wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babylove, wat een moedig besluit!

Even een kort verslagje..

Zo, lekker geshopt en schnitzel gegeten vanmiddag even een kopie van mijn andere forumpjes

Het was goed in dd, ik had een superlieve vrouwelijke arts. Gewoon to the point, en erg duidelijk. We gingen gewoon vrolijk weer weg daar!
    En ze vonden allemaal dat we goed duits spraken haha ze was gewoon super positief enzo, kei fijn.

Nu bloed laten prikken voor amh, verwachting is dat dit hoog zal zijn en ze dus op moeten letten met stimuleren. Als ik weer ongesteld word nu moet ik eerst beginnen met de pil, en als ik het niet word toch op 1 dec beginnen met de pil. Dan mag ik 29 dec ofzo stoppen en dan beginne met prikken. Mijn vriend is de eerste week van jan weg, maar ik kan dan vast beginnen, niet heel fijn, maar als ik moet wachten tot hij terug komt duurt t langer. Nu kan de punctie dan waarsch half januari plaatsvinden. Dus nog even geduld, maar nu weet ik tenminste waarop. Verder had ze het nog over 5 dagen wachten na de punctie en blastos terugzetten, maar mijn vriend en ik verschillen van mening of dat nou de eerste keer of de tweede keer gedaan werd...gaat toch snel zon gesprek met veel info.... Tot zover wat ik dus even onthouden heb, morgen de pil maar ophalen...
    Owja en het wordt icsi dus, met ivf te weinig kans ivm slechte kwaliteit sperma.

Hoop dat jullie het een beetje snappen, en zo niet dan vraagt u maar!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik snap het Lets.

Geloof ik.... Want f voor de duidelijkheid, je moet nou een maand aan de pil ( waarom is dat eigenlijk? ) en dan moet je beginnen met prikken, dat is hormonen in spuiten? En dan is half januari jullie eerste ronde icsi. Toch? Sorry heb er ook niet heel veel verstand van.

Ga heel hard voor je duimen. En niets zeggen valt me nog redelijk mee is al over 2 maanden. En met de feestdagen enz er tussen zijn die hopelijk zo voorbij voor je!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, ik moet aan de pil omdat ik een hele onregelmatigecyclus heb en ze zo mijn menstruatie kunnen plannen. Dus idd de anticonceptiepil..krom he?
    Maar je hebt het helemaal goed hoor, ook al heb je er geen verdtand van;) deze maand gaat hopelijk idd wat sneller voor bij met feestdagen e.d. Dus gewoon veel dingen plannen en doen denk ik zo dan is het ook zo voorbij..en dan eindelijk beginnen en dan nog veel spannender wachten!

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oké mooi! Dan snap ik het idd haha.

Straks word idd het wachten veel spannender maar wel op een goede manier. Want nou is er echt weer een goede kans dus dat geeft toch hoop!

Las trouwens laatst nog een mooi verhaal in een tijdschrift. Die vrouw was zwanger van een tweeling. Maar niet zomaar een tweeling. Want er zat geloof ik 2 dagen tussen de verwekking. Dit kwam omdat ze moeilijk zwanger kon raken en hiervoor onder behandeling was in de mmm. Hoe het precies zat weet ik niet meer maar ze hebben 1 embryo terug geplaatst ( en niet meer 2 wat ze vroeger vaak deden omdat meerlingen ook wel risico's met zich mee brengen ) maar toen is ook wonder boven wonder een eitje van haar " spontaan " bevrucht. Hoe bijzonder is dat! Vond het zo'n mooi verhaal wou hem f delen.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi verhaal madamv, thanx!!! Zal bij ons wel niet lukken als ik aan de anticonceptiepil zit, maar ik heb er tot dusver wel vertrouwen in dat het goed komt..

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    goed nieuws Lets !! eindelijk heb je iets om naar uit te kijken ;) spannend alvast ! en indd met de feestdagen zal de tijd wel een beetje sneller voorbij gaan en voor je het weet zijn jullie volop bezig voor jullie wondertje !!
    moet je dan jezelf gaan inspuiten ? hopelijk valt het allemaal wat mee voor jullie ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal zal gaan ;) succes !!!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend Lets :)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zo, een uurtje thuis en weer een beetje op adem gekomen..

Alles ziet er goed uit! Ze was enorm actief, de hele tijd tegen het echoapparaat aan het schoppen en slaan, haha. Dit keer overduidelijk kunnen zien dat het een meisje is, dus nu echt roze shoppen!

Het hoofdje was prima, het lichaam iets te groot voor deze termijn, maar nog steeds niet zorgwekkend. Heel goed de vingertjes en teentjes kunnen zien, ook de ruggengraat was heel duidelijk. En ze heeft ons ook recht aangekeken, maar dat vond ik een beetje eng, omdat je echt de schedel en de ogen zag zitten, was een beetje zo'n soort horror-pop-plaatje.. :)

Ben weer vier dagen vooruit gezet. :) Nu maar wachten op twee december, dan mogen we lekker lang gaan kijken!

