hoi hoi micchan, we erg dat je zo misselijk word van de pil : maar inderdaad toch beter even de pil dan ben je toch beter beschermd dan enkel met condoom ( zal inderdaad wel prijzig worden) en een jaartje aan de pil zal misschien nog wel meevallen qua ontpillen (dat hoop ik in ieder geval voor je ) ja daar heb je ook gelijk in , op begrafenissen word over de persoon zijn levensloop verteld , daar had ik nog niet eens echt over nagedacht . maar ik ben er zeker van dat het een mooie viering zal worden voor jullie kleine meisje. en ik ga zeker die dag aan jullie denken en een kaarsje branden. * knuffel* en ga je maar eens lekker laten verwennen bij de kapper ! ja , ga je kort kapseltje nemen ? super dat gaat je goed staan . succes ermee . en van je vriend met zen pluk die in zen ogen prikt hihihi moest ik wel om lachen , ik heb dat hier soms ook als men schuine frou te lang word zit die ook zo te kriebelen op men neus en ogen vreeeeeeeeeeeeselijk irritant dus neem hem ook maar mee naar de kapper dan xxxxxxxxx lets : jij ook veel plezier bij de kapper vandaag laat je maar eens goed verwennnen madameV : ik heb dus vanmorgen rectaal gemeten en nu is men temperatuur ook veel hoger ... maar dat is misschien normaal? hier : mijn maandstonden zijn al bijna over heb ze 2 dagen HEEL fel gehad dacht dat er geen einde aan kwam , en nu is het al veel lichter oefff , met de pil had ik een ganse week men maandstonden, misschien nu toch wat minder lang dan das wel fijn mijn puistjes zijn ook weer wat rustiger geworden nu OEF ! tegen men volgende maandstonden zal het weeer wel uitbreken ... grrr fijne woensdag iedereen xxx
Babylove ja kan dat het dan iets hoger is. Je moet toch een paar dagen om dezelfde manier meten om een duidelijk beeld te krijgen. Je hebt nu sowieso je eisprong nog niet dus je bent mooi op tijd geswitcht met de manier van temperaturen. En ik was van de pil ook veel langer ongesteld! Dat is dan weer een voordeel van stoppen haha, al weet ik niet of dat altijd zo isa
ok , als ik nu elke morgent op dezelfde manier temp zal ik er wel een beeld van krijgen thx Lets : succes met testen het is bijna zover !! hopelijk brreng je ons hier dit weekend schitterend nieuws xxx ik denk aan je ! meissie : hoe gaat het met jou ? is al eventjes geleden . micchan : wil gewoon nog eens zeggen dat ik veel aan je denk ! hier : nog steeds geen werk balen . men vriend kwam gisteren met een goed plan , en eerlijk gezegd kan ik me er wel in vinden kga denk ik een cursus bijvolgen voor nagels te kunnen zetten. het is nog maar een idee hoor . we hebben hier een plaats die ik helemaal kan inrichten en dan kan ik misschien met de tijd toch nog wat haar doen en nageltjes zetten zou ik wel fijn vinden. zo belast ik toch die stomme arm niet constant en doe ik toch nog wat ik ECHT graag doe. ik mis het zo , de klantjes , de mensen blij maken en mooi maken Hmmm droom droom droom hopelijk kan ik het waarmaken. voor de rest alles goed hier hoor, men maandstonden zijn zo goed als gedaan haaaaa joepie heb er minder lastig van geweest dan anders enn nuuuu ., nu ga ik een lekkere appelcake bakken voor men lieve ventje als ie straks thuis komt dat heeft ie wel verdient xxxx fijne dag iedereen .
Babylove wat een goed idee van je vriend! Is altijd het proberen waard. Maar misschien eens kijken wat je dan ook aan klanten zult hebben? Denk dat het in deze slechte tijd wel minder word. Liet eerst ook altijd mijn nagels ergens doen. Nou heb ik zelf een lamp etc en doe ik het zelf. Zou je het ook niet kunnen combineren met het haar? Of zal dat nooit meer kunnen ivm je arm?
jawel , dat wil ik dus gaan combineren met het haar doen he dan hoef ik niet constant enkel maar haar te doen en belast ik men arm ook niet te fel dus het is inderdaad de bedoeling van hair en nails te doen en make-up voor wie wenst ja zou zowizo nog halftijds gaan poetsen dan ofzo en in bijberoep dan dit proberen mijn vriend is heel goed in websites maken en reclame enzo dus die gaat me zeker helpen ja het is inderdaad niet echt een goede periode nu , maar we kunnen het maar proberen, heb al wel wat klanten die ik hun haar doe dus die ga ik zowizo dan een beter service kunnen schenken als ik beter materiaal heb enzo ik ben benieuwd of we onze ideeen werkelijk kunnen maken
Babylove Ow wat een leuk idee van de nagelstudio van je vriend! Micchan, wat een geregel he maar begrijp dat het ook steun bied. Heel veel succes! Thanx, dames dat jullie allemaal voor me duimen, iig nog steeds niet ongesteld dus het kan nog alle kanten op!
