waaaaaaaw micchan !!! wat een knappe meid! HEEL HEEL mooi !!! madame v succes met je echo vandaag lets : ja zou fijn zijn samen zwanger te mogen worden . ik duim heel erg voor je mee! ! hier vandaag ongesteld geworden dus we kunnen beginnen spannend
Zoo ik heb toch even een harde klap gekregen..... Mijn jongere zusje die totaal niet met kinderen bezig is heeft een ongelukje gekregen... Ze is gewoon pieping zwanger.... Dit vind ik echt heel erg. Kan absoluut niet blij zijn. Ik wilde eerst! Ik zou het eerste kleinkind geven! Het is echt niet eerlijk. Ik kan alleen maar janken!
Dankje babylove! Tis helemaal goed gekomen. Wat een beweging al zeg en alles groeit goed. Was toch wel erg zenuwachtig door verhalen op internet die je eigenlijk niet moet lezen maar goed. Ook hadden we het bijna iedereen al verteld dus kneep hem wel even maar niks aan de hand dus gelukkig
o meissie wat erg . ik snap helemaal hoe je je voelt ! zo oneerlijk, en zeker dat jij de eerste had moeten zijn . sterkte meid . laat het even bezinken , en hopelijk kan je haar snel opvolgen!! Madamev : super leuk dat de echo zo goed was willen jullie weten wat het word? meisje of jongen? en heb je een gevoel over wat het gaat zijn? hihi spannend!!!
Hoe is het nu met je meissie? Ik zou graag willen weten wat het word ja. Maar dan willen we het wel voor ons 2en houden. Ik wil graag met mijn moeder na de 9 maanden beurs, en daar ook kijken voor geboorte kaartjes. Dan ben ik een week of 18. Dus ik wacht met geslachtsbepaling gewoon tot 20 weken. Anders ga ik me toch verpraten. Of ik ga heel geforceerd jongens kaartjes kijken terwijl ik allang weet dat het een meisje word, alleen om mijn moeder niks te vertellen. Dus we wachten gewoon af. Al denk ik trouwens wel dat het een jongetje word maar goed dat ter zijde. Het is een gevoel dat nergens op gebaseerd is en met de week veranderd Lets kan me helemaal voorstellen dat je een beetje afstand neemt hoor! Doe ik zelf ook af en toe en dat is toch ook best wel prettig! Soms is het beter om gewoon niet zoveel te lezen, de goede én slechte verhalen.
Goedemorgen meiden, Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat ieder zijn dromen uit mogen komen! Met mij gaat het gewoon kut... Ik kan dit echt ff niet handelen. Ik vind het zo oneerlijk.... En dan nog mijn zusje dit is gewoon echt niet te filmen. Wie verzint nou zoiets dat is toch ongelofelijk! Pfffff
hoi hoi meiden allereerst ... voor iedreen een gelukkig nieuwjaar !!! dat al jullie dromen mogen uitkomen madameV : spannend het wachten naar de geslachtsbepaling ik zou ooki heel benieuwd zijn wat het gaat worden , maar wij zouden het ook echt onder ons twee houden is leukere voor als het dan geboren word dat niemand van iets weet . ja zegt je gevoel een jongen??? hihi ben heel beniewd hoor !! Meissie : meid toch, ik snap je hoor, is echt niet fijn he ! weet je shcoonzusje trouwens jullie situatie?? hopelijk breng ze toch een beetje begrip op en staat ze nu niet altijd in het middelpunt van de belangstelling want dat is voor jou echt niet fijn ! ik hoop dat het voor jou ook snel terug positief is dat je je er een beetje kan overzetten! sterkte meid! !! xxx Lets : ben je nu begonnen met de spuitjes??? oh spannend meid!!! ik denk aan je hoor ! laat ons allebei in het nieuwe jaar maar snel een posi test hebben daar duim ik voor !! hier alls goed mag volgende week woensdag op sollicitatie EINDELIJK het is wel in een supermarkt maar soit , dan ben ik toch weer bezig en kan ik nog altijd uitkijken naar iets anders als het niet leuk is . ga in ieder geval dan veel collega's hebben en dat is wel fijn is maar 4 dagen werken dus niet voltijds dus ideaal om nog wat klanten voor mezelf bij aan te werven voor haar te doen zo belast ik men arm ook niet te erg als ik niet volle dagen meer haar moet doen . ik ga het dus zo proberen te combineren want haartjes knippen en mooi maken is toch nog altijd het liefste dat ik doe .