(Heb de foto's van het filmpje gehaald dus zijn niet zo superduidelijk, maar wilde deze erg graag laten zien en de frauenarzt maakt vaak alleen maar 'standaard' foto's van de zijkant, vandaar ;))

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend Lets!! Heel veel succes!
    Wauw micchan heel mooi en idd die eerste is een beetje eng

Ik ben hier al ff niet meer geweest maar zat ff met mijn zelf.

Zoals jullie op mijn banner kunnen zien blijft mijn ongi al ff uit. Ik moet vrijdag voor naar de gyn. Best spannend allemaal. Maaar er is ook goed nieuws. Kijk maar eens naar mijn ff kaartje en wat er maandag is gebeurt! !! Zaterdag en zondag heel gezellig geweest hier! Nou maar bidden dat het raak was!

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    whaa super micchan ! een MEISJE !! oooooooooo super leuk een dochtertje , daar droom ik al jaren van :) hihi .
    je zal vast al aan het ROZE shoppne zijn nu ;) leuk leuk leuk

voor de rest brrrrrr die 1ste wat een enge foto hihi , maar wel mooi hoor ;) hoe groet is ze ondertussen al? fijn dat je weer vooruit gezet bent :) als dat elke keer zo gaat zijn zal je snel aan het bevallen zijn ;)

geniet er van ! xxx

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36

hoi meissie ,

ocharme meid zo een lang cyclus , maar idd op je tempkaartje ziet het er nu toch alleszins goed uit , nu maar afwachten of jullie gezelligheid zijn vruchten afwerpt ;)
    succes alvast op het wachtbankje en duimen op goed nieuws ;)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh michan leuk dat je het nu weet! De 1 e foto is idd een beetje eng maar ook wel weer grappig haha.

Ik zou het ook graag willen weten al hebben we al wel besloten de kinderkamer neutraal te houden voor een evt volgende. Mijn schoonzusje heeft een zoontje en een dochter en haar dochtertje is echt een wonder als je die een x in spijkerbroek ziet die draagt echt alleen maar roze. Die worden ook gewoon opgevoed met alles wat blauw is is van hem en alles wat roze is van haar. Ik heb daardoor een beetje afkeer gekregen van dat alles roze bij meisjes. Ben wel heel echt van de frutseltjes enz, maar als ik zou weten dat het een meisje word zou ik niet alles roze aanschaffen puur om die reden.

@ meissie het kan he, mijn cyclus zou dit keer ook 49 dagen zijn, alweer langer als de 2 keer daarvoor en toch had ik super nieuws terwijl ik het eigenlijk al niet meer echt zag zitten.

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Michan, een meisje, wat leuk zeg!!
    Meissie, oeh ik hoop ook dat het raak is!!
    MadameV hoe gaat het met jou?
    Babylove, toch nog stiekem komen hier he;) hihi gezellig!

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ja Lets dat dacht ik ook al! Babylove kan ons gewoon niet missen haha.

Hier alles super. Heb echt nergens last van behalve heel moe. Maar goed als dat het is he?!

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja sorry ;) kan het niet laten tis een verslaving :)
    maar ook omdat onze plannen nu een beetje gewijzigd zijn kan ik er terug mee leven nu , men depressieve gedrag is een beetje terug weg nu ;) SORRYYYYYYYYYY

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Geeft niks vind ik alleen maar leuk!

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Nou ik heb dus pco.... Door het afvallen wss wel als beloning een eisprong gehad. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik... Maar dat is dus afwachten wat er volgende week gebeurt. Of ik wordt ongi. Of niet natuurlijk maar dan met een posi test.

Ze verwacht wel dat mijn cyclus korter gaat worden. Mocht ik nou weer over zeven of acht weken weer niet ongi worden mag ik weer bellen.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjulliewel allemaal! :)

Shoppen is helaas nog niet gelukt, werd na 25 minuten al helemaal beroerd en ben niet eens tot de babyafdeling gekomen, helaas..

Hoe groot ze is, geen idee, daar zei ze niets van.. Op het briefje staat iets van 48.20mm en 52.42mm, maar da's wel erg klein nog op deze termijn, geloof ik.. Hoop dat ik daar in het ziekenhuis over een week meer over hoor! ;)

Babylove, ik vind het ook alleen maar leuk dat je hier nog steeds bent hoor, hartstikke gezellig juist! :D

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36

thx ;) ik kan jullie ook niet missen hoor :)
    o wat erg dat je zo beroerd was en niet hebt kunnen shoppen :( , maar er komen nog dagen genoeg hihi :) ben ook eens benieuwd naar volgende week naar de uitgebreide echt die je krijgt :) xxx

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Meissie dikke knuffel. Hopelijk word je deze maand beloond! Fijn dat je een eisprong hebt gehad iig maar zo'n diagnose is nooit leuk.

Oh michan ik ken het, tot nu toe geen last van gehad maar net voor het eerst echt heel misselijk geweest. Na het auto rijden ( heb altijd al last van wagenziekte ) moest nog net niet overgeven.

De week van nieuwjaar hebben Vl en ik vakantie en besloten na een groot babypark te gaan om eens te neuzen voor allerlei dingen. Heb er nu al zin in.

Lets hoe ben jij eronder?

Deel Deze Pagina