Precies babylove Ja, wil het tot net iets boven m'n schouders, denk ik. Kan alleen niet zo goed bedenken wat voor kapsel, wil in ieder geval m'n schuine pony weer terug en dat het, wanneer ik het stijl, er nog steeds een beetje fatsoenlijk uitziet.. Tobberdetob, zal waarschijnlijk wel weer gewoon op laagjes uitkomen, haha. Vriendlief doet het dan altijd weer heel kort, dat is elke keer wel even slikken want ben niet zo gek op kort, vind dat een tussenlengte hem ook mooier staat.. Maargoed, het voelt in ieder geval wel lekker kriebelig zacht bij z'n haar aaien en het groeit weer aan. Fijn dat het alweer bijna over is! En wat een goed idee van je vriend! Nou zeg dat Lets! Dankjewel Hoe was het bij de kapper? En je kunt al bijna testen toch? Duimduimduim! Meissie mis ik ook al een tijdje inderdaad.. Oooooh zo madameV Dankje haha.
goodmorning , Lets : ja vind het ook een goed idee . zou willen dat het allemaal al af was dat ik al kon beginnen nu maar eerst eens kijken en horen wat ik er alemaal voor moet doen om als zelfstandige in bijberoep te beginnen zal later ook fijn zijn dat ik men eigen uren wat kan regelen met kids enzo , we zien het volledig zitten. en wat vooral fijn is is dat ik gewoon men eigen dingetje kan doen , doen wat ik graag doe joepiee heb er al zin in micchan : hihi , zal vast mooi worden je haartjes hoor ! lekker fris kopje schuine pony en mooi in laagjes is altijd leuk . ja bij mannen zie je dat precies groeien he bij mijn vriend hier ook om de 3 weken staat die hier te 'zagen" dat ik zen haar moet knippen ja hij heeft het wel gemakkelijk nu , vroeger ging ie maar om de 6 weken naar de kapper en liet hij het extra kort knippen dat hij er lang mee kon doen. maar nu ... ja hij heeft het maar te vragen he hahahah en ik zie niet graag extra kort bij hem dus toch makkelijk een kapper aan huis madameV : nog aan het dagdromen over jullie kleine meisje ? al spulletjes gekocht nu dat jullie weten dat het een meisje is ?
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je elke keer met bijberoep? Echt een woord dat ik niet ken. Lets kun je je nog inhouden met testen? Ik heb nog niets extra's gekocht nu ik weet dat het een meisje word nee. Drukke week gehad. En nog tijd genoeg haha. Het word al steeds normaler denk er nou niet eens meer zoveel aan terwijl ik dinsdag de hele daf alleen maar kon denken ik krijg een meisje ik krijg een meisje
Haha ja mijn vriend had de test verstopt..en met avondurine is niet zo goed he. Hopelijk nog een nachtje slecht slapen....argh ik heb gewoon zon zenuwen....ik hoop zo hier positief nieuws neer te kunnen zetten....liefs!
Ik weet eigenlijk nog niks... Heb hier al even mijn verhaal gedaan http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/492678-icsi-d-sseldorf-deel-4-a-25.html
Madamev , bijberoep is denk ik weer een typisch belgisch woord oeps dat is gewoon dat je nog halftijds bij een baas gaat werken en helftijds zelfstandige bent. Lets o nee wat erg, dan moet je al zooo veel geduld hebben en dan weet je uiteindelijk nog niets . . Maar dat dr toch twee testen zwanger en licht streepje geven zou ik toch denken dat er toch iets is, maar misschien nog te weinig om duidelijk te kunnen zien. Heb ook al veel gehoord dat velen middag of avonds veel duidelijker testen dan smiddags. Moed en hoop nog niet opgeven , ik heb nog hoop !! Xxx knuf
Uhm ja, weer een heel dun streepje op de kruidvattest...ik weet ook nie meer wat ik er van moet denken. Zie album. Vanavond nog eens doen en morgen bloedprikken...
Heb je album gezien en dat ziet er in mijn ogen goed uit . Hihi hopelijk snel nog meer duidelijk heid maar volgens mij word dit positief nieuws hoor super super! :-D
Even iets raars, mijn maandstonden zijn van vrijdag gedaan, en ben net weer ongesteld geworden . Moet ik nu terug vanaf dag 1 beginnen of ??