o nee meissie .... weet even niet goed wat te zeggen veel sterkte in deze nare periode meis !! dikke knuffel
Rustig hier dames...meissie, hopelijk weer een beetje bekomen maar vast nog heel verdrietig! Dus nogmaals een knuffel!
Het is gewoon heel erg kut! Maandag zou ik mijn echo krijgen! Had een positief puntje dat ik een negatieve ovu test had. Dus mijn eierstokken zijn beter zei gyn ook al op de echo zagen ze er niet typisch pco achtig uit
ja vind het ook erg rustig geworden hier . ik kom zeker elke dag kijken maar word niet veel meer gezegd . hoe gaat het met je Lets? het is bijna zover voor je !! spannend!! ik duim voor jou hoor . hier alles rustig , weer ziek geweest deze week , buikgriep maar ben alweer beter , nu kerstcadeautjes kopen joepie !! xxx grts
Idd rustig hier... Maarja met zulk nieuws wil ik ook niet meteen met mijn geweldig blije verhaal aan komen. Sterkte nogmaals meissie. Hier is het ook onzeker. Heb daar op zich geen reden voor, vorige week goede echo enz, maar je leest gewoon te veel verhalen. Van ineens stoppen enz. Ook heb ik nog steeds naast het erg moe zijn helemaal geen klachten, dus dat maakt me wel erg onzeker. 30 dec termijn echo. Kan nu al niet meer wachten
nogmaals sterkte meid !!!! vind het echt heel erg voor je . maar toch nog een lichtpuntje dat je eierstokken er beter uitzagen toch !! hopelijk mag je hier snel weer positief nieuws melden . veel sterkte , en SUCCES !! xxx
snap ik wel hoor dat je dan niet te enthousiast wil doen met jou blije verhaal. hopelijk ben je snel toch wat meer gerustgesteld over je zwangerschap hoor , is ook niet fijn zo die onzekerheid! je mag er niet vanuit gaan dat het mis gaat meid , zo kan je er niet van genieten . en dat je geen klachten hebt , wees blij hihi . maar snap wel dat dat je onzeker maakt , zo voel je je ook niet echt zwanger zwanger he komt wel goed !! nog even en je hebt weer terug een echo zekr? veel succes alvast ! het zal vast wel goed zitten ik duim .
Ik heb vandaag over 2 weken de termijn echo. Eigenlijk weer net zo spannend als 2 weken geleden, maar dat komt denk ik ook omdat je zoveel verschillende verhalen leest. Wat dat betreft is het af en toe beter een beetje afstand van hier te nemen. Het zijn vooral de verhalen die me onzeker maken dus ik ben ook niet meer zo vaak aanwezig als in het begin. Maar dat komt denk ik wel weer. Deze week vertellen we het onze overige familieleden en vrienden. Daar zijn we dit weekend mee begonnen dus dat is ook wel weer een leuke tijd. Aankomende zaterdag geeft mijn vader een feestje voor zijn verjaardag en dan kondigt hij het ook aan voor mijn ooms en tantes enz. Vanaf dan mag iedereen het ook wel weten. Eerlijk gezegd ben ik daar ook wel blij om. Je leeft erna toe om het iedereen te vertellen, maar het lijkt me ook wel weer relaxt dat iedereen het gewoon weet. Daarom hebben we ook besloten het deze week te zeggen. Dan hebben we met kerst gewoon lekker rust. En geen geheim meer haha. Hoe is het verder hier met iedereen?
Hey, wel weer spannend en leuk lijkt me zon echo. Hier is het wel eens beter gegaan. Binnenkort ook mijn baan kwijt en met de icsi beginnen... Weinig afleiding omdat ik geen werk heb dan dus daar zie ik wel tegenop. Aan de andere kant heb ik wel alle tijd voor de ziekenhuisafspraakjes en spuiten dus het heeft ook weer voordelen.. Sorry even een egoberichtje maar zit ook ff niet zo lekker in mijn vel. Maar dat komt ook wel weer goed...
o nee Lets wat erg , ook al je baan kwijt ? wat een rottijd toch ! ik ben volop aan het solliciteren nu zou super graag in januari terug aan de slag gaan , maar het is spijtig genoeg niet zo simpel om werk te vinden . veel sterkte de komende tijd meid! ik weet hoe je je voelt ! daarentegen inderdaad nu wel even makkelijk met de behandeling dat je gewoon vrij bent om al je afspraken in het ziekenhuis enzo te kunne nakomen ! veel succes meid en sterkte !