voor de rest , madame v veel succes en plezier met het vertellen an de familie komende weken leuke tijd . hoef je ook ineens met de feestdagen geen uitvluchten meer te verzinnen om geen glaasje mee te drinken . veel plezier en ook succes met de echo binnen 2 weken wij vertrekken vanaf zondag tot en met 2 januari naar zee ... uitwaaien en daarna hopelijk terug werken ! voor de rest ook even dipje momenteel . zit ook niet echt lekker in men vel maar ja , komt wel weer goed zoals altijd zeker grtjs
Hoe is het verder dan met jullie babylove? Las dat je niet zo lekker in je vel zat, vandaar ook eerder stoppen met de pil of? Lets hoe is het bij jou?
het niet lekker in men vel zitten heeft vooral te maken met het geen werk vinden . . ben nu op verschillende interims ingeschreven en begin januari hoop ik toch iets gevonden te hebben , ben het thuis zitten zooooo beu !!! . voor de rest is alles wel redelijk goed hier , zoals jullie zien nog 1 pilstrip en we gaan de natuur zijn gang laten gaan . nog niet direct bewust ermee bezig zijn denk ik , even men cyclus terug op gang laten komen. we zien wel . vind het wel spannend
Da's niet fijn inderdaad babylove.. Hoop dat je snel iets vindt! Knuf Lijkt mij ook wel heel spannend inderdaad, het is toch een hele grote stap naar het uiteindelijke doel
thx ik hoop het ook meer dan zoeken en solliciteren kunnen we toch niet doen he . voor de rest ja indd grote stap maar ben er helemaal klaar voor hoor laat maar komen
Hallo meiden, Ik ben 27 en wij gaan ook voor ons eerste kindje! Spannend! Leuk sowieso om jullie verhalen en belevenissen te lezen. Ik ben in oktober gestopt met de pil, kreeg een keurige cyclus van 29 dagen en we zijn de tweede cyclus er voor gegaan zeg maar Ik weet dat het bij mijn moeder en haar zus bij alle kinderen meteen de eerste cyclus raak was. Dus hoop dat dat erfelijk is! Hier om de dag het gedaan en de laatste dagen behoorlijk wat kleine klachtjes die passen bij een zwangerschap. Vooral de vergeetachtigheid en veel kleine puistjes op mijn neus zijn dingen die ik nog nooit heb gehad. Gister had ik ongesteld moeten worden, maar kwam niet. Vanochtend een test gedaan en kwam een heel licht streepje. We dachten dat het niks was, maar ik las overal op internet dat je dan gewoon zwanger bent. Dat is ineens leuk nieuws! We gaan over een paar dagen weer testen (testen van de Action) en als het dan nog vaag is maar een duurdere test kopen denk ik. Welke test is het meest duidelijk? Ik houd jullie sowieso op de hoogte!
hoi hoi , wat spannend zeg hopelijk goed nieuws wanneer ga je juist weer testen ? ben benieuwd die van action hoor je wel eens slecht van die van kruidvat hoor je wel eens slecht van dus mja , welk zijn goeie ... ik zou het niet weet , nog niet zo veel ervaring met testen . misschien ineens een clearbleu doen met wekenindicator dan ben je het zeker ik duim alvast
Babylove succes met solliciteren. Het komt vast goed! Pianootje welkom! Action testen hoor je inderdaad wel eens vals positieve testen, maar ook wel goede verhalen. Mijn ervaring is dat bij kruidvat de 2 voor 5 het fijnst zijn. Ook helemaal niet duur en die geven echt niet positief als dat niet zo is. Wanneer je die dan positief getest hebt kun je er altijd een clearblue tegenaan gooien. Met of zonder weken indicator. Maar letters zwanger of niet zwanger zijn iig heel duidelijk. Succes ermee Lets hoe is het met jou? En michan jou? Hoe is het met je vriends familie? Contact al iets beter?
Nope, wordt alleen maar erger.. Denk ook niet dat dat ooit nog goedkomt. Voor de rest met mezelf en de beeb wel goed hoor, haha. En met jou?
lieve mensjes , ik wil jullie nog heeeeeeeeeeeeeeeeel prettige feestdagen wensen voor mij kan het alvast niet meer stuk . gisteren men laatste pil genomen laat de natuur zijn gang maar gaan vanaf nu . en laat ons hopen dat ik als we terug zijn van Zee snel werk heb dan ben ik helemaal gelukkig hoe gaat het met jullie? al fijne kerstdagen gehad? xxxxxxxx
Jullie ook fijne dagen. Het is alweer bijna om. Wat een nieuws babylove! Het word steeds vroeger haha! Hou ons op de hoogte! Nu word het elke maand spannend! Lets het is al bijna januari! Ben je zenuwachtig? Hier is alles oké. Ben wel zenuwachtig voor mijn volgende echo. Die is maandag. Dan weet ik pas echt zeker dat het goed zit. Wat dat betreft ben ik te veel op internet. Je leest dan zovee verschillende ook negatieve verhalen dat ik bang ben voor een ma. Maar goed ik probeer positief te blijven ma zal blij zijn als we die echo hebben gehad. Vandaag eens na de prenatal geweest. Even beetje oriënteren.
ja madameV , erg spannend eerst maar even weer de cyclus afwachten en dan zien we wel . ja inderdaad steeds vroeger ,maar ben er echt aan toe ... en men vriend ook dus waarom nog wachten we kunnen wel blijven uitstellen. veel succes maandag met de echo! laat ons iets weten hoe het geweest is maar zal ongetwijfeld wel goed zijn daar vertrouw ik op !! voor de rest inderdaad Lets , het is bijna januari spannend !!! xxx groetjes
Succes met de echo, madameV. Hoop uiteraard op goed nieuws en dat je daarna echt kan beginnen te genieten
Wow Micchan, hoe mooi!!! En Babylove, wat een goed nieuws, stoppen met de pil! zullen we gewoon samen in jan. zwanger worden dan? Dames, ondanks dat ik al lang niet geschreven heb hier denken jullie nog steeds aan me, hoe lief! Ik mijd jullie soms een beetje; wil ook graag zwanger zijn dus gewoon megajaloers haha..sorry!! Zeg het maar even eerlijk. Maar ook heb ik momenteel niet zo de puf overal op te reageren steeds...zie er aan de ene kant tegenop om te beginnen, aan de andere kant kijk ik er naar uit... Ik wil jullie in ieder geval allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en hopelijk wordt 2014 voor ons allemaal HET jaar!!