wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babylove, wat grappig dat jij je ei voelt. Lijkt me best handig. Ik voel er een stuk of 8 momenteel geloof ik;) hihi

wat een verhaal zeg van vroeger, je weet dan al hoe het is steeds weer teleurgesteld te worden ja, weet je vriend er ook van als ik vragen mag? ik hoop dat het je ook gegund is nu!!

@madamaV, wat speciaal dat je het hartje hebt gevoeld!

In Duitsland doen ze de punctie onder narcose ja, erg fijn! Moet a.s. vrijdag dus nu wordt t spannend. Wij wonen idd niet zo ver van duitsland, de afstand naar een nederlands ziekenhuis voor ivf was ongeveer hetzelfde.

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja ik weet ok niet zeker wanneer men eitje dan springt natuurlijk maar voel wel dat er heeeel wat gaande is daaronder ;) en 8 :$:$ pfffff heb je dan niet keiiiiii veel pijn in je buik???

van vroeger ,ja men vriend weet dat allemaal hoor :) geen geheimen hier. maar we hebben toen ook allerhande controles gehad onder andere hsg onderzoek en dergelijke , ik heb ook een tijdje clomid genomen toen om dan uiteindelijk mijn ex zijn zaad te laten controleren en bleek dat daar het probleem eigenlijk zat ... :$ ach ja .
    weet ik in ieder geval dat men eileiders doorganklijk waren en dat er met mij ( buiten een beetje onregelmatige cyclus hebben) niets mis is ;)

ik duim voor vrijdag ;) wat een spanning :) dat alles goed mag verlopen en dat de wachtweken ook snel gaan om zijn natuurlijk ;)

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien wel meer als acht, ik kon ze niet zo snel tellen op de echo;) maar nee weinig pijn in de buik, al voel ik wel iets maar geen pijn.

in ieder geval fijn om te weten dat er met jou niks mis is toch! En nu heb je een andere vriend, hopelijk met superzaad!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ps : toch raar om weer over dat verhaal van vroeger te beginnen ... had mezelf voorgenomen er nooit meer over ter praten maar nu we weer bezig zijn om zwanger te worden breekt het angstzweet me weer uit dat het weer helemaal niet gaat lukken...

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    oef blij dat je niet al te veel pijn hebt dan ;)

ja das wel fijn , en men vriend is ervan overtuigd superzaad te hebben haha :D we zullen zien ;)

ik moet zeggen (om even in detail te gaan) zijn zaad ziet er wel veeeeel gezonder uit als dat van mijn ex toen in de tijd dus als ik naar de hoeveelheid en de substantie zelf en kleur en ... kijk ziet het er in ieder geval gezond uit , maar dat zegt natuurlijk niets over hoeveel goede zaadcellen er daadwerklijk inzitten natuurlijk ;) laat ons hopen veel :)

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ babylove, nee dat heb je niet verteld. Verdrietige jaren idd maar fijn dat je achteraf blij bent van niet.

Je zegt dat ie vriend er wéér rotsvast can is overtuigd dat het wéér meteen rAak is. Heb ik wat gemist? Of vraag ik nou iets heel doms

@ Lets heel veel succes vrijdag. Laat je ons weten? Vast he,Welke provincie woon je? Ik Gelderland heel kort bij de Duitse grens. Enne ik heb hartje gehoord, niet gevoeld. Maar dat bedoel je denk ik ook he haha

Tis idd heel bijzonder, af en toe pak ik gewoon de echo erbij om ons mini mensje te zien want get. is soms nog zo onwerkelijk.

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #727 babylove 85, 16 jan 2014
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
    ik bedoelde daar gewoon mee dat hij dat vorige keer toen we even gestopt waren ook dacht dat het meteen ging raak zijn ;)

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    verder hier , gisteren de ovutesten aangekregen , meteen eentje gedaan en zag nog een licht streepje staan . hmmm vandaag nog eens en als ie lichter is ga ik er gewoon vanuit dat ik men eisprong gehad heb de 14 de omdat ik sindsdien ook pijnlijke tepels heb .

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    MadameV, ik woon in de provincie met de zachte g;)
    ik bedoelde idd het hartje horen ja;)

babylove; hopelijk je eisprong gehad en blijven de pijnlijke tepels, dat schijnt een goed voorteken te zijn nl.;)

blegh nu begin ik wel zenuwen te krijgen...nergens zin in...dus hang wat op de bank en kijk wat tv-series. en net cupcakes gebakken;)

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja kan ik goed aannemen dat je zenuwen hebt ... ik zou ook zenuwen hebben ik hoop echt dat alles goed gaat en dat ze binnekort ook een bevruchte eicel kunnen terugplaatsen ;) ik duim erg.
    en hee ik heb ook al van die dagen gehad dat ik in niets zin had en enkel op de bank lag en naar tv keek ;) is niet erg ;) kan al eens gebeuren ;) veel succes alvast morgen ;) ik denk aan je

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh zo babylove. Ik dacht al heb ik nou iets niet mee gekregen ? Maar zou mooi zijn! Hopen dat ie vriend gelijk heeft!

Lets heel veel succes morgen.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    thanx dames, over zo'n 14 uurtjes is het achter de rug;) komt goed...zal er zelf weinig van meekrijgen...

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Succes lets . Laat je even weten hoe het geweest is ? X

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles is goed gegaan en meegevallen. Had 12 follikels maar 5 eitjes, was dus aan de weinige kant zei ze. Nu maar hopen op bevruchtingen. Horens we morgen. Ga nu lekker slapen. Weltrusten

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik hoop ook heel erg mee op een bevruchting, 1 van die 5 eitjes MOET hem gewoon worden!! veel succes en rust maar goed !
    laat je morgen ook even weten als je nieuws hebt? xxx

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik hoop het ook voor je! let us know!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, pff wat was t spannend vanmorgen, 2 bevruchtingen. Niet echt veel maar hopelijk genoeg... Ze gaan nu de embryoscope in en woensdag tp.

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    super !!! :) hopelijk is twee inderdaad genoeg ;) we blijven voor je duimen hoor en wat een spanning moet dit toch zijn voor jullie pfff ... leef met je mee ;) veel succes nog !!!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh wat soannend! Er is in ieder geval een bevruchting al snap ik dat je op meer had gehoopt. Word woensdag dan allebei terug geplaatst? Of 1?

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja t blijft ook gewoon nog heel lang spannend. Bij goede kwaliteit plaatsen ze er een terug, bij matige kwaliteit allebei...
    Hoop dus op een terugplaatsing.

Deel Deze Pagina