindje te genieten! Madamav, wij worden niet gek van je hoor! Was jij nou eigenlijk al bij de ha geweest voor je ongelmatige cyclussen ofniet? Kan me wel herinneren dat de gynaecoloog zei, alles boven de 35 dg is te lang...en ik zie dat het er bij jou ook nog boven zit.. Viel me even op, niet om te dwingen te bellen ofzo hoor, maar misschien heb je er wat aan. Zo, nog 20 daagjes wachten (eerste keer in mijn leven dat ik aftel voor een ziekenhuisbezoek..) Babylove hoe is het met je? De rest: zwaaaai!
@MadameV: Ik zou niets liever willen, maar ik zou het zo oneerlijk vinden.. Vriend heeft hier een universitaire opleiding en een fulltime job, ik heb nooit werk gehad en zie dat ook niet heel snel gebeuren (middelbare school niet afgemaakt, zit nu met de kwaaltjes en wil straks voor ons kindje thuis zijn tot ze naar school gaat), dus wanneer we naar Nederland zouden gaan heb ik hem totaal geen basis te bieden.. Ik heb het wel eens laten vallen hoor, dat ik zo'n heimwee heb en vaak het gevoel heb graag terug te willen, maar niet bij hem weg te willen zijn, maar dan zegt hij alleen dat hij ook niet weet wat hij daaraan kan doen. Dus nee, het zit er echt niet in, ik moet gewoon wat dingen voor mezelf gaan zoeken.. Inderdaad toch een clubje ofzo.. Wil wel heel graag zwangerschapsyoga e.d. doen en hoop dat ik daar misschien contacten vind, maar dat duurt natuurlijk nog wel een tijdje.. Moeilijk moeilijk.. En je houdt het wel spannend hoor meis! Ik duim keikeikeihard! @Lets: Dankjewel. Genieten lukt zeker hoor, heerlijk die bollere buik, schopjes en steeds minder misselijkheid. Nog minder dan drie weken, schiet nu aardig op! Babylove ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het met jou gaat!
@ Lets ja klopt. Ga er nu ook weer ruim overheen. Heb met de ha na mijn eerst cyclus afgesproken dat als het na 3 maanden nog zo was ik terug zou komen. Daar zit ik al ruim overheen. Wil het gewoon zo graag zelf proberen, en heb goede hoop. Want vorige ronde met ovu testen had ik duidelijk mijn ei maar nu ik ook nog temp is het helemaal duidelijk qua stijging etc. Wel heb ik met mijn vriend afgesproken dat als het deze ronde niet lukt ik weer terug ga. Mijn cyclus is dit keer 49!! @ michab aan zo, ik snap het. Maar goed jullie moeten je ook wel beide happy voelen. Misschien is thuis werk iets voor jou? Je kindje slaapt straks ook veel dus het is niet dat je helemaal geen tijd meer hebt voor jezelf. En je vriend zijn universitaire studie geld hier toch ook?! Ik snap dat het heel moeilijk is en snap je redeneren ook, maar het gaat ook om je geluk toch? @ Lets het komt eraan! Nog een paar weekje geduld! Morgen zitten we al in november yes!
hoi hoi hoi iedereeen ! moest weer even bijlezen , we zijn een weekje in frankrijk geweest dus heb even niet kunnen komen kijken . babylove : OEEEEEH spannend , morgen testen ik duim voor je en ben super super benieuwd hopelijk goed nieuws hier morgenvroeg kom het snel melden he , ik ga zeker komen kijken en voor de rest alles goed met je ? je hebt je precies goed kunnen bedwingen deze ronde om niet te testen hihi . goed zo morgen extra spannend dus en heb je een goed gevoel erbij ? of voel je niet echt iets dat erop kan wijzen dat het zo is ? whaaaa ben super super benieuwd micchan : jee meid , wat een verhalen over de schoonouders en dat ziekenhuis ..komt allemaal wel weer goed . en wat jij verteld over dat alleen zitten enzo , ik ken dat ook wel een beetje hoor , ik ben ook een heel eind verhuist voor men vriend kende hier ook niemand en ben ook niet iemand die zomaar op iemand afstapt om contacten te leggen ben altijd beetje verlegen als ik iemand niet goed ken . maar ik hoop dat je toch je draai nog vind daar en dat je je beter thuis gaat voelen daar !! maar gemakkelijk zal het zeker niet zijn ! en voor de rest alles goed met jou ? en het beebje? wat gaat het toch snel he je bent al bijna in de helft hihi super leuk . Lets : hoe is het met jou ? zwaar aan het aftellen zeker ? voor de rest met mij alles oké , alles zijn gangetje . ik ben echt aan het uitkijken om in februari met de school te beginnen want ik ben het thuis zitten niet beu maar kotsbeu !! was al blij dat men ventje deze week een weekje verlof had , volgende week zitten we hier weer alleen ... bah bah. nog even tandjes bijten . met men schouder moet ik zeggen dat het redelijk goed gaat voor de moment, heb nog wel pijn maar het is toch wel veel verbeterd nu op korte tijd dus dat is al goed nieuws
Oh lekker een weekje weg! Heerlijk genoten met zijn 3en? Fin dat het weer de goede kant op gaat met je schouder. Wachten duurt lang hè? Enne dames, ik kan het niet geloven! Met zo'n onregelmatige cyclus als dat van mij: Ben echt zoooo blij! Wou na deze ronde na de ga ivm dat mijn cyclus weer langer worden ( dit x alweer 49 dagen ) ma dat hoeft dus niet meer!
Waaat madamev, zwanger! Wauuuuw!! Super! Gefeliciteerd!!! Eindelijk weer wat positiefs nieuws hier! Hoop dat het aansteekt!
Ja dat hoop ik ook! Zelf kan ik het niet eens geloven. Het moet nog zinken denk ik. Je wik het al zo'n tijd, zo graag, en bent er bij wijze van dag en nacht mee bezig, en als het dan zover is is het gewoon onwerkelijk!
Haha ja, het dringt nog helemaaaaaal niet door. Ga morgen weer testen hoop dat het dan ineens BAM doordringt.
hier alles goed hoor . en met jou? besef je het al een beetje? hmmm zalig gevoel denk ik geniet er maar van !
Haha nou, het is eigenlijk pas gister geland. Heel stom ma het is zo onwerkelijk. En mijn nod was uiterlijk gister en die ben ik voorbij. Maar heb in totaal dan zondag tot nu 6 testen gedaan! Zo ongelooflijk haha. Maar gister was ie er ineens ,de roze wolk, in de auto na huis dacht ik ineens: ik ben zwanger, mijn vriend en ik krijgen een kindje 50% hij 50% ik. Echt iets van ons samen dat ons nog meer bind. * big smile * cool! Het duurde f die roze wolk maar als ie er dan is?