Ooh das fijn babylove! Hopelijk wordt je aan genomen! Het is niet eens mijn schoonzusje maar mijn bloed eigen zusje, dat maakt het nog erger. Ze weet van onze situatie dat heb ik haar verteld ze vond dat heel erg. Ze kan mijn reactie nu niet helemaal begrijpen... Das best pijnlijk ze snapt toch ook wel dat ik niet een gat in de lucht kan springen nu... Anja hopelijk komt het goed. Ik wil er iig nu even niks mee te maken hebben. Ook tegen mijn ouders gezegd dat ik er niet over wil praten en er niks over wil horen. Ik had gister gemaild naar de gyn over de last in mijn buik/baarmoeder en dan ik weer een cyclus ga hebben van langer dan 6 weken. Meteen mail terug dat ik moet bellen voor een afspraak om de therapie op te starten... Weet niet precies wat ze daar mee bedoelt, maar meteen maar gebeld vanmorgen en ik heb 15 jan een afspraak met mijn eigen gyn die is dan weer terug van vakantie. Pfff wel spannend hoor. Maar we willen gewoon verder en zonder dat rare ei gaat dat niet!
oh meissie sorry voor de verspreking ja je zus was het inderdaad ik wist het wel maar had het verkeerd getypt ! want stom dat ze je niet echt begrijpt , niet zo fijn van haar ! hopelijk komt het allemaal terug goed als jij ook terug positief nieuws hebt ! en fijn dat je 15 jan naar de gyn kan , hopelijk kunnen ze je snel weer helpen bij het opwekken van een eisprong ! succes meid!!!
Ik ben vanmorgen rond half zeven bevallen van onze dochter.. Voor nu is ze stabiel, maar ze kunnen niet garanderen dat dat zo blijft..
Omg micchan! Wat een nieuws! Aan de ene kant ontzettend gefeliciteerd! En heel veel sterkte en succes gewenst! Ik hoop voor jullie dat ze het haalt!!!! Ik duim ontzettend hard!!! Hoe heet ze?
De kansen zijn wel goed! De ondergrens van levensvatbaarheid ligt bij 24 weken met een overleving van 2548%. De overlevingskans stijgt naar 75% bij 25 weken, 81% bij 26 weken en > 95% bij 32 weken zwangerschapsduur. Van alle preterm geboren kinderen wordt 10% extreem vroeg geboren, 1015% tussen 28 en 32 weken en de meerderheid (7580%) wordt na 32 weken zwangerschapsduur geboren. Tweederde van alle aan prematuriteit gerelateerde sterfte vindt plaats in de groep prematuren geboren voor 32 weken.
oh micchan , allereerst proficiat met de geboorte van jullie dochtertje ! en ik duim heel erg hard met je mee dat alles goed komt met haar , wat een nieuws zeg , zo in 1 keer had je dan al het gevoel de laatste dagen ofzo? veel sterkte en moed in ieder geval !!
Ow micchan, een voorzichtige gefeliciteerd, maar wat spannend allemaal zeg! Hopelijk blijft ze stabiel en gaat ze zich goed ontwikkelen! Ik duim voor je! Meissie, ik denk ook niet dat mensen die zelf niet in de situatie zitten dat echt goed kunnen begrijpen. Ik kan het van veel mensen in de omgeving ook niet goed hebben dat ze eerder zwanger zijn, laat staan dat het je eigen zusje zou zijn! Hopelijk kun je straks toch gaan genieten van het feit dat je tante wordt, dat lijkt me ook speciaal, ik ben enigskind en zal het dus niet worden...maar ik kan me ook goed voorstellen dat je baalt! Hopelijk kun je zelf ook snel verder en ben je snel weer zwanger! Ik heb voor het eerst een uitgangsecho gehad vandaag, voordat we met de icsi beginnen. Was gelukkig helemaal goed, geen cystes op de eierstokken meer. Dus nu ongesteld worden en dan op dag 3 beginnen met prikken... Kan niet wachten.. (Naja dat prikken...ieks!!!)
@ oh micchan wat vroeg! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Was er een bepaalde reden zo vroeg? Had je het verwacht of? Hoe heet ze? Lets heel veel succes de komende tijd. Je ziet er nu waarschijnlijk tegenop maar als je het een paar x hebt gedaan word het hopelijk makkelijk. Babylove jij ook veel succes met klussen he!
Hier ook weer een beetje geluk. Mijn ei dient zich aan!!! Dubbel zo snel af de vorige ronde.... Ook weer bijgelegd met zusje... Dit kon ook niet zo. Hoe is het micchan? Ben zo hard aan het duimen voor jullie!
Vroeg me ook al af hoe het met micchan is...duim ook voor je! Hoop zo dat alles goed is! Meissie, goed dat je het weer bij hebt gelegd...hopelijk heeft je zusje nu ook meer begrip voor je en hopelijk is het deze ronde raak voor jullie!! Hier heeft de ongesteldheid zich aangediend, voor het eerst in mijn leven ben ik daar blij mee, dan kunnen we echt beginnen! Zondag of maandag (daar ben ik nog nie helemaal overuit) die spuit erin! Hij is gelukkig niet zo groot als in mijn fantasie, maar heel klein
Het verhaal heb ik gevonden in wat wil je kwijt topic... Spannend Lets heel veel succes!!!! Hopelijk is het snel raak voor jullie!!