wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    oh spannend dus , woensdag nod hier is het ook woensdag volgens de banner maar ik ga eerder uit van vrij of zaterdag aangezien ik denk men eisprong toch iets later gehad te hebben ;)
    succes alvast en hopelijk is het jullie terug gelukt ! en je hebt helemaal gelijk hoor , beter wat langer wachten dan te vroeg , maar soms neemt de nieuwsgierigheid het hier van me over ... grr zou willen dat ik wat meer geduld had haha ;)

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Lets je kunt gewoon kleuren hoor. En valt ook niet anders uit als normaal. Is een beetje een fabeltje. Ik kleur stipt elke 6 weken. Nou tel maar uit! As dinsdag weer ma dat is dan al de 3 e x sinds ik zwanger ben. En met lokjes komt het idd ook niet op de hoofduitvoerder dus als je dan niet helemaal wil kleuren doordat je bang bent voor de gevolgen dan is dat een goede oplossing.

Oh michan dikke knuffel. Wat erg he dat je zo jong al een begrafenis moet regelen. Weet je verder al hoe je het wil gaan doen?

Oh en je zegt dubbele bescherming, wat bedoel je daar precies mee?

Komt vast goed babylove met die puistjes. Over een tijdje ;) ik werd er ook echt gek van. Soxhtends heel goed mijn make-up gedaan en dan tussen de middag zag ik gewoon nieuwe puistjes vanuit het niets omhoog komen! Nam al gewoon make-up mee in me tas.

Loenaa ik kan me niet zo herinneren dat ik erg moe was toen. Vooral die puistjes net als babylove maar verder niet.

Ja we gaan het weten morgen. Maar eerst nog een hele dag voor de boeg! We moeten pas savonds.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik heb er zoveel in men nek ook die krijg ik gewoon niet goed weg met make-up ... ben dus blij dat het winter is en ik trui met een hooooooooge kol kan aandoen :D hihi . ach ja we nemen het er maar bij al vind ik dit echt het minst aangename van heel het gebeuren ;).

pffff pas s"avonds??? moeten wij nog zolang wachten ;) haha !! ik hoop dat hij/zij zich goed laat zien en dat jullie het geslacht zeker te weten gaan komen :)
    (en ja ik ben ook benieuwd of men gedacht klopt ;) )
    succes alvast !!! ben heeeel benieuwd :)

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier net al wat roze gespot bij het afvegen , heb ook felle ongikrampen dus het zit eraan te komen :) op naar ronde 2 :)
    ben wel blij met een mooie normale cyclus , als het doorzet vandaag of morgen ;)

5. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    ai...nouja iig fijn dat je een normale cyclus hebt :)

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    ah jammer babylove, gelukkig wel wat meer duidelijkheid nu.

Micchan, pff wat moeilijk nu een begrafenis regelen.
    In Nederland worden mensen normaal gesproken wat sneller begraven, maar dat verschilt ook per persoon e.d.
    Heel veel succes en hopelijk geeft t regelen enzo je ook wat steun. je kunt sowieso heel trots zijn op jullie meisje want wat een vechtertje.

pff, ik heb ook mijn dag nie zo.. ik denk steeds wat als het niet gelukt is, hoelang moeten we dan weer wachten, pff ik word vandaag een beetje moe van mezelf...

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Kop op lets, nog even en je hebt ook zekerheid!!ik blijf voor je duimen en hopen dat het goed zit x x x knuf!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Fijn babylove dan heb je iig duidelijkheid, zo in de eerste ronde is ook echt heel zeldzaam lekker met frisse moed de volgende ronde in. En je hebt zo'n mooie cyclus over 4 weken kun je alweer testen! Tuurlijk het is altijd wachten, maar een stuk beter als cyclussen van dik in de 40 dagen zoals ik had. Ben jaloers haha

Lets ik snap je helemaal soms overvalt je zo'n gevoel ineens. Dat had ik toe. Ook. Terwijl het uiteindelijk toch binnen 7 maanden is gelukt waren dat maar 4 rondes. Dan ga je toch al snel malen etc. Dikke knuffel vant weekend weet je meer!

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx ladies, vandaag gaat weer iets beter;)

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    madamev: spannend spannend, straks zullen jullie het (hopelijk) weten :) succes met de echo :) !! en laat je ons iets weten hoe het geweest was? :D
    o en nog enkele vraagjes , ben vanaf vandaag dan ook begonnen met tempen : ik snap het denk ik nog niet helemaal , ik geef dan gewoon elke morgent mijn temp in op de app en dan berekent die zelf mijn eisprong? of hoe zit dat juist? en als je een naderende eisprong hebt, gaat dan je temp omhoog of juist omlaag? sorry , ken hier niets van :)

Lets : super dat je je weer wat beter voelt ! is natuurlijk ook allemaal heel onzeker he ! nog even ...

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Fijn Lets dat je je weer ietsje beter voelt!

Babylove het temperaturen is eigenlijk als extra bevestiging wanneer je je eisprong hebt gehad. Het zit als volgt. Je meet elke ochtend je temp op het zelfde tijdstip terwijl ie nog in bed ligt. Dit schommelt meestal een beetje tussen 0.4 zeg maar maximaal. Voor je eisprong dan he. Dus bv de ene dag 36.1 de andere dag 36.4 en dan weer 36.2 bv. Wanneer je je eisprong hebt gehad dan gaat een dag later je temperatuur ineens met echt wel een redelijk grote sprong omhoog. Hij blijft dan hoog totdat je ongesteld moet worden dan daalt ie 1 a 2 dagen van te voren en weet je dus dat je ongesteld moet worden. Wanneer je temperatuur hoog blijft dan ben je waarschijnlijk zwanger.

Ook kun je een temperatuursdip hebben bij een innesteling ( rond de 9 dagen na je eisprong ) maar dan zou je temp dus ook weer daarna omhoog moeten gaan. Dit komt maar zelden voor net als een innestelingsbloeding maar kan dus wel ( heb zelf beide gehad )

Wanneer je fertilityfriend gebruikt ( doen! Heel fijn en als je dan je link in je handtekening zet dan kan ik ook nog mee kijken haha ) dan zet fertilityfriend een kruis op de dag dat je je eisprong hebt gehad. Máár dit gebeurd niet meteen 1 dag erna maar wanneer duidelijk merkbaar is dat de temperatuur is gestegen en hoog blijft. Dus je moet het echt zien als een bevestiging. Wanneer je ovu testen gebruikt en je denkt zelf dat je maandag de knaller hebt gehad. Dan spring je ei waarschijnlijk dinsdag en zal ff uiterlijk vrijdag het kruis zetten dat ie dan dus op dinsdag zet waardoor jij het helemaal zeker weet.

Snap je het nog?? Ik vond het erg fijn. Gewoon omdat het iets is dat je elke dag kunt doen zo met het idee van er mee bezig zijn en door mijn cyclussen was ik zo onzeker dat dit me wel iets zekerder maakte. Maar let op. Echt alleen betrouwbaar als je heel trouw elke dag zelfde tijdstip vanuit bed doet.

Haha moet wel lachen om mezelf een jaar geleden wist ik ook nog Niks van dit forum af en alle termen en temperaturen etc etc. En moet je me nou zien.

Oh en btw we krijgen een meisje! :D

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hihi :)
    super super bedankt voor de uitleg :) ik hoop dat ik het een beetje snap nu , als ik nog iets niet weet ga ik het gewoon weer vragen :) (als dat mag )
    ik zal proberen om de kaart in men handtekeing te zetten .
    heb het nu al elke morgen gedaan om 7.00 net voor het opstaan. dus dat zal al goed zijn :)

en whaaaaaaaaaaa super :) een meisje :D ohhhhhhhh de droom van iedere kapster hihi !! super nu kan je gericht gaan shoppen ! geniet ervan :) super super super :)

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #853 babylove 85, 28 jan 2014
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
    ok normaal moet ie eronder staan nu :) joepie kunnen jullie lekker meekijken en denken :D

o en nog een vraagje : (beetje genant) hoe mat jij je temperatuur? onder de oksel , in de mond , ... wat is het best?

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Babylove tuurlijk mag je altijd vragen, maar je linkje is niet helemaal goed. Als ik daarop klik krijg ik mijn eigen chart te zien. Die link kun je zo vinden: als je op homepage staat zie je boven de kalender staan date... Chart.... More... Dan druk je op more. Dan kies je voor share/email chart, en dan create/previeuw homepage. Dan komt er een link te staan en die moet je kopiëren.

Ik deed altijd rectaal opmeten. Heb toen opgezocht dat dat het meest constant is.

Het is gewoon raar om nu te weten wat het word haha. Werd vanochtend wakker en meteen dacht ik ik ben zwanger van een meisje haha! Echt leuk. Gewoon al om het te weten. Jongetje had ik ook helemaal prima gevinden begrijp me niet verkeerd maar ik kan me nu al verheugen op dat getut haha

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    heb het geprobeerd te veranderen, weet niet of het nu juist is , want kreeg eerst geen link , en dan wel maar weet niet of het de juiste is ;) oeps ken hier dus echt niets van ...

ah ok , dus dan vanaf morgen rectaal meten , hmm dat vind ik minder fijn hahaha ;) . maar als dat beter is dan doen we dat maar ;)

en ja fijn he nu te weten wat er in je buikje zit :D super :)

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja! Ik kan nu je link zien.

Leuk om mee te kijken haha

Vond het de eerste paar dagen ook niet echt wat. Maar ach. Je word er ook relaxte in

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw madamV, een meisje, wat superleuk!
    Babylove, succes met temperaturen,

Thanx voor jullie advies trouwens, ik ga morgen gewoon naar de kapper, mijn uitgroei ff weg en meteen een middagje afleiding;)

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ah super dat je men linkje nu kan zien :)
    kunnen jullie het lekker mee opvolgen :D en op tijd en stond raad geven over wat er misschien gebeurd ;)

en Lets : super maak er maar een fijne namiddag van :) lekker relaxen bij de kapper :) sinds ik thuis zit moet ik dus zelf ook naar de kapper gaan (vroeger deden men collega"s dat altijd tussendoor)
    en ik moet zeggen , zo lekker verwent worden het is toch wel fijn :D hihi kan er toch van genieten :)
    en is inderdaad even lekker wat afleiding en ben je toch weer een stukje dichter bij het weekend :D het word heeel spannend nu :) ik ben ook heel benieuwd !!! duim duim duim !

micchan : hoe gaat het meid? hebben jullie alles al geregeld gekregen? hopelijk krijgen jullie veel steun ook van familie en vrienden!
    dikke knuffel !!! xxxx

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje loenaa. Best een geregel inderdaad, haha. Gelukkig is het nu allemaal zo goed als rond. Ben vooral blij dat we sinds vrijdag eindelijk de geboortsoorkonde (en helaas ook de oorkonde van sterfte) in ons bezit hebben, is ook eindelijk haar volledige naam goed vastgelegd. <3

Qua pil durf ik je niet te zeggen, ik heb 'm maar zo'n anderhalve maand genomen (binnen een paar minuten na het innemen ongelofelijk misselijk en af en toe zelfs spugen, waardoor ik na die anderhalve maand dus al voor de derde keer ongesteld werd en er wel weer klaar mee was)..

Dankje babylove! Het idee weer aan de pil te moeten beginnen spreekt me echt totaal niet aan, zowel om de reden die ik hierboven getypt heb als om later weer te moeten ontpillen (weet natuurlijk nog niet precies wanneer we het weer willen proberen, maar ik schat op maximaal een jaar, om eerlijk te zijn :)).. Maargoed, voor een spiraaltje ben ik al helemaal doodsbang, met alleen condoom elke keer weer in paniek zitten, nee, dat is het 'm allemaal niet.. Dus dan is er geen andere keuze dan het toch maar weer te proberen en daarnaast natuurlijk ook elke keer een condoom te gebruiken. Wordt wel aan de prijzige kant zo (zijn sowieso al behoorlijke konijntjes en heb nu ook deze vier weken helemaal niets mogen doen, dus dat wordt inhalen zodra we weer groen licht hebben ;)), maar dat heb ik voor onze gemoedsrust wel over.. ;):p

Ahhh meis, lees net over het roze bij afvegen.. Dikke dikke dikke knuf :(:(:(

Dankjewel, madameV! :) Ja, het is nu allemaal rond. Wordt allemaal erg sober en simpel, maar ik kan niet bedenken hoe we er iets 'beters' van kunnen maken. Normaal wordt er bij een begrafenis gesproken over de levensloop van de overledene, maarja, dat gaat hier natuurlijk niet echt op.. En ook muziek waarvan ze hield hebben we natuurlijk niet echt, daar hebben we nooit de kans voor gekregen om te ontdekken.. Dus wordt alleen spreken wie spreken wil en dan bloemen leggen enzo.. Wordt bij het begin en einde op het orgel gespeeld, dat vind ik echt afschuwelijk, want moet altijd gelijk janken zodra ik een orgel hoor, maar dat 'hoort' erbij helaas.. :)

Dubbele bescherming is zowel condoom als de pil, omdat Misha door het condoom heengefloept is, durf ik niet meer alleen daarop te vertrouwen..

En gefeliciteerd, heeeeeeerlijk een meisje! :D

Dankje Lets! Op de een of andere manier gaf het regelen veel rust.. Er werd echt de tijd voor ons genomen en dingen werden tot in detail besproken, dus ik kreeg echt het gevoel dat ze tot het eind in goede handen is en dat ze voorzichtig met haar omgaan (want ook al voelt ze daar nu niets meer van, zo hoort het gewoon!). Al was het wel even slikken om die piepkleine kistjes te zien en daaruit een keuze te moeten maken.. Ook een mooi plekje uitgezocht, dus ben er van overtuigd dat het helemaal goedkomt. :) En ja, een vechtertje was ze zeker en we zijn en blijven ongelofelijk trots! <3 Is ook een van de redenen waarom we voor deze tweede naam gekozen hebben.. En veel plezier morgen, maak er een lekker verwendagje van meis! En dikke knuf, ik blijf duimen dat het gelukt is hoor!

Ik wil ook voor maandag naar de kapper. Heel stuk eraf laten knippen en wellicht ook verven, misschien doe ik dat ook wel zelf, maar even kijken. Nieuw begin, zullen we maar zeggen. :) Vriendlief ook, die begint een flinke bos te krijgen waarvan een pluk steeds in z'n oog zit te prikken, whahaha. En dan komen we ook een beetje netjes voor de dag, we zien er niet uit als slonzen hoor, maar vind het toch wel een fijn idee :)

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat een mooi verhaal michan, dikke knuffel

Deel Deze Pagina